@makkie, dank je. en jij ook weer een mijlpaaltje: op zn eigen kamertje. Ik heb tranen met tuiten gehuild toen isa naar de eigen kamertje ging... zooooo alleen.. zooooo zielig.. hihi, en zij slapen als een os natuurlijk Misschien slapen jullie vannacht wel extra goed, niet wakker van elk kuchje @sybje, fijn! @all, isa gaat dalijk een fles met 210 water, 7 schepjes melk en 2 scheppen rijstebloem.. kijken of ze daar dan ook weer zo goed opslaapt.. ze heeft net dr fles niet leeg gedronken, dus dalijk iets extra's... ben benieuwd of ze het goed drinkt. hihi, mn kleintje wordt erg snel groot...
Ik zit te JANKEN op de bank, Suze is net ZO gevallen... snee in haar lip, dat "dingetje" onder haar lip kapot, bij haar nog door te komen boventand stuk. BLOEDEN joh! Ben helemaal van slag! Ben zo bang dat haar tandje nu zwart wordt ofzo VRE-SE-LIJK ben gewoon misselijk! Ja, ik had inderdaad geroepen dat we met z'n allen in mijn achtertuin de 1e verjaardag van de "1e pco baby" moeten vieren. En ja iedereen is welkom! Ga ff verder huilen.... Straks ga ik de rest goed lezen (of morgen)..
ach chantje wat een pech! Huil effe lekker uit. Die dingen gebeuren jammer genoeg nu eenmaal. Maar tis wel schrikken!
Chantje dat is schrikken zeg, snap dat je ff moet huilen hoop dat het weer goed is met Suze en jouw?! Ik ben er misschien morgenavond weer heb cursus morgen de hele dag, niet echt gezellig op zaterdag.
@suze, wat heb je nu toch gedaan? knuffel, ook van isabella! @chantje, ff lekker uitbrullen hoor! dat mag zeker, dat is niet niks, zo;n val! is dr tandje afgebroken? dan even langs de tandarts misschien? laat je even weten hoe het verder gaat met t pechvogeltje? Ennuh, bij jou in de achtertuin dus @all, ze heeft net dr papfles op, hihi, ging er wel in. Ik had een 123 speen gekocht, maar ze moest door zuigen als een gek, welke speen hebben jullie op de rijstebloempapfles zitten? Liefss, Taliaa
Oh Pooh wat spannend he?! Taliaa; ik gebruik avent flessen en Suze drinkt haar pap ook door een I II III speen. Lot; bah, op zat een cursus, veel succes! Met Suze gaat het volgens mij wel oke. Haar tandvlees ziet er alleen een beetje vervelend uit. Ik was zo geschrokken van AL dat bloed! Suze kan in haar handjes klappen, zo schattig!
@ Chantje, wat schrikken! Dikke knuf voor jou en Suze, hopelijk zag het er erger uit dan dat het is! @ Pooh, wat spannend! Wie weet ben jij vandaag of morgen aan de beurt, je bent i.i.g vrijdag de 13e voorbij @ Lot, succes vandaag! Ik heb vandaag ook een drukke dag, vandaag gaan we een 'jungle gym castle' kopen (een klimtoestel met glijbaan en zandbak) Erg leuk voor de kindjes. Mijn dochter zit inmiddels op zwemles, op zaterdag van 8-9, mijn man gaat met haar mee zodat ik kan uitslapen, ik heb meer rust nodig dan anders, iideaal zo'n lieve papa! Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen meisjes! Nou die kramp was een eenmalig ding gisteravond. Wel erg pijnlijk, ging er haast van zweten, maar verder is er niets gebeurd. Ben wel blij dat het weekend is, dan heb ik mn vriend lekker dicht in de buurt! We hebben niets op de agenda staan. Ja, belasting aangifte versturen (is verder klaar, alleen nog nakijken). Misschien krijg ik mn vriendzover om mn auto te (laten) wassen. Die is zooooo smerig na de winter! Helaas zijn de overburen om 7.50 begonnen met een boom in de voortuin om te zagen. Pfff, wat een herrie!
