Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dat klinkt zeker lekker Sas! Thijs vind het wandelen in de bergen vast helemaal fantastisch.

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Thamara; wat balen joh!

Pooh; maak je niet druk om het feit of je wel fit genoeg bent voor de bevalling. Als het eenmaal zo ver is komen er allerlei stofjes vrij en een enorm innerlijk oergevoel. Dat komt dat helemaal goed hoor!

Sas; geniet van het weekje bungalowpark!

Suze loopt langs de tafel/bank ect. Ze klimt uit de kinderdstoel en het liefste overal op. Van samen lekker wild dansen krijgt ze de slappe lach! Oh oh oh wat ben ik toch verliefd op dat meisje! En bere trots!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Chantje, wat knap van Suze! Heerlijk lekker genieten van je meisje!

Pooh, wat Chantje zegt, je krijgt straks echt we de energie om te bevallen. Denk dat niemand op het laatst nog lekker goed kan uitrusten, omdat alles in de weg zit ;) Maar komt goed! Ik heb vanaf de eerste wee tot Seth er was 28 uur niet kunnen slapen. Na de bevalling heb ik ook zeker 5 dagen niet geslapen (hooguit een uurtje op de dag).... weet niet hoe ik het vol heb kunnen houden, maar het kan!

Jee, moet volgens mij echt ongesteld worden... buikpijn, hoofdpijn. Als ik het vandaag of morgen wordt, is het precies 4 weken! Zou wel heel mooi zijn! Ga nu ff met Seth het dorp in, ff showen met hem!

xxx

4. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    sas dat is lekker dat je de vakantie hebt geboekt, ik weet nog niet wat wij doen denk burgelijk een week vakantiepark in nederland (normaal zijn wij vaste bezoekers van egypte maar daar wil ik nog niet heen met zo'n kleintje).

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie en chantje. Ja dat gevoel heb ik zelf ook al. Maar ik word een beetje gek van iedereen om me heen die me waatschuwt dat ik fit moet zijn. Hallo, moet ik op de crosstrainer ofzo? Ik kan niet meer doen dan mn best met rusten en de ene nacht slaap ik beter dan de andere.

Ik heb wat gestreken vanmiddag en leuke dekbedhoezen gevonden en besteld bij de wehkamp. De trappen afgestoft en de keuken wat gesopt. Morgen komt ma weer soppen, dus die mag de rest doen! ;)
    Na 7 jaar mogen we toch wel weer eens wat nieuws he?!
    Toch handig dat internet...vooral als je zoals ik amper de deur meer uit kan om effe teg aan shoppen! Gelijk 2 shirts voor manlief gevonden. Nou maar hopen dat ze passen en dat ie ze leuk vind. Tis Esprit merk, dus de kwaliteit is dan wel goed!
    Ben nu net wakker van anderhalf uur slapen. Kleintje maakte me wakker door stevig de hik te hebben daar binnen!

Nu effe andijvie stamppt maken,heerlijk!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara: Ik vind het toch een beetje raar hoor! Die doktoren maken zo'n drama (vind ik) je kind is te groot blabla we moeten het eeder halen, jij stelt je erop in en dan ineens vandaag iets anders zeggen! Ja ik heb altijd al beetje een pik om gynocologen of verloskundige die roepen je kind is veelste groot! Wat ik al eerder heb gezegd bij mij zeide ze dat ook alle meetingen gedaan en ind liep 2 weken voor op zijn groei, maar goed ze lieten me toch ook doorlopen en uiteindelijk kreeg ik een baby die 3370 gram woog :S Ik snap voor jouw dat dit helemaal niet leuk, is en vooral dat je hiervoor al grote baby had, en ja dat de baby nu blijft zitten ja het zal voor jouw mega zwaar zijn maar denk voor de baby toch het beste! Hou het nog even vol! Sterkte ermee

7. Milla

Milla Niet meer actief

@ Thamara, ik vind het ook echt niet kunnen!
    Zeker omdat je er op gerekend had en nu in een gat valt! Is er geen mogelijkheid om naar een ander ziekenhuis ofzo over te stappen, of een second opinion aan te vragen, ik kan me voorstellen dat je je nu heel ellendig voelt! Heel veel sterkte! Hopelijk komt je meisje uit zich zelf eerder!

@ Pooh, ja lekker op die hometrainer jij, daarna een stuk joggen dan een aantal baantjes zwemmen en fitnessen! :p
    Nee hoor, wat een onzin! Je bent vrouw, hoog zwanger je hebt straks vast genoeg energie om de bevalling goed te doorstaan, gaat helemaal goed komen hoor! Laat je niet van de wijs brengen en ga lekker je eigen gang! Lekker trouwens andijviestampot, dat hadden wij gister jammie!

