Hee meiden, gaan we nog een keer verder met het plannen van de meeting? Lijkt me zoooo leuk namelijk! Goed zo Jelmer, grote vent zeg! Hopelijk krijg je ook niet last achteraf van de prikjes! Ben benieuwd hoelang je nu dan bent! (Syb, praat even rechtstreeks tegen Jelmer, mag toch wel he )
@ Meisje, we schelen maar 8 dagen, wie weet bevallen we tegelijk! @ Makkie, leuk de meeting, heb laatst eens een balletje opgegooid, ben benieuwd of we concreet gaan worden @ Syb, wat goed van Jelmer! Flink kereltje hoor! @ Sas, sterkte in deze wat moeilijkere periode, hopelijk hebben jullie snel goed contact! @ Thamara, fijn dat je weer thuis bent, geniet ervan! Mooi meisje hoor die Nomi! Ik ben inmiddels meer dan 15.1 weken zwanger, ik vind het zo'n gekke periode, in het begin was ik steeds ziek en voelde ik veel groeipijn, nu helemaal niet meer. Ik heb ook nog niet echt een buik. Op dit moment lijt het alsof ik helemaal niet zwanger ben, ik voel me ook helemaal niet zwanger! Ik maak me geen zorgen hoor, maar vind het heel gek deze weken. Hopelijk voel ik mijn beebje snel en wordt ik ook wat ronder, niet omdat ik me zorgen maak maar dan heb ik tenminste weer het idee zwanger te zijn haha!
Nou Milla, ik meen me toch nog een foto op jouw Hyves te herinneren met jouw dochtertje erbij, dat was toch al best een echte buik?! Bij mij begint het nu ook wel een beetje te groeien, als ik positiekleding aanheb (met bijvoorbeeld een strik of band onder mijn toch al best 'flinke' boezem), dan zie je het wel een beetje. Als ik daarentegen 'gewone' kleren aanheb, dan denk ik dat de mensen die niet weten dat ik zwanger ben, gewoon zullen denken dat ik een opgeblazen buik heb ofzo. X
Milla, zo alweer 15 weken, super! Ja, dat van de weken dat je 'net alsof je niet zwanger bent' herken ik ook! De eerste paar weekjes van je gewoon niet zo lekker, dan gaat dat weer beter, maar voel je je beeb nog niet! Ik had best wel een buikje al, dus dat maakte het voor mij wat echter. Maar als je straks je beeb voelt en je buik gaat groeien, dan wordt het weer helemaal echt! Wel super dat je je zo goed voelt!
@milla, ik herinner me ook die foto met buik hoor! maar als je dalijk je frummeltje voelt friemelen is het helemaal echt hoor! @meisje,ben toch zo blij voor jullie! moet iedere keer lachen als ik je banner zie! Dat van opgeblazen vs zwanger herken ik hoor! ik had heel vroeg een buik, maar de kleren maakte het af! lekker strakke dingen aan, deed ik normaal niet. @all, wat zal ik doen? even uitleg normaal = 1x bv en 4x 200cc die eigenlijk allemaal opgingen nu = 1x bv en de rest 230. Ze kan qua slaap makkelijk op 4 voedingen, maar twijfel een beetje of ze dan ook nog genoeg binnenkrijgt. zal ik haar vanavond wel of niet wakker maken voor de late? Oh meiden ben toch zo verliefd op ons meissie! heb dr 4,5 maand voor nodig gehad, maar ben nu toch echt in love! MEETING: ja ik heb laatst ook al een lijstje de lucht ingestuurd, maar laten we het concreet maken! ik heb mn rooster t/m mei, voor juni moet ik dinsdag aanvragen... Dus... laten we datums/ ideeën roepen Idee: bij chantje en Suze ivm 1e verjaardag PCO baby? (lekker emo zijn we) belangrijke mijlpaal, toch? Ik kan op elke dag, als ik het goed van te voren weet! Zullen we inzetten op mei? moeten het ook niet te ver naar achteren schuiven ivm de vakanties! hihi chantje, hoop dat je het nog ziet zitten met ons in je achtertuin! (ennuh, best emomomentje voor mij, jij zei:"Isabella zit in mei gewoon gezond bij mij in de achtertuin" en dat gaat gewoon gebeuren, ben zooooo dankbaar!) Nou meiden, roep maar wat jullie ideeën zijn! Liefss, Taliaa
@ all, ik kan zoiezo nog elk weekend in mei. Zijn er nog meiden bij die aan de zondagsrust doen? Anders vallen de zondagen al af!
@pooh, wij gaan zondags wel naar de kerk, maar daarna kan ik gewoon. Dus 'smiddags is sowieso geen probleem! zaterdag heeft de voorkeur, maar niet per se dus! Ik kan ook veel doordeweeks mochten we er in t weekend niet uit komen...
MEETING Wie Taliaa en Isabella Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa zaterdag 9 mei zaterdag 16 mei zaterdag 23 mei Taliaa zaterdag 30 mei Taliaa Vul maar in! lijstje graag quoten
Taliaa ik bakerde Tygo altijd overdag en snachts in en nu sinds dinsdag niet meer gedaan. Sas snap dat je even emo was je wilt toch zelf eerst graag een mailtje van je man. En een autostoel gevonden! Milla voor je het weet schopt de kleine erop los!
@makkie ja dat mag hoor ! hij was nog steeds 64 cm lang ....beetje vreemd want dat hij een maand geleden ook al , alleen dat was in het zh ....nou ja hij weegt 7275 gram ...hihi @talia : ik ben ook wel voor een meeting , weet alleen nog niet wanneer ik kan ....ik werk om de zaterdag
@jelmer, je moet wel in de lengte groeien hoor, want t staat zo raar als ik langer ben... lebber, isabella! ps wel naar de meeting komen hoor! mijn mama werkt ook om t weekend! moet best lukken!
@taliaa als ze de rest 230 krijgt dan krijgt ze genoeg binnen hoor. Ik zou die late fles dan weg laten. Thijs kreeg op haar leeftijd al 4x 210 cc +7 en de laatste fles ging 7 schepjes rijstebloem in. Op die manier hield hij het de hele nacht uit. Dit was trouwens op advies van het CB. @lot ik heb wel een autostoel gezien, maar ik heb hem niet gekocht. Ik had geen zin om iets te kopen. Dus dat komt volgende week wel. @all ik heb net lekker mn mannetje gesproken. Heerlijk. Hij was na een spannende en lange reis goed aangekomen, en hij is al verbrand door het zonnetje. Het is daar 25 graden. Zucht dat is toch niet voor te stellen met dit weer hier. Thijs tijgert sinds vandaag echt bewust. Ik ga vanavond maar even op mn buik liggen om alle stopcontacten te beveiligen. En het zitten gaat ook al steeds beter, en als ie omvalt vangt ie zich nu goed op. Ik ga nu even nieuws kijken en editie nl samen met Thijs. Hij vind deze programma's leuk.
MEETING Wie Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla zaterdag 16 mei / Sas7 zaterdag 23 mei Taliaa zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp! Taliaa, jij woont bij mij in de buurt, misschien kunnen we samen rijden?
Wat betreft mijn buikje, hoe gek het ook klinkt.. die was toen veel dikker dan nu! Ik denk dat mijn banden door de hormonen toen flink zijn uitgezet, ze zijn al 2 x heeeel erg uitgezet.. Nu minder hormonen (hcg), dus misschien daardoor minder buik? Ik snap er zelf niks van i.i.g!
Rustdag, bestaat dat nog hihi? Hier komt de zondag niet zo goed uit omdat het onze 'gezinsdag' is, dan gaan we altijd wat leuks doen met de kinderen. Daar kijken ze ook de hele week naar uit. Ik ben trouwens 30 april jarig, maar ik vier het waarschijnlijk het weekend ervoor. In de weken dat ik niet kan ben ik op vakantie, maar wel in Gelderland (het loo), mocht het nu toch in die weken vallen dan kan ik misschien toch een paar uurtjes komen.
MEETING Wie Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik poohbear en? Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla/poohbear zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla/ zaterdag 16 mei / Sas7/poohbear zaterdag 23 mei Taliaa/poohbear zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla/poohbear Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp! @sybje, wij kunnen eventueel ook samen gaan
Ik zit ineens te denken, volgens mij wonen Sas, Meisje, Taliaa en ik allemaal heeeel dicht bij elkaar.. Als ik me niet vergis allemaal binnen 20 minuten van Helmond toch? Ik stel voor om met iemand/meerdere samen te rijden/ te carpoolen. Laat maar even weten of er iemand belangstelling heeft!
Ik woon inderdaad in Helmond en kan gewoon rijden. Ik heb een eigen auto tot mn beschikking. enneh ik hoef effe niet te overleggen met mn man of die de auto kan missen. grijns. Het weekend dat ik niet kan, kan ik ook echt niet, want dan ben ik op vakantie in frankrijk.
het weekend van 9 mei kan ik niet , hoop dat we snel een datum weten dan kan ik het zondag aanvragen ... @pooh ja kan goed! @talia jelmer @I de dr zegt dat ik wel al heel lang ben hoor ......hihi natte lebber terug ... misschien kan ik tegen mei wel echt zoenen en hopelijk minder nat .... hier mama weer .... wat een schurk ...zeg je toch niet jelmer