@talia : beterschap ! @all : meiden : misschien loop ik een beetje te hard van stapel maar ik heb erg veel baat bij mijn oefeningen van de bek en bodemtherapeut ..... dus hebben we gisteravond geklust ...... [-o< haha en het ging goed ! supergoed .......het leek wel of dat gewoon even gebeuren moest om de hele boel te ontspannen ....het deed een ietsje pietsje zeer ... maar ben nu weer helemaal een gelukkige vrouw hihi !
Dames ik wil dus jesse nog maar 3 flessen geven overdag maar dan wil ik rond 20:00 uur zijn laattse fles geven, maar ik weet niet zo goed hoe ik in die ritme kan komen. Nu krijgt jesse om :7:00 uur een fles dan 1 om 12:00uur en 1 om 17:00 uur. En dan tussen door fruithap, brood, diksap en koekje en avondeten+toetje.
Debjes als ik kijk in het nutriciaboekje en hoe het op mijn werk gaat is het een beetje zo: Ontbijt: fles Tussendoor smorgens: fruit en sap Lunch: brood en fles tussendoor smiddags: koekje en sap savonds: groente+ toetje savonds: fles Misschien heb je er wat aan.
Sybje, super! Pooh, misschien een gek idee hoor, maar omdat Thamara nu nog 4 dagen in het ziekenhuis ligt en daarna misschien ook niet heel veel krachten heeft, is het geen idee om tijdelijk (voor een paar dagen) een andere buddy te nemen? Je moet maar kijken hoor, ik denk nu, straks beval je vanacht en horen we dagen niks van je.. ik ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig naar jou beeb :^o Taliaa, beterschap!
@Milla, tis misschien wel een idee. Maar gelukkig is vriendlief ook handig met het forum. Die kan het ook wel melden! Hoe dan ook, smurf en ik verblijven zoiezo 24 uur in het ziekenhuis. Dit ivm met mijn med gebruik!
@sybje, ben helemaal blij voor jou en jullie! Nu hopen dat het snel helemaal weer 100% in orde is, daarzo @ all, ja had het even flink te pakken gisteravond/vannacht en nu een beetje bijkomen.. Even flink achterstevoren lopen eten. En strontmisselijk de hele nacht. T vervelende was dat ik op t werk was. Gelukkig kon ik vanochtend om 900 naar huis ipv 1200. maar goed, ik kom weer bij Oja pooh, mis. toch eventjes een andere buddy? want als jullie 24 uur in het zkh liggen, heeft je vriend vast geen zin / tijd om hier te posten. En wij kunnen ECHT geen 24 uur wachten hoor! Ik wil op zich wel je backup buddy zijn, maakt me niet uit hoor.hihi, we zijn echtechtecht heel nieuwsgierig! Liefss, Taliaa
ok, you have confinced me! Mail je me mobiele nummer maar! hahahaha! Lief dat jullei zo meeleven! =D>
@de zweedse smurf : wanneer kom je ? hihi oohh die jelmer van ons is me toch aan het draaien ....ppffffffff moet er iedere keer achteraan hihi
Suze is ziekjes... Koorts, snotterig, hoesten zo zielig! Ben ff niet zo veel te vinden hier, we zijn zooooo druk! Ben vrijdag ongesteld geweest. Voor de bevalling was ik vrijwel nooit ongesteld en na de bavalling: *44*153*54*27* Taliaa; ben je nog ziekjes? Beterschap. Jelmer; wat leuk dat je zo aan het rollen bent, hou mama maar lekker bezig ha ha ha!
bedankt voor je 06-nummer taliaa! Ik hou jou en thamara gewoon als buddy aan...hahaha! Voel me een beetje vreemd vandaag. Last van mn heupen met lopen en een soort grieperig gevoel in mn hoofd. Ach, we hebben geen afspraken staan vandaag...dus hou ik me rustig
@ pooh, ik had DE dag ook een heel raar gevoel.. wil je niet gek maken hoor.. maar doe iig ff lekker rustig aan! @all,ik voel me al weer wat beter gelukkig! Liefss, Taliaa
Pooh we zijn gewoon ook erg nieuwsgierig aangelegd hier naar de nieuwe baby's Pooh lekker een rustig dagje de laatste loodjes zijn iedere dag zwaarder! Suze beterschap voor Suze en wel goed dat je toch ongi word dan Taliaa rustig aan en even helemaal opknappen! Sybje wat goed dat Jelmer zo draait! Word wel gelijk wat drukker he. Debjes hoe gaat het schema tot nu toe? Hier redelijk geslapen ben alleen al een paar dagen niet zo te genieten beetje down gevoel soms, misschien komt het een beetje doordat ik van de week niet lekker was. Mijn man zegt telkens wat is er maar dat kan ik niet benoemen, ben denk ik toe aan het voorjaar.
@lot23, ja de lente is van harte welkom hier. Weer lekker naar buiten, zonnetje, heerlijk. Ik ben ook nie tzo goed met winters. Mede de reden dat mn vriend naar nederland is gekomen ipv ik naar Zweden. Die kude lange donkere winters daar, bah! Zoiezo denk ik dat PCo ook invloed heeft op ons gestel. Die hormonen van ons doen toch anders dan normaal!
Lot, ik ben ook zwaar toe aan het voorjaar, vol me soms ook niet helemaal happy de peppy hoor....ennuh, knap hoor om 22.00 uur de laatste fles! Hier komt dat nooit zo uit, meestal rond 23.00/00.00 uur. Chantje, beterschap met Suze! En vind het knap hoor, toch al 4 keer zelf ongi geworden! De laatste was echt een mooie cyclus! Pooh, ik was een paar dagen voordat de bevalling begon ook niet lekker. Beetje grieperig gevoel... wie weet! Goed idee, een back up buddy! Syb, jaaaa goed zo! Heerlijk he? Dan voel je je ineens weer helemaal vrouw! hihihi, hopelijk blijft het goed gaan en helpt dat je ook mee van onderen.... Taliaa, heel veel beterschap hoor! Als mama kun je zo lastig ziek zijn. Milla, hoe gaat het met jou? Nou, ons mannetje heeft vanmorgen tot 9.00 uur geslapen.... om de laatste fles niet zo laat te maken heb ik hem net een uur eerder gegeven... nou dat ging er in als koek! Tis echt ineens een goede drinker hoor, de fles is altijd binnen no-time op! Duurt denk ik niet lang meer voordat hij weer meer op kan (200cc) Vanavond de laatste rond 00.00 uur. Heb trouwens oorpijn auwie! Elke keer van die steken, niet fijn!
Lot schema is een ramp! Jesse is er dus nog niet aan toe om zo'n enorme verandering te begaan, Normaal krijgt hij dus om 12:00 uur zijn fles en heeftd aar dus ook 1,5 uur om gehuild (jesse heeft nog nooit zoveel gehuild in zijn leven) dus ik denk dat ik er eerder aan toe ben dan Jesse Ik probeer het over paar dagen gewoon nog is. Heb gister nieuwe hoeslaken en lakentje gekocht voor Jesse zijn Bed! Echt alles lijkt weer nieuwe zal zo even foto's plaatsen van zijn kamertje