@ All Hier nog steeds aan het waggelen haha Om 13.50 moet ik bij de VK in het ziekenhuis zijn. Hoop zo dat ik morgen al mag komen. @ Pooh hoe jij het omschrijf klinkt mij idd als voorweeen. Heb ik ook al dagen last van en mijn schoonzus herkende het meteen.
Thamara succes vanmiddag ben benieuwd wanneer je mag komen! Milla lekker dat je je steeds beter gaat voelen en veel succes vanavond een echo blijft spannend! Meisje hoe gaat het met jouw? Zo vandaag een jaar geleden mijn laatste pregnyl laten zetten
Pooh, dat klinkt idd als het voorwerk, had ik toen ook. En wat Milla zegt, een echte wee herken je meteen! Vooral de heftige weeen, dan wordt de pijn zo erg dat je denkt DIT KAN NIET ERGER, en dan wordt het nog juist wat erger om vervolgens af te zakken.... en ben je net een paar seconde bekomen van die wee, dan komt de volgende al! (had ik pas de laatste paar uur, de uren daarvoor zat er telkens wel een minuut ofzo tussen, maar op het laatst echt hooguit 10 seconden tussen een wee) En dan heb je ook nog buikweeen, rugweeen en beenweeen. Ik had alleen erge rugweeen, het schijnt dat beenweeen NOG pijnlijker zijn. Milla, wat heerlijk dat je je alweer een stuk beter voelt! Fijn! En heel veel plezier vanaaf met het kijken naar jullie wondertje! Lot, wat een mooie dag vandaag dan he? Thamara, succes straks in het ZH! Ik duim met je mee dat ze snel actie ondernemen! Goh, als ik zo typ over de bevalling komt alles weer terug! Wat een machtige ervaring was dat toch! Zo meteen naar het CB voor de prikjes. Seth had alleen zonet (wel na de fles en druk spelen) 37,8 graden. Is dat niet te veel voor prikjes? Hoop niet dat het nu weer niet door kan gaan zeg....
@thamara, succces vanmiddag! Ik ben buddy-standby met mn mobiel hoor deze week! Ga er toch vanuit dat jij eerder gaat bevallen dan ik!
@ Thamara, wat spannend! Ik ben zoooo benieuwd wanneer jou dag wordt! @ Pooh, is het wel handig dat jullie elkaars buddies zijn, straks liggen jullie tegelijk te bevallen @ Makkie ik vind 37,8 veel, dat is verhoging.. ik wil je niet onzeker maken maar met verhoging zou ik de prikjes uitstellen. @ Taliaa, hopelijk valt het allemaal mee bij de kinderarts en krijgen jullie opnieuw gewoon harstikke positief nieuws! Welke gyn heeft jou bevalling begeleid, ik moet vrijdag naar Dokter N (vrouwelijk) @ Lot, heerlijk he, alweer een jaar geleden je eisprong! Ik denk ook steeds in toen en toen dat.. die spuiten enzo blijven je zelfs na je kindje nog achtervolgen.. Ik ben zooo benieuwd naar vanavond!
@milla, het begin van de bevalling heeft dokter N gedaan. super vrouw! (ruggenprik, hihi) Zij is echt een no-nonsense type. Het einde van de bevalling is onder supervisie van dokter B (man) geweest, en dat is echt een dokterdokter, heb hem ook wel eens gehad bij een FM. maar dokter N is echt een goede dokter hoor! aardig ook wel, maar zeker niet betuttelend, dat heb ik geweten bij t toucheren enzo, auwie... @thamaraa; owh, spannend hoor! we horen het wel he? @all, net naar de fysio, morgen of overmorgen de uitslag van de opmeting en 11/3 weer naar de kinderarts! Liefss, Taliaa
Oke zodra ze er is sms ik je gelijk. Donderdag om 07.15 moet ik me melden op de verloskamer. En mijn lichaam had volgens de VK al wel wat voorwerk gedaan. Mijn meisje was al iets ingedaald. Donderdag gaat de dienstdoende gyn kijken hoe ze alles willen opwekken, volgens de vk zouden ze geen gel gaan gebruiken ivm vorige x KS (waarschijnlijk zou mijn wond dat niet aan kunnen) Dadelijk naar mijn schoonzus, en vragen of mijn zoon aantal nachten kan blijven slapen. Want volgens de VK kon het wel een aantal dagen duren voor ik me meisje kan vast houden. Mis mijn kleine man nu al Hoop echt dat alles snel verloopt en ik mijn zoon weer in mijn armen kan sluiten en kan voorstellen aan zijn zusje.
