Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas gelukkig had hij wat gedronken en geplast!

Chant hoe is het met Suze?

Ik ga zo ook naar de huisarts! Jesse zit onder de uitlsag, grote schale plekken, 1 plek op ze rug is open (denk door de scheuring van de luier) en komt vocht uit. Jes heeft ook heel erg jeuk eraan. jes heeft al tijdje sinds dat hij ziek was, een plekje op zin borst (was niet heel groot, grote van een dubbeltje van vroeger. het ziekenhuis zei dat het eczeem kon zijn van de antibiotica, oke goed verder niks aan gedaan. Jesse zijn huidje voelde de afgelopen dagen wel wat schaal, dus niet elke dga meer in bad maar om de dag en even geen badschuim gebruiken maar gewoon met water wassen. Maar nu sinds 2 dagen is dieplek 3x zo groot geworden en zit er dus ook een plek op zijn rug en nu beginnen op zijn armen ook plekjes te komen. Dus toch maar even na laten kijken.

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wat sneu om te lezen dat er zoveel kindjes ziek zijn.
    Hopelijk zijn ze allemaal snel weer beter.

Hier is de poetsdrang toe geslagen, alleen onze slaapkamer nog en dan is boven alles klaar.
    Bedje van baby is ook al opgemaakt *smelt*
    Nog even en dan ligt ons meisje erin.

Zo ga nu weer naar boven en aan de laatste kamer beginnen.
    Gelijk het zeiltje er maar op als er dan iets knap dan blijft het matras droog ;)
    Vanmiddag nog boodschappen doen en dan ben ik klaar voor het weekend en doe ik helemaal niks nada meer.

Wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend.
    En heel veel beterschap voor al jullie kleine schatjes.
    Liefs Thamara

3. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Bedankt voor het duimen meiden, ik kan nog niet echt meepraten met jullie, maar ik vind het wel leuk om jullie verhalen nog een beetje mee te volgen!

@ makkie: wat een knap kereltje zeg, de tijd gaat echt snel hé. Jij denk er waarsch. niet zo veel meer aan, maar ik weet nog als gisteren toen je ons kwam vertellen dat je zwanger was! Alweer zooo lang geleden!

@ milla: neen ik heb geen hyves, ken ik trouwens niet :oops:

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @didlina, weer een dag voorbij! goed hoor! nog 6! ga je ook zelf testen of niet?

@zieke kindje: een dikke knuffel van Isabella.
    @ mama's van zieke kindjes: dikke knuffel van mij!

@all, ben gaahaar.. heb weer slaapdienst gehad.. nu mn schatje lekker weer bij me.. hmm, leuk hoor1! ze heeft nu echt grote meiden kleertjes aan. een gebreide trui en een spijkerbroek. oeioei, mijn stoere meid!:)
    Ik bedenk me ineens dat er nog altijd geen nieuwe foto's staan op hyves, vorige keer kon hij ze niet uploaden, dus vandaag maar weer even proberen!

Liefss, Taliaa

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ff snel een berichie, ik ben ziekkkk.... vanacht echt koorst gehad, rillen, dan weer warm, hoesten... bleggghhh. Seth heeft gelukkig nergens last van, zit heerlijk te lachen en gek te doen (en hij slaapt goed met die Swaddle Me, echt een verschil!) Dus ik ga nu mijn mannetje weer op bed leggen en zelf ook weer onder de wol....

reageer snel weer op jullie hoor! Dikke kus!

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie beterschap knap snel op. Lekker dat die swaddle me zo fijn werkt en dat seth lekker slaapt.

@all pfff hebben jullie dat al eens meegemaakt, dat de babyvoeding uitverkocht was. arch dat had ik woensdag. En liep toen al met een ziek kind dus ik kon niet nog meer winkels af. En ik moest iets kopen want ik had echt niets meer.Thijs krijgt altijd de standaard 2 van nutrilon, maar die was er niet. Heb ik daarvoor maar in de plaats gekocht de babyvoeding 2 van bambix. Ik dacht het is allebei van nutricia dus er zit hopelijk niet al te veel verschil in. Drinkt ie het heerlijk op en hij doet het er goed op, dus deze koop ik nu voortaan want dat scheelt weer Eur 4 per pak.
    Ik had trouwens ook een ah medewerker die het gezeur om voetbalplaatjes zat was, dus ipv 6 kreeg ik er 20 des de eerder was zij er van af dus ook van het gezeur. Mn neefje van 7 ging helemaal uit zn dak van zoveel pakjes. Hij blij en mn vader ook want die was daar aan het oppassen en kon de hele middag helpen plakken. grijns.

