Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha lieve meiden,
    zo wij komen net uit bed gerold:) ben een beetje bijgekomen.

@1ekindje, hopelijk viel het mee, en heeft mirthe er verder geen last van!

@sas; klinkt goed hoor, de vakantieplannen!

@cira, oh wat fijn dat hij weer thuis is! nu hopen dat hij snel de ouder is!

@chantje, Suze is echt wel een vlugge! hihi, nog ff en ze loopt hoor!

@makkie, nog ongiklachten? zou wel mooi zijn als het doorzet! hier nog altijd niks, maar goed, ik blijf het erop houden dat het door de gedeeltelijke bv komt... En wat knap van Seth! hihi, ik vond het ook zoooooo heerlijk! maar nu kijk ik er naar uit als die late voeding eraf gaat, dan kan ik ook weer eens lekker vroeg naar bed, haha...

@didlina: ja was ook te vroeg. maar al 9 mm! goed hoor! isabella was met 6 weken en 3 dagen 6mm:) bijzonder he, zo'n boontje/nootje:)

@all, GROOT NIEUWS UIT TROTSE MOEDERSLAND!
    Isabella heeft zich vanochten op dr buik gedraaid! ik ben zoooooo trots op dr! ze leek maar een beetje een passieve, maar ging gister ineens aan de oefen en vanochtend lukte t! welliswaar vindt ze er niks aan om op dr buik te liggen, maar goed.. ze is nu weer aan het proberen, maar dat ene armpje blijft in de weg liggen. hihi, een hoop gekreun en gesteun..:)
    maar ben zo blij dat ze het wel probeert, toch ook ivm fysio, voorkeurshouding en hoofdje...

nou een dikke knuffel weer voor iedereen,
    Taliaa

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    joehoe, ze ligt weer op dr buik:)

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hahaha, leuk dat ze draait Taliaa!

Hier alles goed.
    Ik voel me al wel wat beter, maar het overgeven is nog niet weg. Vanochtend op het werk weer heel mijn ontbijt retour afzender gekomen.
    Maar goed, het is voor een goed doel he!

@ Milla: SPANNEND, dat jij het ons niet gaat vertellen! Ik ben benieuwd wat het wordt bij jullie, nog een meisje of misschien toch een jongetje. Bij ons is dat net wat minder spannend he, het is voor ons allebei even leuk omdat het de eerste is.
    Ik ga denk ik niet meer actief meeschrijven op het andere topic, heb ik gewoon de puf (en ook de tijd) niet voor. Ik heb wel nog even met een van de dames gemaild.

Ik las trouwens net op ZP dat de Bugaboo kinderwagen vanaf 01 maart behoorlijk wat in prijs gaat stijgen. Misschien dan toch dit weekend maar eens even naar de winkel gaan, want wij willen graag zo'n wagen...

X

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jaaaaa Isa, wat knap van je! Grote meid hoor, je maakt mama zo heel trots! Goed blijven oefenen, dan gaat het steeds beter!

Meisje, balen van dat overgeven, hopelijk stopt dat snel. Je hebt gelijk, tis voor een goed doel, maar zou wel lekker zijn als het stopt! De bugaboowagens zijn echt gaaf!

Seth drinkt echt zijn flessen van 170cc helemaal op, tot de laatste druppel! Zo goed van hem! En dan slapen heeft ie helemaal te pakken, hij ligt nu alweer te slapen, hij vind het steeds lekkerder worden.

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa wat goed van I!

Makkie wat goed van Seth! lekker drinken en goed slapen.

Meisje maar snel gaan kijken dan voor de bugaboo! Scheelt dan waarschijnlijk toch wel behoorlijk wat.

Milla kan je het wel zo lang geheim houden voor ons? ;)

Debjes ik zag het op het nieuws en moest gelijk aan jou denken. Ik snap niet dat zulke dingen gebeuren :cry:

Didlina gefeli met Boontje lekker genieten!

1e kindje succes zo!

Meiden vandaag Jaimy weer gewogen (heb een weegschaal gehuurt want mag niet op het CB komen met hem) weer 150 gram afgevallen :rolleyes: . Mijn ventje weegt nu bijna helemaal niks meer :cry: . Dadelijk belt de huisarts terug en dan hoop ik zo dat ze hem wat kunnen geven tegen de misselijkheid want hij eet eigenlijk niks en drinkt zo weinig.

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    CIra fijn dat Jaimy weer thuis is maar vervelend dat het eten nog niet zo goed gaat. Ben benieuwd wat de ha zegt.

Meisje gefeliciteerd met je super goede echo. Hoop dat het overgeven minder word en je lekker kan genieten. Word je al wat zekerder nu na de echo? Hier blijf je toch wel mee schrijven?

