Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    pooh bij mij dachten ze ook dat myrthe niet zo groot zou worden en zelfs tijdens de bevalling schatten ze haar tussen de 6 en 8 pond, ze zei nog we houden het ruim aan met 8 pond maar uiteindelijk was ze 9 pond. ben wel blij dat ze dat voor die tijd niet gezegd hebben want nu maakte ik mij niet druk om het gewicht. maar wat ik hiermee wil zeggen is dat ze er soms naast zitten maar vaak is het wel goed hoor.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, goed van je bloeddruk! En Seth was ook net 6 pond en goed te doen met persen hahahaha, hij was er zo uit! Maar idd, ze kunnen er ook naast zitten. Maar ach, wat maakt het ook uit, er is er nog nooit eentje blijven zitten :)

All, joepppieeee ben ongesteld geworden! En hele nette cyclus dus! En ik had vandaag precies 2 weken geleden erge buikpijn en een beetje bloedverlies, dus ik weet zeker dat dat dan mijn eisprong was! Netjes he?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn makkie! hopelijk hou je een soort van cyclus nu, met die kl%te PCO. Ik ga gelijk aan de pil na de bevalling..dat weet ik wel!
    En dat geschatte gewicht.. met de groei echo lag ie goed op schema (31 weken toen)...en toen dacht de vk ook dat ie klein was. Ik ben erg lang, dus tis moelijk voelen voor haar zei ze

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh; goed hoor! en t gewicht, bij mij schatte ze dr op een gemiddelde 7 pond, ze was net geen 9;) (tijdens de bevalling zei de vlos nog wel dat ze 8 pond dacht) En t maakt niks uit hoor!

@Thamaraa: hoe is het meid?

@milla en meisje; en bij jullie? lekker op de roze wolk?

@makkie, goed hoor! ontzettend netjes! kan zijn dat je door de zw.schap en bevalling en alle hormonen nu wel "gewoon" een cyclus hebt he! zou wel echt helemaal goed zijn!

@all, pfft, sinds vandaag nog maar 2x bv:( maar mn t**t stond net wel op klappen, natuurlijk stond mn kolf nog op mn werk en isa lag net te pitten. Dus ik een 2e hands gekregen handkolf uit de kast gehaald, en de melk maar weggegooid...
    Moest echt ff de spanning eraf halen.

Oja, domme muts... heb volgende week pas functioneringsgesprek, I bij mn moeder, ik op mn werk, en mn collega's maar raar kijken...hihi, nouja volgende week beter:)

Liefss, Taliaa

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, die taliaa!
    Ja, ik zieh et ook wel. Trouwens, kan iemand mij vertellen hoe voor weeen voelen?

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    1e kindje: heel veel succes morgen!

Makkie: eindelijk is je menstruatie er!

Pooh; Fijn dat je bloeddruk gezakt is! Moeilijk uit te leggen hoe weeen voelen. Als je een echt wee heb herken je het meteen als een wee. Tenminste dat had ik. Wist meteen dat het een wee was!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : hahah zie het aql voor me hihi ou succes dan maar volgende week !

@makkie : oohh wat goed zeg ! is dit je eerste menstruatie dan ?

ik denk wel dat het een kz word .....heb nl zov eel last van mijn knip ...en klachten ...oa iets wat met een i...... begint en meestal alleen bij bejaarden voorkomt ....maar nu mij ook getroffen heeft maaaaar ik schaaaaaam me er heel erg voor ...dus ander onderwerp

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey dames even een ego berichtje! Ben zaterdag ongi geworden, en vandaag al hele dag geen bloed verlies meer baal daar zo van, want heb dan wel onwijze krampen in me buik en voel me gewoon rot, moe futloos! Maar goed lang leven de PCO :S

Hier dan maar leuek foto van mijn kleine man

http://94.100.114.31/507600001-50765000 ... _hMlp.jpeg

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, aaah leuke foto weer! mmm 2 dagen ongi is wel weinig ja....

Taliaa, hahaha nou ja, volgende week beter!

Syb, nee mijn 2e ongi al! En er zit netjes 30 dagen tussen!
    maar wat bedoel je met i...... ben ik nou zo blonT?

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, volgens mij weet ik al wat je bedoelt.... joh, dat hoor je zoooo vaak na een bevalling! Niets om je voor te schamen, alleen wel erg lastig voor je!

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie: wat netjes jouw menstruatie! Had je dat ook voordat je Seth had?

Sybje: inderdaad niets om je voor te schamen, alleen heel lastig voor jou!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

nee, toen was ik echt amper ongi, alleen met de hormonen was het regelmatig. Daarvoor cylcussen van 9-11 weken.
    Durf niet te hopen, maar wie weet blijft het nu wel goed gaan!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : oke netjes zeg !

ik ben nu dus gestopt met de pil ......en vloei bijna niet meer

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ze zeggen dat het na een zwangerschap anders kan zijn!
    Ik hoop ut voor je!
    Hier is het helaas niet zo!

