hoi meide, effe een ego berichtje, want ik wil gaan liggen zo! Net bij de vk geweest. Kleintje ligt goed en al een beetje ingedaald! Mn bloeddruk moet in de gaten gehouden worden, was weer wat gestegen naar 135/85 nu. Volgende week extra controle en urine meenemen.
@debjes. het is een kartonnen verpakking en heet Bambix opvolgmelk 2. Bewaar wel je nutrilon blik, want daar kun je dan die zakken ingooien.
@pooh, brave smurf hoor! mooi met t koppie de goede kant op! @makkie, nope hier geen ziektekiemen... heb een goede virusscanner op de pc, haha. sjongejonge, linda maakt het wel erg spannend
Pooh doe rustig aan en extra controle is nooit weg. Hoe is het met de zieke kindjes? Hoe Tygo het voor elkaar krijgt ik weet het niet maar vannacht weer uit zijn inbakerdoek gewurmd(niet de swaddle me) zo gedaan als het cb zei met plakband vast gedaan dat moest en nog eruit, hoop dat wij hem niet strak genoeg hebben gedaan en dat het niet iedere keer gebeurt want dan worden de nachten weer minder denk ik, we zullen zien hij ligt nu lekker te slapen.
@ Lot, jij bakerde hem toch ook in met losse doeken? ik deed het niet meer met plakband, maar met een speld. want dat plakband had gen functie meer. I haalde vaak de handjes eruit als mn man dr had ingebakerd, bleek dat hij het volgens t boekje deed en ik niet de 1e doek (benendoek) die deed ik aan 2 kanten onder haar, terwijl dat maar aan 1 kant "mag". Hmm, snap je me? en goed over de schoudertjes trekken... bedenk me nu dat je , als je niet die 2 doeken gebruikt, je er geen klap van snapt...haha
Taliaa ik gebruik 1 doek. Nog geen nieuws van Linda he, wel erg spannend hoop zo dat het goed nieuws is!
Lot, hier ook een sterk mannetje hoor. Seth krijgt het ook wel eens voor elkaar. (wel de Swaddle Me) Maar moet zeggen dat dat vaak na de laatste fles is, en dan bakerd papa hem in... niet dat papa het niet goed doet, maar het valt wel op . Ik doe het net iets strakker denk ik, papa vind dat een beetje een naar idee. Maar zonder doek slaapt Seth ook erg onrustig hoor, hij heeft um echt nodig. Zelfs gister in de box heb ik de doek erbij gehaald en mooi dat ie in slaap viel! (hij hoeste gisteravond zoooo erg dat hij lekker beneden heeft geslapen) Donderdag de eerste prikjes, dan mag hij ook 48 niet ingebakerd worden. Ben benieuwd hoe dat gaat! Ach, dan maar wat minder nachtrust, hij verwent ons al weken met goed doorslapen! Ooooo linda, hoop zo dat geen nieuws goed nieuws is.....
@makkie, bij ons is het 24 uur! en i heeft heerlijk geslapen na dr 1e prikjes. ze was er gewoon wat vermoeider van...
Makkie dus de eerste prikjes komen er aan... sterke mannen hebben we he merk dat Tygo ook rustiger word van inbakeren want als hij zich er uit wurmt word hij gelijk wakker en blijft wakker tot het weer goed zit. Tygo mag morgen voor de 2de, hij moet eigenlijk donderdag maar dan begint babyzwemmen en er word afgeraden door het cb om met prikjes de zwemmen, dus morgen bij het inloopspreekuur prikjes halen en donderdag nog wel langs voor de gewone afspraak want dat kan morgen niet.
Taliaa, oo ik las hier 48 uur? En alleen bij koort/verhoging. Ach ja we zullen zien! Lot, leuk baby zwemmen! Minder leuk de prikjes morgen... hopen dat Tygo er nu ook weinig last van heeft! Ik wil ook babyzwemmen! Vanaf welke maand/week is dat? Ga meteen ff googlen voor zwemmen hier in de buurt.... Oja, ben ook al aan het kijken op het internet voor een nieuwe baan. Heel dubbel, aan de ene kant leuk, weer een nieuwe uitdaging...maar aan de andere kant...neeeeeeeee, ik wil bij mijn mannetje blijven! Maar het loopt vast niet zo'n vaart. Heb de komende 3 maanden gelukkig nog mijn 'normale' salaris, dus echt spoed is het niet.....
@ makkie; gelukkig ben je weer beter. Zouden de plekjes rond zijn mondje van een fopspeentje of het zuigen kunnen zijn? Had m'n neefje ook, gewoon een huidherstellende zal op doen (zalf met zink)... ?
Thanx voor het meedenken! Hoe gaat het nu met jou? Trek je het nog een beetje? En voel je al wat of juist niets?
hai meiden, zo Linda houdt ons wel echt in spanning he? wat denken jullie? Ik denk echt de hele dag al aan haar! Zo net ff boodschappies gehaald met I en nu lekker niksen, haha.. moet nodig poetsen (mn schoonmoeder komt morgen, hahaha) Liefss, Taliaa
Helaas bij Linda geen goed nieuws .... tis echt niet eerlijk... Seth hoest steeds erger en met ademen hoor je hem roggelen/dat er een hoestje vast zit. Hij drinkt gelukkig goed, maar hij is wel erg moe en wil het liefste alleen maar slapen. Gelukkig morgen naar de KA, kan hij even zijn longetjes beluisteren. Vind het maar niets dat gehoest bij zo'n kleintje....
Ik vind het echt verschrikkelijk voor Linda, eigenlijk was ik er ook al bang voor.. Ik heb zelf die Utrogestan gebruikt en die houdt de boel tegen, ook bij de clear blue test had ik mijn twijfels. Ik vind het zo erg dat ze deze klap 2 x te verwerken krijgt
Meiden zat met kippenvel om op linda der topic te kijken had zo'n goede hoop en dan lees je dat het weer niet gelukt is. Kan er wel om janken. Het is ze zo gegund. Makkie laat seth morgen maar goed nakijken hoor. Een extra check up kan nooit kwaad! Debjes jeetje slaapt Jesse door houd je nichtje je wakker. Sas fijn dat Thijs weer opgeknapt is. Chantje hoe is het nu met Suze (of heb ik er overheen gelezen) Pooh lekker rustig aan doen en vooral nog even lekker genieten. Meisje hoe is het nu met jou? Lot Slim mannetje die Tycho van jou. Ik hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb, maar er was ook zoveel geschreven. Jaimy gaat langzaam maar zeker zich beter voelen. Merk dat hij nog wel pijn in zijn keeltje heeft, maar hij drinkt vandaag alweer wat meer dan gisteren. Alles geven we nog wel gekoeld en meneer krijgt nog voldoende paracetamolletjes. Morgen moet mijn man en ik werken dus gaat hij naar mijn moeder ben benieuwd of het gaat en anders haal ik hem gewoon op. Gelukkig hebben ze daar veel begrip voor op mijn werk.
Vind het zo erg voor Linda trouwens zal zo even op har topic reageren! Ging net Jesse in bed leggen (eerst in bad gedaan, tandjes gepoetst, verhaaltje voor gelezen) en dan gaat hij naar bed, maar nu krijst hij dus de boel bij elkar (Jesse huilt nooit als hij naar bed moet) Dus denk dat het of een fase is of beetje uit zijn doen! Ben dan altijd weer benieuwd wat me vanacht te wachten staat,