Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Goed te horen Makkie, dat het allemaal lekker loopt!
    En ehhh.... (niet leuk) wanneer moet je weer gaan werken?!
    Pfff... het zit er wel snel op he, dat verlof!

Hier gaat het verder allemaal prima.
    Ik merk dat mijn buik aan het groeien is geslagen, hoewel je dat vooral 's avonds ziet. Als ik in bed lig en aan mijn buik voel, dan lijkt het niet echt mijn eigen buik zeg maar, het voelt allemaal anders en net alsof het niet van mezelf is zeg maar (klinkt raar he).
    Maar dat is alleen maar leuk hoor!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik ga weer werken als ik een baan heb! Maar het er tooootaaaal geen haast mee! Hoop toch het eerste halfjaar lekker thuis te blijven, daarna zien we wel weer!

En leuk dat je buikje begint te groeien!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik ga weer werken als ik een baan heb! Maar het er tooootaaaal geen haast mee! Hoop toch het eerste halfjaar lekker thuis te blijven, daarna zien we wel weer!

En leuk dat je buikje begint te groeien!

4. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    de eerste 2 werkdagen hebben we weer overleeft. het viel eigenlijk best mee. ik doe bijna al het werk wat ik voor het verlof ook deed.

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Thamaraa je leest het niet meer , maar ik hoop dat al druk bezig bent en je meisje snel in je armen heb.

Pooh spannend hoor al dat voorwerk. Balen dat je bloeddruk weer hoog is.

Chantje balen dat Suze zo onrustig slaapt.

Sybje balen meid! maar voel je niet vies en schaam je niet hoor! Hoop dat de bekkenfysio wat voor je kan betekenen. Ik snap dat je de volgende keer graag een KS wilt. Ik heb dat gevoel andersom (niet omdat de KS slecht beviel).

Makkie fijn dat Seth niet zoveel last had van zijn prikjes! En wat groeit hij lekker zeg. Volgens mij was Jaimy nog niet zo zwaar toen. Wat een super cyclus zeg!

1e kindje fijn dat je je werkdagen heb gehad en dat het goed ging.

Meisje super dat het goed gaat! die onzekerheid ken ik ook heel erg. Maar is inderdaad het groeien van je baarmoeder.

Debjes hier ook mindere dagen tusssendoor hoor. Heb het gevoel dat ik al huil om de allerkleinste dingen. Het uitslapen lijkt hier overigens ook over te zijn. Jaimy wilt eigenlijk na zijn fles van 6 uur al niet echt meer slapen en begint dan ook meestal rond 8 uur te gillen.

Lot ben benieuwd hoe het tygo bevalt vanmiddag op het kdv.

Taliaa spannend hoor de uitslag van de meting. Ben ook erg benieuwd.

Didlina hoe voel jij je? Al op en top zwanger?

Meiden hier kriebelt het ook, maar wil echt nog wachten met het stoppen met de pil vanwege mijn wond. Bij mij zal het ook wel hetzelfde zijn als eerst aangezien ik met de pil ook vaker niet dan wel ongi ben.

Met Jaimy gaat alles weer goed is weer helemaal beter en eet echt als een gek. Vanavond maar weer wegen hoeveel hij aangekomen is. Volgende week met hem terug naar de KA.

Merk dat ik het niet voor elkaar krijg om echt veel vaker als de afgelopen tijd op het forum te komen. Het is behoorlijk druk de week en moet zeggen ben altijd blij als het weekend is. Ik ga binnenkort wel proberen om mijn vrije dag te verplaatsen naar Woensdag wellicht dat dat wat meer rust in de week geeft. Jaimy vind het verder allemaal prachtig. Hij vermaakt zich goed bij oma en papa en Jaimy genieten van hun dag samen. Ben echt blij dat ik 4 dagen werk, omdat nu mijn man ook zonder zorgen minder kon werken en ook extra bij Jaimy kan zijn.

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh ja, stom, was ik vergeten .... :oops:

Nou lekker joh! Geniet dan maar lekker van je vrije tijd met Seth!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wat super dat Jaimy het weer zo goed doet! Lekker hoor! Nu dat wat langer uitslapen nog.... dus je man heeft een papdag! Leuk, wil mijn vriend straks ook, lekker een hele dag samen met zijn zoon!
    Wat goed trouwens dat Jaimy het zo naar zijn zin heeft bij opa en oma, geeft jou ook een goed gevoel als je aan het werk bent.

1eKindje, fijn dat het werken goed bevalt en dat je lekker je eigen werk hebt gehouden!

ff een fotootje, pakje gekregen van mijn zus, leuk he!

8. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie zeker een leuk pakje!

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik kom even snel kijken of er al nieuws is van Thamara..

Nu even dweilen en koken, kom vanavond wel weer even kijken!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik heb nog niets van thamara gehoord.
    Hoop dat alles voorspoedig gaat!
    De score hier vandaag is tot nu toe voorwee en een harde buik.

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Pooh bij jou wordt het ook spannend! Wie is jouw buddy ook alweer?

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    niet lachen...thamara! :) :)

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    1e kindje gelukkig toch een beetje dezelde werkzaamheden op je werk gelukkig viel het mee.

Thamara zet 'm op.

Nou hier vanmiddag gewerkt en tygo naar het kdv geweest. Hij is heel lief geweest alleen je merkt dat hij geluid met slapen niet zo gewend is er werd iemand wakker bij hem op de kamer ja en toen was hij ook wakker daarna wel weer even gaan slapen maar dat is waarschijnlijk wennen en hij keek zijn ogen uit naar alles wat er gebeurde om hem heen. Ik vond het wel wennen zat toch wel te luisteren of ik hem hoorde maar ook voor mij is het wennen dat hij er is maar niet bij mij. Hij heeft net met papa gezwommen en ligt nu heerlijk te slapen.

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Pooh ik zaie het al voor me dat jij dadelijk ook ligt te puffen :)

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mieden ga leker vroeg naar bed! ga jesse zijn laatste fles van 10 uur weg laten vandaag, kijken wat hij doet! Hoeplijk slaapt hij lekker door, hij heeft vanavond goed gegeten om 19:00 uur. Dus ik ben benieuwd zal het jullie morgen laten weten!

Hopelijk lees ik dan nieuws over Thamara!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Debjes ik duim voor je dat jesse lekker doorslaapt.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, hopelijk slaap lekker zo zonder Jesse's laatste fles! Ben benieuwd wat hij doet vanacht/vanmorgen!

En ik ga zo ook lekker slapen, hopelijk morgen nieuws over Thamara!

(denk trouwens dat Seth weer een sprongetje heeft. Hij is ineens nog bewuster van alles om hem heen, kijkt echt naar zijn handjes/vuistjes, gaat steeds beter en gerichter duimen (zoooo schattig!), maakt meer en andere geluidjes en op schoot wil hij telkens zijn benen strekken en gaan 'staan'. Als we heb daarmee helpen en zeggen GOED ZO! Dan begint hij helemaal te stralen en te lachen. Hij slaapt vandaag namelijk weer erg licht en kort en huilt dan wat meer in zijn bedje)

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie klinkt inderdaad als een sprongetje!

Meiden welterusten!

Ben benieuwd hoe het met Thamaraa is?

19. jeee! heel veel succes met de laatste loodjes!!
    hele dikke knuf!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goede morgen Dames, Jesse is net wakker! Hele nacht door geslapen! Hoefde er ook niet uit voor zijn speen! HEERLIJK. Dus bij ons kan de laatste fles er denk ik ook af!

Deel Deze Pagina