Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ makkie, pfft tis zo spannend he voor Linda. ik durf eigenlijk niet offline te gaan, ben bang iets te missen. wie weet is ze wel een nieuwe test aan het kopen....

Ja, de natuur zn gang laten gaan. ben ook wel bang dat ik dalijk de hele tijd ga lopen denken "zou ik zwanger zijn"... heb jij dat ook?
    En ja, ik heb wel zin:):) maar nu mn man nog... maar wat ik al zei, hij heeft daar gewoon heel erg de tijd voor nodig.. maar goed, komt wel..
    En over t spuiten, ik meen dat Sas7 de afspraak heeft staan dat ze niet met clomid etc hoeft te beginnen! ik denk ook dat als je dat aankaart dat het stom zou zijn als je wel weer van voor af aan moet beginnen, toch?
    Tis zooo lastig, ik wil gewoon van Isabella genieten, maar aan de andere kant.... hmm, moeilijk he?

nou ik ga weer bij Linda spieken

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik snap je precies meid, we hebben nu heerlijk ons wondertje in onze armen, ik wil nog helemaal niet bezig zijn met zwanger worden/een tweede kindje! Maar dat komt denk ik puur om het feit dat het bij ons allemaakl niet op een natuurlijke manier is gegaan en je houd nu alweer rekening met een volgend avondtuur in de MMM. En je weet dat het wel eens erg lang kan duren, dus dan ben je er misschien weer eerder mee bezig? Niet zozeer met het nu al zwanger willen zijn, maar het kijken in de toekomst, snap je een beetje wat ik bedoel? Geloof me, ik geniet zo op en top van ons mannetje, ik wil nog helemaal geen tweede kindje op dit moment! Maar mijn angst van wie weet duurt het wel weer 2 jaar.... dat komt nu wel een beetje. En wat je schrijft over dat je dan weer bezig bent met 'zou ik zwanger zijn' dat wil ik ook helemaal niet! Bah, die onzekere tijd van toen was vreselijk! Daarom hoop ik ontspannen te kunnen zijn als we niets gebruiken. Als ik merk dat ik toch teveel bezig ben ermee en het weer een beetje mijn leven gaat beheersen, dan ga ik alsnog aan de pil. Want dat wil ik nu nog helemaal niet, eerst heerlijk genieten van dit enorme wonder! (hopelijk ben ik een beetje duidelijk, soms moeilijk om te verwoorden wat je nou precies bedoelt)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ja ik snap het wel.. denk dat het bij ons wel een beetje hetzelfde is. als ik dalijk weer helemaal spastisch ga doen over moeten klussen etc etc omdat ik dan toch weer zwanger wil zijn ofzo, dan ga ik toch maar of aan de pil of naar gyn.
    Snap je? dan wil ik er echt voor gaan of helemaal niet. maar als ik gewoon relaxed ben, dan zien we wel.. snappie..
    nou ik moet nu echt offline, mn meissie moet zo eten en ik ook;)

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Taliaa; van de vorige ongi weet ik zeker dat ik een eisprong heb gehad, dat heb ik heel duidelijk gevoeld. Deze keer weet ik niet... ga een beetje uit van wel.....

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik zou een baby van 8 weken minstend dan 9 uur laten slapen, maar daarna wel wakker maken hoor! Die voedingen zijn toch best wel belangrijk! Wel lekker dat ze al zoland door slaapt :D Jesse deed dit ook maar ik maakte hem dan na 8 uurtjes slapen wakker en legde hem daarna nog weer terug.

Zo hier net enorme sneeuwbui! Net mijn nichtje naar huis gebrachgt! Rust in de TENT hahaha. Ook even boodschapjes gedaan, Jesse lag heerlijk te kraaien in de maxi cosi in de Jumbo, alle mensen moesten naar hem kijken! Was ook echt voor het eerst dat jesse luidruchtig aanwezig was! Had woezel en pip ring om de maxi cosi gedaan en daar lag hij tegen te gillen! Wel grappig!

Spannend he voor Linda hoop het zo voor haar! Zou toch geweldig zijn en weer hoop geven voor andere dames!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ debjes, hihi, 1 kindje is al druk zat he;)

@chantje: he das mooi, dat ei! doen jullie btw iets aan anticoncep? weet dat je het eerst niet deed, maar nu? sorry hoor als mn vragen te ver gaan...:)

@all, ben weer online gekomen voor Linda, maar die is offline gebleven... ben zoooo benieuwd voor morgen.. Vind het wel raar dat ze geen bloedtest krijgt. Hoop dat de streep er morgen afknalt in het ziekenhuis!

Liefss, Taliaa

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    dr staan een paar nieuwe foto's op mn hyves. Geen hele recente, maar toch..:)

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Taliaa; nee wij doen niet aan anticonceptie. Met zo'n onregelmatige cyclus als ik heb verwacht ik niet dat ik heel veel kans maak om zwangerte worden. Mocht dat wel gebeuren PRIMA!
    Ga ff je hyves checken...

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tygo heeft gister en vandaag niet zo goed geslapen overdag en vannacht was ook niet echt geweldig heb hem veel gehoord was wat onrustig, misschien door de osteopaat ze zei dat dit de eerste 3 dagen zou kunnen of misschien gewoon niet helemaal in zijn doen we zullen het zien hoop dat het vannacht beter gaat.

