Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jesse heeft een niet al te grote kamer, maar ondanks dat vind ik hem altijd nog gezellig Aan de andere kant van de muur staat gewoon grote kleding kast en een klein kledingskastje voor jesse.

http://www.mijnalbum.nl/Album=GX3VPXPE

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Deb;leuk kamertje en prachtige foto's van Jesse!

Makkie; oh vervelend oorpijn!

Lot; hier ook zo nu en dan (eigenlijk stiekem heel vaak) een "vervelend" gevoel, niet uit te leggen....

Het moet inderdaad maar lekker lente gaan worden!

Pooh; je moet je niet rustig houden vandaag! Jij moet keihard aan het werk zijn! hi hi hi

3. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi meiden,

Allereerst Thamara en gezin van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje hoor...

M'n 1e week ouderschapsverlof zit er bijna terug op... Al drukke dagen achter de rug gehad.

Hier anders alles goed met mij en met ons kleine meisje ook... Alhoewel "klein" Malika wordt snel groot hoor, ze alweer 7 maanden voorbij. Ze blijft nu al redelijk goed zitten alleen, help ze wel nog recht hoor. Ze probeert het al maar heeft nog niet de volledige kracht om zelf recht te komen. Draaien van rug naar buik en omgekeerd gaat ook goed.

We hebben besloten om te stoppen met de pil, heb nu nog m'n maandstonden maar dan zullen we zien wat dat de natuur doet.

Hoewel ik er niet veel in geloof dat m'n lichaam zal doen wat ie moet doen, maar zullen wel zien...
    In juli gaan we dan terug naar de gyn om te herbeginnen aan de MMM...

Zal proberen deze maand iets meer aanwezig te zijn op dit forum, maar anders na het werk enzo heb ik echt geen tijd meer...
    Ben dan veel bezig met m'n lieve meisje ;)

Wat een mooi weertje hé, bij jullie ook? Maar wel enorm veel wind :(

Hoe is het met de zwangere dames? Pooh het kort nu echt wel heel snel in hé... Ben al reuzebenieuwd naar jullie kleine smurf :)

Debjes@ Leuk kamertje hoor voor jesse...

Makkie@ Wat vervelend die oorpijn zeg... Wat doet Seth het goed zeg...

Chantje@ Veel beterschap met Suze hoor... Ga hout vasthouden maar ons meisje heeft nog maar juist een keer een verkoudheid gehad. Maar ze blijft ook volledig thuis bij de papa hé als ik ga werken, dat scheelt dus al een pak...

Cira@ Hoe is het met Jaimy?

Lot@ Heb dat hier ook hoor dat down gevoel, zal inderdaad wel beteren met het voorjaar.

Taliaa@ Gelukkig ben je alweer wat beter... Hoe is het met je meisje?

Meisje@Hoe is het met jou meid?

Milla@ Hoe voel je je? Ook al de 12 weken voorbij zeg wat gaat de tijd snel hé...

Nog een foto van m'n engeltje :)

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
  5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, wat een top kamertje! Heel mooi!
    @mariska, wat een lekker wijffie! Vrolijk koppie hoor!Heerlijk!

@all..nou ben bang dat het vandaag nog niet gaat gebeuren. Heb een soort griep gevoel in mn botten, maar meer niet. Ja, wat steekjes zo door de dag heen. Maar niet om over naar huis te schrijven!
    Heb net 2 uur op bed gelegen, maar helaas niet geslapen.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mariska, leuk weer eens wat van je te horen! Mooie meid is Malika zeg! Wat gaat het hard he?

Pooh, zegt niets...kan zo ineens beginnen hoor! Spannenddddddd! (het kan ook nog bijna 4 weken duren natuurlijk....)

Debjes, vind Jesse's kamertje ook heel mooi! En juist wel fijn, een wat kleinere kamer. Die van Seth is best groot en nu zijn ledikantje er niet staat (nog bij ons op de kamer) dan vind ik de kamer niet erg gezellig en beetje kaal zo....

