Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : beterschap voor jullie 3tjes !

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja zijn haar, is echt iets wat hij van mij heeft en zijn ogen ook! De rest is het wel min of meer mijn vriend en broer.

Beterschap voor jullie!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vanmorgen schoot ik om 10 over half 9 wakker, mijn vriend had afgesproken met zijn vriend om, om kwart voor 9 weg te gaan naar de kaperbeurs.
    Toen ik op mijn klokje keek besefde ik ook dat Jesse vanacht hele nacht niet is gekomen! Zelfs niet om 07:00 uur voor zijn fles. Toen ik naar zijn kamertje liep en de deur open deed lag meneer lekker te spelen :D

4. Milla

Milla Niet meer actief

Lieve meiden..

Linda heeft vanmorgen getest.. Negatief..
    Ik blijf duimen dat er een andere reden voor is.
    Maar ben er kapot van.. Vind het zooo oneerlijk! :cry:

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ach jeetje Nee he! Hoe kan dit nou toch :(

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee he .....occh jeetje knuff hoor linda !

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, neeeeeee ,shit!
    Is er ook al bloedi nzicht, want anders is er toch nog een kansje?

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    in de topic schrijft ze niks over bloed, maar ja, dus wel een negatieve test...
    pfft ben dr ook ondersteboven van.....

iedereen toch een fijne zaterdag gewenst.
    blegh wat een weer, en mn mannetje is ook nog eens naar een begrafenis ver weg:(
    nou ik ga zo maar douchen,
    liefss taliaa

9. Milla

Milla Niet meer actief

klopt ze heeft nog geen bloedverlies.. maar kans is er dat dat door de utrogestan komt.. ik hoop zo dat het toch een andere reden heeft!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Wat gaan jullie vandaag doen met dit druilerige weer?
    Ik heb zojuist besloten vanmiddag met mijn oudste dochter naar de bios te gaan, (naar desperaux, de dappere muis) een echt mama en dochter uitje! Zo leuk om met mijn dochter op stap te gaan nu ze steeds ouder wordt! In oktober wordt ze 6.. ik vind dat echt genieten dat ze zo wijs wordt, ze interesse krijgt in de buitenwereld, alles wil weten, uren kan kletsen, me wil helpen met vanalles enz. Heerlijk zo'n dochter, aan de ene kant nog een kleine meid, en aan de andere kant al zo groot en wijs.

Ze vraagt nu iedere dag, mama mag ik meehelpen met poetsen en de vaatwasser uitruimen? Dan zeg ik voor de grap 'als je wat groter bent mag je het elke dag!' Dan wordt ze helemaal blij en enthousiast en roept ze: Echt waar? Beloofd? Ja beloofd zeg ik dan met een lach.. maar denk niet dat je er dan nog zin in hebt :)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahha, ja wacht maar tot ze groeter is Milla, dan willen ze helemaal niet meer afwassen etc! ;)
    Leuk,saampjes naar de film!

Wij gaan nu naar de kapper en boodschappen doen. Vanmiddag gaat mn vriend weer op zolder verder met de logeerkamer. Ik ga effe langs Prenatal, kruik halen en wie weet wat nog meer!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ohh,ik kan niet stoppen met aan Linda te denken:(

@milla, wat leuk:) kan niet wachten tot Isabella die leeftijd heeft. Nou ja, elke leeftijd heeft zn charme. dit is ook leuk:) weet ze eigenlijk al dat ze nog een klein broertje/ zusje krijgt? (ben ik ff vergeten, sorry)
    Mijn man is weg, die verwacht ik ergens in de middag terug. Isabella ligt nu op bed en ik zit op de bank met een flinke kop thee naar t schaatsen te kijken!:)
    Vanmiddag nog even met de auto boodschappies doen en vanavond niks bijzonders. Misschien spelletje ofzo...

@pooh, have fun bij de prenatal! heb je die zak voor 15 % korting?

@ makkie, hoe is het meid? knap je al een beetje op?

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi meiden,

Ik geraak hier ook nog effen op de pc :)

Heb echt heel drukke dagen en weken achter de rug... Bijna geen tijd om effen hier al jullie verhalen te lezen.

Allereerst wil ik Linda heel veel sterkte wensen hoor, hopelijk komt alles snel in orde...