(sorry weet even niet meer wat er allemaal precies is geschreven heb het even gauw gelezen)

10. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Ik kom ook hier nog even meeduimen voor Linda, hopelijk werken onze duimpjes goed!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik zou er toch niet voor kiezen om straks een kind van 2,5 te hebben en dan baby van bijna 7 maanden. Je aandacht gaat nog zoveel naar die van 2,5 die vraagt gewoon zoveel aandacht, dat als he baby rustig in de box ligt je niet eens kan genieten ervan omdat je volop bezig ben.

Ik wacht liever tot ze jaar of 4 zijn! En hopelijk mogen wij dan ooit een 2de kindje krijgen ;)

maar goed neemt niet weg dat ik andere mensen voor gek klaar dat ze wel snel aan een 2de beginnen! Ik denk dat, dat ieder voor zich is!

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ha meiden daar ben ik weer. Thijs is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Hij hoest alleen nog een beetje en het snot komt nog uit zn neus. Zaterdag was weer zo'n dag dat ie niet wilde drinken, plassen en eten. En bij elke hoest moest ie huilen, dus hij had lst van zn keel. Ik heb bij de drogist toen daro thijmsiroop gehaald en dat ging erg goed. Daarna at ie weer goed. Ik heb hem wel sávonds voordat wij gingen slapen nog een fles melk gegeven om weer bij te drinken. En om 05.00 kwam ie weer voor een fles de hongerlap. Maar sindsdien gaat het weer super.
    @taliaa wij gebruiken rubbers op dit moment omdata ik niet zwanger (als het uberhaupt vanzelf wil gaan) wil zijn als mn man op uitzending is. Maar zodra die terug is en wij van vakantie dan ga ik de mmm in. Gelijk spuiten, want clomid krijg je bij er echt niet meer in. Ik denk wel dat mmm weer nodig is omdat ik nu nog niet ongesteld ben, want na de primulot wel had gemoeten. Maar ja daarvoor was ik 2 maanden ongesteld dus ik ben wel even blij dat het weg blijft. En als ik in dat rode ledikantje kijk, dan is die mmm het echt wel waard geweest, dus nog een keer moet ook lukken.
    @linda duim duim duim. kwijl duim dadaddadada kwijl duim duim. (thijs duimt ook voor je)

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas gelukkig maar dat Thijs weer opgeknapt is!

Jesse heeft vanacht iets minder goed geslapen, moest er 3x uit voor zijn speen. En toen vanmorgen om half 7 voor fles toen kwam hij wel om kwart over 9 wakker dus dat is dan wel weer lekker!
    Jesse ligt nu lekker te mopperen in de box hahaha. Hij moet zo weer een fles.

Moet ook werken vandaag! Bah geen zin, tis dan maar 4 uurtjes maar die vrije dagen vorige week bevielen me toch wel heel goed!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

zo spannend he, nog geen nieuws van Linda...

@Sas, wat fijn dat thijs weer beter is zeg! en ik snap dat je niet zwanger wilt zijn als je man weg is..

@ debjes, hmm, jesse slaapt wel heel wisselend.. Werkze vandaag!

@all, ik wilde eigenlijk terug naar bed, maar blijf online voor het geval Linda nieuws heeft:):) ben zooo benieuwd. Heb goede hoop, vond de test er goed uitzien!

Liefss, taliaa

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, ben jij alweer opgeknapt? hoop t!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    sas jij was toch de gene die van nutrilon naar bambix was overgestapt? omdat toen de nutrilon uitverkocht was?

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes yep dat was ik. Ik heb wel van het weekend weer nutrilon 2 gekocht omdat ie niet dronk (je probeerd dan alles uit) maar dat maakte geen verschil. Vanochtend weer de andere gegeven en dat drinkt ie gewoon goed weg.
    Van waar de vraag?

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, wat fijn dat Thijs weer opgeknapt is!

Debjes, mmmm jammer van deze nacht, mss gaat de volgende weer beter!

Taliaa, lief van je, ik voel me alweer beter. Weer in de kleertjes en ook mijn vriend is weer werken. Seth hoest veel en is een beetje ziekjes, maar niet erg gelukkig. Hoe gaat ie verder bij jullie, geen last van de ziektekiemen?

Ben trots op mijn ventje! Hij heeft al 2 keer vandaag 150/160cc gedronken! Gister merkte we aan hem dat hij snel weer honger had en de fles snel leeg had. Vandaag begonnen om hem 170cc aan te bieden en dit gaat dus al 2x bijna op! Hopelijk is hij zo wat langer verzadigd en kan ik hem nu om de 4 uur gaan voeden.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, wat fijn dat Thijs weer opgeknapt is!

Debjes, mmmm jammer van deze nacht, mss gaat de volgende weer beter!

Taliaa, lief van je, ik voel me alweer beter. Weer in de kleertjes en ook mijn vriend is weer werken. Seth hoest veel en is een beetje ziekjes, maar niet erg gelukkig. Hoe gaat ie verder bij jullie, geen last van de ziektekiemen?

Ben trots op mijn ventje! Hij heeft al 2 keer vandaag 150/160cc gedronken! Gister merkte we aan hem dat hij snel weer honger had en de fles snel leeg had. Vandaag begonnen om hem 170cc aan te bieden en dit gaat dus al 2x bijna op! Hopelijk is hij zo wat langer verzadigd en kan ik hem nu om de 4 uur gaan voeden.

Oja, hij heeft wat rode plekjes rondom zijn mondje. Wat zou dat kunnen zijn? Morgen naar de KA, daar ook maar even vragen (als het dan niet al weg is)

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja omdat Jesse dus slecht drinkt dacht ik misschien kan ik dat kopen> Maar hoe ziet het eruit en hoe heet het precies?

Deel Deze Pagina