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie beterschap!

Hoe is het met de zieke kindjes hoop dat ze opknappen!

Kreeg hier net de oudercommissie en ouders hadden kadootjes ingeleverd voor tygo, ze kwamen met een hele mand kadootjes erg leuk :)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ lot, hihi, leuk he.. net sinterklaas dan:)

@sas, pfft balen joh als dat uitverkocht is. (hmm,moet dalijk ook weer halen..thnx voor de reminder)maar goed dat hij het er goed op doet! En die plaatjes, ja is een hele rage he?:) lekker ouderwets vind ik het:)

@Makkie ook hier: beterschap!

@all, mn meissie is het trouwens beu, het lange slapen.. nu gaat ons lieve wekkertje om 6 uur.. dan heeft ze nog geen honger hoor, vanochtend ook weer om 745 gedronken, maar dan is ze het gewoon beu. Hoop dat ze het nog wel leert, want ingebakerd sliep ze gemakkelijk tot 8 uur, scheelt toch weer he..:)
    Nu ligt ze btw héérlijk te slapen.. tip voor de inbakermoeders: als je gaat afbouwen of gaat stoppen: koop een slaapzak mét mouwen. Dat scheelt een hoop, lijkt nog het meest op inbakeren!

Liefss, Taliaa

9. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ taliaa: ik weet nog niet of ik zelf zal testen, ik heb nog een test over van de vorige keren. Met een thuistest kan ik pas 2 à 3 dagen later testen in principe en dan moet ik naar het verjaardagsfeestje van m'n neefje dus lijkt me geen goed moment... Ik denk dat ik de test hou "voor de fun" als ik het goede nieuws al gehoord heb ;) (hoooooooop-hoop!)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ah, ja dan beter te wachten op de bloeduitslag!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @didlina : wanneer heb je nou de bloedtest ?

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje Jaimy zit net onder het gemiddelde dus niet groot en niet klein. Fijn dat Jelmer zo goed gegroeid is!

Debjes wat een mooie bos haar heeft jesse toch. Jeetje die plekken dat klnkt niet echt fijn. Hoe was het bij de HA?

Chantje fijn dat Suze weer aan het opknappen is.

Sas ook fijn dat Thijs en het opknappen is.

Makkie Beterschap!

Milla hoe is het nu?

Lot hopenlijk werkt de behandeling van de osteopaat goed en voelt Tycho zich dadelijk nog lekkerder. Leuk he die verrassingsmanden.

Thamaraa wat een poetsdrang. En nu lekker het weekend uitrusten.

Pooh je heb verlof meid geniet er lekker van!

Didlina knap hoor dat je je zo goed houd! Ik blijf duimen voor je!

Taliaa we want new pictures! Wat goed dat I lekker slaapt zonder in te bakeren.

Nou meiden hier vanmiddag met Jaimy bij de HA geweest hij wilt gewoon bijna niet drinken. Hij heeft tot nu toe misschien zo'n 250 ml vocht binnen. Gisteren begon hij al met spugen en ineens nog veel minder drinken en drinken was hij de laatste tijd toch al geen ster in. Dus ik heb aan het einde van de ochtend maar de HA gebeld. Moest ik met hem langs komen. Hij vond dat er niks aan de hand was :confused: . Hij heeft opgezwollen klieren in zijn keel is echt al zolang verkouden ik kan me niet anders meer indenken. Hij drinkt eigenlijk niet eten heeft hij ook geen zin in hij heeft geen giga koorts maar zit wel op de 38 graden. Verteld die HA mij dat het wel aan mijn attitude zal liggen. Ik zat daar echt gewoon te janken. Want verder beweegt hij toch hartstikke lekker. Drinken zal wel weer komen. Bij mijn moeder en mijn man drinkt hij ook niet beter het deed me echt zo'n pijn. Ik verwacht echt niet dat er wat ergs is ofzo maar dit had ik ook zeker niet verwacht. Ik moet het nu nog maar een week aankijken. En alleen een fels aanbieden wanneer hij erom vraagt. Hij heeft nu buiten wat sap tussendoor (misschien een 40 ml) vanaf 12.00 uur al niks meer op en hij vraagt ook om helemaal niks. Dus ga nu maar even snel zelf eten en dan maar een fles aanbieden.

