Das niet zo mooi. Hopelijk is je bloeddruk vanmiddag beter. Heel veel sterkte meid. Nog even en dan hebben we onze kindjes vast.
@pooh maak je niet al te druk om die extra contole in het ziekenhuis. Ik heb aan het einde van mn zwangerschap ook hoge bloeddruk gehad en liep vanaf de 37e week 3x in het ziekenhuis. Ik kreeg dan een een langdurige ctg (half uur tot 3 kwartier) ik moest urine inleveren en ik kreeg een langdurige bloeddrukmeting (half uur tot 3 kwartier) en daarna altijd even een gesprekje met de vk of gyn. Het gaf mij een goed gevoel en ik vond het altijd even leuk om zo lang het hartje te horen. Ik ging altijd gezellig met mn moeder. lekker kleppen. Een ander voordeel was dat het steeds op de verloskamers gebeurde en ik op die manier het personeel goed leerde kennen. Ik vond het wel prettig die strenge controle. Hopelijk voel jij je er ook goed bij. @meisje bijna 12 weken dan kan het grote genieten beginnen. @all ik sta de laatste dagen echt versteld van mn manneke. Hij groeit zo hard, zowel van buiten als van binnen. De 9 maandenbeurs heeft mn manneke ook zo zitten genieten in de kinderwagen. ik was er al lekker vroeg dus het was toen nog niet al te druk. Toen die lui van de hh beurs los gingen op de 9 maandenbeurs ben ik weggegaan. 4 uur later. grijns. Thijs heeft geen kik gegeven hij heeft alleen maar zitten lachen. Ik had trouwens niet zo veel gekocht. 4 silly slabben. Ideaal spul zeg. Wat ben ik daar blij mee. Ik kwam s'avonds pas laat thuis omdat ik ook nog naar mn ouders ben geweest, maar ook toen was thijs nog vrolijk. Na een klein flesje melk is ie lekker gaan slapen. En de volgende ochtend sliep ie lekker uit. we zijn s'avonds naar de lichtjes parade geweest. En hij zag er schattig uit in zn hondenpakje. Ook de optocht vond ie machtig interesant. en gisteren de gewone optocht was ook erg leuk. Hij kon goed tegen de harde muziek. Toen we thuis waren moest ie wel even 10 minuten heel hard huilen, maar dat was gewoon even zijn manier van het verwerken. Daarna was ie weer super vrolijk. Morgen nog het ukkenpukkenbal en dat is de carnaval ook weer geweest. Gisteren bij het tandenpoetsen van Thijs kwam ik nog een boventand tegen. Hebben we heel niet door gehad dat ie met zn tanden bezig is. Er staan er nog 3 klaar. Maar hij heeft nu toch wel sinds woensdag wat last van spuitluiers. Ach als dat alles is.
pfjoei... bloeddruk was weer gezakt, nu 140/85! Mag tot donderdag weg blijven voor een nieuwe controle! bedankt voor het mee leven meiden!
UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 -> Jongen 2 september 2009: Milla -> Geheim 14 september 2009: Meisje AGENDA: 26 Februari Thamara controle ziekenhuis 26 Februari Poohbear controle bloeedruk BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm 16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Meisje & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
@ poohbear en thamara: nog even volhouden daar! @ makkie: ik moet donderdag opnieuw voor echo Ik heb eigenlijk maar een klein beetje last van maag, heb wel vreetbuien en dan eet ik vooral augurken Heb ook nog regelmatig steken aan mijn eierstokken dus ik hoop dat alles goed is daar beneden!
@didlina, die steken onder in je buik/liezen kunnen ook het groeien van je baarmoeder zijn hoor .ik had vanaf week 5 al "bandenpijn". soory ongi gevoel. Hoort erbij!
