@ Meisje, deal! Ik Pb je tegen die tijd wel even. @ All, Linda heeft via pb laten weten wegens de omstandigheden niet te komen, ze doet wel iedereen de groetjes.. Ik blijf het zo erg vinden voor haar..
Kan heel goed begrijpen dat ze niet komt, is wel confronterend, vind het ook echt hele erg voor haar..... Taliaa je bent mij vergeten, mooi is dat grapje. Chantje doe ik Mijn mannetje is 4 maanden vandaag jeetje wat gaat het snel.
MEETING Wie willen Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik poohbear en? Makkie en Seth Meisje met buikbaby Sas en Thijs Chantje en Suze Sybje en Jelmer Lot en Tygo Van wie weten we het nog niet? Cira Thamaraa Didlina Linda (hoewel ik het super ga begrijpen als ze niet wil, de volgende meeting is ze er gewoon bij met baby/buikbaby!) 1ekindje (ben ik nog iemand vergeten?) Waar CHantje? Wanneer zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla/poohbear/Makkie/Meisje/Lot zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla/Makkie/Lot zaterdag 16 mei / Sas7/poohbear/Makkie/Lot zaterdag 23 mei Taliaa/poohbear/Makkie/Lot zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla/poohbear/Makkie Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp!
Hoi meiden, Helaas kan ik niet naar de meeting komen, had het heel graag gewild maar voor mij en m'n kleine meid is het toch ietsje te ver hoor vanuit België
MEETING Wie gaan mee: Taliaa en Isabella Milla en beeb in buik poohbear en? Makkie en Seth Meisje met buikbaby Sas en Thijs Chantje en Suze Sybje en Jelmer Lot en Tygo Thamara en Nomi Gaan niet mee: Mariska Linda Van wie weten we het nog niet? Cira Didlina 1ekindje Krisstel Bloemetje Waar CHantje? Wanneer? zaterdag 2 mei Taliaa / Sas7/Milla/poohbear/Makkie/Meisje/Lot zaterdag 9 mei / Sas7/ Milla/Makkie/Lot zaterdag 16 mei / Sas7/poohbear/Makkie/Lot zaterdag 23 mei Taliaa/poohbear/Makkie/Lot zaterdag 30 mei Taliaa / Sas7/ Milla/poohbear/Makkie Vul maar in! lijstje graag quoten en dan quote met haakjes weghalen svp![/quote]
Aangezien we het voor zondag moeten weten ivm sybje: Zullen we het op Zaterdag 2 mei houden, is er dan iemand die niet kan?
Nog even wat anders, bij 'Waar' en Chantjes naam staat nog steeds een vraagteken, iemand had het er over dat we het bij haar moesten doen, maar is Chantje eigenlijk wel op de hoogte?
Dames Didlina is niet meer geweest na donderdag toch en ze moest toch naar de vk ofzo....hoop dat alles goed is. Milla volgens mij weet chantje ervan maar weet niet of ze al toe heeft gezegd. Mariska jammer dat je er niet bij bent maar snap dat het tever weg is.
even een ego bericht van mij. ben vanmorgen wezen werken en om half 10 moest ik even met de baas meekomen. kreeg ik koud op mijn dak dat ze vanwegen de crisis mij contract willen beeindigen (heb een vast contract). daar baal ik erg van net een nieuw huis en een baby krijg je dit. en dat terwijl ik voor mijn verlof eigenlijk te lang doorgewerkt heb want ik kreeg met 24 weken al van de vk te horen dat het beter was om halve dagen te werken en toe was dat niet mogelijk en nu komt mijn hele functie ter vervallen.
Zo ben ik weer dames. Kraamhulp was vandaag voor het laatst. Het gaat hier prima, Nomi doet het heel erg goed. En ik loop ook al weer lekker rond, kan nog niet alles maar red me prima en anders helpt mijn man me wel. Morgen moet het een hele mooie dag worden (lente dag) En dan gaan we lekker een stukje wandelen (kijk er echt al naar uit, lekker pronken met mijn kids ) Wat leuk dat er toch nog zoveel dames komen naar de meeting. Heb er heel erg veel zin in, ben heel benieuwd naar jullie allemaal. Ga nou weer lekker bij mijn kids en man zitten. Kom snel weer een x spieken. Hele fijne middag allemaal. Liefs Thamara
1e kindje kan me voorstellen dat dit even rouw op je dak komt. Kunnen ze zomaar je contract beeindigen dan? Thamara fijn dat alles goed gaat met jullie meisje en vind haar broer het leuk? Ben benieuwd, foto.... Wat is het hier heerlijk weer, net even lekker gewandeld.
Thamara@ Leuk te horen dat jullie het goed stellen met de kleine meid Wat een kopje haar heeft Nomi hé... Malika heeft er nog niet veel hoor, maar ja blond haar is ook een stuk minder zichtbaar hé 1e kindje@ Vind het zo erg voor je dat je zonder werk valt... Wat een rotstreek van je baas zeg als je nog zo lang hebt doorgewerkt tijdens je zwangerschap. Dames baal er echt van dat ik niet naar de meeting kan komen hoor... Gaan jullie wat foto's nemen van jullie bijeenkomst? Dan kan ik ook effe meegenieten hé
chantje heeft zelf de bal ooit op gegooid om een meeting te doen, bij haar ivm 1e verjaardag pco baby! Chantje, staat dit aanbod nog steeds? Van mij mag het ook ergens anders hoor, als iemand dat handiger vindt ivm vervoer ofzo... Bij mij is alleen niet echt handig, moeten we op een rijtje op t balkon gaan zitten, hihi... nou dames, 2 mei, staat genoteerd Sybje, regel jij vrij? @mariska, weet niet hoever in belgie je woont? Liefss, Taliaa
@ Mariska, meisje woont net over de grens ten zuiden van Eindhoven, kun je toch niet iets regelen dat je bijvoorbeeld tot daar rijdt en het laatste stuk met 'ons' mee rijdt?
@ 1e kindje, wat balen zeg! Kunnen ze je echt ontslaan ondanks je vaste contract, is er geen mogelijkheid het aan te vechten?
2 Mei staat hier genoteerd! Volgens mij kan Seth dan ook 1ekindje, jeeeee dat is echt lullig van je baas! Vind het echt rot voor je... hier ook een koos werkeloos, dus je bent niet alleen. Ik zou het ook aanvechten, je hebt veel rechten als je een vast contract hebt. Taliaa, snik wat jammer van de bv... sterkte met het afscheid nemen (klinkt zwaar, maar het is toch wel speciaal dat bv...) Ja, ben ook benieuwd naar Didlina... hopelijk is alles goed! Lot, jou ventje alweer 4 maanden, gaat snellllll! Woon jij niet in de buurt van de overbetuwe? Thamara, fijn te horen dat het zo goed gaat! En morgen lekker wandelen, het wordt zeker lekker weer! Nou, hier ook iets anders... vanmiddag het bedje van Seth op zijn eigen kamertje gezet Moest toch een keertje en heb het maar gewoon gedaan zonder er te veel bij na te denken, hij ligt lekker te slapen denk dat mama het er moeilijker mee heeft dan hijzelf....