Taliaa wat goed zeg van I! Ben benieuwd of Tygo hier ook gaat oefenen binnekort.

Didlina gefeliciteerd met jullie goede echo toch wel een beetje gerustgesteld nu? Probeer te genieten voor zover dat lukt en over 2 weken het hartje horen dat is ook zo mooi!

Thamara heeft de gyn al gebeld? Voel je je wat beter na het gesprek van gister?

Makkie wat gaat het goed met Seth of niet, goed drinken goed slapen lekker joh.

1e kindje succes met de prikjes.

Milla geheim houden mooi is dat ;)
    wel spannend zeg nog even en je weet het!

Chantje hoe is het met je en met de drukte thuis?

Debjes gaat het slapen van Jesse weer goed of niet?

Tygo maakte er hier van de week even een potje van was vroeg wakker maar naar ons idee gewoon uitgeslapen gisternacht begon hij om 4.15 al en dan tussendoor wel slapen. Hij kreeg om 6.00 de fles maar dit is niet echt aanvallen en hij drinkt hem niet eens leeg dus snachts wakker worden is dan naar mijn idee niet van de honger. vannacht ging het goed lekker tot kwart voor 6 geslapen dus hoop dat hij dat weer voort gaat zetten. Verder is hij heel vrolijk maar drinkt niet echt super laat iedere voeding wel wat staan weet niet wat dat is....
    Vanavond met mijn moeder een schoonzusje naar dirty dancing toe.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja het gaat echt ontzettend goed met hem!

probeer je niet druk te maken als Tygo even wat minder drinkt. Volgens mij zijn dat gewoon van die fases, komt weer goed. En als hij lekker vrolijk is, dan is er niets aan de hand. Straks haalt ie het allemaal weer in ;) (zegt een mama die eerst helemaal in de stress zat met dat drinken....hihihi) Veel plezier vanavond!

Cira, bah schrikken om te zien als ze weer afvallen he.... ben benieuwd wat de ha zegt, heel veel sterkte hoor!

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    JOEHOE
    De gyn heeft me om 12.15 gebelt, en volgende week word ik ingeleid.
    Moet dinsdag nog wel naar de VK in het ziekenhuis, en met haar gaan we een datum prikken voor de wo/do of vrij

De gyn zei wel we doen 1x een poging voor volgend weekend, en slaat die niet aan dan gaan we die maandag verder (ivm uitputting omdat ik nu al zo moe ben)
    Dus als mijn lichaam mee werkt ben ik volgende week MAMA :) :) :)

Ben helemaal happy
    Nog een paar dagen door bijten.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo Thamara, wat fijn voor je! Super hoor, nu duurt het echt niet lang meer!

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Thamaraa wat een super nieuws!
    En nu nog even genieten van je dikke buik!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ thamaraa, wat fijn voor jou en jullie meid! Ik hoop dat de 1e poging meteen aanslaat en je je kleine meid snel in de armen kan sluiten! Geniet dit weekend nog even van je dikke buik! en maak nog een paar mooie buikfoto's!

@makkie, joehoe Seth, wat goed joh!

@lot, Isabella heeft net ook zo;n periode gehad, steeds wakker 's nachts en ook niet van de honger. Vanaf gister lijkt het beter te gaan en nu draait ze, misschien een soort van sprongetje geweest? wieweet heeft Tygo nu ook zo'n fase?

@meisje, ben steeds zo blij als ik iets van je lees! Sjongejonge, wat een wonder in jouw buik he! hoe zijn de reacties op het nieuws geweest? Hoop dat het spugen nu toch echt snel minder wordt hoor!

@cira, sjonge, weer afgevallen:( krijgt hij wel iets van ORS, zodat hij niet uitdroogt?

@all, ik ga mn meissie dr zo maar uit halen. ik denk dat ze toch door een sprongetje heen is gegaan. nou ik hoop dat het dalijk droog is, meteen even een boodschappie doen.
    liefss, Taliaa

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    taliaa hij drinkt net genoeg. dus geen ors op dit moment.

Net de HA gesproken mag wel 2 weken duren en afvallen maakt zij der eigen niet al te druk om. Zolang hij maar wilt spelen en draaien is het goed. Hij mag alleen geen koorts meer krijgen en ook absoluut niet meer diarre hebben als nu en meer spugen als nu dan moet ik gelijk weer bellen.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ok, cira, fijn te horen! pfft, tis wat met die zieke kindjes...:( doet zeer aan je moederhart of niet?