Ik werd na 16 weken na me zwangerschap uit me zelf ongesteld en toen daarna niet meer, slik nu 2 maanden de pil en nu had ik dus maandag laatste pil ingenomen, zaterdag ongi geworden en tis nu weer gestopt :(

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie zo'n haaruitval heb ik ook heel erg. Lekker dat je menstruatie een beetje goed verloopt qua dagen hoop dat dat zo blijft.

Pooh fijn dat het goed was bij de vk. Ja hoe weeen voelen ik weet wel dat je gelijk denkt he dit zijn vast weeen het voelt gewoon anders dan krampen.

Taliaa ach ja kan gebeuren een week vergissen :)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hey meiden,
    @sybje, ik heb het ook een beetje. met niezen, rennen, hoesten tillen en springen. probeer nu wel mn bekkenbodemspieren te trainen, maar heb dat de eerste weken niet kunnen doen door de aambeien en de knip.. dus tja... anders kun je contact opnemen met een bekkenfysio hoor! maar idd ander onderwerp!

@ongi: ja ben ook erg benieuwd hoe het bij mij gaat lopen na t stoppen met de bv...
    Rot PCO ook he?!

@all, zo mn meissie ligt te pitten, dalijk nog een keer de borst erin en dan gaat mama ook lekker tukken!weltrusten alvast!

groetjes, Taliaa

17. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen!

@ Makkie, wat netjes jou cyclus! En helemaal super als je inderdaad ook echt een eisprong hebt gehad, dat is een goed teken! Ga je actief klussen bij je volgende eisprong?

@ Sybje je moet je er niet voor schamen hoor! Je hoort het wel vaker dat vrouwen dat hebben. Als je echt veel last hebt, kun je misschien 'hulp' zoeken?

@ Pooh wat goed dat je bloeddruk omlaag is gegaan!
    Hoe weeën voelen? Een wee voelt als pijn in je buik die begint als ongesteld zijn gevoel, steeds erger en erger wordt, totdat je het niet meer uithoud dan wordt het nog wat erger en vervolgens zakt de wee weer weg. In het begin zit er meestal wat meer tijd tussen weeën en zijn ze nog niet zo pijnlijk, maar later volgen ze elkaar steeds sneller op, waarbij de pijn steeds intenser wordt. De pijn is heftig en met niets te vergelijken. Als je echt weeën hebt, is dat meteen duidelijk.
    Voel je al iets?

Hoe gaat het met de andere dames?

Didlina en meisje hoe gaat het met jullie?

Thamara hoe gaat het nu met jou? Heb je al een datum?

Hier gaat het goed, ik begin steeds meer energie te krijgen en de misselijkheid is ook zo goed als verdwenen! Nu het mooie weer nog! Ik ben de winter nu wel beu, voel me veel beter als het voorjaar wordt, hebben jullie dat ook?
    Vanavond heb ik weer een controle bij de gyn en een echo, ik vind het heel spannend, de laatste keer is al weer 4 weken geleden geweest en toen zagen we nog niet zo veel, vanavond als het goed is een compleet kindje, ik hoop maar dat alles 'er op en er aan' zit en dat het goed gaat met het kleintje!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, die echo's blijven toch leuk en spannend he?! Nu zie je vanavond al een klein poppetje! Schattig!

tjsa, wat voel ik. Het zijn voornamelijk wat steekjes in mn vagina (door de dag heen een paar keer). Niet van au au au, maar wel goed voelbaar. En nu 2x een licht ongesteldheids gevoel gehad. Zo heel laag in je buik en wat in mn onderrug. Duurde een minuut of 5 en kwam daarna niet meer terug tot een paar dagen later. De Vk keek er niet van op of om en riep dat het nog weken kon duren.
    Maar gevoelsmatig zeg ik dat ik niet 40 weken ga halen.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh was de kleine wel al helemaal ingedaald? Ik heb ook die laatste weken wat voorwerk gehad. wat krampen, gerommel etc. de nacht en ochtend voor het echt begon had ik veel gerommel (wist ook nooit wat ze ermee bedoelde, tot het bij mij rommelde;)) en een heel raar gevoel. Toen de eerste weeën kwamen kon ik het me nog niet voorstellen dat het echt begonnen was. Maar bij mij kwamen ze, toen ik doorhad dat het weeën waren, meteen om de 2-3 minuten.
    En de omschrijving van Milla klopt heel aardig:)
    oh, meissie, wat spannend!Je laat het wel weten hier he?

@thamaraa: hoe is het bij jou meis?

@all, dalijk weer naar de fysio met I, ze gaat weer de afplatting opmeten. Volgende week de uitslag en ook weer naar de kinderarts... toch weer spannend hoor.. (maar niet meer zo spannend als 2 maanden terug!)

Liefss, Taliaa

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is niet een gevoel wat steeds heftiger wordt. Het is er gewoon effe, niet ondragelijk, blijft op het zelfde niveau en is na een paar minuten weg. En komt dan niet meer terug.
    Het zal wel wat voor werk zijn. Donderdag moet ik weer voor controle, dan zal ik het eens vragen!

Deel Deze Pagina