En hard hopen dat hij goed drinkt anders denk ik maar toch de HAP bellen want dit werkt ook niet echt lekker. Dadelijk zit ik weer ineens in het ziekenhuis net als de vorige keer. Toen hebben ze me ook een paar weken door laten modderren met hem. En bleek hij achteraf een darminfectie te hebben.

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie Thijs was ook steeds verkouden en toen hij niet genoeg gegroeid was en weer verkouden heeft mn ha ventolin voorgeschreven. Deze moet ik nu de hele winter gebruiken. thijs is sindsdien ook niet echt meer verkouden geweesst sinds oktober. Deze week was het weer voor het eerst dat ie verkouden was. En nadat die ventolin gebruikt is was hij ook weer gegroeid, want hij verloor nu geen energie aan verkoudheden of infecties. Maak de flessen nu niet te warm, want als ie last van zn keel heeft doet dat zeer met een warme fles. Een lauwe fles kan nu goed helpen. (werkt bij Thijs wel.) Erg he als die kleintjes niet willen drinken. Ik ken het gevoel. Het is bij Thijs ook nog niet top, maar het gaat al weer beter. Ik deed trouwens ook wat water bij zn avondpotje (iets smeuiger) en bij zn fruit doe ik nu ook wat water zodat ie op deze manier toch wat vocht binnen krijgt. succes ermee.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden. IK HEB VERLOF! yeah!

Ga nu liggen ,ben kapot moe!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poohbear heelrijk verlof! Geniet er maar van!

Cira ik vind het wel heel raar dat jouw Ha zegt dat je maar een fles aan moeten bieden als hij erom vraagt :S een kind moet toch drinken! Wat een omgekeerde wereld is het afentoe! Bij Jesse maakte ze zich echt na 3 dagen zorgen omdat hij niks dronk! ik zou als het je toch niet lekker zit gewoon is andere arts bellen (misschien vervangend arts ofzo) wat hij ervan vind! Sterkte ermee tis zo lastig als die kleintjes niks willen drinken! En ja opgzwollen klieren, zal dus wel pijn doen bij die kleine man, en 38 graden is toch steeds verhoging, zou lekker zetpilletje geven en na kwartiertje een fles aanbieden.

Iemand al iets van Linda gehoord en van Chantjje?

Nou Jes heeft eczeem en zalf gekregen, hopelijk slaapt hij vanacht goed, want vanacht was hij dus teeds wakker van de jeuk.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Meiden Jaimy heeft net wel weer wat gedronken. Vandaag nu zo'n 300 ml over de hele dag. Hij heeft verder alleen een half potje fruit gegeten en meer wou hij niet. Vanavond als mijn man naar bed gaat maken we hem wakker voor een extra flesje. Dan maar even kijken. Ben nu zelf ook gelukkig wel weer wat rustiger. Als hij vanavond en morgenochtend nog bijna niet drink bel ik maar gewoon de HAP denk ik.

Debjes wellicht heb je nog navelbandjes als hij dan echt last heeft van zijn eczeem bij zijn luier zou je dat er eventueel tussen kunnen doen. Wellicht dat het dan wat minder schuurt. Succes vannacht.

Meiden ik ga lekker proberen te slapen ik hou jullie op de hoogte.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Debjes Wat een leuke fotoos!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nou, mijn vriend is ook ziek. Heeft zich voor het weekend werken ziekgemeld. We liggen vandaag vast de hele dag met z'n 3tjes boven. Seth heeft weer ontzettend goed geslapen en heeft om 08.00 uur zijn eerste flesje op. Hij hoest en snotterd ook meer nu, maar ja wat wil je met een verkouden mama die hem maar blijft knuffelen en kusjes geven :oops: :( . Verder is ie lekker vrolijk, dus hopelijk wordt hij verder niet ziek.

liefs een hoestende en proestende Makkie

Deel Deze Pagina