Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, wat erg voor je schoonzusje! Hopelijk kunnen ze haar goed helpen.
    Was Tygo na de osteopaat ook wat slaperig dan normaal?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Die dag wel en 2 dagen erna wat onrustiger maar dat kon zei ze.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa Jesse heeft dit ook een tijd gehad rond 5en wakker worden! Ik gaf hem altijd in het donker een shcone luier en lag hem even tegen me aan 2 minuten en legde hem etrug speentje erin en ging eigenlijk weer slapen, ik mertke dat hij het gewoon vies vind als die enorme luier heeft. Hij plast 's nachts echt heel veel soms is die 's morgens wel is nat!En heb gewoon pampers luiers.

Morgen komen mijn neefje (6) en nichgtje (2) hier even in de ochtend mijn zus heeft een vergadering, dus drukke boel ;) Ben morgen lekker vrij! We gaan daarna als de kids weer naar huis zijn even boodschappen doen voor mijn verjaardag

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goede morgen Dames!

Hoe is het met de zwangeren? En me de kleintjes!

Mijn nichtje en neefje zijn hier nu dik een uur! Ze spelen gezellig met een grote bak lego (is nog van mijn vriend geweest vroeger) jesse ligt in de box, maar die gaat zo weer naar bed! Arme kind heeft een enorme zeehonden hoest! Ga vanmiddag even kijken voor een hoestdrankje, wacht nog even mee om naar de dokter te gaan hij is verder niet echt heel ziek koorts ofzo, en anders krijgt hij weer medicijnen in een maand tijd.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Beterschap voor Jesse!
    Hier alles rustig. Sinds gistermiddag wel wat indalings pijntjes, met vlagen dan.... Heb ook wat last van mn onderrug en boven benen. Net alsof je ongesteld wordt, maar dan minder heftig!
    Hou me weer rustig vandaag, morgen bloeddruk controle.

Liefs!

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Zo ben weer terug van het ziekenhuis.
    Kleine lag nog steeds flink voor met groei :confused:
    Volgens de gyn was ze nu al 3578 gram pffff
    Volgende week weer naar mijn eigen gyn en hopelijk word er dan een beslissing genomen.
    Ik heb nog wel gevraagd hoe ik nou moet bevallen, en kreeg als antwoord dat als mijn lichaam zich zelf al aan het voorbereiden is ik dan hopelijk natuurlijk kan bevallen.
    En moeten ze me echt gaan inleiden ze liever voor een KS wilde gaan omdat ze bang zijn dat anders mijn wond van binnenuit kan scheuren (inleiden weeen heftiger en zwaarder)
    Dus nog een weekje en hopelijk kan dan mijn eigen gyn me daar antwoord op geven.

@ Pooh je lichaam is zich al goed aan het voorbereiden voor de komst van je smurfje.

@ Debjes heel veel beterschap voor jesse

@ Makkie hoe gaat het nou met Seth (na de osteopaat)

Hele fijne dag dames.
    Liefs Thamara

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamara, spannend. Dus je moet in ieder geval nog een weekje volhouden? Ik probeer nog steeds wat te doen in en rondom huis. Ik kom nu net onder de douche vandaan en ga nu even een half uurtje liggen. Ben buiten adem!
    Dan op zolder wat kleine dingetjes doen en verder met de kraam cadeautjes maken!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara hoe kunnen ze het gewicht zo goed weten? Ik bedoel hoe meten ze dat op? Tis voor de weken dat je zwanger ben wel enorme baby he (gewoon volgroeide met 40 weken) ben je dan gewoon niet verder in weken? Inplaats dat ze dan zeggen dat je een TE grote baby heb?

En stel dat ze dus gewoon zeggen dat je wel 35 weken zwanger bent en je baby inderdaad groot is, hoe zit het dan met de longetjes? Die zijn toch niet ook al volgroeid ondanks je baby zo groot is?

Hoop vragen hahhaha.

9. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ taliaa: ik voel me eigenlijk vrij goed, borsten zijn nog steeds gevoelig en af en toe een lichte vlaag van misselijkheid, maar valt best wel mee... Het moet nog steeds een beetje doordringen, ik denk ook dat ik me er bewust nog niet te veel op instel omdat ik nog zo bang ben dat er nog iets verkeerd zou gaan.

@ thamara: hopelijk heb je snel duidelijkheid, maar op een betere nachtrust als je kleintje er eenmaal is, zou ik niet rekenen ;)
    Hou nog even vol daar!

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ze meten dan hoofd, buik en bovenbeen botje.
    En dan komen ze uit op een gemiddeld van lengte zwangerschap en gewicht.
    Nee kan niet verder zijn, kindje is gewoon al zo groot (mijn zoon was ook heel erg groot en zwaar 4295 gram en 56 cm)

Weet niet hoe het nou zit met de longetjes.
    Zal ik volgende week denk ik wel antwoord op krijgen.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Didlina, klinkt allemaal goed meid! Ik kreeg ook pas rond 6 weken duidelijke symptomen, daarvoor weinig last, beetje wat jij nu omschrijft. We slepen je het wachten deze week wel door hoor!

Thamara, jee die kleine heeft het maar goed bij mama. Snap dat je nu echt duidelijkheid wilt, is ook wel lekker als je weet waar je aan toe bent en kunt aftellen als er een datum bekend is. Maar als je wel natuurlijk 'moet' bevallen, zie je dat zelf wel zitten dan?

Pooh, die menstruatieachtige pijntje herken ik meteen! Ik had dat ook vanaf week 34. Je zult merken dat je lichaam zich echt steeds meer gaat voorbereiden op de bevalling. Hoe kijk jij naar naar uit? Zie je er tegenop? Echt waar, je kunt het hoor meid. Je zult mss wel momenten hebben van HELP DIT WIL IK NIET MEER! Maar echt, je hebt zoveel oerkracht in je, je kunt het echt! (als ik terug denk aan mijn bevalling dan vind ik het toch wel echt een megagave belevenis en ik zou het morgen zo weer doen!)

Seth ligt al vanaf gisternacht zonder inbakeren in bed :confused: ! Gaat hartstikke goed! Hij wordt wel tussendoor wakker, maar moppert niet. Hij klets een tijdje (deed ie vanacht ook, echt schattig) en valt dan weer in slaapt. De osteopaat vind Seth ook geen typisch inbakerkindje.... hij moppert namelijk veel als ie dan wakker wordt omdat hij merkt geen kant op te kunnen. Hij drinkt ook al de hele dag goed en ik vind het minder onrustig. Wie weet heeft de osteopaat dus echt goed geholpen!

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Nee zie het helemaal niet zitten om natuurlijk te bevallen.
    En nu helemaal niet meer nu ik weet dat ik weer een mega baby draag.

@ Pooh
    Ik heb ook sinds 2 dagen af en toe van die ongi krampjes.
    Onze lichamen zijn volgens mij echt ezig met de voorbereidingen.

@ Makkie
    Wat super dat Seth nu zo goed doet met slapen en drinken.

@ All
    Normaal worden de baby's rustiger aan het eind van een zwangerschap.
    Maar mijn kleine meid pfff die blijft maar schoppen en duwen.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

dat deed ons ventje ook hoor! Echt tot het laatste moment, zelfs vollop tijdens de bevalling nog! Ze zeggen idd dat beebjes dan wat rustiger worden, voorbereiding op de bevalling. Maar dat ging voor Seth niet op en voor jullie meisje dus ook niet!

Kan me goed voorstellen dat je niet natuurlijk meer wilt bevallen. Lijkt me ook niet een fijn idee...

