@ thamara: succes meis, het gaat vast goed en dan kunnen we snel jouw wondertje bekijken @ meisje: wat leuk zo de eerste keer het hartje horen, nu kan je écht gaan genieten! @ sybje; sterkte meis @ poohbear: hoe gaat het met jou? Nog geen symptomen?
Thamara dit zal je misschien niet meer lezen maar heel veel sterkte en succes en we horen het wel van pooh! Meisje geweldig dat jullie het hartje hebben gehoord en fijn dat je je weer wat beter voelt. Geniet van je kleintje in je buik! Milla jammer dat de echo niet zo duidelijk was maar gelukkig wel alles goed is. Stom zeg dat de gyn niet heeft gezegd dat met 14 wk geen nekplooimeting meer kan en dat je uitslagen er niet waren slechte zaak. Makkie bedankt Sybje het zit je allemaal niet mee he echt s*** dat je nog zo'n last heb van je onderkant, hoop dat het toch nog beter word. Pooh lekker koffie geleut op je werk en vanmiddag uitgerust! Vandaag weer een dagje gewerkt, Tygo naar oma geweest. Ik ben niet helemaal fit alleen, last van mijn keel, oren en hoofd en moet morgenmiddag een paar uurtjes extra werken beetje balen hoop dat ik me morgen beter voel. En hier kriebelt het toch ook wel als ik dikke buiken zie vind het zo mooi om te zien wie weet is het nog eens voor ons weggelegd dames....
@didlina, gisteren wat menstruatie krmapen gehad. Vandaag is het rustig gebleven. Morgen miet ik weer voor bloeddruk controle, dan zal ik eens vragen over die krampen. Collega's riepen dat het voorweeen zijn! Het wachten is wel vervelend...maar ja, nog effies!
@sybje, wat een ellende... maar ehm, moeten ze dan inwendig in je muts kijken? huh? (sorry hoor voor mn vragen, negeer ze maar als je t te pers. vindt!) @makkie, nog lekker weggeweest vandaag? @chantje, hoe gaat het bij jou? en met fotomodel Suze? @Thamaraa; we denken aan je! huphup, pufpuf! @pooh ja hoor, is voorwerk! je lichaam is zich klaar aan het maken... spannend! @all, nou lekker geshopt. Heb meteen bij de eerste winkel een zomerjas gevonden. is me nog nooit gebeurd! kan zo moeilijk een jas vinden, heb zulke rare maten! Dus laat de zomer maar beginnen! Isab heeft het zoooo goed gedaan, vond het geweldig t winkelen! heb dr wel bij de 2e set winkels in de mc gelaten is anders zo'n gesjouw, doen jullie dat ook wel eens? in de mc op t onderstel.. Was denk ik 45 min. winkelen.. naja, ze zal er niks van leiden, denk ik. heb nog niks van de fysio gehoord, dus die zal morgen wel bellen denk ik. Morgen naar mn hoogzwangere schoonzus (37 weken) dus dat wordt lekker keuvelen. Liefss, Taliaa
Thamara: toi toi toi meis! Ik denk aan je! Meisje; wat een prachtig geluid he?! Wat heerlijk dat er al zo veel meiden zijn met "kriebels" !
Ik heb het super super druk, eigenlijk weinig/geen tijd voor internet en op iedereen te reageren, maar moet even nog wat kwijt.. Thamara, heel veel succes morgen meid zet m op! Enneh, in mijn geval deed de gel niets.. alles zat echt nog pot dicht.. toch heeft de gyn vliezen kunnen breken (was geen pretje), maar de weeen begonnen meteen, hopelijk lukt dat ook zo bij jou! Succes hoor!
