Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Debjes knap hoor dat Jesse al zelfstandig zit.
    Oefent hij wel met kruipen?

Jaimy kan wel zitten maar wil het eigenlijk nooit.

2. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi hoi,

Hier gaat het goed hoor, lekker zijn gangetje, maar ik heb het zooo druk druk druk gehad de laatste dagen! Ik ben dit weer nu wel beu, ben nogal gevoelig voor donkere dagen, dus zit ook niet zo lekker in mijn vel, ik hoop dat het zonnetje snel komt!

@ Meisje wat super die uitslag! Dat zit wel goed met jullie beebje!

@ Pooh, ik was al aan het zoeken hier of dat er al nieuws was, helaas.. ik ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen! Morgen volle maan? Nou wie weet!
    Hoe gaat het verder met je? Is het niet elke dag ontzettend spannend?

@ Cira, wat fijn dat Jaimy het zo goed doet, en al staan zelfs! Knap hoor, wat betreft je beslissing, ik kan je niet adviseren, maar als het niet goed voelt zou ik het niet doen, kun je geen maand uitstel vragen?

@ 1e kindje beterschap met Myrthe!

@ Taliaa, gewoon positief blijven, wie weet! Spannend zeg! Heeeeeel veel succes met je brief!

@ Lot, fijne avond, rust lekker uit.

Hoe zou het met Thamara en Nomi gaan?

Over medicijnen, ik heb nog heel veel Puregon/pregnyl enz over.. voor meer dan duizend Euro zelfs!, gek eigenlijk, ik heb altijd geroepen dat iemand die het nodig had (bijvoorbeeld voor een ivf poging die niet vergoed) wordt het gratis mocht komen ophalen.. maar tot nu toe heeft er niemand gereageerd, terwijl het al maanden in de koelkast ligt! Raar toch? Ik dacht dat ik het zo kwijt zou zijn zeker gezien het bedrag. Als ik het over een paar maanden niet kwijt ben gaat het de vuilnisbak in, als je het mij vraagt super zonde, maar ik kan het met de zomer opkomst en een volle koelkast ook niet eindeloos bewaren..

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira Jesse doet nog geen kruip poging, ja hij kan achter uit glijden, dan zet hij zich met zijn 2 armpjes af en kan hij naar achteren. Als hij op de grond speelt rolt hij vrij wel meteen naar zijn buik en draait dan wel om zijn as heen.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemorgen meiden!
    Hier geen nieuws. Wel een heerlijke nacht gehad, maar 1x wezen plassen en geen telefoontjes midden in de nacht!
    Ik droom wel veel over babies! hahaha!
    Vanavond volle maan, wie weet.

Vanmiddag komt een vriendin op de koffie en ik wil effe langs de apotheek om de allergie medicatie voor mn vent op te halen. Dan mogen de pollen weer komen!

@milla, ja elke dag is spannend nu. Soms denk ik ,,oeh is dit wat? Maar dan gebeurt er weer niets. We moeten maar gewoon afwachten!

Ik vind het lief dat je die Puregon etc wilt geven aan iemand die het nog kan gebruiken. Maar let svp wel heeeeeel goed op dat je het ook aan de juiste persoon geeft. Er wordt namelijk ook misbruik van gemaakt door o.a. bodybuilders etc. Ik zou zelf nooit "2e hands" medicatie van een ander over willen nemen.
    Maar je hebt gelijk, tis doooood zonde! Tis al zo duur!
    Je wilt dan ook niet weten wat wij in de apotheek elke 2 weken aan hoeveelheden meegeven aan de chemokar boys! Echt 2-3 van die grote vaten vol met oude medicatie die bij ons is ingeleverd. Veel ervan is echt oud/vies/over de datum. Maar ook veel nog nieuw in verpakking.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wodr het dan nooit nog een keer gebruikt ? in de apotheek dan ?

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sybje, nee, dat is verboden! Wij geven alleen ongebruikte luiers en verbandmiddelen aan de buurman van een collega. DIe brengt het naar Roemenie.
    Maar eerlijk ,als ik zie hoe "vies" dingen terug kimen ,al zijn ze niet anagebroken...brrr
    Met haren er aan, rook lucht, etc etc...Dat zou ik zelf ook neit meer willen hebben.
    Het gebreurt ook dat mensen overlijden en dingen helemal niet gebruikt zijn en dat is inderdaad zonde. Maar Den haag heeft beslist dat het niet (meer) mag...en ik kan me daar wel in vinden. :sick:

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmmhhh dan neem ik het maar mee naar mijn werk ...ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om 12 pakken sondevoeding weg te gooien en dozen met insulinepennen ....zo sonde

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja is het ook.