Hier gaat alles goed met ons... Ons klein prinsesje is sinds donderdag 6 maanden geworden, wat gaat die tijd razendsnel zeg...
    Volgende week donderdag moeten we terug naar CB om haar te wegen en meten enzo... Ze zal allensinds flink bijgekomen zijn hoor :)
    Malika draait nu mooi van rug naar buik maar terugkeren blijft nog even moeilijk. Maar ja dat zal ze ook wel leren hé...

Het is toch zo'n superlief meisje, ben er echt dolverliefd op...

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    We zijn net bij de kapper, Prenatal en zeeman geweest (voor van die grote onderbroeken en een pyama voor het ziekenhuis), maar daarna moesten we nog de boodschappen doen. Alles begon te draaien voor mn ogen, dus zijn we naar husi gegaan.
    ik baal daar zo van... effe wat kleien dingetjes doen en dan gaat het nog niet! Mn vriend is nu in zn eentje naar de Jumbo.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ Pooh, balen joh... maar dat hoort er gewoon bij. ik had btw last van dat ze op een ader ging liggen en ik dus van mn padje af ging.. mis. heb jij dit ook? ik moest dan gaan liggen en een beetje porren tot de anders lag en dan ging het weer. ik mocht ook niet meer alleen autorijden enzo..
    Hihi, ik heb ook van die charmante onderbroeken toen gehaald, voor kraamverband enzo.. moet zeggen dat ik ze nu ook nog draag, zitten best lekker, haha:)

@mariska; wat een scheetje joh! leuk dat je even langskwam!

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; beterschap!

Mariska; alweer een half jaar, wat gaat het hard he?! Ik moet je zeggen dat Suze eigenlijk nooit vanzelf van haar buik naar haar rug is gedraaid. Nu zit/staat/tijgert en kruipt ze. Ze heeft het gewoon over geslagen.

Milla; heel veel plezier met jouw dochter!

Pooh; die grote onderbroeken zitten vooral na de bevalling heel fijn vond ik. Daar kunnen van die lekkere grote verbanden in en heerlijk over je gekke slappe buik heen. Rustig aan doen hoor!

Ik denk ook vaak aan Linda.....

Volgens mij ben ik weer ongesteld geworden... Als het door zet is het de 3e keer in 9 maanden. Echt zo gaaf! Voor Suze was is het NOOIT en nu al voor de 3e keer!
    Suze is vandaag precies 9 maanden... Ongelooflijk, nog 3 maanden en ze is al weer 1..... jeetje...

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

mariska, fijn weer wat van je te horen en super dat het zo goed gaat met je meisje! 6 maanden alweer, tjonge jonge...

Linda, ik moet zoveel aan je denken! Bah, wat een naar bericht zeg.... kan er nog een klein kansje zijn op?

Pooh, rustig aan hoor, je bloeddruk kan ook ineens hoger of juist lager zijn op het laatst, dus mss dat je dat merkt. Ennuh, die onderbroeken, die gebruik ik nu ook nog hoor! Hiervoor altijd strings, ook mijn hele zwangerschap, maar op een of andere manier zit dat niet lekker meer...

Chantje, 9 maanden.... en idd over 3 maanden alweer 1.... weet nog dat je als eerste zwanger raakte van ons clubje, lijkt nog zo kort geleden! Wat gaat de tijd toch snel he?

Bedankt allemaal voor jullie 'beterschappen'! Het gaat alweer wat beter, ff lekker gedoucht (hou schrijf je dat eigelijk? :rolleyes: ) aangekleed en boodschapjes gedaan. Vriend is ook lekker thuis, dus rustig aan met z'n drietjes. Seth doet het zooo goed, ben zo trots op hem! Hij drinkt goed, slaapt goed, EN LACHEN DE HELE DAG DOOR! Heerlijk, als hij wakker wordt voor een schonebroek/flesje, dan kijken mijn vriend en ik elkaar aan en is het echt vechten wiens beurt het is hahahaha

Toen ik vorige week ongesteld werd toen wilde ik eigelijk met de pil beginnen. Maar niet gedaan, we gaan toch maar niets gebruiken en de natuur zijn gang laten gaan....we zien het wel!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, ja ik weet niet waar het aan ligt. Maar inderdaad op mn rug liggen is benauwd en lag staan al helemaal. Het maakt me draaierig en kortademig.
    Ik denk dat meneertje ook aan het indalen is, want heb wat steekjes in mn liezen en van odneren. Niet continue, maar echt van de speldenprikjes.
    Maandag moet ik naar de vk, dus dan hoor ik meer.