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, ja i know! Maar ik voel nu niets meer, naast dat griep gevoel in mn rug. Heb net even tegen smurfje gesproken dat ie van mij best mag komen. Misschien wacht ie tot de volle maan a.s woensdag! ;))

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : mmhhh jammer maar dan kun jij nog even rusten (voor zover dat lukt)

@all : vraagje aan de mama's van de oudere kindjes.....Jelmer krijgt tegenwoordig een papfles , nu ben ik die wel aan het opbouwen en krijgt hij vanaf vandaag 2 eetlepels rijstebloem er doorheen.
    Maar gisteravond kreeg hij om 22.30 een papfles en om 04.30 werd meneer wakker .......en wou hij weer fles met het gevolg dat hij er nu vandaag al 5 op heeft ...en aan de max zit maar vanavond moet hij er ook echt nog 1 anders red hij het niet ....

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @sybje, kan je niet helpen, hier nog niet aan de pap... moet dinsdag naar t cb, misschien dat ze daar over pap beginnen? geef jij btw al hapjes? ben je al iets aan het proberen?
    Maar als hij honger heeft gewoon een fles extra zou ik zeggen, ik ga mn meissie ook geen honger laten lijden hoor, doe ik zelf ook niet;)

@mariska, wat leuk weer iets van je te horen! fijn dat het goed gaat! en weer stoppen met de pil, spannend hoor! hoe lang heb je nu verlof?

@pooh, hmmm... lastig he? al die kwaaltjes die van alles kunnen betekenen. maar ook helemaal niks;)

@makkie, zo wat een vreetbeer joh! hoeveel voedingen krijgt Seth nu? (en welke geef je nu?)

@all, vinden jullie ook, dat als je een kindje op straat ziet of op t cb: de mijne is toch echt de mooiste? hihi, betrap mezelf er steeds op.. hihi.

@jelmer, namens Isabella: ik vind het ook heel knap dat jij zo rolt! houden we onze mama's goed bezig he? ben blij dat jij me ook knap vindt met mn scheve bolletje! Kwijlerd terug!

@all, woensdag weer naar de ka, ben toch wel erg benieuwd...Hoop écht dat dr hoofdje genoeg gegroeid is. Het lijkt me geen klein koppie, maja..
    Liefss, Taliaa

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : als ik I dr hoofdje zo zie ziet het er gewon uit ...maar waarschijnlijk kun je het ook niet zien , hoop voor je dat het mee valt.

nee ik ben verder nog niet aan het bijvoeden of zo , ben met de pap begonnen omdat Jelmer niet meer doorsliep ...
    heb zoiets van eten kunnen ze hun hele leven nog !
    maar krijg stiekum wel eens het gevoel dat hij het eten uit mijn handen kijkt ...maar goed dat kan natuurlijk helemaal niet .....hihi

@I namens J een lekkere kwijlerd op je bolletje (zo en die kwijlerds zijn enorm volgens mijn moeder haha

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje, misschien iets meer rijstebloempap er door heen doen, kan geen kwaad hoor! Jesse eet vanaf 4 maanden al door elke fles rijstebloempap er doorheen, omdat hij het anders niet drinkt!
    En ja misschien toch ook is aan een fruithapje beginnen? Misschien is hij er wel aan toe om ook iets anders te proeven! Bij Jesse hielp dit goed, elke morgen beetje fruit.

Ik heb bog wat leuke foto's van mijn hond en jesse
    http://www.mijnalbum.nl/Album=FYXTVUNC

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Lot hier ben ik ook echt toe aan lente/zomer. Heb vandaag echt genoten van het zonnetje.

Sybje Jaimy sliep altijd door ook zonder papfles. Maar misschien dat het even een fase is. Wat super van Jelmer dat hij lekker aan het draaien is!

Deborah fijn dat Jesse zo lekker slaapt! en leuk kamertje en een heerlijk ventje!

Makkie wat goed van je vreetbeertje dat hij zo lekker slaapt! Ik heb hier nog die blikken moet ik ze nog naar je opsturen?

Mariska wat een knappe meid! Jaimy doet het goed is wel flink ziek geweest de laatste paar weken, maar is weer de vreetschuur die we kennen 8) . Hij groeit super en zit ook al behoorlijk stevig. Hij is alleen te lui om zo te spelen. Spannend om er weer voor te gaan ik hoop dat de MMM niet meer nodig is voor jullie.

