Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hihi, volgens mij zitten we dalijk allemaal weer in hetzelfde schuitje mbt zwanger worden:) maar goed, voorlopig nog niet aan denken.
    @sybje, hier ook nog geen (taliaa kijkt of er kleine kinderen in de buurt zijn ) s-e-k-s. maar niet zozeer vanwege mn knip ofzo.. mannetje durft nog niet, dus voorlopig nog niks geen geoefen;)
    maar wat balen dat je nog steeds last ervan hebt! ik voel het wel nog, maar heb er geen last van. Maar wie weet dalijk als dr weer actie is bed is?

@cira, is dat standaard na een ks?

@ makkie, is ook wel lekker, om eventjes nog thuis te blijven. maar op zich, dalijk gaan werken, ach het is de eerste tijd moeilijk, maar dat wordt echt steeds makkelijker! Hoeveel dagen wil je gaan werken?

@all, zo ik ben weer afgewerkt;) t lukt i niet om te draaien vandaag, zo schetig, kreunen en mopperen, maar "ze hep er de kracht niet voor";)
    Liefss, Taliaa

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mag ik effe klagen? Heb een baal dag.Ik kan niets, mag niets, en kan nergens heen.
    Ik zit maar, lig maar en ik word er gek van!
    Vriendlief werkt zich in het zweet op zolder om laminaat te leggen en ik zit erbij en kijk erna...bah!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh, tuurlijk mag je even klagen! maar probeer je over je machteloze gevoel heen te zetten joh! jij moet dalijk nog hard genoeg werken! je hebt nu trouwens wel elke dag meldplicht he, je bent de 37 weken voorbij! beebje kan komen! :):)

@all, pco topic is dicht

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ja dat wennen lijkt me ook een goed idee. Gaan we ook zeker doen.

Taliaa, wie weet zijn er straks aan het einde van het jaar alweer wat meiden van hier opnieuw zwanger van een wondertje! Spannend! Ennuh, hopelijk krijgt je mannetje gauw weer de durf om te gaan s-e-k-s-en.

Syb, denk niet dat dat een reden is voor een ks.... maar joh, wie weet gaat een tweede bevalling wel heel anders en komt er geen knip aan te pas!

Pooh, lekker klagen hoor, deden we allemaal wel eens op het einde!

over 2 uur en 13 minuten is Seth alweer 3 maanden...... pffff 12 weken geleden om deze tijd zat ik midden in de weeen! Wat is het snel gegaan en wat is mama zijn toch heerlijk! Ga echt elke seconde meer en meer van mijn mannetje houden! Vanavond is Seth heerlijk in bad geweest, hij kan daar zo van genieten! Daarvoor was hij al 1,5 uur wakker, toen nog in bad en toen ook nog zijn fles gedronken! Hij ligt nu dus echt voor pampus in zijn bed!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd of en wie het eerst van jullie weer zwanger is!
    Na mijn oudste werd ik na bijna 2 jaar spontaan zwanger van de 2e dus het kan wel!

Weten jullie hoeveel kindjes jullie zouden willen (als de natuur/pco enz. het toe laat?)

Dit wordt met alle zekerheid ons laatste kindje, ik heb altijd 3 kindjes gewild, hiervoor voelde het nooit af, maar het voelt nu al heel compleet!
    Wel complimenten dat jullie zo snel al toe zijn aan een volgend kindje, ik wilde daar het eerste jaar na de bevalling echt nog niet aan denken!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wel lekker nog even thuis, als het geld het had toeglaten had ik ook wel lekker huismoeder willen zijn, maar andere kant is werken ook wel even lekker, en zo leuk als je thuis komt! je ziet je kind dan echt glunderen! hebben de andere dames dat ook?

Poohbear je mag best even klagen hoor, soms heb je wel is van die dagen tijdens je zwanschap dat je even alles eruit moet gooien! Nog even geduld en je kan straks weer alles doen!

