@makkie : ik ga zo even kijken @debjes : hoe is het nu met het mannetje ? @talia : wou super zeg ! lekker hoor een andere baan , mijn wil het niet vanwege de kredietcrisis ...gggrrrr ik wil ook heel graag weg maar weet niet wat ik wil ...
Jesse is erg vrolijk maar wel snot verkouden en een niet so prettig hoestje, hij heetf gelukkig geen koorts! We agan zo naar consultatie bureau ben benieuwd watb hij weegt en hoelang hij is!
@debjes he wat vervelend dat Jesse ziek is. @taliaa lekker hoor naar een nieuwe baan uit kijken. Succes ermee. @all geeft niet hoor dat jullie niet precies weten wanneer mn man weggaat. Hij gaat half maart weg. Aan het einde van de week gaat onze vakantie in. Lekker 3 weken vakantie. Eerst even carnavallen en dan lekker nog een weekje een landal huisje. En dan helaas gaat ie weg. Ik vind het niet leuk, maar heb er wel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat. Thijs begint echt kruippogingen te ondernemen, daarbij is ie gisteren met zn tanden (2) door zn lip gegaan. Zucht 2 tanden en dan al door zn lip. Dat was dus even huilen geblazen, maar een schepje suiker erop en het bloeden en het huilen hield op. Even een vraagje aan andere moeders. HOE DOEN JULLIE DAT BROODETEN met die kleine? Thijs weet niet wat ie ermee moet doen. Hij verzameld al het brood in zn gehemelte. Zucht en daar past een hoop brood ben ik achter. Hij kauwt niet maar slikt het ook niet door. Hellup.
@sas : eet hij wel andere dingetjes zoals een liga bijv ? je kan bijv ook het volgende stukje pas geven als hij het doorgeslikt heeft ? misschien ander beleg ?
Ik moet om 1200 bij de vk zijn voor die extra bloeddruk controle. Nu probeer ik me er niet zenuwachtig over te maken, anders stijgt ie juist hahahaha!. Maar ik hoop echt dat ie gedaald is! Zo nog effe urine opvangen!
Sas, heerlijk nog even vakantie met z'n drietjes! extra van genieten, je moet je man straks zo lang missen. En dat brood opsparen in de mond, daar had de kleine van mijn vriendin ook een handje van.... volgens mij was het op een gegeven moment ineens over en slikte ze het goed door. Mss dat Thijs even moet wennen. Pooh, rustig aan, hopelijk is je bloeddruk nu weer netjes. Debjes, hopelijk valt het dan mee met Jesse. Veel plezier op het bureau, we horen wel hoe groot je vent alweer is! Syb, hoe gaat het met Jelmer? Gaat het drinken alweer wat beter? En merk je verschil door de voeding? Jee, Seth is snachts echt een goede slaper! Hij heeft van gisteravond laat tot vanmorgen 8 uur geslapen . Wat hij overdag wakker is haalt ie snachts weer in. Nou ja, gelukkig zo dan andersom....
@sybje mmm liga of koekjes of broodkorstjes doet ie ook niets mee, behalve dan alles onder kliederen en weggooien. Maar ja ik ga er maar gewoon vanuit dat ie moet wennen. Ik laat het ze morgen op het KDV ook maar proberen, wie weet hebben ze daar nog wat trukjes. @makkie lekker he dat Seth dooreslapen heeft. Thijs deed dat ook rond die periode. Hij slaapt overdag ook niet zo veel, maar s'nachts des te beter. Je moet nu wel zn flessen overdag wat groter maken, zodat hij wel voldoende binnen krijgt. Ik ben toen over gegaan op 4x 210 + 7. Dit ging ook niet van de een op andere dag hoor, maar gewoon die flessen aanbieden en op een gegeven moment drinkt ie het leeg. Succes.
mmm nou dat lukt dus echt nog niet. Hij drinkt nu 6 x 130cc en als we meer aanbieden (wat we regelmatig doen) dan drinkt ie alsnog maar 130cc op. Maar hij slaapt al weken goed door en zolang, maar hij blijft al weken op dezelfde hoeveelheid voeding zitten... heb dit ergens op deze site ook als vraag gesteld, vind dat zo gek. Maar meer drinkt ie echt niet op.
@sas : mmmhh oke ..misschien heeft hij er nog niet zo'n zin in ? weet alleen niet in hoeverre ze al moeten eten .... @makkie : het gaat echt heel goed met het boefje ...soms wordt hij s'nachts wel eens wakker maar niet zo vaak ..... hij dirnkt echt heel goed .....en hij slaapt heel goed overdag en s'nachts meestal ook ...eczeem is zo goed als weg , hij blijft alleen een hele droge huid houden ....maar we moeten hem gewoon goed invetten ....dan komt het goed
Makkie: je moet je echt egen zorgen maken om die hoeveel heid wat hij drinkt! Hij heeft er genoeg aan! Hij heeft toch voldoende plasluiers! Echt waar ik spreek uit ervaring! ik denk als Seth straks fruit mag eten en groenten hij dat veel lekkerder vind! Jesse meot nu ook flessen van 200 weg drinken, nou hij komt maar aan de 120/140! Hij heeftb dat nooit gekunt! Cb zei ook zou kunnen zijn dat hij het gewoon niet echt lekker vind.