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hoi meiden sorry dat ik zo'n tijd niets van me heb laten horen, maar ik was een week op vakantie en daarna was het even hectisch omdat mn man weg ging. De vakantie was heerlijk. Thijs doet het super hij sliep elke dag uit tot 08.30 uur. En elke dag zwemmen vond hij ook heel erg leuk. De afgelopen 2 dagen waren niet zo leuk omdat we maandag tegen het afscheid nemen aanhingen en gisteren is mn mannetje voor 4.5 maanden vertrokken naar afganistan. blehhh. Ik heb de afgelopen dagen aardig wat lopen janken. Maar ja nu gaat het wel weer goed. Ik ben nog wel behoorlijk moe van al die emoties. Ik ga zo lekker effe shoppen in eindhoven met thijs. Lekkker naar de lief winkel. Maar zo eerst even mn soepje nemen. Ik ben sinds vandaag begonnen aan het dieet wat Erica Terpstra gedaan heeft. Het schijnt dat het voor pco patienten ook heel goed kan werken. Ik ben benieuwd. Ik laat het jullie wel weten hoe het gaat. Ik reageer vanavond nog wel even op jullie berichtjes, maar ik moet geloof ik ruim 20 bladzijdes terug lezen en dat gaat nu niet want Thijsje is wakker, ik ga hem maar uit zn bed halen.

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ahhh Sas, wat zul jij een paar rotdagen achter de rug hebben zeg.
    Je weet dat het gaat komen, maar als het moment dan daar is, dan lijkt het me nog steeds verschrikkelijk!
    En wat zal je ventje het erg vinden dat hij Thijs zo lang niet kan zien zeg.
    Mag hij tussendoor wel een keer terugkomen of moet hij echt die 4,5 maand aan één stuk daarblijven?

Ga maar lekker shoppen meid, beetje je emoties 'omkopen'!

X

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, ik zat gisteravond nog aan je te denken en over dat je man snel zou vertrekken. Dus dat is al zover... jee wat heftig voor je, natuurlijk ben je daardoor flink verdrietig! Heel veel sterkte de komende tijd. Is hij trouwens in een gevaarlijke omgeving? Hoop dat hij straks weer helemaal heel en gezond terug komt. Ga maar lekker shoppen met je ventje!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas7, jeetjem sterkte met die komende maanden. Lijkt mee een pittige tijd! Is het makkelijk om contact et je man te houden dmv internet of telefoon? Of moet je daar veel moeite voor doen?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heb zonet mijn navelpiercing er weer in gejast! Hihihi, tis wel even wennen zo... volgens mij is mijn navel ook veel groter geworden hahahaha

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, grote navel. ja dat kan ik me voorstellen!

Heb net heerlijk in de tuin gezeten met mn beste vriendin. Was gezellig en lekker warm in het zonnetje! Samen even een boodschapje gedaan en ze heeft geholpen met het oud papier weg te gooien.
    Mn buik is rustig. Had vanochtend 2 harde buiken (denk ik), maar nu niets meer.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas : ooh jeetje meis das niet niks , dikke knuff hoor !
    ben maandag ook lekker wezen shoppen in eindhoven

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    He Sas wat vervelend allemaal logisch dat je even in de put zit! Sterkte!

makkie mijn nalve is ook groter met me navelpiercing. alles is toch op gerekt hahaha

Zo wat een heerlijk dagje vandaag! heerlijk zonnetje! We hebben even bij mijn ouders in de tuin gezeten! Jesse heeft net avond gegeten straks zijn fles en dan kan hij lekker naar bed!
    Jesse slaapt tot 08:00 uur 's morgens langer doet hij helaas niet meer hahaha. Wel zie ik dat er boven aan tanden komen ook zijn 2 hoek tandjes ik heb straks een vampiertje in huis! maar mijn vriend vertelde mij dat hij als aller eerst zijn hoektanden kreeg hahaha. Gelukkig heeft Jesse al 2 tanden onderin die had hij al mt 5 maanden. Dus ben benieuwd wanneer de volgende volgen!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh dus het is nog rustig, we wachten het af!

Hoop dat het met Thamara en Nomi allemaal goed gaat!

Milla de puregon blijft wel een poosje goed dus wie weet kan je er nog iemand een plezier mee doen de prullenbak is ook zonde heb er hier ook nog 1 liggen. Volgens mij krijgen de meeste het tegenwoordig vergoed.

Sas jeetje dus het is al zover, je tranen is wel logisch het is best een poos kom hier lekker je verhaal doen we proberen je er doorheen te helpen.

Vandaag weer gewerkt, Tygo heeft zich weer prima gedragen bij oma en heeft geen last gehad van de prikjes. Probeer hem nu in een slaapzakje naar bed te doen vandaag bij mijn moeder ging het goed, afgelopen nacht was hij 3x wakker dus hoop dat het aankomende nacht beter gaat anders snachts misschien nog maar inbakeren we kijken het eerst even aan.

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hoi meiden, bedankt voor jullie steun. Mn man zit inderdaad in gevaarlijk gebied. Enneh zn werk is ook niet echt zonder risico's, maar daar kan ik hier niet over uitwijden. Het contact is inderdaad via email, maar daar kun je niet vrij uit praten en telefoon. Idem dito, dus we doen het ook heel ouderwets via liefdesbrieven met de post. ha ha. Ik ben nu al weer lekker in mn ritme en mn dieet valt me ook mee. Ik heb lekker een nieuw spel voor mn nintendo ds gekocht en voor thijs bij de lief winkel een hele leuke pet en shirt met lange mouwen en een hoodie.
    thijs doet het trouwens wel goed ook al was ie vandaar super vervelend, maar ja hij moet ook even wennen natuurlijk. En hij is enorm met zn tandjes bezig. Hij heeft sinds 5 maanden al 2 onder tandjes, en hij heeft nu ook al boven 1 hoektand, maar er staan er ook 3 op springen zag ik. Boven nog 1 hoektand en de 2 middelste tanden. Tja daar kan je ook vervelend door zijn.
    @pooh hoe voel je je. Wanneer komt de kleine nou?
    @tamarah gefeliciteerd met je dochter. pfff die van jou was nog zwaarder dan die van mij. Hopelijk horen we snel van je. Geniet er maar lekker van.
    @sybje uhhhh ja dat ppp in je broek ken ik. Maar bij mij helpen helaas de oefeningen niet zo goed. Dus als ik nies is het geen pretje en de hooikoorts moet nog komen. Ik zou me er aan moeten laten opereren, maar ik wacht eerst maar een volgende zwangerschap af, want anders kan ik daarna weer opnieuw beginnen.
    hoe is het verder met iedereen?

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas wat is een hoodie hahahaha ben niet nieuwsgierig!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

even lekker ego: Isabella is weer goed gekeurd! ben zoooo opgelucht! Er waren geen aanwijzingen dat er toch craniostenose (dichte schedelnaden) zou zijn! Alleen dr fontanel is gewoon extreem klein! en dr hoofdje ontwikkelt zich goed, de afplattingen/ vervormingen komen echt door dr voorkeurshouding! ben zo blij! De dokter zag ook geen bezwaar tegen een redressiehelmpje! Dus met 5,5 maand gaat de fysio weer meten en dan beslissen we of ze een butsmuts moet.
    Pffft, ben helemaal opgelucht!

@sas, meissie, ik denk aan je! wat een &)(&(*&)(tijd voor jullie! moet wel zeggen dat je me ontzettend nieuwsgierig maakt naar het (precieze) werk van je man:) hihi
    Ennuh, wieweet kom ik je eens tegen bij de LIEF!winkel!
    heb je eigenlijk hyves? volgens mij niet he?

@pooh, hmmm, wieweet.. de volle maan;)

@all, ik ben kapot. Vanochtend om 700 begonnen, tot 1600, vliegen naar de dokter, winkel en toen naar huis... Gaap.
    Sinds gisteren bv verder afgebouwd naar 1x per dag:( bedenk me net dat ik dus nooit meer met mn meissie 's avonds gezellig samen op de bank ga zitten voeden (pauw en witteman kijken). Snif, lekker emo ben ik he?nou ik hoop dat mn boops t redden tot morgenvroeg!

Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina