taliaa: veluwe, heel mooi hoor, ik woon er vlak bij en afgelopen zondag er nog gewandeld meisje: ik duim voor je echo, ik begrijp dat je steeds erg ziekervan bent? vind ik ook niet eerlijk hoor, zo'n lange weg en dan mag je ook niet genieten. nouja deze weken zullen toch wel nog steeds onzeker voelen, vooral bij jou! waggelkipjes: veel succes! makkie: koratie, heerlijk ben ik ook eens geweest! Nog even over de bruiloft: de komende 3 a 4 weekenden gaan we het de voor ons belangrijkste mensen persoonlijk vertellen, de rest krijgt eind maart de kaart. we doen het op zaterdag (dag na mijn verjaardag) dus aangezien we eigenlijk alleen mensen uitnodigen waar we echt wat mee hebben, denken we dat de meesten ook kunnen. Met het gemeentehuis staat de datum vast en we hebben bij 3 feestlocaties een 1e optie. Daar gaan we volgende week kijken en denk ik dan ook een keuze maken. We trouwen pas laat 's middags en geven dan 's avonds een feest. Geen receptie of dagprogramma dus. Wel gaan we koffie met zoete broodjes doen vooraf bij ons thuis voor een aantal en we gaan uiteten met de directe familie en onze opa en twee oma's. Alleen ik heb dus nog geen jurk. Wil ook niet perse in het wit. Dus ik ben al veel aan het internetten naar betaalbare jurken. Huren vind ik dan weer niet leuk. Nou dat was het even.
Hey Meiden Sorry dat ik niet zoveel schrijf deze week probeer wel alles bij te houden! Las dat Linda gaat trouwens Gefelicteerd meid, even iets heelm leuk voor de boeg! Staat er al een nieuwe ivf gepland of wachten jullie daarmee na de bruiloft? Meisje spannend zeg vanavond ben heel benieuwd! Chan lekker vakantie! Wij willen ook even lekker weg maar we weten nog niet waarheen misschien zuid Frankrijk, ik wil graag naar Mallorca maar mijn vriend heeft vliegangst Dus bod hij aan om met me meoder tegaan, maar dat wil ik niet! Jesse's eerste echt grote vakantie wordt gewoon samen met papa en mama! Milla fijn dat je weekendje weg geslaagd is! Leuk h als mensen zo naar je kijken en echt zien dat je zwanger bent! Geniet er maar lekker van! Makkie hoe is het met Seth met het drinken? Las dat Thijs in ziekenuis lag! balen zeg gelukkig ben je toch maar even langs geweest, het altidj zo lastig inschatten met die kleintjes! Hoop dat hij snel weer mee naar huis mag! Thamara hoe is het met jouw? Je moest vandaag terug komen toch voor een eventuele geplande keizersnee? Als ik iemand vergeten ben Sorry! Ik ben dus vandaag lekker vrij! Nog 2 hele dagen werken en heb ik lekker weekend en vanaf volgende week weer wat rustiger ben ik 's morgens weer lekker met Jesse thuis. We gaan zo naar Utrecht naar baby gardo superstore, me kinderwagen is steeds kapot en dan geef je er een flinke ruk aan en doet die het weer paar dagen en dan ineens klapt die weer uit zich zelf in! Hij is al keer gemaakt (zeggen ze) en iedere keer als die het weer doet, denk ik oh hij is weer goed, maar vorige week deed die het dus weer en nu dacht ik, ik ga gewoon terug! ik heb nog garantie en als ik iedere keer maar blijf denken, ''oh hij doet het weer'', is straks me garantie afgelopen en is die straks echt kapot en moet ik voor de reparatie betalen! Dus ik wil gewoon dat ze hem vandaag weer opsturen. Mijn vriend wilde eit omdat de kinderwagen nu weer ''goed'' is, Maar ik ga gewoon heb toch recht op goede service die kinderwagen kosten me 600 euro!
Linda, ooo dat klinkt echt als mijn bruiloft! Niet te veel poespas, lekker eten met je naasten en savonds feesten! Wordt vast een topdag meid! (weet niet of je van roze houd, maar ik zag laatste een stel dat ging trouwen. Zij had een hele mooie simple roze jurk en hij een antresiet pak met dezelfde kleur roze stropdas. Ben zelf niet zo rozerig, maar dit vond ik echt super mooi!) Debjes, gelijk heb je meid! Op je strepen staan! Een kinderwagen moet gewoon goed zijn (en vooral zo'n dure) En och je man.... zo zou mijn vriend ook reageren.... die mannen ook af en toe! Ben benieuwd hoe het afloopt! (en dank voor het vragen, met Seth en het drinken gaat het ineens super, hij drinkt nu al bijna 2 dagen 170cc ipv 130cc!)
Morgen moet ik weer naar de gyn toe. En hopelijk krijgen we dan te horen of de kleine eerder mag komen (denk het wel) En of ik het zelf moet doen, of dat ik een KS krijg.
Taliaa waar ga je naar toe op de veluwe? Woon hier zelf ook. Linda leuk die voorbereidingen en het klinkt erg leuk. Meisje voor je je bed in duikt hoop ik dat je hier even verslag komt doen. Makkie Seth drinkt goed nu he lekker joh! Lekker naar kroatie als ik dat allemaal hoor heb ik ook wel zin om op vakantie te gaan. Thamara hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt. Cira hoe is het met Jaimy? Ben vandaag vrij moet morgen een keer werken ze zaten omhoog dus net naar de markt geweest maar wat is het koud buiten zeg. Tygo heeft even geslapen in de kinderwagen maar als we stil staan is meneer wakker. Vanmorgen was hij om 5.00 al wakker en was even niet van plan meer om te slapen lag eerst te kletsen en toen huilen even bij ons gelegen en om 6.00 de fles gehad maar vind dit wel erg vroeg 5 uur hoop dat het vannacht weer goed gaat, moet zelf om 7.00 uur beginnen morgen. Ik slaap zelf niet echt super de laatste tijd veel dromen, en niet in slaap kunnen komen erg vervelend.