@ Makkie ik ben benieuwd of jij ongesteld gaat worden zou heeeeeel mooi zijn een cyclus van 4 weken!

@ Chantje, wat een knappert die Suze! Niet gek dat je zo trots bent!

@ Sas, geniet van je vakantie!

@ Meisje hoe bevalt het om iedereen het goede nieuws te vertellen? Ben je lekker aan het genieten? Ik hoop het je hebt het verdient!
    Kom je nog mee schrijven op het andere forum of laat je dat voor gezien?
    Blijf jij bij de gyn onder behandeling of ben je nu bij een verloskundige? Ik ben onder behandeling bij dokter Mul-. (man)

@ Taliaa, nogmaals bedankt voor je uitleg!

Hoe zou het met Jaimy zijn?

Hier gaat het goed, ik ben wel ontzettend moe, duizelig en veel hoofdpijn, ik vermoed ijzergebrek dus ben nu maar aan de floradix gegaan, ik hoop dat het helpt.
    Gister avond kwam de doula hier op bezoek, was echt een fijn gesprek, vandaag moest ik mijn bevallingsverhalen aan haar doormailen, was wel even emotioneel, heb denk ik niet alles verwerkt, waardoor ik nu extreem angstig ben voor mijn bevalling. Hopelijk heb ik straks veel aan haar.. ik vind het doodeng! Voor wie geinteresseerd is in die verhalen mag pb-en.
    Verder zit ik er over te denken om over te stappen naar een ander ziekenhuis, ik ben heel tevreden over het ziekenhuis waar ik nu onder behandeling ben, maar mijn Doula heeft een ander ziekenhuis aangeraden aan waar ze 7 kraamsuites hebben in huiskamerstijl met eigen keuken en badkamer, waar de papa mag blijven tot de de kraamvrouw uit het ziekenhuis mag, dus ook mag blijven slapen en waar je de baby bij je mag houden! Vooral dat laatste is voor mij heel belangrijk omdat ik de vorige keer heb moeten vechten om D. nachts bij me te mogen houden! :( Het ziekenhuis is ook dichterbij.. Volgende week heb ik een vrijblijvend gesprek met een gyn daar, ik ben benieuwd! A.s. dinsdag heb ik weer een echo, in de avond, het is al weer 4 weken geleden, spannend!
    Ik heb ook een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling bij een echobureau, ik wil niet wachten tot de 20 weken echo, ik ben zoooo benieuwd! 23 maart is het zover, ik ben dan 16 weken en 5 dagen, als het goed is weten wij dan wat het wordt, helaas voor jullie wil ik het graag geheim houden ;)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ahh ,milla, ga je het geheim houden? oeh, dat wordt dus nog effe wachten voor ons dan.... ;)
    Nee hoor, doen wat je zelf wilt!
    Enne ik blijf mn eigen tempo aanhouden hoor. Geen gesport en gehijg meer voro mij. De trap beklimmen is mijn sport op het moment, hijg puf hijg puf!
    Die Floradix heb ik ook wat weken genomen. Vond het niet echt lekker, maar oke. Mn hb was al die tijd wel goed, maar ze zei dat die duizeligheid kwam doordat je bloeddruk opeens kan dalen.

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heb vanmiddag nog gebeld dat ik de gyn wilde spreken.
    Morgen belt ze me terug en dan wil ik tekst en uitleg waarom ze haar mening ineens heeft veranderd.
    En hopelijk ziet ze dan in, dat dit niet kan (tot 39weken)
    Weet wel dat het beter is dat ze zo lang mogelijk blijft zitten.
    Maar heb geen zin om straks een gigant baby eruit te moeten persen.

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo allemaal. ff een updat van onze kant. Jaimy mocht dinsdag alweer naar huis. Hij heeft een flinke maagdarm infectie. Hij drinkt nu redelijk maar wilt eigenlijk nog niks eten. Hij spuugt nog wel af en toe en ook nog een diarree luier zo op de dag. Hij begint wel al wat vrolijker te worden, maar ben nog wel bezorgt omdat hij sinds 5 februari nog op hetzelfde gewicht zat afgelopen maandag en dus nog steeds bijna niks eet en te weinig drinkt. Zelf zijn we ook al ziek geweest daarom had ik nog niet eerder wat laten horen. Ga nu proberen even snel wat bij te lezen.

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda Wat super dat jullie gaan trouwen! Geniet van de voorbereidingen!

Meisje gefeli met de 12 weken wat super dat alles goed gaat!

Thamaraa jeetje wat een gyn eerst het ene zeggen en dan terugkrabbellen ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan vandaag.