Milla: Ik riep vroeger altijd ik zou graagl 3 kinderen willen, maar mijn vriend houd het liever bij 2.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Heb vanochtend weer zo'n ongesteldheid gevoel gehad. Kwartiertje ofoz, geen krampen in mn buik, maar echt onderin een zeurderig gevoel. We zien het wel....
    Heb maar overal kraammatjes klaar liggen voor het geval ik op de bank zit of in de auto

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa vanwege de KS heb ik een wond in mijn buik en die moet eerst goed genezen voordat je weer aangeraden wordt zwanger te raken. Ze geven aan gemiddeld een jaar.

Milla wij riepen altijd 2 kindjes.

Pooh natuurlijk mag je klagen je ben hoog zwanger.

Meiden met Jaimy gaat het steeds beter hij wilt weer eten en drinkt steeds beter. Merk wel dat hij nog snel moe is. Net gewogen en hij is vanaf vrijdag toch al weer bijna 100 gram aangekomen! :D . Wij gaan even koffieleuten bij mijn mams en even lekker wandelen (het zonnetje schijnt).

Fijne zondag allemaal.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, fijn dat het beter gaat me de kleine man!

@milla, ik riep al mn hele leven dat ik NOOOOOIT moeder wilde wordne, en kijk me nu. Voorlopig houden we het er bij eentje, maar wie weet hoe het leven loopt. Hou wel in gedachten dat ik een stukkie ouder ben dan jullie! Ik ben al 33!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou, als ik nu niet ongi wordt weet ik het niet hoor. Heb echt megalast van mijn buik en benen. Ben ook moe en niet vooruit te branden. (hier ook ff de klaagmodus aan hoor....) Ik hoop zooooo dat het doorzet en me niet weken zo blijf voelen (zoals toen ik stopte met de pil, echt weken had ik dit....)

Milla, wij zouden beide graag 3 kindjes willen krijgen. Maar we zijn al enorm dankbaar voor dit wonder, pffff als je er dan nog meer gegund zijn in de toekomst, dan is dat echt helemaal geweldig!

Cira, wat goed van Jaimy! Grote knul, zo gaat ie de goede kant op! Veel plezier met wandelen. Hier scheen de zon ook, tis nu alweer bewolkt....

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik zou wel 4 kindjes willen. Maar daar is mijn portomonee niet groot genoeg voor. Fantastisch lijkt me dat een heel groot gezin!

Cira; fijn dat Jaimy weer is aangekomen!

Makkie; ik heb ook het idee dat ik ongesteld word. Herken me wel ik jouw verhaaltje. Ook heb ik wat rozige/bruinige met hier en daar een stipje bloed afscheiding :oops:

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    MAKKIE: HI HI HI ik zag dat je Seth hebt opgegeven voor de baby van de maand op deze site, ik heb Suze ook opgegeven HA HA HA

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    FF ego

Heb vandaag echt een shit dag.
    Manlief had een hoop visite uitgenodigd waar ik helemaal geen zin in had.
    En heb al sinds 3 dagen geregeld krampen, pijn in mijn rug en hoofdpijn.
    Dus ben vanmiddag naar boven gevlucht, kon niet gezellig zijn met alle symptonen.
    Had vanmiddag krampen harde buiken en als die weg waren begon mijn meisje flink te dansen Pffff
    Ben ook heel erg moe, als ik 4 uur slaap per nacht is het veel.
    Overdag loop ik rond als een zombie en als ik denk even rust te hebben lukt het me niet om te gaan slapen.

Dus ga nu lekker naar bed, al slaap ik dan niet ik rust dan toch.
    Fijne avond allemaal.
    Liefs Thamara

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Thamara; heavy meid! Inderdaad als je niet slaapt rust je ook! Lekker doen dus vroeg naar bed! Gelukkig duurt het niet meer zo lang! Nog eventjes volhouden, het wordt straks rijkelijk beloond!
    Zet 'm op! GO GO GO!

15. Milla

Milla Niet meer actief

@ Thamara, ik hoop dat je snel zult bevallen! Dat klinkt echt als een lijdensweg nu.. Nog heel even doorzetten, over een week ben jij opnieuw mama!

