Ja Taliaa die hadden wij haha zo ging het echt want niemand ziet dat er wat achteraan komt had er zelf bij andere ook last van maar het was wel handig, maar toch niet echt wat voor mij iedereen zit je aan te kijken van he die gaan ff inslaan maar het scheelde zeker rugpijn
hihi ja... wat mij opviel waren al die ehm. wat ouderen die met zo'n bomvolle trolley ook nog even de 9maandenbeurs onveilig gingen maken.. daar ook nog even de gratis dingen (die er ook bijna niet waren) wegskoepen.. Heb me rotgelachen!
@ makkie: je hebt daar zeker een knappe vent! Eentje om mee uit te pakken @ meisje: ik duim voor je woensdag, maar dat zal vast niet nodig zijn! Ik maak me ook nog elke dag zorgen. Ik hoop dat ik donderdag iets geruster kan zijn,maar dan ben ik nog net geen 6 weken du secht nog heel pril hé...
@diclina, hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? Spannend he. Ik weet nog dat ik het zo wonderlijk vond dat er echt geen bloed kwam als ik naar de wc ging. Maar tussen week 9 en 12 heb ik toch 4x bloedverlies gehad. Hou er dus rekening mee dat dat KAN gebeuren en niet altijd foute boel hoeft te betekenen. Psychisch is die 12 weken grens wel fijn om te halen.
@lot, nee niet vele gekocht. een w en p mobiel als kraamcadeautje voor mn vriendin, bij de difrax een tuitbeker en een pakjeshouder en natuurlijk nog oreokoekjes, dat was het wel @didlina:hoe is het meid? @all, dalijk weer werken, blegh. En werkelijk alles is dicht ivm carnaval, dus we kunnen nergens heen met de kids Wordt weer een lange dag, Liefss, Taliaa oja, mn prinsesje was al om 615 wakker en ging echt niet meer slapen, heeft om 945 al de 2e voeding op nee dat goede slapen is er vanaf aan het gaan...
Hallo meiden heb even snel geprobeerd bij te lesen maar heb niet alles onthouden. Didlina GEFELICITEERD MEID ! Milla al weer 12 weken! Thamaraa Pooh meiden het wordt zo behoorlijk spannend voor jullie! Deborah Jaimy dronk voor hij ziekjes werd nog 4 flessen per dag met een volledige fruithap en avondhap koekje. Sas jeetje sterk hoor zolang dadelijk zonder je man! Hier gaat alles weer but. Jaimy was net een beetje opgeknapt van de week. Dronk weer behoorlijk en at alles weer goed en nu sinds gisteren weer ziek. Gisteren heeft hij bijna niks gegeten en minimaal gedronken. Vandaag heeft hij nog niks gegeten en alles wat hij gedronken heeft is er weer met mach 5 uitgekomen (ik blijf wassen zo) hij slaapt ook alleen maar lacht bijna niet en hangt een beetje slapjes tegen ons aan. Vind het zo zielig voor mijn ventje. Durf de Hap ook niet te bellen ben bang dat ze hem houden omdat hij nog niks binnen heeft gehouden vandaag. Maar dadelijk als hij wakker is toch maar even bellen. Verder erg drukke week achter de rug.
Cira; als je je zorgen maakt zou ik toch maar de hap bellen hoor. Als ze hem daar willen houden doen ze dat echt niet voor niets! Arme Jaimy!
Cira, he bah wat naar weer! Denk je het gehad te hebben... wel bellen hoor naar de HAP! Sterkte en dikke knuffel voor je mannetje!
Cira jeetje klinkt niet best! Zal ook maar even HAP bellen voor de zekrheid! uitdroging bij die kleintjes is zo gebeurd!