We wilden vanavond naar ikea, maar ik word nu net pas wakker. Ik hou me maar rustig dit weekend. Ik merk toch dat de spanning van het werken nu los komt, wetende dat ik nu niet meer hoef! Al die tijd heb ik het op de een of andere manier vol kunnen houden, maar nu gaath et echt niet meer. Ik baal er wel van, dat ik niet alles kan zoals ik wil....maar ja...

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik las het ook van Linda, vind dit zo erg en oneerlijk, hoopte zo het goede voor haar, ik hoop dat het er morgen toch beter uitziet op de test voor haar.

Makkie ik ga ook niet aan de pil nu nog even het condoom en dan zien we op ten duur wel wat de natuur doet.

Chantje toch wel goed voor de derde keer ongi als je het voor Suze helemaal niet had. En wat gaat de tijd snel voor je het weet zitten we haar verjaardag in je tuin te vieren ;)

Ben wel benieuwd hoe en of mijn lichaam het zelf een beetje gaat doen, met kerst een ongi gehad volgens mij en zit nu op dag 41 dus we zullen het allemaal wel zien.
    Tygo word steeds beweeglijker in bed, hij slaapt in de swaddle me en lag gister een stukje naar beneden met zijn kin bij het dekbed en zijn benen opgetrokken dus voeten achter tegen het bedje helpt ook niet en straks lag hij bijna overdwars in bed dus moeten hem goed in de gaten houden en het dekbed goed laag doen. En dat terwijl hij strak in zijn doek zit, wat een mannetje :)

20. Milla

Milla Niet meer actief

@ Pooh, lekker rustig aan doen hoor, natuurlijk is dat niet leuk, maar nog een paar weekjes volhouden.. en dan is je lichaam weer van jou!
    Wat bedoel je eigenlijk met grote onderbroeken, misschien rare vraag en draag je altijd strings? Ik draag altijd onderbroeken, sinds mijn 2e zwangerschap geen strings meer, maar ook niet van die broeken die tot je navel komen ofzo hoor! :) Tip zijn die wat duurdere van de hema, lekker overal elastisch, fijn stofje zit heerlijk!

@ Chantje, Suze al weer bijna 1! Wat gaat het snel zeg! Voor je het weet loopt ze en mag jij er de hele dag achteraan rennen ;)

@ Makkie, fijn dat je je weer wat beter voelt, doe ook lekker rustig aan als je de griep hebt gehad die zo heerst, kun je er bij inspanning nog wel even last van hebben.. Maar kijk naar mij ik ben er met HCG waarde van 45000 ofzo na 2 weken ook boven op gekomen,dus gaat jou ook zeker eerder lukken! Wat spannend dat jullie de natuur zijn gang laten gaan! Ben je al helemaal toe aan een volgende zwangerschap, of heb je gewoon geen enkel vertrouwen dat het spontaan wel eens snel kan lukken?
    Wie weet zijn we straks nog een tijdje samen zwanger ;)

@ Mariska fijn dat het goed gaat, mooie foto!

@ Taliaa, M. weet inderdaad dat ze een broertje of zusje krijgt, ze is er helemaal vol van, wil de hele dag mijn buik kusjes geven en praat heel vaak in de zin van 'als de baby er is dan..' Ze wil alleen persé een broertje geen zusje :( :)
    Ik heb haar proberen uit te leggen dat papa en mama blij zijn met zowel een jongen als een meisje. Ze vroeg ook 20x per dag hoe dat de baby zou gaan heten.. heel vermoeiend. ;)
    Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat als het een jongen wordt dat hij dan joepiedepoepie zou gaan heten en als het een meisje wordt dat ze joppidepoppie gaat heten.. ik had het niet verwacht maar ze gelooft het! Voorlopig laat ik het even zo. :)
    Iedere leeftijd heeft inderdaad zijn charmes, het gaat zo snel of ze zitten weer in een andere fase, ik probeer heel erg te genieten van iedere fase, ze zijn zo snel groot.. Voor je het weet zit je zelf ook met je dochter in de bios, of op een terasje of wat anders.. het gaat zo snel!

Ik moet ook de hele tijd aan Linda denken, zelfs vanmiddag tijdens de film.. Vind het zo erg!

Het bloedverlies dat ik had is gelukkig weer opgehouden, weet niet meer wie het vroeg maar nee, we hadden niets 'gedaan' ;) Dat durf ik niet zo goed op dit moment. Ik probeer vertrouwen te houden, nog maar tien dagen en dan ben ik de 12 weken voorbij!

Deel Deze Pagina