debjes, dank je wel, doet me goed je verhaal! Al die richtlijnen met wat en hoeveel ze moeten drinken. Wordt er zo onzeker van. Het kan maar zo dat hij ineens weer wel alles opdrinkt en dat dagen volhoud. En dan ineens weer slechter drinkt... maak me ook veels te druk. Hij gaat verder zo goed, dat drinken geeft ie dan zelf wel aan..... Syb, ooo dat klinkt allemaal goed, wat fijn! Heerlijk dat Jelmer nu lekker in zijn vel zit, de goede voeding doet echt wonderen! Seth is ook zo'n ander mannetje nu! Lekker genieten meis!
@makkie : ja goed he die voeding ? moeten jullie nu ook nog een provocatie test doen in het zh ? of drinkt seth de pepti ?
Makkie ik ben zelf ook zo onzeker geweest hoor, als ik dan een fles aan het geven was, was ik alleen maar bezig van drink alsjeblieft alles op (dit zal Jesse bets gevoeld hebben) en nu ja nu zie ik het wel! als Jesse een keer een fles opdrinkt of maar 20cc laat staan ben ik altidj zo verbaasd! Bij Jesse is het meestal altijd zo 's morgens laa hij 120 staan van de 200 Dan de 2de fles laat hij 100/80 staan, maar goed vanmorgen liet hij dus bij de 2de fles maar 40 staan er is dus ook geen peil op vast te knopen. Zijn 3de fles die geeft mijn vriend altijd daar laat hij 60/80 staan en dan zijn 4de fles om 7 uur laat die meestal 40 staan en dan zijn laatste fles om 23:00 uur gaat alles op!
Ja mss ben ik er wel teveel mee bezig dan... gistermiddag gaf oma de fles... nou helemaal op ging ie! Hij drinkt bij ons ook vaak wel goed hoor, maar mss dat ik toch niet ontspannen genoeg ben. Maak me nu alweer druk voor de fles van straks Syb, ja over een week of 5 krijgt Seth ook die test. Ben benieuwd..... hij krijgt ook Nutramigen. Heb al 2 dagen buikpijn en gister met afvegen een hoop slijm met een sliertje bloed? Voor ongi te vroeg (heeft ook niet doorgezet overigens) dus ik hoop stiekum op een eisprong? Wie weet....!
nou ,dat was weer prettig... Zit ik helemaal rustig en ontspannen in de wachtkamer bij de VK, krijg ik een smsje van een collega dat ze per direct ontslag had genomen. Ik schrok zo ,dat mn bloeddruk spontaan were te hoog was. 140/90 nu. Mn urine was gelukkig schoon van eiwitten, maar ik moet a.s donderdag wel terug komen voor nog een controle. Bah!
Ben net terug van fert. arts. Omdat ik nog wel wat last had van m'n stokkies heeft ze even echo gedaan, ze zei dat alles er goed uitzag maar een beebje was er helaas nog niet te zien (volgende week zou ik het al wel moeten kunnen zien), ze wees wel op een plekje waar volgens haar het vruchtzakje zou komen. Ze had er dus een goed oog in, maar straks toch even bellen voor de bloeduitslag. Heb ook een leuk doosje meegekregen met foldertjes en een aantal staaltjes, wel leuk na dat lange wachten! Ik had ook nog een cyste zitten en wat vocht in m'n buikholte van de punctie, maar volgens haar zou dit geen kwaad kunnen zolang ik maar genoeg rust, ben er toch niet zo gerust op...
@ Pooh He meid das niet zo mooi dat die nog zo hoog is. Gelukkig is je urine wel schoon. En gelukkig houden ze je nu xtra in de gaten. Doe het rustig aan meid. @ All Ik heb het helemaal gehad. Begrijp me niet verkeerd, ben super blij met mijn wondertje in mijn buik. Maar wil dat ze komt, en het liefst vandaag nog. Ben zo moe, slapen lukt me niet meer en loop dus ook rond als een zombie. Rug en bekken doen me ook giga pijn. Woensdag weer naar het ziekenhuis voor de groeiecho, en als de kleine dan nog 4 weken voor lig ga ik vragen of ze me AUB niet eerder kunnen inleiden (trek het niet meer) Wil zo graag zonder pijn slapen en het liefst ook de hele nacht en niet 20x wakker worden. Sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer.
@pooh ; ooh jeetje ....heb je dat wel gezegd tegen de vk ...wel schrikken zeg maar het scheelt dat je plasje schoon is ! @makkie : ooh spannend ...eehhmm ben je weer bezig ? nee toch ? @thamara : ooh jeetje meis dikke knuff hoor ....weet precies hoe vervelend die laatste paar weken waren ...heb toen ook heel wat afgehuild en heel veel wakkere nachten gehad ,ik kreeg trouwens slaapmediciatie die ik 1 keer per 3 nachten mocht