Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; Suze sliep met 4 maanden op haar eigen kamertje. Ik vond het toen erger dan Suze! Was voor haar geen enkel probleem!

Ik ga ff de rest lezen..
    Wat schrijven we toch veel!

Ik heb echt onwijs pijn in mijn stuitje en lies. Ik heb net na de bevalling een spuit in de pees van mijn duim gehad en mijn duim(pees) doet nu ook weer zeer. Ik verlies wat rozige afscheiding en voel me net 80! Kan bijna niet gaan staan als ik heb gezeten of gelegen.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ik had op die leeftijd van Seth, met Jesse ook geen ritme met eten! De ene keer kwam hij bijvoorbeeld al om 5 uur 's morgens en de andere dag kwam hij om 7 uur 's morgens! Die ritme komt wel. En ja qua slapen kan ik je geen advies geven Jesse heeft vanaf dag 1 al in zijn eigen kamer geslapen.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja, over het ritme, dat vind ik zelf echt geen probleem hoor! Het hoeft van mij nog allemaal niet zo strak schema te zijn. Maar is het niet verwarrend voor zo'n kleintje? Of zou hij daar geen last/benul van hebben?

Over het slapen.... ga er nog maar even hard over nadenken.... wil hem eigelijk nog lekker bij ons houden hihihihi

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik denk zelf niet dat ze op die leeftijd dat door hebben qua voeding patroon als hun maar optijd worden gevoed is het allang best! En weet je op geveven moment gaat zo'n kleintje zelf een klok in zich schakelen en wordt hij vaak rond de zelfde tijd stip wakker. Ik heb met Jesse wel aardig ritme meestal wprdt hij om 7 uur wakker voor een fles, maar net zoals vanmorgen kreeg hij pas fles om 9 uur, dus ja dan ligt qua voeding het schema ook weer in de war. Maar ik doe dan wel gewoon 10 uur ze fruit hap ( krijgt hij altijd rond die tijd) en gewoon daarna ook naar bed, dus dan zit hij nog wel beetje in zijn ritme.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

o okee, dat zelfs nu met 7 maanden kan het nog wel eens anders lopen... ach ja, wat maakt het dan ook uit, zolang de kleintjes er geen last van hebben! En mss kan ik dan de laatste fles (die komt vanacht rond 01.00 uur uit...) wel een uurtje eerder geven en kijken wat hij drinkt?

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja deed ik ook vaak hoor een uurtje eerder geven, meestal drinken ze die laatste fles toch wel omdat ze dan al in hun nachtslaap zijn of is Seth echt klaar wakker?

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Suze houdt niet echt van schema's ! hihi

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ makkie, over t eten. bij ons precies hetzelfde. als ze uitslaapt loopt het allemaal wat later zeg maar. maar de late fles geef ik dan na 3 uur ipv 4 uur. als ze heel vroeg wakker wordt, of overdag een keer eerder wil, dan geef ik de late pas na 5 uur.
    En over dat slapen, joh als jullie dat gezellig vinden, lekker doen hoor! ik geloof dat in "veilig slapen" staat dat het aangeraden wordt tot 6 maanden bij de ouders op de kamer, dus wat let je?
    Het is dat ik écht niet kon slapen met haar op de kamer, anders had ze er misschien ook nog wel gelegen hoor!

@all, hihi, onze diva heeft streken hoor, geweldig. Nu is ze boos dat ze niet kan draaien, dr armpje ligt verkeerd, en mopperen joh.
    Mn collega belde net, ik ben vrij tot 1700, moest eigenlijk om 1200 beginnen. op zich wel lekker, alleen jammer dat ik het zo laat weet..

Liefss, Taliaa

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @chantje, wat ontzettend vervelend!laat je maar goed verwennen door je hubbie!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

was het topic kwijt ....klinkt heel slordig maar had ook niet veel TIJD !

@thamara : he he lekker meis dat je ingeleid word

@cira : hoe is het met de kleine man nu ?

@all : ik ben/was aan de 3 fasenpil en ben bij de 2e rij 2 pillen vergeten .......en nu vloei ik a langer dan een week ...en echt heel veel ...ik weet gewoon niet wat me overkomt ....voel me er ook niet lekker door ,.......maar ass van de ha zei dat het normaal is....vind het maar apart ...

hoe is het met alle beebs ?

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @sybje, heb geen ervaring met die pil, maar wel raar hoor... en schandalig dat je "ons" kwijt was:) Hoe is het met Jelmer?