Hee meiden, Meisje, wauw wat gaaf zeg! Heerlijk voor jullie, mooi zo'n geluid van het hartje he? Taliaa, ja joh, ze mogen 2 uur lang in een mc zitten, dus ff gauw shoppen is no problemo! Lot, graag gedaan En beterschap hoor! (ja heerlijk he, die dikke buiken. Hoop echt dat het ons allemaal straks weer gegund is!) Milla, ondanks je drukte, leuk dat weer even van je horen (euh, lezen ) Pooh, succes morgen bij de vlos! In welk ziekenhuis beval je straks? Staat mij iets van bij in Rijnstate? Of zit ik nou helemaal verkeerd Syb, wat een pech allemaal van onderen... hopelijk gaat dat heel snel de goede kant op.... Vandaag nog even lekker weg geweest. Hele dag bij mijn schoonouders geweest. Later kwam mijn vriend daar ook en hebben we meegeten. Seth heeft nergens last meer van, gelukkig maar! Alleen lekker slapen bij oma lukt niet. Ze hebben dan alleen een box staan en tja, dan blijft het toch te lawaaerig voor hem. Maar ondanks de weinig slaap blijf hij gezellig, veel lachen en brabbelen. Volgende keer maar het campingbedje meenemen. Zometeen de laatste fles en dan lekker slapen! Tot morgen meiden! (en wat een spannende dag voor Thamara! Hoop zo dat haar meisje dan snel komt!)
@makkie, rijnstate? da's bij Arnhem toch...aub niet! Beeeeetje ver weg voor mij, want ik woon vlakbij R'dam! Ik ga bevallen in het Zuiderziekenhuis daar! hahahaha! Geeft niets hoor!
Thamara heel veel succes ben benieuwd Meisje leuk he dat geluid! Ik ben er niet zovaak, ik lees wel mee! Maar heb soms de puf niet om terug te reageren! Voel me al dagen erg moe en futloos, en soms kan ik ineens zo huilen! Misschie toch nog wat las van de hormonen? Het is toch 9 maanden zwanger en negen maanden ontzwangeren. Jesse doet het verder wel erg goed! Alleen het uitslapen tot 9 uur is voor hem beetje over rond half 8 wordt hij wakker, hij speelt dan nog wel een uurtje in zijn bed, dus daar heb ik nog geluk aan! Moet zo naar de tandarts en dan werken! Jesse blijft bij papa want die werkt sinds kort 3 uurtjes per dag, gaat nog steeds niet goed met zijn arm, hij krijgt vanaf volgende week sport therapie. Nou dit was het weer even voor onze kant.
Deb; wat lastig he die hormonen! Suze is nu bijna 10 maanden en ik heb er ook nog last van hoor! Mag het ontzwangeren langer dan 9 maanden duren? aub? Ik ben bij de ha geweest, moet over 1,5 week de orthopeet bellen en dan krijg ik of weer een injectie in de pees in mijn duim of een sneetje... Verder heb ik "stuitjespijn" hier kan de huisarst niets mee. Komt hoogstwaarschijnlijk door de bevalling. Moet het rustig aan doen en de boel een beetje ontzien. Best lastig! Ik heb morgen een week last van een roze/bruine/rode afscheiding, weet niet of het een soort van ieniemienie menstruatie is? Suze slaapt behoorlijk lastig 's nachts regelmatig wakker..... We zijn erg druk met de verbouwing. Vandaag wordt er een reclamespotje voor mijn deur opgenomen. Erg leuk om te zien! Mijn vriendin belde net of ik de foto voor haar geboortekaartje wilde maken. JAAAAH! Erg leuk. Heb mijn studie fotograaf een beetje op een laag pitje staan omdat ik het zo druk heb. Jammer jammer jammer. Ik moet echt een beetje rust voor mezelf creeeren. Dan kan ik weer lekker verder met de cursus! Ben zo benieuwd hoe het met Thamara is!
Jaaaa hoe is het met Thamara?!?! Ben ook erg benieuwd! Hier eigenlijk al een paar dagen zo af en toe wat zeurderige / kramperige buikpijn, beetje net als ongi-pijn. Ik heb wel gelezen dat het er bij hoort, dat ik me er geen zorgen over hoef te maken, maar ja, het voelt toch vervelend en 'alsof het niet hoort' zeg maar. Volgens mij zou het het groeien van mijn baarmoeder moeten zijn?!
