hi meiden, ben ik de enige die vandaag niet op zp kwam? ik heb even een vraagje: we hadden het laatst over een meeting, in mei, want dan wordt Suze, onze 1e PCObaby 1 jaar! Nu loop ik een beetje op de zaken vooruit, maar... willen we dit nog steeds? en zo ja, wanneer? Ons rooster voor mei wordt namelijk al gemaakt en gezien mijn onregelmatige werk.... Dus WIE-WAT-WAAR-WANNEER-WAAROM (nou ja, dat weten we al) Sorry dat ik er nu zo mee kom, maar goed.. Liefss, Taliaa
Ik doe mee hoor taliaa. Lijkt me leuk. SMurfje is er dan al en ik zit dan nog in mn verlof. Dus dat moet in te plannen zijN! Wanneer precies is Suze jarig? En doet Chantje zelf nog wel mee?
JAAAAAAAAAAAAA Chantje doet uiteraard ook nog mee!!!! Suze wordt 7 mei 1.... dus rond die tijd!!! (Chantje is ff heel druk met zichzelf bezig en daardoor iets minder actief hier......) Wel een beetje spannend he, vinden we elkaar "live"net zo lief enzo? Maar echt heel heel leuk!
Ik vind het ook heel leuk, al ben ik misschien een van de weinige die geen babytje mee kan nemen, dat is wel jammer.. maar ik ben van de partij! Ik kan alleen niet tussen 15 en 23 mei (vakantie), doordeweekse dagen zijn ivm kindjes lastig, dus liefst weekend... verder maakt het me niet uit. Ik geloof ook dat we allemaal in Gelderland/Brabant-Limburg/ Zuid-holland wonen, dus misschien is Den Bosch een idee?
eehhmmm ik woon in zuid holland ....maar goed maakt niet uit ... @pooh neem in ieder geval geen spelcomputer mee voor je vriend .... ik had de nintendo voor mijzelf mee genomen .....en mijn man heeft voortdurend zitten computeren toen ik erg veel weeen had ....
@ Syb ja das idd een goeie tip de nintendo mee nemen. Heb hem al op lijstje gezet @ Milla 28 mei is niet op een zaterdag maar op een donderdag. Het lijkt mij ook leuk om jullie live te zien.
nou, ik kijk wel moet dalijk mn aanvragen voor mei indienen als ik mijn rooster heb dan kan ik iig zeggen wanneer ik kan ik ga gauw aankleden en naar mn werk! oeioei, op naar de 500!
oh, we hebben zoiezo geen spel computer in huis. Tegen mn principes en bang dat ik er verslaaft aan raak. Ik vind 4 normale computers in huis al meeeeeer dan genoeg, met een computer nerdie in huis! Ik hoor het wel wat voor datum het wordt. Het liefst in een weekend!
Haha je word niet zo maar verslaafd hoor POOH Wij hebben 2 nintendo's DS En er staan 5 computers hier in huis (mijn man is ook helemaal computer nerdie haha) Ik zou het ook fijn vinden als de meeting bij chantje in het weekend zou kunnen.
@thamara. ik weet van mezelf dat ik dan niet meer kan stoppen. Ik zou uren zitten spelen, als ik het echt leuk zou vinden. Mn nichtje deed aan "world of warcraft", een ontzettend mooi spel om te zien, maar die zat ook tot diep in de nacht te spelen. En dan maar afvragen waarom ze toch zo moe zou zijn! Trouwens, zo'n WII is leuk, maar doe je dat elk weekend, of verdwijnt ie na een paar weken in de kast?
@pooh hier ook een WII , echt heel gaaf ...heb alleen na mijn zwangerschap pas 1 keer weer gespeeld .....tijdens mijn zwangerschap werd ik er ontzettend misselijk van vooral van de 3d spellen ..en ik vermoed dat ik er soms te lui voor ben ....haha dat is pas erg .. @de meeting : zouden jullie het leuk vinden als Jelmer en ik ook komen ? @all : ben even advies nosig .... Jelmer is nu sinds 3 dagen s'nachts zo tussen 01.00 en 03.00 een keer wakker , hij huilt dan en de speen werkt niet ...de fles wel hij krigjt dan 120 cc terwijl hij overdag al het maximale krijgt en echt nodig is ...(5 x 180) en ik kan geen hongerige baby's spul geven ivm de koemelkallergie heeft iemand de tip ?
heb effe een flinke dip. Voel me zo opgesloten in mn huis. Weinig energie om wat te doen en ben heel de dag alleen. Boodschappen doen in mn eentje vind ik wat eng, vanwege die moeheid en duizeligheid! zit net een potje te janken. Waarom voel ik me zo moe, (ja hoogzwanger), maar had verwacht dat ik meer zou kunnen!
@ Pooh wij hebben geen WII dus kan je daar geen advies over geven. Kan me best wel voorstellen dat je je eenzaam voel (had ik op laatst bij mijn 1ste zwangerschap ook) Durf ook niet echt meer alleen naar de winkel (ben veels te bang dat ineens midden in de winkel mijn vliesen knappen haha) Nog even volhouden meid, de finish is voor ons in zicht. @ Syb ja tuurlijk willen we jou en je knul ook zien. Mijn zoon had dat ook, ik weet nog dat ik toen druppels had voor krampjes (van vsm) Deed dan altijd paar druppels op zijn speen en dan weer in zijn mondje en door die smaak pakte die de speen wel weer en sliep dan weer verder. @ All zo ga mijn zoon weer van school op halen. Dus ga weer een stukje waggelen haha Voor dadelijk allemaal smakelijk eten. Liefs Thamara
UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 -> Jongen 2 september 2009: Milla -> Geheim 14 september 2009: Meisje AGENDA: 18 Februari Thamara groeiecho ziekenhuis 26 Februari Thamara controle ziekenhuis BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm 16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Meisje & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
Ben met mn moeder effe wat plantjes gaan kopen voor in huis. Was wel effe lekker om eruit te zijn. Maar ben wel moe nu!
@thamara : die druppels mag jelmer niet ivm de kma ...ja vind het ook raar dat hij die druppels niet mag maar hoorde dat van de week. zal vsm eens een mailtje sturen hier over ...
haha, sybje, tuuuuuuuuuurlijk willen we jou erbij! vanwaar je vraag? En over de voeding, hoezo is 180 de max? Hoeveel weegt jelmer nu? toch flink meer dan Isa? en die bied ik 200 aan (2x per dag en 3x bv) Hoe laat krijgt Jelmer de laatste fles en maak je hem hier wakker voor? misschien in die fles iets extra's doen en wat later geven? @all, pfft net vergadering gehad.. heftig hoor! maar goed, mn rooster voor mei komt dinsdag! ik ben iig het hemelvaartsweekend vrij en het pinksterweekend. Waar de meeting is, maakt me niet veel uit hoor! Milla, jij komt gewoon met je dikke buik! Dus vanaf dinsdag kan ik zeggen wanneer ik kan. als jullie eerder een datum prikken kan ik hem mis. nog aanvragen... vind het ook wel spannend, een meeting.. maar ook leuk! heb dr zin in! @didlina, had je nu vandaag de bloedtest of morgen? liefss, Taliaa