@all, ik vind het heel vreemd om het hier te zeggen, maar moet het wel even kwijt. mn man en ik hadden het er al langer over, maar daarnet even wat dingetjes concreet gemaakt en aangezien het hier lekker anoniem is wil ik het hier ff kwijt:) (sjongejonge, wat een inleiding)
    Nou, we waren al niet van plan om iets aan anticonceptie te doen, maar nu is het nog wat concreter: zodra ik stop met de bv gaan we eerst nog even gewoon leuk aan het oefenen en daarna gaan we er voor, voor een tweede.. Mocht mijn cyclus niet op gang komen, wat ik iig niet verwacht/ durf te hopen, dan gaan we waarschijnlijk dit jaar nog naar de gyn voor de MMM. Moet zeggen dat het eerste gedeeltje ontzettend joepie klinkt, maar de gyn en de MMM nee, niet echt:( dus we hebben daar ook over afgesproken, pas echt als ik er aan toe ben.
    maar ben echt wel happy. mijn man wilde nl. ook echt nooit meer, net als ik:)
    Mocht het echt zover zijn dat we er weer voor gaan dan horen jullie het natuurlijk bijna als eerste, maar moest dit iig al eventjes kwijt aan jullie:)

Liefss, Taliaa

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, wat spannend! Super hoor!
    Ik roep nu ook steeds, geen mmm meer voor mij, maar wie weet, dadelijk/!
    Jij bent nog lekker jong, maar ik ben 33,5 als ik beval...dus de tijd tijkt wel door.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooooo Taliaa, wat super spannend! Leuk hoor! Hier eigelijk hetzelfde, we gaan ook gewoon zonder rubbertjes oid vrijen. En dan zien we wel.... we hebben het nog niet over de mmm gehad, maar mijn vriend zei wel laatst dat als het bij een tweede mss weer 2 jaar duurt, we dus niet al te lang wachten met stappen ondernemen. Maar idd ook pas als ik daar aan toe ben. Geweldig meid, ondanks het feit dat je na de bevalling zei, NOOIT MEER! Maar zo zie je maar, een wondertje doet al die ellende als sneeuw voor de zon verdwijnen!

Zit trouwens echt te wachten tot mijn ongi doorbreekt....of er gebeurd niets natuurlijk kan ook nog. Maar last van mijn buik, humeur, hoofdpijn, pijn in mijn benen...grrrr rot PCO ook!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden, zie pco topic (over t sluiten) heb Natasja (mod) al ge-pbt, hoop dat ze het sluiten. Voor ons is het klaar en vooral voor Linda zal het fijn zijn als die dicht gaat. oja, heb het namens ons allen gedaan, hoop dat dat geen probleem is voor jullie!

en ja, idd spannend:) Hihi.. maar ook lastig enzo:)

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa Lekker hoor. Mijn man heeft het al een tijd heel reeel over een tweede kindje. Maar wij mogen nog echt niet vanwege die wond bij mij. Ik stop straks ook weer met de pil en dan kijken we wanneer we weer toe zijn aan de MMM.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik wil ook absoluut een 2e ...maar ik laat geloof ik eerst zwart op wit zetten door het zh dat dat een keizersnede wordt .....gezien de klachten van de knip die ik had heb ......(hier nog steeds trouwens geen s-e-x gehad .... :oops:

17. Milla

Milla Niet meer actief

Even kort:

Tip: Vanavond om 19.00 en om 20.00 komt op national geographic een documentaire over de ontwikkeling van het embryo.
    Het heet in the womb. Ik ga kijken!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa wel spannend dat jullie echt concreet over een 2de wondertje hebben.
    Het sluiten is wat mij betreft goed hoor.

Makkie bij jullie ook gewoon kijken wat de natuur doet. Trouwens bij mij begon het ook een poosje met krampen en dingetjes voor de ongi doorbrak dus hoop dat het bij jouw snel doorbreekt.
    Moet je al bijna weer werken?

Sybje wat rot dat de knip zo'n pijn blijft doen snap dat je daar niet meer aan moet denken.

Wij hebben het hier ook weleens over wanneer kijken we wat de natuur doet maar nog heel even rustig aan en moet nog zeker niet aan de mmm denken.

Cira hoe is het vandaag met Jaimy?

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ik heb geen baan, dus ik ben nog even lekker thuis! Heb er ook geen haast mee. Aangezien ik een uitkering krijg en de banenmarkt nu natuurlijk helemaal pet is, kijk ik wel rond, maar heb totaal geen haast!

Het liefst blijf ik nog minimaal 3 maanden thuis, lekker het eerste halfjaar bij mijn ventje thuis. Hoewel mijn schoonmoeder niet kan wachten tot ik ga werken, want dan gaat zij 1 dag in de 2 weken oppassen en mijn moeder 1 dag in de week. En daar heeft ze heel veel zin in! Seth staat wel al ingeschreven bij een KDV (gedaan toen ik nog wel een baan had) en dat gaat 6 april al in..... maar als ik dan nog niet werk, breng ik hem of niet of een half dagje om zelf langzaam te wennen dat hij ergens anders is. Brrr moet er nog niet aan denken!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wel lekker dat je nog even lekker thuis bent, wat deed je voor werk als ik vragen mag?
    Als ik je advies mag geven als leidster van een kdv raad ik je aan om hem misschien wel al een half dagje te brengen zodat hij eraan went want als hij ouder is word hij eenkenniger en is het wennen vaak moeilijker en duurt het langer als ik naar de kindjes op mijn werk kijk.

Deel Deze Pagina