@pooh : ik heb 'zo'n gevoel dat jullie zweedse smurf zich dit weekend aankondigt ...weet niet waarom ...kan er ook naast zitten haah @milla : ooh leuk zeg , dan kunnen de meiden lekker spelen @talia : hier gaven we de papfles ook met de 123 speen , ik zette hem tussen de 1 en 2 .. maar ben gestopt met de papfles , weet niet meer of ik het hier wel of niet had verteld ....
Taliaa ik gebruik wel de 1,2,3 speen ik liet Jesse altijd eerst beetje uit 2 zuigen en andere stuk uit standje 3. Chantje jeetje meid dat is even schrikken, leuk dat Suze in haar handjes klapr, Jesse doet dit sinds vorige week maandag ook zo schattig! Pooh het schiet neit echt op, maar heb geduld ineens kan het beginnen! Milla leuk zeg voor de kinderen! Veel plezier vandaag! Oke nou hier alles goed, Jesse alleen vaancht rot nacht gehad, paar keer wakker weeer voor die speen. Vanmorgen om 7 uur al wakker, had echt de moed er niet voor om al op te zitten. Dus heb hem in zijn eigen kamertje op een stoel fles gegeven en weer terug in bed geled toen heeft hij wel geslapen tot 09:10 uur. Meiden 2 mei kan ik helaas niet, mijn vriend gaat 2 weken in frankrijk vissen in die week en ja ik kan de hond dan niet zo lang alleen laten. Optie is misschien bij mijn moeder, maar dat moet ik even vragen, want als het haar werk weekend is, is dat geen doen! Aangezien mijn vader nog niks kan met zijn been en hij dan met 3 honden zit thuis alleen, en zijn geen jackrussels die hij dan heeft! We spreken dan over 3 grote honden hahaha. Dus ik zal het vandaag even vragen!
oh... deb, ikhoop het wel hoor!kan de hond niet mee?(hmm,ben zelf erg bang voor elk beest,,) @syb, ja had je geschreven. hoe zit jelmer nu met zn voedingen dan? @pooh, ik hoop dat syb gelijk gaat krijgen! @all, we hebben s-e-k-s gehad deed wel ff zeer zeg, maar zakte snel.. mn litteken staat nu wel op springen, maar dat geeft niks ben allang weer blij, hihi ik moet werken vannacht, de rest een fijn weekend!
Nee de hond meenemen is geen optie, en ik meen dat chantal ook een hond heeft. Maar mijn hond is mishandelt dus bang voor vreemde mensen.
Vanmorgen lekker een eindje gewandeld en een paar boodschappen gedaan. Zoon heeft ook een stuk achter de wandel wagen gelopen hij was echt zo trots hij glunderde helemaal En Nomi was helemaal van de wereld dat gehobbel vond ze heel erg fijn en heeft lekker liggen slapen. Ben zo gelukkig met mijn 2 kindjes. Had niet verwacht dat ik van een 2de ook zoveel zou houden, maar ik kan de hele dag wel knuffelen en kussen met mijn 2 schatjes. En ik smelt helemaal als mijn zoon Nomi vast heeft Ik voel me ook steeds beter, en lopen ging vanmorgen ook goed, was wel moe toen ik weer thuis was. Morgen komt de 1ste kraam visite thuis, we hebben het bewust zo lang afgehouden, wilde eerst zelf genieten met ons 4tjes. Ga weer bij mijn kids en man zitten. Hele fijne middag allemaal. Liefs Thamara
Pfff ben sinds gisterenavond ziek geworden, mega pijn in m'n maag en dit gaat dan over in m'n darmen :x Thamara geniet maar met volle teugen van je gezinnetje hoor... Chantje@ Kan wel geloven dat je ongelooflijk bent geschrokken gisteren met Suze... Hoe is het nu met je meisje? Debjes@ Hopelijk vind je een oplossing voor je hond zodat je naar de meeting kan komen. Meiden zal het wel van jullie horen hoe het geweest is op de meeting, zal in gedachten bij jullie zijn Taliaa@ hopelijk gaat je werknacht snel voorbij zodat je weer bij I kan zijn.