Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik vind het bewonderingswaardig gezien wat je allemaal doorstaan hebt dat je al over een volgend kindje durft te spreken! Petje af hoor!
    Als je de wens krijgt kun je misschien eens met een gynaecoloog gaan praten, kijken wat de mogelijkheden zijn, misschien als je stopt met therapie alvast een adviesbriefje vragen en het met brief laten ondersteunen door je HA? Er zal gezien jou klachten vast wel een ziekenhuis/gyn zijn die volledig achter jou wens gaat staan!

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ze gaan donderdag eerst kijken of dat al kan.
    Maar de VK dacht dat alles nog potdicht zou zitten, daarom willen ze waarschijnlijk eerst wat anders proberen.
    Afgelopen nacht weer 1,5 uur wakker gelegen, krampen en onrustig in mijn buik, hopelijk is mijn lichaam goed bezig geweest en kunnen ze toch heel snel mijn vliezen breken.

O alleen de gedacht al morgen lig ik al in het ziekenhuis :confused:
    Mijn zoon is helemaal klaar voor zijn logeer partijtje.
    Vanmiddag alle tassen even checken en dan ben ik er klaar voor.

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, vreemd dat de echo zo wazig was. Wij hadden er een met 9 weken en toen was het al een duidelijk "klei poppetje". Daarna heb ik pas met 21 weken een echo gehad. Maar op youtube bijvoorbeeld kan je heel wat echo's vinden van 12-14 weken! Kijk daar eens ter vergelijking!
    Gelukkig dat die kleine goed bewoog enzo!

@thamara, oeh die krampen had ik gisteravond laat ook weer. Nu maar een paar minuten, maar wel zeurderig pijnlijk!

@all, ga zo proberen effe op e koffie teg aan op mn werk. Tis maar 15 minuten rijden met de auto. En we hebben een nieuwe collega waar ik toch ook erg nieuwsgierig naar ben ;). Moet me nog douchen en aankleden en dan ben ik hopelijk rond 10.00 wel fit genoeg om effe langs te gaan. We shall see!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla :toen mijn knip ontstoken wqas heb ik ze het al laten beloven en toen ze het wild vlees aangestipt hebben heb ik ze het nog een keer laten beloven ......
    ondanks dat er zoveel is gebeurt heb ik het er zo voor over.......ook al zou het nooit meer helemaal goed komen zoals het was als ik naar jelmer kijk kan het me allemaal niks meers schelen !

@thamara ooh spannend meis ....ik vond het toen zo spannend dat ik wist dat het ging gebeuren ik had toen ook helemaal geen voorstelling van een bevalline , jij wel natuurlijk !
    ben benieuwd naar je meisje dus poep ze maar snel uit !

@pooh veel plezier op je werk , hoop voor je dat het gaat !

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden, goedemorgen!
    @thamaraa: dat wordt spannend!
    @pooh, lekker leuten op je werk!
    @Milla: als de gyn zegt dat ij er goed uit ziet is het goed hoor! kan ook zijn dat het gewoon niet zo;n duidelijk beeld was! wilde je een combitest doen? Waren daar die bloeduitslagen ook voor?
    iig gefeli met je goede echo!
    @Sybje, ik vind het ook juist heel goed dat je het deelt. Als ik het bv ook had durfde ik het nu mis. ook wel te vertellen! succes bij de fysio en ik hoop dat ze je kan helpen meid! (kan het niet zijn dat het iets met de knip te maken heeft? bij mij liep die ook "gevaarlijk" dicht naar mn a****) En zoals milla al zei: we hebben intiemere dingen gedeeld hoor!
    En over je wens voor een ks: daar sluit ik me ook bij Milla bij aan (hihi, lekker eensgezind zijn we:)) leg dit gewoon voor bij de gyn! Hoop dat je knip toch goed gaat genezen! en anders toch weer een keer langs de dokter?
    @makkie, hoe is het nu met Seth?

@all, was boos vanochtend op mn werk:( ik had een 6pack spaflesjes met mn naam erop staan, daar kiep ik mn afgekolfde melk in over als je, net als gister/vandaag, 2x moet kolven op mn werk. Zo heb ik altijd een schoon flesje bij de hand. En je raadt het al, flesjes weg. Daar baal ik zo van. dus ik kon niet kolven vanochtend. Dus ben een uur eerder weggegaan en heb het niet als min uur opgeschreven hoor! Net ff de spanning eraf gekolfd en dan mag ze bij de volgende voeding op de buik!

ben btw wel erg benieuwd wat de uitslag van de opmeting is, hoop zo dat de afplatting niet erger is geworden.
    Verder doet mn meissie het super! Ze is zooooooo lief! Echt mamazijn is het alleralleraller leukste, beste, mooiste wat er bestaat!

Liefss, Taliaa

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ggrrrr misschien moet je glazen melkflessen meenemen hah
    ben benieuwd hoe de opmeting is .....Jelmer maakt het niet uit hoor , die vind I hoe dan ook om van te smelten hahaa nou ja meer kwijlen haah

nee mijn knip gaat daar helemaal niet heen .....ik snap ook niet waarom mijn knip nog zo zeer doet , hij is helemaal dicht .....maar het doet gewoon zeer het trekt niet of zo maar ik voel hem van a tot en met z ....misschien moeten we gewoon een keer klussen en is het over .....misschien heeft het er ook wel mee te maken dat de hele boel gespannen is , nou ja mmakt niet uit het komt helemaal goed !

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

euh, Tygo is met een G hoor dames.... hihihi sorry, moest het even melden..... ;)

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, echt naar dat je nog zoveel last hebt vanonderen..... hopelijk krijg je het voorelkaar bij een tweede een ks. Je hebt er hele goede redenen voor! En je hoeft je hier echt niet te schamen, we zijn er toch voor elkaar!

Taliaa, ggggrrrrr :evil: lekkere fijne actie zeg... en dat uurtje, die steken ze maar in hun r**t! Ben ook benieuwd naar de opmeting van I.

Milla, wat fijn een goed echo! Wel jammer van het slechte beeld, maar jullie wormje ´doet´ het dus hartstikke goed! Fijn meid! Voel je je ook alweer steeds beter?

Pooh, have fun op je werk!

Thamara, morgen is het de dag! Spannend meid, we gaan de hele dag aan je denken en duimen! Fijn dat alles goed geregeld is met je zoontje, geeft vast rust. En straks als je je zoontje weer ziet, is zijn zusje er ook bij, mooi moment!

Nou, Seth heeft het ergste gehad denk ik... na die huilbui van gistermiddag heeft ie verder geen last meer gehad. Ook geen extra zetpil gegeven. Hij had bij de laatste fles een mooie temp en leek geen pijn te hebben (was lekker vrolijk en dronk goed). Heeft vanacht een uurtje beetje onrustig geslapen, maar daarna weer tot 0800 uur.
    Ik wilde vanmiddag even bij mijn schoonmoeder langsgaan, zal ik dat nu wel doen na de prikjes? wat zouden jullie doen?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ja hoor makkie, gewoon doen!
    ik ben de eerste keer de dag zelf lekker thuis gebleven (t sneeuwden toen ook:)) en daarna weer lekker op stap saampies gegaan hoor!
    ik plan alleen geen dingen als kinderarts en fysio meer de dag erna. Had ik de vorige keer gedaan, en we snapten maar niet waarom ze steeds zo moest huilen bij dr oefeningen;)
    En wat knap dat hij er geen last meer van lijkt te hebben! dat hebben jullie maar mooi alweer achter de rug!

@sybje, hihi, Isa vraagt of Jelmer ook van mooie roze butsmutsjes houdt?
    De gyn gaf mij trouwens de tip om de boel daar beneden de masseren, zodat de knip wat soepeler wordt. Zij zei dat je het moest vergelijken met een elastiekje dat door een touwtje is vervangen, dus lekker strak ja..:( Nu heb ik er gelukkig geen last meer van(dus ook niet gemasseerd), voel het alleen af en toe. Mis. ben jij te strak genaaid? haha klinkt banaal.
    he meis, vind het echt heel vervelend voor je! zit je allemaal wel tegen he?

Nou ik ga dalijk lekker shoppen met mn hoogzwangere vriendin ( bijna 36 weken):):)
    (stom he, dan kriebelt t bij mij ook weer hoor. Maar als ik dan denk aan die eerste pijnlijke weken en de gebroken nachten....)

Liefss, taliaa

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, shopse straks! En tja, als je bij dikke buiken bent... oooo dan kriebelt het hier ook meteen zo! hihihi, goed teken toch!

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Vorige x heb ik een KS gehad.
    Dus dit word mijn 1ste natuurlijke bevalling.
    Heb dus geen idee wat me allemaal te wachten staat.

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ All
    Nou dames dit word mijn laatste berichtje met dikke buik :D
    Dadelijk mijn zoon op halen van school en dan vanmiddag samen met hem zijn logeertas inpakken.
    Laaste dingen in mijn eigen tas doen, en de rest van de middag lekker met mijn zoon door brengen (knutselen en knuffelen)

Zodra de kleine meid er is, stuur ik poohbear een sms.
    En jullie zien me weer verschijnen zodra ik thuis ben met mijn dochter (en zoon)

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Heb ik ook met mijn collega die nt zwanger is, dan denk ik echt aan het moment terug toen ik zwanger was, ondanks dat ik 9 maanden lang heel ziek ben geweest zal ik het er zo weer voor over hebben!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

oooo Thamara, de volgende keer dat we van je 'horen' is je kleine meid er! Heeeeel veel succes, zet um op, je kunt het hoor!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo het is gelukt hoor. Uurtje koffie wezen leuten op mn werk. Het was erg gezellig ,maar ik ben helemaal kapot nu. Ga eerst effe wat eten en dan hopelijk een tukkie doen. Die gebroken nachten en al dat drukke dromen zijn niet echt lekker!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @poohbear snurkze !

@all :ben net geweest naar de bekken en bodem therapeute ....was eigenlijk niet zo'n succes de oefeningen zijn goed ....maar ze wil ook inwendig kijken ....en laat ik dat nou niet willen en kunnen .....

@thamara : ooh spannend meis ! doe je best ben benieuwd naar je meisje !

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, syb, dat zei ze tegen mij ook toen ik kwam. Maar het was tegen haar principe om zwangere vrouwen te "bevoelen".
    Ze kijken dan naar de spierspanning van je bekkenbodem. Mn vriendin is er geweest en toen hebben ze zelfs een camera-tje naar binnen geduwt om van binnen uit te kunnen kijken.
    Zij heeft er wel veel aan gehad en hoeft niet steeds een wc op te zoeken! Maar kan me ook slecht ook over dat soort onderzoeken heen zetten. Al ging het bij de gyn wel makkelijk!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : ik kan gewoon niet uitleggen hoe zeer het doet en dan moet ik er niet aan denken dat er iemand aan frunnikt .....maar ik zal wel even kijken hoe het gaat ....

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een ellende meid! bah!sterkte!

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Even een korte update; wij hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoord bij de vk, na de 3 goede echo's die we al gehad hadden.
    Het was weer super!
    Ik ben er gauw van tussen want ben weer aan het werk na een fikse buikgriep en heb dus stapels werk liggen :confused: .

X

Deel Deze Pagina