@all, nog 6 kg! ik doe proberen niet te snoepen:) voor de rest gewoon te eten en vanaf volgende week wil ik weer gaan zwemmen. Ik hoop dat die kilo er dan ook af gaat. 1 voordeel, ik blijf nu wel goed drijven of mn zwembandjes!:) hihi, dr kan een heel gezin meedrijven momenteel

@syb, hoe is het met jou meid?

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamara, wat super voor je!
    Echt lekker idee he?! Ik wil ook!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ben ook benieuwd hoe het met Syb en Jelmer gaat!

Cira, nu maar hopen dat de diaree niet erger wordt!

Pooh, joh nog even lekker genieten van die buik hoor! Het duurt bij jou ook vast niet lang meer!

Taliaa, goed hoor, nog maar 6 kilo! En dat meedrijven zal vast wel meevallen lijkt me! Je mag best zien dat je een kindje gedragen en gebaard hebt hoor! Ik heb mijn oude buik weer terug, maar wel wat slapper dan hiervoor. Logisch en het maakt me niets uit! Die zwangerschapsstreep van boven naar benenden blijft nog steeds zo duidelijk, ben benieuwd hoe lang dat blijft! Ach, leuke herrinnering aan de zwangerschap toch?

Seth heeft vanmiddag tot 15.45 geslapen, vanaf 12.30 u! Slaapkop! Heeft net zijn flesje weer helemaal opgedronken bij opa en ligt nu weer op bed.... moet hem er zo wel uithalen, we gaan over een uurtje wokken! Mmmmmmm!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    taliaa doet zeker zeer aan moedershart je kindje zo te zien.

MAar meiden de primeur Jaimy heeft net een 3/4 toetje gegeten. Goed he! nu maar hopen dat het niet eenmalig is.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ohhhhhhhh, heb net een heerlijke voetmassage gehad van mn moeder. Wat een zaligheid!
    Kleintje ligt een beetje tegen mn ribben te kicken...auch!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara fijn voor je hoor! Nu kan je, je helemaal voorbereiden wat komen gaat!

Lot leuk dat je er naar vraagt! Moet zeggen de laatste 2 nachten slaap Jesse aan 1 stuk door, daarvoor was het wisselend

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara nog even en je hebt je meisje in je handen fijn dat ze het toch willen doen, sterkte nog even met doorbijten.

Debjes fijn dat het beter gaat hoop dat hij het nu vol blijft houden.

Makkie heerlijk dat het zo goed gaat met seth!

Taliaa het is nu weer 2 nachten goed gegaan dus hoop ook dat het een sprongetje was draaide gister wel ineens op zijn zij een paar keer zei mijn man(was er niet) Mijn man was gister met Tygo op visite, (ik was een avondje weg) en Tygo was wakker tot 10 uur maar daardoor was hij er vanmorgen pas om half 8 het is dat we gingen kijken anders had hij misschien nog wel wat langer geslapen goed van hem he!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, lekker dat hij weer zo goed slaapt! Mss idd een sprongetje! Seth draaide zich gister ook 2 keer op zijn zij :confused: Pffff, wat gaat dat toch hard met die kleintjes!

Pooh, lekker voetmassage! Ik wil ooook hihihihi!

Debjes, lekker weer van Jesse, zo goed doorslapen! En bedankt voor je lieve reacties op mijn hyves!

Ff twee vraagjes meiden:

Is het niet 'erg' dat ik eigelijk nog niet een heel vast ritme mbt voeding heb? Smorgens wacht ik op Seth totdat hij zelf wakker wordt en honger heeft, verschilt tussen 07.30 uur en 09.00 uur. Daarna om de 4 uur voeden. Dus tja, de laatste fles is steeds op een andere tijd. Soms wel lastig omdat hoe later de fles is, hoe moeilijker meneertje wakker te maken is. Maar als ik hem eerder wakker maak voor de 1e fles, dan is meneertje te moe om te drinken.... :)

En wat vinden jullie: hij slaapt nu nog in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. We vinden het allemaal heerlijk ons mannetje zo dichtbij. Hij wordt ook niet wakker als wij bijv. naar bed gaan en ik vind het heerlijk om hem snachts te horen. Maar hij is nu (morgen) 3 maanden en mijn vriendin zei gister dat hij nu gaat merken waar hij is en dat het straks mss moeilijk wordt hem op zijn eigen kamertje te laten slapen, omdat hij ons dan mist. Toen ik het er gister met Gedo over had, zei hij: nou eh, dat zien we nog wel, tis veels te gezellig zo met z'n 3tjes. Nou is dat ook wel zo en ik vind het nog prima zo, maar mss dat de stap straks wel erg moeilijk wordt, vooral voor Seth... wat vinden/zouden jullie doen?

Hihihi wat een vragen op de vroege ochtend! :rolleyes:

Deel Deze Pagina