Isabella is aan het dromen over kwijlkusjes...haha Sybje, kun jij niet nog aanvragen voor mei doen op je werk? @brabant meiden We zijn met 4 volw (als meisje ook meekomt) 2 kids en 2 dikke buiken. Moeten dus sowieso met 2 auto's. Ik kan ook wel rijden hoor.. Moet wel zeggen dat ik misschien toch alleen wil rijden.. ben dr dan best een beetje zenuwachtig voor denk ik, en wat als jullie me niet leuk vinden etc etc etc.. Dan kan zit ik ook niemand in de weg in de auto... hm ik denk dr nog eventjes over na!hihi @milla, hihi, als je weer in geldrop bij de gyn bent (weet niet of je daar nu ook op controle moet?) dan ga ik wel even posten bij t sintanneke zie ik je alvast! @sas, dank voor je tips. Die 7 scheppen rijstebloem, is dat pap? en doe je dat in een normale fles? (speen). En dan geen melkscheppen meer neem ik aan? En t vult beter, maar zitten er ook meer voedingsstoffen in dan melk? @all, nou mn meissie ligt te pitten, ben zoooo benieuwd of ze doorslaapt tot morgen... hoop het zoooo, is toch wel erg lekker, naar bed kunnen als je zelf wilt. Oja, hoe doen jullie dat met 's avonds weggaan. Eerst konden we dr makkelijk meenemen, omdat ze toch rond 2300 nog een fles kreeg en dan in de eigen bedje thuis ging. maar nu gaat ze dus misschien doorslapen vanaf de fles van 1900, nemen jullie de kleine nog wel mee? en dan ergens in t campingbedje en dan weer thuis in t eigen bedje? gaan ze dan wel weer slapen? Liefss, taliaa(geniet van elke fase van dr moppie, echt geweldig!)
@ Taliaa, haha je post maar hoor, volgende week donderdag 9.40! Maar ik snap je wel hoor, denk er maar over na het aanbod staat in ieder geval open! (geld ook voor Sas en Meisje) Ik heb zelf ook een auto en kan zelf ook rijden, maar samen lijkt me gewoon gezelliger, je kent dan ook al iemand bij aankomst. Moet denk ik gek lopen zou ik iemand niet aardig vinden en ik ben gemakkelijk in de omgang hihi, daar hoef je niet bang voor te zijn.
2 mei of 30 is wat mij betreft prima! 9 mei vieren we met fam en vrienden de verjaardag van Suze. Enne Lot; kom jij dan eerder anders kent de rest elkaar al vanuit de auot's. Das nie eerlijk he?
MEETING Wie Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik poohbear en? Makkie en Seth Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla/poohbear/Makkie zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla/Makkie zaterdag 16 mei / Sas7/poohbear/Makkie zaterdag 23 mei Taliaa/poohbear/Makkie zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla/poohbear/Makkie Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp!
Jaaaa leuk, ik wil ook meeeee! Lijkt me echt super gaaf om jullie in het echt te zien! Woont er iemand dichtbij Arnhem? Ik rij anders wel alleen hoor, maakt me niets uit. (alleen ben ik dan toch niet, mijn ventje gaat natuurlijk ook mee en zit lekker in zijn MC naast me!) Meiden, ik denk dat ik de tattoo morgen nog even uitstel (ben beetje bang...nee hoor hahaha geintje) Maar ik weet niet WAAR ik hem wil en wil er wel 100% achterstaan, tis toch iets wat voor altijd is.... ff nog langer over na denken. Sas, fijn dat je je man gesproken hebt en gelukkig is hij veilig aangekomen! Taliaa, denk ook dat I zo genoeg binnen krijgt hoor. En als ze honger krijgt, merk je dat snel genoeg. Waarom ga je minderen met de BV? Pooh, hoe is het met je buikje? Rustig nog? Ga zo naar de vlos met mijn zus. Over 4 weekjes is zo al uitgerekend! Kan niet wachten totdat er weer een beebje in de fam komt! (mijn ouders zijn van hun broers en zussen de eerste opa en oma van de fam! En ze hebben er straks al 4! Hihihihi dat doen ze goed, en trots dat ze zijn! Ook nog even naar de Ikea, ff rondkijken. Vriend is thuis, dus hij kan bij Seth blijven (Seth heeft weer zo onwijs lekker geslapen vanacht, grote vent! Ben ook helemaal verliefd op hem, dus Taliaa, we begrijpen precies hoe en wat je bedoelt!)
ha, mijn voorkeur gaat uit naar 2 mei! 30 mei is int pinksterweekend, mis. gaan we dan weekendje weg ofzo. nou mn meissie heeft super geslapen! @makkie, ik bouw af omdat de productie terugloopt en ik het kolven zat ben op mn werk. ook vindt ze het niet zo interessant meer.. en heeeeeel stiekem ook om te kijken of ik een cyclus ga krijgen! @pooh: hoe ist? nou ik ga mn prinsesje uit de poep halen... heeft 2 dagen niet gepoept, dus t resultaat mag er wezen
Hey allemaal! Leuk initiatief! (word er wel een beetje zenuwachtig van, niet voor jullie want ik ben denk ik behoorlijk spontaan maar meer hoe ik dat tegen mijn lief ga zeggen, die weet wel dat ik af en toe hier rondhang maar niet dat dat zo 'intensief' is dat we ook een keer iets afspreken). Maar ik kan de 30ste mei niet (ben dan een weekendje weg), dus voor mij zou 2 mei ook het beste uitkomen. En ik kan ook prima rijden (rijd sinds vorige week een nieuwe Audi A4 avant, daar kunnen prima 4 dames en 1 MC in en dan nog een kinderwagen (indien nodig) achterin de kofferbak. Waar gaan we dan meeten?! X
@meisje, ik herken het. moest het ook eventjes inleiden bij mn man... ookal toen de bevalling eraan zat te komen en ik heb uitlegde dat ik niet moest vergeten chantje te smsen. je had hem moeten zien kijken Maar leuk dat jij ook komt! en wat een leuke auto*jaloers*. Het meeten is wrs bij Chantje thuis! volgens mij woont ze in amersfoort (toch?) Pfft, moet zeggen dat ik er zelf ook wel zenuwachtig voor ben hoor! hahahaha. maja, ik verstop me gewoon heel verlegen achter isabella! liefss, Taliaa
MEETING Wie willen Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik poohbear en? Makkie en Seth Meisje met buikbaby Sas en Thijs Chantje en Suze Sybje en Jelmer Van wie weten we het nog niet? Cira Thamaraa Didlina Linda (hoewel ik het super ga begrijpen als ze niet wil, de volgende meeting is ze er gewoon bij met baby/buikbaby!) 1ekindje (ben ik nog iemand vergeten?) Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla/poohbear/Makkie zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla/Makkie zaterdag 16 mei / Sas7/poohbear/Makkie zaterdag 23 mei Taliaa/poohbear/Makkie zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla/poohbear/Makkie Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp!
MEETING Wie willen Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik poohbear en? Makkie en Seth Meisje met buikbaby Sas en Thijs Chantje en Suze Sybje en Jelmer Van wie weten we het nog niet? Cira Thamaraa Didlina Linda (hoewel ik het super ga begrijpen als ze niet wil, de volgende meeting is ze er gewoon bij met baby/buikbaby!) 1ekindje (ben ik nog iemand vergeten?) Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla/poohbear/Makkie/Meisje zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla/Makkie zaterdag 16 mei / Sas7/poohbear/Makkie zaterdag 23 mei Taliaa/poohbear/Makkie zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla/poohbear/Makkie Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp!
moggel meiden! Nou, gisteren tussen 1630 en 1730 3 oefen weeen gehad. Echt van dei menstrautie pijnen. Maar daarna niets meer. Kleintje was wel ONTZETTEND druk heel de avond. Ook toen we naar bed gingen leek ie wel te bungy jumpen op mn blaas en kreeg daar ook nog eens de hik bij! Mn nacht was prut, 4x plassen, pijn in mn heupen etc etc. Mn buik staat op ontploffen, strak en wat pijnlijk. Soms als ik er aan kom doet het gewoon zeer. Gisteren kwam mn buik tegen de wc deur toen ik hem open deed...men dat deed pijn! Nu is het rustig, op een strakke buik na dan! Mn moeder komt over een uurtje om te soppen en de boodschappen te doen. Vriendlief heeft een bedrijfs etentje vanavond, dus die is laat thuis. Ik heb wel het nummer van het resaturant gehad in geval dat ie zn mobiel niet hoort mocht er wat zijn! Herkennen jullie dit? Ik wil dolgraag mn smurfje zien, kan niet wachten. Maar toen ik gisterendie krampen had, dacht ik oh hellupie niet nu al! hahaha
Pooh, hihihi ja dat ken ik! Je wilt dat de baby komt, maar de bevalling is wel erg spannend en als het dan begint Leuk meiden, kan niet wachten tot 2 mei! (twordt waarsch. toch 2 mei?) En hoewel ik ook niet erg verlegen ben ofzo, vind ik het ook wel errug spannend! We hebben en nog steeds zoveel lief en leed gedeeld, nu zien we elkaar 'live'! We laten wel gewoon de beebjes aan het woord, die hebben genoeg te brabbelen toch? Hihihi!
ik hou voorlopig ook 2 mei vrij dan! Mn schoonmoeder komt volgens mij pas het weekend van 9 mei naar nederland, dus dat moet lukken lijkt mij! Ook ik ben niet op mn bekkie gevallen. Maar ik ben beterm etschrijven dan kleppen met "vreemden" hahaha Ach we weten al zo veel over elkaar! Denk dat het alleen maar leuk is. Mn vriend dacht dat ie ook mee "moest". Maar ik denk dat ie er niet veel aan heeft..al dat vrouwen geklep! Of nemen jullie ook je mannen mee?
@ Pooh, wat spannend, wie weet duurt het niet lang meer! Mijn man meenemen? haha dan moet ik ook M en D meenemen beetje druk denk ik! Ik geloof ook niet dat mijn man er zoveel aan heeft, ik ken jullie maar hij kent jullie natuurlijk niet. @ Meisje dat aanbod sla ik niet af, mag ik met jou meerijden? =P~ Er is alleen een ietsie pietsie klein dingetje.. Ik kan alleen voorin zitten, achterin wordt ik altijd heel misselijk. Laat maar weten! Ik vind het erg leuk en ook wel spannend hoor, we kennen elkaar zo goed en toch is dit weer heel anders. Wel heel leuk!
Ik vraag Linda wel, ik denk niet dat ze komt, wat ik vollledig kan begrijpen, maar vind wel dat we haar moeten vragen, ze hoort nog altijd bij ons!
Nou Milla, wat mij betreft mag jij naast mij in de auto zitten hoor! Wie wil er nog meer meerijden met mij? X
ik mis.? of zal ik met sas meerijden? anders rijdt die alleen?pffft, en nu al zenuwachtig, hihihi....(zenuwlachje) @milla, fijn dat j linda gaat vragen! @pooh, oeioei spannend! wiljij mis thamaraa smsen ivm meeting? nou, ik ga echt stoppen met bv.. meissie had na 2 uur alweer schreeuwende honger... morgen gaat mn mannetje nog even foto's maken en dan ga ik stoppen.... pfft, heb de tranen in mn ogen...sh*t zeg.. liefss, verdrietige taliaa