Milla, later was de temp van Seth weer 37,3. Overlegt met het CB, maar de prikjes konden gewoon gedaan worden. En of we echt gaan klussen met mijn (eventuele) volgende eisprong.... weet niet of we het bewust in de gaten gaan houden... we zien wel! Thamara, wat een goed nieuws, donderdag al! Gaaf dat het nu dus echt niet lang meer duurt voordat je je meisje vast kunt houden. Nou, de prikjes zitten erin.... jee wat moest mijn mannetje huilen zeg... de eerste prik ging nog wel, maar de tweede. Ik heb gewoon mee zitten huilen, vond het vreselijk om te zien! Zo hard heeft Seth nog nooit gehuild, echt met dikke tranen.... hij heeft zijn flesje nu leeg en ligt in bed. Hij is altijd onwijs druk met zijn beentje en nu doet hem dat soms gewoon pijn en begint dan te huilen... zo zielig... Hij was wel goed gegroeid! Nu 5190 gram en 59 cm! Grote vent! Ze zijn erg tevreden, de lijn in zijn groei stijgt mooi! Hij zit wel wat onder het gemiddelde, maar tis gewoon een klein ventje, dus prima!
[quote="sybjeik denk wel dat het een kz word .....heb nl zov eel last van mijn knip ...en klachten ...oa iets wat met een i...... begint en meestal alleen bij bejaarden voorkomt ....maar nu mij ook getroffen heeft maaaaar ik schaaaaaam me er heel erg voor ...dus ander onderwerp[/quote] sybje ik denk dat ik weet wat je bedoelt en dan heb ik er ook last van en schaam me er ook heel erg voor.
hey meiden @milla : ooh spannend zeg ! @thamara : ooh eindelijk meis , heerlijk ! tuurlijk ga je je kleine mannetje missen ! @makkie : oohh gos erg he ...... @all : het is niet echt de soort i.......die jullie denken het is net even het nadere ingangtje zeg maar , maar heb het nu denk ik 3 weken niet meer gehad ....een klein beetje maar ....oohhh god dit is echt heel erg beschamend ...maar het komt zeker weten door het persen bij de bevalling ....dat voelde ik toen wel .... maar morgen kan ik naar de bekken en bodemtherapeut ....ben benieuwd zie er wel tegen op jullie vinden me nu vast een vies mens
Syb, tuurlijk niet! Kun je toch niets aan doen! Wel heel erg vervelend voor je zeg... Seth was net echt even een half uurtje helemaal overstuur, huilen zoals ie dat nog nooit gedaan had, blijf hier echt in hangen, zo zielig! Toen maar een half zetpilletje gegeven en nu gaat het beter. Geen idee of hij ook verhoging heeft, maar ik merkte gewoon dat hij pijn had. Straks na de laatste fles ook maar eentje geven nog. Bah, wat zielig toch. Je kunt dan zo weinig doen, heb hem even lekker bij me in bed genomen.
@makkie : lekker verwennen en een paracetamolletje kan heel goed helpen ......je moet ook met zijn beentjes fietsen anders worden ze stijf en heeft hij meer last ...wist je dat ? ik ga wel binnen nu en 1 uur mijn bovenstaande bericht verwijderen hoor....althans aanpassen
@sybje, meid ik ben ook bij die bekken fysio geweest voor die instabiliteit. En ze vertelde dat ik na de bavlling ook op moest letten etc voor i.... Ik heb al oefeningen mee gekregen in de hoop het te voorkomen. Maar mocht het wel zo zijn, dan wet ik dat ze me goed kan helpen!
Sybje niet voor schamen meid je kan er niets aan doen. Thamara he eindelijk een datum, aftellen! Zo vanmiddag even een wipstoel gekocht en nog een knuffel waar Tygo steeds gekker van word dus voor de zekerheid er 1 bij gehaald. Net was mijn zwangere vriendin er even jeetje wat gaat het snel ze is alweer17 weken alweer bijna op de helft, vind het zo leuk dat ze zwanger is. Morgen weer werken en donderdagmiddag extra want ze zaten omhoog en Tygo gaat voor het eerst mee dus ben benieuwd donderdag. Tygo blijft onrustig met drinken en hij drinkt echt geen 180 op ben benieuwd hoeveel hij volgende week is gegroeid hij heeft vast nog niet zoveel nodig dan.
Spannend Thamara, hoop dat we snel babynieuws krijgen.. maar hoezo dagen, kunnen ze je vliezen niet breken.. Na mijn inleiding (vliezen breken) kwam D nog dezelfde dag. @ Lot was leuk dat Tycho meegaat, dan hoef je hem ook niet te missen! @ Syb, ik vind je helemaal geen vies mens! Integendeel! Heel goed dat je er voor uit durft te komen en dat je het vertelt, lekker je hart luchten toch, wij zijn allemaal vrouwen, het kan ons allemaal overkomen, en we hebben wel intiemere dingen besproken hier toch.. Ik kan me wel voorstellen dat je je er heel rot over voelt, maar je hoeft je er niet voor te schamen! Ik hoop dat je snel en goed geholpen wordt zodat je weer wat vertrouwen krijgt in je lichaam, want het is niet alleen fysiek als ik het zo lees maar ook een emotioneel belangrijk punt voor jou. Meid wat heb jij veel te verduren gehad voor, tijdens en na jouw bevalling, de operaties enz.. Ik vind het erg voor je dat je het allemaal hebt doorstaan, dat je zoveel voor je kiezen hebt gehad en nu nog steeds. Hopelijk heb je een hele lieve en aardige bekkentherapeut die je ook emotioneel goed ondersteunt. @ Makkie, arme Seth Fijn dat het met de zetpil minder is geworden, voor hem een dikke knuf. Ga je je eisprong niet in de gaten houden? Ik ben benieuwd.. Ik denk dat ik zelf de rest van mijn leven bezig zal blijven met mijn cyclus.. dat zit er zo in geslepen! @ Taliaa, ik ben benieuwd naar dokter N.. gelukkig hoeft ze me niet te toucheren Nog niet althans.. brrrrrr.. Ik ben benieuwd, ik hou je op de hoogte! Ik kom net terug van de echo, beetje dubbel gevoel, de echo zag er goed uit, kindje was erg druk aan het bewegen, ruggengraadje was mooi gesloten, maar we konden weinig details zien, wel vaag armpjes rompje en hoofdje, maar geen voetjes enzo, dat had ik wel verwacht met dit termijn. Wat jammer was is dat er iets mis is gegaan met de nekplooimeting waardoor ik die nu niet meer kan krijgen, terwijl de gyn mij dat wel beloofd had alleen via de echo even na te kijken. Nu zegt hij ineens dat 14 weken is te laat is, ja waarom moest ik dan niet eerder komen, en bedankt ! Ook was er iets mis gegaan met de bloeduitslagen.. er zijn geen uitslagen.. Nu afwachten of ze nog komen anders moet ik opnieuw prikken denk ik.. slordig.. Maar dat het kindje er tot nu toe goed uit ziet is het belangrijkst!
@milla : mmhh maar zei de gyn niet dat het er mooi uit zag? zo gek veel is het nog niet met 14 weken ....ja het is wel alles .....! dankje wel voor je lieve woorden , gelukkig heb ik het nu redelijk onder controle .....maar de bekkenenbodemtherapeute moet me wel even nog wat oefeningen geven of zo hihi maar het komt allemaal goed ....alleen de vogende word echt een kz ...geen twijfel mogelijk kon vandaag nog niet eens op een harde stoel zitten , is toch wel raar zo lang na de bevalling