Seth wat doe je het goed snachts zeg, lekker he papa en mama! Pooh gelukkig was je bloeddruk weer wat gezakt, wel goed dat je zo vaak gecontroleerd word. Thamara kan je nog een beetje genieten ondanks de pijn in je bekken en rug? Didlina al die steekjes enzo maken je onzeker he hoop dat je je snel wat zekerder voelt op naar de eerste echo! Merk dat Tygo overdag tussen zijn slaapjes wat langer wakker en vrolijk is, kan niet beschrijven hoe erg ik geniet van mijn mannetje het is zo heerlijk Hij is sinds vorige week iedere ochtend rond 5 uur even wakker de ene keer hoor ik hem 5 minuten mopperen en dan slaapt hij weer en de andere keer is hij echt even verdrietig baker hem weer strak in en dan gaat hij meestal vrij snel weer slapen wat een mannetje he Overdag slapen gaat ook goed soms word hij huilend wakker maar dan is hij gewoon nog niet uitgeslapen hij gaat dan vaak na even huilen weer slapen en word daarna kletsend wakker. Afgelopen weekend heb ik hem 2 keer naar links zien slapen dus hoop dat de osteopaat een beetje helpt na deze behandeling.
Meiden even een ego berichtje. Jaimy is opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft waarschijnlijk een maag darminfectie waardoor hij zondag de hele dag heeft gekotst en nu alleen maar diarree heeft. Plassen heeft hij waarschijnlijk wel gedaan vanmiddag maar ondanks dat hij matig drinkt blijft hij suf. Ik ben nu even snel wat dingen inpakken. Gelukkig mag ik bij hem blijven slapen.
Jeetje Cira; arm mannetje! Fijn dat je bij hem mag blijven! Hopelijk knapt hij snel op en mag hij snel weer naar huis! Beterschap en een dikke knuffel voor Jaimy!
@ Cira, jeetje dat is schrikken.. Heel veel beterschap voor je kleine mannetje, hou je ons op de hoogte? Dikke knuf voor jou! Hoe gaat het met onze hoog-zwangeren (pooh en thamara)? Oh lees net van je bloedruk Pooh, dat klinkt niet best.. hopelijk wordt het niet hoger! @ Didlina, ik heb de bandenpijn ook heel erg gehad vooral in de eerste weken, nu heb ik ze nog steeds.. zolang het steken zijn links en rechts zit het vast goed, ook krampjes horen er bij. Fijn dat het goed gaat met de andere beebjes! Hier gaat het goed, het weekendje weg was echt heerlijk, ik voel me i.t.t. vorige week weer helemaal toppie! Ik heb wel af en toe fikse bandenpijn, dat ik er zelfs wakker van wordt, maar het zal er wel bij horen. Het groeit allemaal enorm, daar zal het wel aan liggen. Tijdens vakantie hadden we een bungalow op een park met huisje er zat ook een zwembad bij, we zijn heel veel gaan zwemmen, je zag echt iedereen kijken van, hé die is zwanger.. haha heerlijk Ik heb trouwens nog even met meisje gepb vorige week, ze voelt zich steeds beter, kijkt uit naar de 12 weken, maar heet niet de puf/zin om mee te schrijven, misschien komt dat ineens weer.. al dus meisje. Hopelijk komt ze snel weer!
UITGEREKEND: 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 -> Jongen 2 september 2009: Milla -> Geheim 14 september 2009: Meisje AGENDA: 26 Februari Thamara controle ziekenhuis 26 Februari Poohbear controle bloeedruk 3 maart Milla controle gyn en echo BIJZONDERHEDEN: 25 februari Doula komt bij Milla thuis voor intake BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram 13 november 2008: Lot23 bevallen Tygo 3550 gram en 52 cm 6 december 2008: Makkie bevallen Seth 3000 gram en 50 cm 16 december 2008: 1ekindje bevallen van myrthe 4470 gram en 55 cm Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Meisje & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
welkom terug milla! fijn dat het beter met je gaat! Hoe is het met je 2 meiden? Leuk he, als ze gaan zien dat je zwanger bent. Geeft toch een speciaal gevoel! Wanneer moet je weer voor controle? oh, ik zie het al ,3 maart!