Ja alles is nog oke Maar kan bijna niet meer lopen van de pijn (dus zit en lig veel) Donderdag weer gyn, en hopelijk krijgen we dan te horen of onze kleine meid eerder komt. Hoe gaat het dan met jou ? Die banner staat super onder je tekst
Thamara; heftig joh dat je van de pijn bijna niet meer lopen kan! Lijkt me vreselijk! Cira; hoe gaat het nu met je mannetje? Ik heb een heerlijke dag met Suze gehad! Mijn man moest werken dus zijn we samen op pad gegaan. Voor het eerst samen op de fiets. We zijn bij de carnavalsoptocht wezen kijken. Wat heb ik genoten van dat kleine wijfie dat vrolijk zat te dansen in de fietsstoel elke keer als er een wagen met (kei)harde muziek voorbij kwam! Wat wordt het toch leuk allemaal! Echt moeder zijn is nog 15526272983989489898598932084 enz...enz...enz.....KEER leuker dan ik dacht!
Cira hoe is het met Jaimy? Thamara vervelend dat de laatste loodjes echt zo zwaar zijn hoop dat je van de week meer duidelijkheid hebt of je meisje eerder komt. Mama's vanaf wanneer konden jullie kindjes een beetje zitten? Ben benieuwd of ik van de zomer lekker kan fietsen met Tygo.
@thamara, balen dat je zon pijn hebt. Sinds ik met verlof ben heb ik nauwelijks meer bekken pijn. Maar ik lig en zit ook veel thuis nu ivm bloeddruk. Morgen weer nar de VK, bloeddruk meten, urine checken en verder alles wat normaal ook gedaan moet worden. Ben benieuwd!
Lot; Suze is nu 9,5 maanden en ben voor de 1e keer gaan fietsen. Dat had al wel eerder gekund hoor maar ik vond het daar het weer niet voor. Met 8 maanden zat Suze in een "grote" autostoel. Sinds een maand gaat Suze helemaal zelfstandig zitten. Ik heb Suze nooit laten zitten terwijl ze het nog niet zelf kon.
Morgen meiden! Pooh, succes en veel plezier straks bij de vlos! Cira, hoe is het nu met Jaimy? Chantje, wat leuk met de fiets op pad met Suze. En wat een leuk gezicht moet dat geweest zijn, een dansende vrolijke Suze! En mama zijn is idd heerlijk! Thamara, heftig meid, die pijn! Wordt er natuurlijk nu niet beter op, zo op het laatst. Ben benieuwd wat je donderdag te horen krijgt. Didlina, heb je morgen je echo? Sorry als ik het verkeerd heb. Hoe gaat het nu met je en met de kwaaltjes? Meisje en Milla, hoe gaat het nu met jullie? Taliaa, was de wekker vanmorgen weer vroeg? Joh, mss is het tijdelijk en slaapt ze straks weer wat langer. Seth heeft het vannacht weer zo goed gedaan! 23.30 flesje leeg en geslapen tot 7.30 u. Vanavond maar eens kijken of het gaat lukken om om 23.00 u de laatste fles te doen. We merken namelijk dat hij meestal slaapt tot 7.30 ongeacht hoe laat de laatste fles was (of het nou 00.00 u of 02.00 u is!) Zo gek, overdag wil meneertje echt niet goed slapen, maar vanaf 22.00 savonds is meneer vertrokken! Hihihi, lekkerding en nu al eigewijs! We merken ook dat hij meer bewust wordt van ons dat we snel komen als hij huilt. Hij huilt in bed eigelijk nooit, meer mopperen, maar gisteravond was het huilen. Maar dan een huiltje die niet erg is, meer van IK HUIL MAAR BEN EIGELIJK HELEMAAL NIET ZIELIG...en als we dan bij hem zijn is het stil. Dus even doorzetten, anders maakt meneer er een potje van! (hoe klein ze ook zijn, het zijn slimmerikken hoor!) fijne dag meiden!
bloeddruk weer omhoog 140/95. Moet vanmiddag terug komen voor nog een controle. Als ie dan nog te hoog is, moet ik naar het ziekenhuis voor extra controle. Ik baal!
Pooh, jee dat wel ff schrikken dan! Maar goed, even extra check in het ziekenhuis kan geen kwaad (mss ook weer even een kijkje in je buik?) en dan ben je ook weer gerust.