Taliaa alvast succes woensdag, maar komt vast en zeker goed! Beterschap!

Chantje beterschap voor Suze.

Pooh ik ga duimen dat jullie smurfje snelt komt en goed idee een extra buddy.

Hier is Jaimy weer helemaal de oude. Het eten valt niet aan te slepen en meneer blijft maar melk drinken. Ben zo blij dat hij weer lekker zichzelf voelt.

Gisterenavond was mijn schoonzusje hier op bezoek ze is nu 29 weken zwanger en haar buik ging gewoon tekeer. Merk gelijk dat het toch weer kriebelt hoor. Gelukkig is mijn man er ook al helemaal voor. Vooral toen Jaimy zo lekker aan het kroelen was met haar buik. Echt zijn hoofdje ertegen en zijn armpje over die buik heen (zwijmelzwijmel)Nog even en dan kan bij ons de pil ook aan de kant en dan ben ik benieuwd.

Iedereen een dikke kwijlkus van Jaimy!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira leuk je schoonzusje ook zwanger! Groeien die 2 straks wel leuk met elkaar op!

Oh ja Lot zal even me schema vertellen van Jesse

07:00 uur fles
    10:00 uur fruithap
    12:00 uur fles
    12:30 brood
    14:00 uur diksap (klein beetje gedronken)
    17:30 uur groenten en toetje
    20:00 uur fles.

Jesse gaat nu naar bed, hij kwam pas 19:00 uur wakker van een slaapje dus ja kreeg ik hem niet om 20:00 uur weer in bed. Nou ja 1x anders is ook niet erg!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    En Debjes vond hij het wel een beetje goed dit schema?

Cira fijn dat jaimy weer helemaal de oude is! En bijna de pil de deur uit spannend hoor hoop dat je een beetje een cyclus krijgt.

Mariska ook stoppen met de pil hoop ook dat je cyclus goed gaat en het zonder mmm gaat lukken bij iedereen!

Taliaa hoop dat I haar hoofdje goed is gegroeit, alvast succes woensdag! Krijgt I dinsdag ook haar 3de prikjes Tygo wel.

Zo vanavond even heerlijk met zijn drieen in bad geweest, Tygo vond het heerlijk zat te lachen! Net even lekker op de bank gehangen en straks hopelijk een goede nacht zou me denk ik wel even goed doen :)

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Deborah Wellicht 's middags bij het flesje diksap een liga of iets of nog wat fruit zodat hij toch voor zijn gevoel een gevuld maagje heeft.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja vandaag heb die dan niet ze fles om 12 uur gehad want d8 die over maar goed hij bleef dus heel lang huilen. maar toen die om half 6 ze avond eten kreeg ging dat in 1x op en is daarna eigenlijk naar bed gegaan omdat die zo moe was en kwam toen om 19:00 uur wakker en om 20:00 uur had hij zijn fles van 250 ml (pyjama papje) helemaal op! Dus nu kijken hoe vanacht, maar verwacht geen probleem!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja normaal krigjt ook wel liga hoor maar we waren bij chris zijn oma, en ik had niks bij mij vandaag! Hij krijgt normaal gesproken elke dag een liga soms een halve soms een hele

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Moet zeggen dat liga een broodkorst oid hier altijd een goede zoet houder is. Anders wellicht 1 fles rustig afbouwen.

Jaimy zit ook nog op minimaal 3 flessen per dag. De vierde krijgt hij alleen als hij erom vraagt. Da probeer ik nog wel met een broodkorst of een koek, maar als hij hem echt wil geef ik gewoon. Dan heeft hij het vast nog nodig.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik ben nu sinds dinsdag van de 4de fles af. Jesse is geen grote eten en zeurt eigenlijk haast tot nooit om eten! Maar merkte wel toen ik van 5 naar 4 flessen ging en om de 5 uur een fles gaf. De flessen er beter in gingen dan om de 4 uur. Nu zit er tussen zijn eerste en 2de fles ook 5 uur en die gaat er soms helemaal in, maar soms laat hij nog wel is 60cc staan.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chantal hoe zit het met Suze haar schema> ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ;)

Deel Deze Pagina