Chan ja zal vast bij iedereen wel zijn tijd hebben om die hormonen uit je lijf te verbannen Rot wat Suze zo slecht slaapt! Wordt je ook niet echt vrolijk van! Hopelijk komt er snel verbetering in! Uit jezelf een beetje ongesteld zou super zijn natuurlijk! Wat voor reclame spotje nemen ze op! Nou veel plezier met de fotoshoot bij je vriendin
Chantje ik ken ook iemand die last van haar stuitje had tijdens de zwangerschap dan maar bij haar heeft de osteopaat geholpen dus misschien een idee. Vervelend dat Suze niet zo goed slaapt merk dat je je slaap toch wel nodig heb. Wat voor reclamespot word er opgenomen. Meisje is vast het groeien maar bij elk dingetje ben je toch snel wat onrustig als ik naar mijn eigen reken. Debjes vervelend die hormoontjes, succes bij de tandarts. Thamara denk aan je! Vanmiddag een extra middagje werken ben blij als die om is want ben nog niet helemaal fit maar het is maar 4 uur dus komt vast goed, hopelijk heeft Tygo het naar zijn zin op het kdv vanmiddag?!
@all, ben net terug van de VK. Bloeddruk weer omhoog 140-90, dus weer rustiger aan doen. Bah! Urine nog wel schoon en de krampen die ik zo nu en dan heb is toch echt voorwerk zegt ze. Maar het kan nog effe duren! sorry voor mn ego berichtje... kom vanmiddag wel weer effe lezen en reageren. En hopelijk met goed nieuws van Thamara!
Poohbear bijft spannend die oeeningen kunnen zo ineens voor het echie zijn Als je mij na doet beval je over 14 dagen Nog even volhouden! Ik had ook rond de 37 weken heel veel voorwerk.
Pooh; nou rustig aan doen dan maar weer! Lot; bedankt voor de tip! Meisje; dat gevoel hoort inderdaad echt, ik werd daar wel een beetje zenuwachtig van. Er wordt een reclamespotje voor Hero drinkontbijt opgenomen. Er wandelen allemaal hele knappe man voor mijn raam langs! Hihi.
ooo moet steeds aan Thamara denken, spannend hoor! Hoop dat we snelw wat horen en dat het voorspoedig verloopt! Debjes, dat ontzwangeren kan echt wel even duren hoor! Mijn vriendin voelde zich na ruim een jaar pas weer haarzelf. Probeer goed voor jezelf te zorgen en geef gewoon zo nu en dan lekker toe aan je slechtere dagen. Kun je toch niets aan veranderen! Chantje, lastig nog steeds die stuitjes pijn. En wie weet een eigen mini-ongi, goed zeg! Ennuh, als je 'last' krijgt van al die lekkere mannen voor je deur, stuur ze maar richting arnhem hoor! hihihi Pooh, ja weet ook niet hoe ik bij rijnstate kom dan...? Rustig aan met je bloeddruk en succes met het voorwerk (kan soms al best pittig zijn vond ik) Lot, werkse die paar uurtjes vandaag, hopelijk vind Tygo het super op het kdv. En beterschap nog verder! Meisje, is echt groeien van je baarmoeder hoor! Ik vond dat ook altijd beetje eng, maar het hoort er echt allemaal bij! hoe voel je je verder? Vandaag lekker rustig dagje hier, straks effies boodschapjes doen en verder niets! Met Seth gaat het goed, drinkt al zijn flessen leeg, slaapt snachts als een trein en is alleen maar vrolijk! Echt waar, tis een heerlijk mannetje! En mama is daarom ook happy de peppy, ondanks mijn flinke menstruatie pffffff. Overdag slapen gaat ook veeeeeel beter, maar ga mss nog 1 keer terug naar de osteopaat, en dan puur voor zijn hazeslaapjes. (niet altijd,maar wel weer steeds meer) Oja, we weten nog niet precies wat we met mijn volgende eisprong willen.... (als die komt hoor, ga daar echt niet vanuit!) Aan de pil ga ik niet, daar zijn we het over eens. Rubbers vinden we echt 10x niets.... en als ik dan zeg, nou dan maar geen sex meer voordat we echt voor een tweede gaan....hahahaha moet je mijn vriend dan zien kijken! Ach, we zien het wel..... wil er niet mee bezig zijn, maar doe je dan onbewust toch wel..jammer vind ik dat....