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja Jesse was ook drukke baby vooral 's nachts maar als je nu moet bevallen is een baby van 3578 gram niet groot vind ik, 7 pond is toch netjes?
    Jesse was 200 gra lichter.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Chantje, van harte met je mannetje! Hele fijne verjaardag toegewenst! Hoe voel je je? Hoop dat het weer beter gaat met je!

7 pond is idd netjes, maar als thamara nog 4 weken doorloopt, dan is het natuurlijk geen kleintje meer.....

Debjes, jesse was dus ook een herrieschopper! Hihihi, ik mis dat soms best wel hoor, dat gevoel in mijn buik! Maar goed, dat hij lekker nu live bij ons is, is natuurlijk nog veeeeeeeeeeel mooier!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, nee, tot nu toe ben ik nog niet nerveus voor de bevalling. Ik zal niet zeggen dat ik er naar uit kijk, maar nerveus, nee....
    Nu baal ik alleen van het feit dat ik nog niet echt los ben van mn werk, door die toestanden daar. Ik heb gisteren gemaild, dat ze me effe met rust moeten laten, ook ivm mn bloeddruk.
    Alleen gezonde belangstelling en leuke verhalen wil ik horen ;)! Ik kan er nu toch niets aan vernaderen dat het daar crisis is.
    Morgen weer bloeddruk controle. Ik hoop zo dat ie goed is!

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Thanx!

Met mij gaat het een beetje met ups en downs..
    Ik heb altijd wel wat momenten dat ik "niet lekker in mijn vel" kan zitten. Das niet helemaal onbekend voor me. Dan kan ik ook niet goed uitleggen waarom ik me zo voel.
    Maar nu baal ik een beetje van mijn werk, hebben we elke dag wel iets te doen, gaan we uitbouwen, Suze die heeeeeeeeeeel slecht slaapt en heel aanhankelijk en eenkennig is......
    Stelt allemaal niet zo veel voor maar krijg hierdoor een heel nerveus en opgejaagd gevoel door...
    Ben heel moe, doe dan kattig tegen mijn mannetje, heb even niet zo veel zin in sex enz enz enz....

Zo! Ik stop met zeuren...

Makkie; fijn dat het met Seth zo goed gaat!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje vervelend dat je je zo voelt probeer rustig aan te doen en hoop dat je je snel beter voelt.

Makkie hoop dat Seth goede baat heeft bij de osteopaat.

Pooh rustig aan en geniet lekker van je verlof.

Thamara snap dat je geen zin heb in een gewone bevalling zo hoop dat je volgende week meer antwoorden heb op je vragen. Geniet nog lekker van het getrappel in je buik.

Zo weer een dagje gewerkt. Morgenmiddag naar de osteopaat. Tygo was vandaag bij mijn moeder en is weer lief geweest bij haar. Alleen blijft hij soms blauw worden rond zijn mondje vind het toch een beetje eng volgens het cb is het niets maar wat denken jullie? Mijn moeder vond het ook wat eng hou het maar in de gaten.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Chantje, die buien die jij beschrijft, heb ik ook! Echt al jaren, is begonnen in de puberteit. Voel me soms ineens wat down en zie ik alles veel negatiever. Ook chagie tegen mijn vriend (tegen iedereen eigelijk) en wil het liefste voor een paar dagen van de aardbodem verdwijnen. Ook al gaat alles doen goed, het voelt dat net of alles niet goed gaat en maak ik van een mug een olifant. Kan het niet zo zijn dat deze hormoonschommelingen (want daar gooi ik het maar op) door de PCO komen?

heel veel sterkte meid, hopelijk voel je je snel weer beter!

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; het zou me niets verbazen als dat daar door komt! Lastig he?!

Lot; Suze had ook een blauw mondje en blauwe nageltjes op haar voetjes en handjes toen zij ziek was. Volgens de kinderarts is het heel onschuldig. Nu heeft ze er geen last meer van maar volgens de kinderarts kan ze dat in de toekomst wel vaker gebeuren en moet ik daar niet van schrikken....

Deel Deze Pagina