Milla, welkom back! Fijn dat het een geslaagd weekend was en dat je lekker met je buikkie hebt kunnen pronken! (ps. meisje is hier al weer geweest hoor, ze voelt ze alweer wat beter!) Pooh, mooi dat je bloeddruk gedaald is, houden zo! Lot, dan doet Tygo het ook heel netjes snachts! En overdag meer slapen, dat is heerlijk zeg! Hier is dat nog steeds niet het geval, gaat wel wat beter maar het blijven hazeslaapjes. En heerlijk he zo'n mannetje! Wat een wonder toch! Cira, jee meid wat schrikken! Hopelijk helpen ze hem daar goed en knapt hij snel op. Wel fijn dat je kunt blijven slapen, heb ik toen met Seth ook gedaan. Je moet er niet aan denken thuis te zijn en hij daar.... dikke knuffel! Didlina, okee donderdag de echo! Nu vergeet ik het niet meer hoor hahaha. En die steekjes, heel herkenbaar! Evenals de augurken, was daar ook gek op! Nam zelfs slokjes uit de pot heerlijk! Sas, ja jullie man alweer 7 maanden, gaat zeker hard! Wat leuk dat hij ook zo heeft genoten van het carnaval! En wat was hij voorbeeldig zeg bij de 9 maandenbeurs! Die mag vast vaker mee Hier leuke dag gehad, veel bij mijn ouders geweest en ook blijven eten. Seth was zoooooo lief! Echt geen kind aan hem gehad. Hij drinkt goed, sliep lekker in de wagen (als we maar met hem hobbelen hihihi) lacht enorm veel en heeft hele verhalen! Ben zo verliefd op hem! Straks rond 23.30 de laatste fles en dan lekker naar bed. Vriend is morgen dagje vrij, dus lekker een dagje met z'n drietjes!
@ Lot Ja ik zit en lig heel veel en geniet nog steeds volop van het getrappel in mijn buik. @ Cira Hopelijk voelt Jaimy zich snel weer beter. Wel fijn dat je mag blijven slapen. @ Didlina Hier ook veel last gehad van die steekjes. Donderdag zien jullie een mooi klein frummeltje met de echo. @ Milla Wat fijn dat je je beter voelt na het weekendje weg. Leuk he als vreemde het opmerken dat je zwanger ben, lekker pronken met je buik. Dadelijk weer naar therapie toe arm en rug/bekken weer even lekker los laten maken. De rest van de dag heb ik geen afspraken dus lekker kalm aan doen, en genieten van mijn zoon (die heeft vakantie) Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Cira hoop dat het wat beter gaat met Jaimy wat schrikken zeg beterschap voor hem en we horen het wel. Milla fijn dat je hebt genoten van jullie weekendje weg en heerlijk dat je buikje al gezien word, lekker van genieten. Die zwangere buiken blijf ik mooi en bijzonder vinden, op de beurs veel dikke buiken gezien, hoop het zelf nog eens mee te mogen maken. Thamara was alles goed bij therapie? Heeft je zoon nu vakantie woon ook in gelderland en bij ons hebben ze vorige week vakantie gehad. Chantje hoe is het met jouw? Meisje geniet van je zwangerschap voor zover dat lukt met soms die onzekerheid en we hopen dat je binnenkort weer wat fut heb om hier mee te praten. Bloemetje, Mariska, Fleurrebel en Krisstel hoe is het met jullie en de kinderen? Didlina donderdag komt steeds dichterbij duim voor een mooie echo! Linda weet niet of je hier nog wel eens meeleest maar ik blijf aan je denken! Dames Tygo was vannacht aan het huilen ging even kijken en hij sliep nog half kan een baby al dromen of dingen verwerken in zijn slaap? Had echt dat idee omdat hij zo verdrietig was en niet echt wakker gelukkig was het snel weer over.
@ Lot Ja mijn zoon heeft deze week vakantie, viel me ook al op dat gelderland niet alle kinderen gelijk vakantie hadden/hebben. Verder was therapie weer nodig, dus hopelijk gaat het lopen vanaf nu iets beter (nu het weer goed los is) Ja baby's verwerken dingen ook in hun droom. Is idd een raar gezicht (tenminste vond ik wel) dat ze huilen en nog aan het slapen zijn. Zo ga dadelijk weer even plat en dan straks even wat was ophangen. Fijne middag allemaal.
Lot, dat heeft Seth ook wel eens. Even heel hele korte kreet/huil en slaap verder. Doet hij echt in zijn slaap. Denk ook het verwerken van vanalles....