@ Pooh, jij al krampjes? Ohh wat spannend! Hou je ons op de hoogte (ik ben heel nieuwsgierig!) ook naar jou scandinavische jongensnaam!

16. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    @ thamara & pooh: het begint stilaan spannend te worden, ik duim voor jullie dat alles goed zal verlopen en jullie eindelijk jullie kleintje kunnen zien! Hou ons op de hoogte!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamara, meid, ik weet wat je voelt! Ik heb ook helemaal geen behoefte aan visite, wil gewoon lekker rustig thuis zijn. Toevallig heb ik vanacht goedgeslapen (voor mjn doen), maar toch ben ik overdag kapot moe!

Ja, die steekjes zijn er af en toe. niet de hele dag door. Nu net weer wat in mn vagina, en dan weer niets

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poohbear klint als dast je lichaam erg aan het oefenen is voor het echte werk!

Zo Jese lag al half 8 in bed (half uurtje eerder dan normaal) hij was vanaf 6 uur niet te genieten! En eenmaal in bed trok meneer een grote glimlach en ging meteen slapen!

Zag net op me telefoon dat ik 10 oproepen had gemist van me collega/vriendin. Ik meteen etrug gebelt, riep ze meteen waarom neem je, telefoon niet op. Ik heb net een test gedaan en ik ben zwanger! Echt super leuk, ik had de hele week al het gevoel dat het zo was, echt bizar ik wist het op 1 of andere manier gewoon! Wij zijn maar met ze 4en op het werk en ik ben de enigste met een kind en nu straks me collega ook!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara zo'n slechte nachtrust breekt wel op, lekker rustig aan doen en snap dat je niet op visite zat te wachten. Het aftellen kan beginnen volgende week hopelijk je meisje in je armen.

Pooh sterkte met de laatste loodjes en die krampjes zijn misschien voorweeen.

Debjes wat leuk zeg van je collega! En jesse ligt lekker te slapen....

Makkie seth alweer 12 weken wat gaat de tijd snel he.

Cira fijn dat het beter gaat met jaimy!

Tygo begint echt steeds wijzer te worden zo mooi, draait naar zijn zij sinds zaterdag en begint te lachen met geluid echt mooi en hij is de laatste tijd zo vrolijk en gezellig.
    Ben op het moment een beetje bezig met de gedachten dat het bijna een jaar is geleden dat ik op 3-3 de pregnyl heb gezet op 4-3 of 5-3 mijn eisprong en op 19 maart stonden we met zijn 2-en verbaasd naar dat 2de streepje te kijken en nu ligt er een prachtig gezond mannetje boven in bed.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @lot, ja maf he als je terug denkt aan een jaar terug. hadden wij laatst ook.. En nu dat enorme wonder in je armen... Oja, je vroeg het laatst: we gaan vlak bij jullie op vakantie, nl naar voorthuizen.

@weetnietmeer: ik riep altijd dat ik er 8 wilde, maar nu piep ik wel anders. mocht het lukken en de bedoeling zijn, dan graag een tweede en dan zien we wel...

@ thamaraa en pooh; wordt nu echt spannend. sterkte met de laatst loodzware loodjes!

@all, vandaag was ons meissie flink van slag.. maar goed, hebben ook met haar gesleept, naar oma, naar huis, naar opa en oma en weer naar huis. Net flink lopen krijsen, dus eventjes extra aan de borst en nu ligt ze vredig te slapen! Ik heb me voorgenomen de bv weer een stapje verder af te bouwen, naar 2x per dag...:(:( maar ik denk dat het sowieso moeilijk is als je er echt mee gaat stoppen, dus tja... Het zijn gewoon echt onze momentjes.. maar ik merk dat ze het niet meer interessant vindt aan de borst, dus dan gaat zij voor natuurlijk..
    Hoop wel dat ze 'sochtends wilt blijven drinken, want dat is zo gezellig:)

Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina