mmhh jelmer slaapt sporadisch in de box ....eigenlijk nooit .... sliep hij maar in de box hha jelmer slaapt eigenlijk bijna niet overdag ..... @pooh ben benieuwd naar je buikje ....eet je veel pannekoeken of niet hihi ( als je er zo dicht bij woont ) misschien kunnen we eens afspreken gaan we lekker pannenkoeken eten ....tenminste als je het leuk vind @all jelmer gaat zo weer op controle bij de ka ....sinds zondag drinkt hij de flessen leeg ....eczeem is weg ...en hij is rustiger ! wat wil je nog meer (een vergoeding voor de voeding )
Ben al meerdere malen geprikt op suiker en dat is elke x goed. Laatste 2x was het 5,2 dus das netjes. Ik ben volgens de GYN een mama die grote kindjes maakt haha (zo probeerde ze het leuk te brengen) Had nu graag een kleine kindje gehad, maar helaas. Maar ja wat zeur ik nou als mijn meisje maar gezond is das het belangrijkste.
@sybja, ja ik eet graag pannekoeken! maar we komen er niet wekelijks hoor, haahah! Ik denk als die kleine er is, dat we wel vaker die kan op zullen lopen met de kinderwagen. Effe langs de beestjes, stukje door het park en dan op het terras pploffen in het zonnetje. Lijkt me heerlijk! Anders spreken we eens af voor van de zomer. Gaan we met de ukkies daar lekker zitten!
ego berichtje. bleh ik voel me een beetje een slechte moeder op dit moment. Thijs was gisteren al koortsig. Ik kwam er pas achter dat ie koorts had na het zwemmen. Hij dronk de afgelopen dagen zn flessen erg slecht, maar zn fruit en avondhap gingen harstikke goed. Dus ik had gisterochtend niets door omdat ie zo vrolijk was en zn fles helemaal leegdronk. Gistermiddag sliep Thijs veel en was daarna hangerig. en s'avonds bij het naar bed gaan was zin temp 39.8. schrik gelukkig om 23.00 38.2 dus de zetpillen werken goed. Alleen heb ik hem vanochtend toch naar het kdv gebracht terwijl hij koorts heeft. 38.8. Maar ja tot 39 graden mag je hem brengen als ie maar wel een beetje zich zelf is. Mn man gaat tussen de middag even bij hem kijken en nog een zetpil geven, en anders ga ik hem halen en ga ik lekker met hem naar huis. blehh wat voel je je rot zo. Gelukkig slaapt thijs wel erg goed. maar hij drinkt slecht hopelijk gaat dat beter, anders moet ik morgen maar eens naar de huisarts met hem. Ik zal vandaag proberen op iedereen te reageren.
@sas7, beterschap voor thijs! Er zijn wel veel kindjes ziek nu hoor! En op het kdv zullen ze elkaar ook lekker aansteken, vrees ik!
@ mama's van zieke baby'tjes: veel beterschap voor jullie kleintjes, dit moet echt niet leuk zijn en je staat zelf machteloos... en hen uitleggen dat ze snel weer beter worden kan je wel doen maar of ze het zouden begrijpen?!... Geef ze maar allemaal een kusje van me! @ milla & taliaa: ik ben wel opgezwollen aan m'n buik dus ik probeer veel te drinken en te rusten... Verder probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken dat ik volgende week misschien eindelijk het verlossende woord hoor waar ik al zoooo lang naar verlang... Ik durf het zelfs niet uit te spreken... stom hé?!
@pooh : ja doen we leuk ! @ sas : ooh jeetje meis ....dikke knuff maar daar kun je niks aan doen hoor als je het niet ziet ....zoveel symptonen gaf hij niet af toch ? koorts vind ik altijd zo'n sluiper beterschap hoor met de kleine !
@didlina : ooh meis het is ook zo spannend ! doe maar lekker rustig aan en het klinkt zo stom en het is feitelijk niet mogelijk maar probeer afleiding te zoeken ! wel goed zeg dat je lekker thuis bent !
Sas; ik had ook pas laat door dat Suze ziek is. Wel bijzonder dat je op het kdv kindjes met koorst mag brengen! Didlina: Suze is blij met haar kusje hoor! Voor jou ook een dikke zoen. Heel veel succes met geduld hebben.... Ik ben nog aan het duimen voor je!
Makkie, heb zeker even heerlijk met hem geknuffeld toen ik thuis was. Tygo slaapt eigenlijk altijd in zijn bedje, nu hij ingebakerd word heb ik het idee dat hij met slapen ook een beetje ritme krijgt, hij is ongeveer 1,5 a 2 uur wakker en word dan moe dan leg ik hem weer lekker in bed en savonds staat bij mij de overlooplamp aan en op het moment dat hij zijn laatste voeding heeft gehad dus de nacht ingaat gaan alle lampen uit. Milla fijn dat alles goed gaat met de kleine! Didlina ik leef met je mee en hoop ook zeker dat je wens volgende week vervuld word. Zieke kindjes word maar snel beter is zo zielig! Wij gaan zo naar de osteopaat, de reflux is wel bijna over maar de afspraak staat toch dus laat Tygo maar even nakijken.
Ja vond ik ook al, bij ons mag dat aboluut niet! En Sas ja als je niet echt gelijk emrkt dat hij niet lekker is, kan je niks aan doen! Soms hebben kids wel is 40 graden koorts en spelen ze gewoon nog door!
@ lot: bedank meis, ik hoop het zo (soms droom ik al even weg, maar breng mezelf dan snel terug met de voeten op de grond!)
hai meiden, @didlina: oh wat spannend! zorg goed voor jezelf! jezelf even lekker verwennen nu hoor! lekker lounchen, tijdschriftje, lekker theetje! en lekker vaak hier hangen, wij helpen je er door heen! nog 1 weekje! @ sas: dikke knuffel hoor! ik zou me helemaal gek maken als Isabella ziek zou zijn! dikke knuf voor Thijs ook! @Chantje, ah meissie toch. tis ook lastig als je alleen die beslissingen moet maken. Ach, je doet het beste! Hoe is het nu met Suze?! Hoop dat ze nu toch snel opknapt hoor! @ Makkie, nee ik laat i nooit in de box slapen. zelfs als ze in de wagen slaapt als we thuis komen, gaat ze eruit en in bed. (tenzij ze bijna moet eten ofzo natuurlijk). Maar ik heb makkelijk praten, wij wonen in een flat, dus dr kamertje is kortbij. Ik heb echt een naar bed gaan ritueel, zodat ze weet dat ze moet gaan slapen. Verschonen- liedje zingen- slaapzak aan-gordijnen dicht- muziek doosje aan- kus en weg is mama. Ze kan nog wel flink mopperen, maar ze moet toch wennen dat ze moet slapen he. @all, we hebben het inbakeren afgeschaftnu in een slaapzak met mouwen. We hebben al vaak geoefend en nu na de prikjes niet meer terug gaan inbakeren. maar vanochtend was het 6 uur toen gewoon laten mopperen en heeft ze nog eventjes geslapen, om half 8 (is écht heel vroeg voor haar doen) maar gaan voeden... Net lekker saampies heel lang in bad geweest.(45 min.) echt gezellig. ze vindt het zo ontspannend... oneindige liefde is nog niet wat ik voel... Liefss, Taliaa
Didlina, nog een week meid.... hoop dat deze week snel voor je gaat en dat je eindelijk die verlossende woorden mag horen! Sas, he bah, thijs ook ziek! Wat een hoop zieke kindjes zeg.... heel veel beterschap! Lot, succes bij de opsteopaat. Laat je het even weten, wij gaan over 1,5 week ook. De ruflux is hier nog niet over, hij gaf zelfs vanmorgen 4 uur na de fles nog ineens een straal maagzuur terug.... het deed um geen pijn, maar normaal is het niet.... Pooh, aha, die dikke buik komt dus van de pannenkoeken Taliaa, zo'n bedritueel, had je dat al tijd ze nog zo klein was als Seth? Hier is het na de fles even kletsen, schone broek, inbakeren, muziekje aan, speentje erin kusje en dan gaan we weg. Seth heeft vanacht weer zo goed geslapen! 1e flesje om 07.45 uur. Hij dronk 150cc, maar de 2e fles maar 100cc. Dus het aanbieden van meer lukt hem nog niet. Merk wel dat hij sneller honger krijgt, dus soms alweer na 2,5 uur. Dan drinkt ie 130cc, meer niet. Ik weet dus echt niet hoe ik hem meer kan geven en meer tijd tussen de voedingen kan creeeren. Hij krijgt nu 6x 130cc en snachts dus niets meer. Ben benieuwd wanneer hij 5x 170cc gaat drinken. Nou, ik laat hem lekker savonds in de box slapen hoor! Als hij nou daardoor zijn bedje niet meer in wil, maar dat gaat prima de hele nacht en smorgens/smiddags. De Swaddle Me is ook een fijn ding, hoewel hij zich er vanacht 1x uitgewrongen heeft. Toch maar wat strakker gedaan en toen ging het goed.
Makkie; tja das lastig, als ie niet meer wilt drinken gaat dat niet. Nouja, hoeft toch ook nog niet. Hij slaapt 's nachts prima en krijgt dan geen fles meer. Das toch al toppie! Suze moet om 2 uur weer ff naar de dokter want ze heeft geen natte plasluiers meer....
ja dat is waar hoor! Hij is natuurlijk ook pas 8 weken uit! En klein en licht, dus meer gaat er gewoon (nog) niet in! Succes bij de HA, wat schrikken zeg dat ze niet meer geplast heeft.... heel veel sterkte!
ff snel een foto'tje! Deze is zoooo leuk en wijs! Niet op zijn haar letten hoor, had ff een badhairday hahahaha Punkie!
Makkie wat een lekekr ding! Jaimy sliep toen hij zo klein was ook best veel in de box. Heb nu geen problemen met hem in zijn bedje leggen. Chantje jeetje succes zo bij de HA. Hoop echt dat suze snel opknapt. Sas Thijs ook al ziekjes beterschap voor hem. En bij Jaimy merken we ook pas laat dat hij koorts heeft. Hij blijft altijd gewoon vrolijk. Lot fijn dat je eerste werkdag bevallen is. Hier mis ik nog steeds elke dag Jaimy als ik moet werken. Denk niet dat dat weg gaat. Pooh morgen nog en dan heb je je welverdiende verlof! Thamaraa wat een reusje Didlina spannend hoor! ik duim voor je! Talia ik ben benieuwd hoe I het doet zonder inbakeren. Hier vanochtend weer op het CB geweest. Jaimy is nu 6640 gram en 66 cm. Wel kreeg ik de opmerking of hij altijd zo super druk is dus ik ja dit is nog rustig. Dus zegt die arts van Nou mevrouw dan heeft u een behoorlijk druk baasje. Of we ADHD in de familie hebben . Verder waren ze echt super tevreden ze vonden hem goed gegroeid en hij ontwikkeld zich perfect.
wat fijn dat hij het zo goed doet! en laat ze maar lullen hoor, niet alle drukke kindjes hebben meteen ADHD . Beetje rare opmerking hoor! Seth is ook erg druk en mijn broertje heeft ADHD. Maar ik maak me hier echt niet druk om hoor! Seth is heeeeel bewegelijk, een moeder die ik ken haar dochtertje bewoog amper met haar armpjes en daar maakte ze zich ook meteen 'zorgen' om bij het CB. Tis ook nooit goed!