@ Linda: ik heb je op jouw topic al even gefeliciteerd, maar wil dat zeker hier ook nog even doen! En wat dat PCO-topic betreft, gwoon vragen of ze het willen sluiten! Het hele gedoe is al zo pijnlijk en ik ben ervan overtuigd dat iedereen dit vast zal begrijpen! @ thamara: hopelijk krijg je morgen een positief nieuwsje! @ makkie: hihi, wel grappig dat je ook de azijn wou opdrinken, zo erg is het (nog) niet Ik zal ook blij zijn als we een dag verder zijn, ik ben nogal opgezwollen, geraak nog moeilijk in mijn broeken en dit is echt niet normaal volgens mij?! Ik denk dat het door de cyste en het vocht in m'n buikholte komt, maar ik ben er toch niet gerust op! Ik stel me al nachtmerriescenario's voor dat ik me alles heb ingebeeld of het vruchtje ondertussen kwijt ben, enz...
YEEEESSS! Alles was goed! Ohhhhhh wat een opluchting zeg! Het was (zoals jullie allemaal wel zullen herkennen) super mooi om te zien, het bewoog, had al armpjes en beentjes en handjes en voetjes en het zag er gewoon allemaal hartstikke goed uit! We zijn gisteren gauw langs de broer en zus van mijn vriend gereden, en daarna langs wat vrienden. Vandaag gaan we het aan de rest van de wereld vertellen! JIPPPPPPIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nu kunnen we eindelijk gaan genieten! X
ohhhhh meisje, wat goed! gefeli! En nu echt die roze wolk op hoor! fijn dat je het met ons kwam delen! weet iemand hoe het met jaimy is? oja mn meissie heeft tot 900 geslapen, zou ze uit haar fase zijn? ik hoop het! liefss, Taliaa, moet weer de hele dag gaan werken
Ben helemaal klaar met de gyn AAAAAAA. Vorige x zei ze nog dat we vandaag een datum zouden prikken (omdat ze al zoveel voor lig) En vandaag zei ze doodleuk, ik wil dat de kleine uit zichzelf komt, is ze er met 39 weken nog niet dan gaan we pas helpen. Zie het nou helemaal niet meer zitten, ben zo moe en heb zo'n pijn maar daar kreeg ik van haar als antwoord dan probeer iedere dag een paar uur te slapen (ja dat gaat nogal als mijn zoon hier rond loopt) Volgende week naar de VK in het ziekenhuis, want dan heeft mijn gyn vakantie. En die week daarop moet ik weer naar de gyn en is ze er dan nog niet word er een datum geprikt (als ze niet weer van gedachte veranderd) Heb net al een poos gehuild, maar ja daar komt mijn meisje niet eerder door.
@thamara, meid wat zwaar voor je!Nog 2 weken wachten.... bah! Ik ben net terug van de VK. Bloeddruk was weer 140-90, dus net goed. Moet maandag weer komen. Ben maar steeds zo moe. Ik slaap wel, maar word ook vel wakker van de pijn en moeten plassen. Iedereen om me heen roept maar dat ik goed moet uitrusten zodat ik fit ben voor de bevalling. Maar ik lig al zo veel en doe al zo rustig en blijf maar moe. Ach, we tobben maar weer door. Ga zo effe wat strijken. Krijg postieve energie van het idee dat ik in ider geval iets gedaan heb elke dag! Al zijn het maar kleine flut dingetjes!
Thamara, pppfff wat heftig voor je! En je had je natuurlijk helemaal op een datum ingesteld...wat een domper zeg. En lekker makkelijk gezegd, ga maar een paar uurtjes slapen.... gaat echt lukken met je zoontje en je ongemakken He jakkes, had het graag anders voor je gezien meid! Nu maar hopen dat je meisje alsnog snel (kom maar vandaag kleine meid!) komt! Hele dikke knuffel! Meisje, JAJAJAJAJAJA! Wat onwijs goed! Krijg weer helemaal het gevoel terug hoe ik me voelde met zo'n mooie echo! Heerlijk meid! Ik hoop dat je nu verder een heerlijke onbezorgde zwangerschap hebt! Milla, hoe is het met jou meid? Je bent niet meer zo veel online, gaat alles wel goed? Didlina, heeeeel veel succes vandaag met jou echo! Ik duim voor je!
@cira hoe is het met jaimy knapt ie al een beetje op? @debjes het is Jaimy die in het ziekenhuis ligt en niet Thijs. Die dondersteent lekker rond hier op de vloer. @meisje hiep hiep hoera. Eindelijk 3x is scheepsrecht. En nu echt lekker gaan genieten en een mooie baby laten groeien. @all hier gaat alles zn gangetje. We hebben lekker vakantie. Morgenochtend moet ik even werken en daarna gaan we lekker een weekje naar een bungalowpark in het zuiden van het land. We hebben er echt zin in. Ik heb al vaag een beetje onze favoriete camping geboekt in Frankrijk. Lekker onze camping bij de Mont Blanc. Mn man ik lekker op tijd in de zomer terug om daar nog lekker 3 weken te bivakeren. Heerlijke bergwandelingen maken. Ik ben benieuwd hoe Thijsje dat vind.