Didlina hoe was je echo?

Milla fijn dat je gesprek met de doula zo goed was. Nu op vol vertrouwen door!

Pooh jeetje jouw bloeddruk blijft schommellen maar nog steeds net goed. Lekker genieten wat de alleraller laatste loodjes en dan komt jullie smurfje!

Makki fijn dat Seth lekker doorslaapt.

Sas lekker hoor bergwandelingen Thijs zal dat zeker fantastisch vinden.

Nou hoop niet dat ik iemand ben vergeten.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vandaag hier in Scheveningen man, kind en hond dood aangetroffen in huis. Ze dachten eerst dat ze gas roken, maar hoe de politie hen heeft aangetroffen gaat het hier om een gezinsdrama!Zat op me werk toen ik het hoorde, toen mijn collega's en ik de straat naam hoorde schrokken we ons dood we hebben wel 10 kinderen in die straat wonen. Maar ging om een ander jongentje, toen ik er vanavond langs reed kreeg ik gewoon kippevel! Bizare wereld.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/02_februari/26/binnenland/0226_1130_Familiedrama_Den_Haag_doden.xml

p.s de link copieren en dan plakken in de bovenste regel

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

fijn wat van je te horen Cira! Gelukkig is Jaimy weer fijn thuis en aan de betere hand. Hopelijk gaat hij snel beter eten/drinken en dus weer lekker aankomen!

14. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ meisje: jippie! Nu zeker en vast lekker gaan genieten!

@ thamara: wat vervelend, leef je zo naar die datum toe en nu weet je nog steeds niets! Zouden zo van die bakerpraatjes niet helpen om de bevalling in te leiden, zoals pikant eten of wat is het daar allemaal?! ;)

Bij mij was alles prima, "baby'tje" is nu ongeveer 9mm en lijkt net op een pindanootje, dus we hebben er al de hele dag om lopen lachen dat ik nu met een "nootje" in mijn buik loop :D
    Over 2 weken mag ik terug om het hartje te horen...

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden,
    heb ff vlug gelezen, maar ben te dood om te reageren
    alleen even voor didlina: gefeli met je nootje;) heb je wel al een hartje gezien? is denk ik nog wel te vroeg

@milla, geen dank:) xal nog eens verder denken:)

Liefss, Taliaa

16. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ taliaa: het was inderdaad nog te vroeg om een hartje te zien, maar ons "nootje" groeit goed dus normaal binnen 2 weken zou er wel een hartje te zien zijn. Ons nootje is nu gewoon een zwart bolletje :D
    ( de arts zei dat ze er al weefsel in zag, maar wij kunnen er niet meer van maken dan een zwart bolletje ;) )

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Didlina, wat fijn zeg! hihihihi jullie nootje zit daar helemaal lekker! Over 2 weken lekker het hartje horen en zien, dat is zo geweldig!

Hoe voel je je verder? Ben je alweer wat zekerder over je zwangerschap! Gaat helemaal goed met jullie nootje komen hoor!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ehum, dit is even wennen... Seth ligt al vanaf 19.30 uur in dromenland.... om 11 uur de laatste fles (heb het allemaal iets kunnen vervroegen) en dan gaan papa en mama ook slapen!

19. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik ga zo met myrthe naar de cb ze krijgt haar 1e spuitjes vind het echt heel zielig. ze ligt nu nog vrolijk te brabbelen in de box en weet niet wat haar dadelijk te wachten staat.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

1ekindje, veel succes met de eerste prikjes! Hopelijk valt het voor Myrthe (en voor mama!) mee en heeft ze er niet veel last van.

Ik moet as maandag met Seth naar het CB voor zijn eerste prikjes. Hij moest eigelijk al eerder, maar was toen ziek en lag in het ziekenhuis, dus dat mocht niet doorgaan. Zie echt wel op tegen dinsdag!

We moesten Seth gisteravond rond 23.00 wakker maken voor zijn fles, hij lag al vanaf 19.30 uur te slapen! Na de fles was meneertje lekker wakker en druk, dus nog maar even laten spelen in de box. Toen naar bed. Hij werd snachts wel een paar keer wakker, niet huilen ofzo, maar echt wakker en kletsen. Hij zou wel niet zoveel slaap hebben gehad, heeft de hele avond geslapen, gekke jongen! Hij ligt nu nog steeds op bed vanaf 08.30 uur. Ik denk echt dat de osteopaat heeft geholpen, hij slaapt sindsdien zonder inbakeren en dat gaat hartstikke goed! Hij maait minder met zijn armpjes en komt redelijk snel in slaap zelf!

Deel Deze Pagina