Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie niks op smeren hoor om die plekjes, Jesse heeft ze ook vaak, nu ook weer bij zijn oog denk omdat hij verkouden is wrijft hij in zijn gezicht (denk dat er dan snot uit zijn neus loopt) en er zat een haakje aan zijn nagel heeft hij zich zelf open gekrabt.

Jesse heeft geslapen van 8 tot half 9, moest er 1x uit om half 6 voor een speen en om 7.00 uur voor een fles! Dus valt vandaag mee! Hopelijk slaapt hij morgen ook lekker lang uit want vaanvond vier ik mijn verjaardag, ben benieuwd wordt niet zo druk maar toch zal Jesse wel zijn ogen uitkijken en vast geklamt zitten als een aapje bij mij.

2. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik ga zo naar de negenmaanden beurs hoop dat het niet al te druk is, myrthe gaat gezellig mee.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, zo dat klinkt goed dat slapen! Dus helemaal niets opsmeren? ook geen olie ofzo? Vind het er zo zielig uitzien, op zijn voorhoofd en aan de zijkant van zijn oogje..... veel plezier met je verjaardag vieren vandaag!

1eKindje, heel veel plezier op de 9 maandenbeurs! Lekker met je meisje pronken!

Seth had zijn fles echt razendsnel op! Hij had dus echt honger..maar hij werd echt niet eerder wakker... niet erg als hij dan zo lang slaapt?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oeh, die 9 maanden beurs zal wel loei en loei druk zijn. Wij gingen in september naar de jinge gezinnebeurs en het was echt top drukte. Niet leuk meer! Maar wel leuke spulletjes meegenomen!

Ik mag niet meer en zie het zoiezo niet meer zitten.
    Tip, neem een boodschappentas of koffetje op wieltjes mee. Ik heb me een breuk gesjauwd daar en da's niet prettig!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, goeie tip van die koffer! Niet dat ik ga hoor...hahaha maar wel een goede tip! En van harte met je 36 weken alweer! Duurt nu echt niet lang meer, heerlijk toch meid! Echt waar, straks heb je werkelijk het allermooiste bezit dat er bestaat! Je eigen mooie lieve perfecte kindje!

Sorry meiden, ff pronken hoor! Lekker ventje he?

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks Makkie!
    Ik zit nog steeds verwondert voor me uit te kijken en af te vragen waar die kilo nou gebleven is?! Snap er niets van. Ik had wel zoiets van, deze week ben ik niet veel aangekomen...maar een kilo kwijt raken...?

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    leuk hoor hoop morgen ook te gaan, zijn altijd leuke woezel en pip aanbiedingen en aangezien ik bijna alles daar van heb!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja Woezel en Pip leukkkkkk!

pooh, tja vreemd! Maar niet erg toch? Ik kwam de laatste weken ook bijna tot niets aan... viel ook niet af ;) maar er kwam ook haast niets meer bij..... joh wat maakt het uit! Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af! hihihihi (hoeveel ben je nu in totaal aangekomen? Ik rond de 14 kilo....)

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh nee lekker toch als er neit zoveel bij komt! Ik was intotaal 12 kilo aangekomen..

Ik ben trouwens al bijna 2 weken goed aan de elijn, nou ja gezond eten niet meer snoepen (behalve op me verjaardag) en er is 1,8 kilo af!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, maar het is toch vreemd, of niet?
    Anyway, ik ga me er maar niet te druk over maken. Niet goed voor de bloeddruk he?!

Shiiiit, wat komt het nu dichtbij allemaal...36 weken..waar is de tijd gebleven. Ik zie me nog staren naar die zwangerschaps test! Gelukkig is alles klaar!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

:thumup:

maaruh, volgens mij is het toch niet echt nodig bij jou, afvallen?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hahahaha ja echt wel er moet zeker 12 kilo af! Ik woog toen ik 39 weken zwanger was 83 kilo en nu 7 maanden na mijn bevalling weeg ik 87 kilo :( Bij mij zit wel alles netje verdeeld ben niet op 1 plek onwijs dik! Zit gewoon beetje op me kont geplakt, beetje op me buik, en ebetje op me dijen! Ik woog altijd 75 kilo en daar wil ik nu weer naar toe, mag ook 70 kilo zijn.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goede bijna middag dames,

Meisje leuk dat je er weer een beetje bent, bijna de 12 weken hoop dat je na de echo van woensdag weer iets gerustgesteld bent. Hoop dat dan ook de misselijkheid af gaat nemen voor je.

Gister naar de 9mnd beurs geweest, was erg leuk. Mijn vriendin had een trolly mee en dat was zeker handig scheelt een hoop gesjouw. Wat fruit en groentehapjes gekocht een cd met kinderliedjes en 2 shirts laten bedrukken. Sta ik met mijn zwangere vriendin in de rij voor een pak pampers, moet je een briefje invullen met uitgerekende datum dus ik wacht om mijn vriendin zegt die mevrouw moet je geen briefje invullen je bent toch ook zwanger :( :confused: denk je dat je buik iets verdwenen is nou blijkbaar niet, toch maar gaan sporten ;)
    Oh ja en ben gister goed ongi geworden na 53 dagen was ook wel nodig was soms een chagerijnig :)

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik vraag me eigenlijk af worden jullie met een pil ook niet ongesteld?

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes bedoel je met de pil? voor dat ik zwanger wilde worden was ik aan de pil en hier werd ik wel ongi mee.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh oke nee dacht even dat bepaalde meiden geen pil konden slikken omdat ze dan ook niet ongi werden. Maar sommige kiezen er dus voor om hun lichaam hun eigen gang te laten gaan neem ik aan?

ja ik zelf wordt daar erg onzeker van als ik geen pil slik.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

toen ik de pil nog slikte werd ik ook gewoon ongesteld. Maar wel vervelend Debjes dat dat bij jou niet helemaal goed werkt. En zonder, ja dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent.

ff wat anders, vinden jullie de seks nu zo na een bevalling ook ineens beter? (niet dat het daarvoor niet goed was....) maar merk dat ik veel bewuster van mijn lijf ben en voel me vrouwelijker, sexier.... kan ook komen omdat het nu geen 'moeten' is (zoals in de mmm) maar gewoon lekker onspannen en zonder druk!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes ik wil graag kijken wat mijn lichaam doet en het voelt nog een beetje tegenstrijdig om aan de pil te gaan. En op den duur willen wij het gewoon zonder voorbehoedsmiddel doen en dan kijken of er een wonder gebeurd maar op het moment dat ik er weer onzeker van word en er mee bezig ben dan weet ik nog niet wat ik doe.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

rustig hier meiden!

Seth heeft net 170cc gedronken! Goed he! Grote vent, mama trots!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

ben beetje moe van dag werken:(:(
    Even kort:
    @makkie, geen idee, tis nog steeds niet zover gekomen! maar denk wel dat ik relaxter ben idd, dat het niet meer "moet".
    @lot, haha, hadden jullie die trolley waar ik overheen viel;)
    @all, pffft, ik ga lekker niksen en chips eten.. hihi.. nog 6 kilo;) als ik na de bv nog steeds ehm... wat molliger dan eerst ben ga ik ff flink aan de sonja bakker... hihi, ik praat me alvast moed in he..

Liefss, taliaa

Deel Deze Pagina