Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara lekker dat je zo geniet! En even lekker buiten geweest! Is Nomi makkelijke baby?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara heerlijk dat je zo geniet van je gezin! En lekker dat er nu pas kraamvisite komt heb je even lekker kunnen wennen.

Debjes hoop dat je een oplossing vind voor de hond, dacht gisteravond op bed ineens volgens mij weten we niet of debjes kan, hoezo met hier bezig. Zou wel leuk zijn als je ook komt.

Chantje gelukkig valt het mee bij suze, bloed maakt altijd een stuk erger he.

Makkie alles goed met Seth?

En met de andere mama's , kids en as mama's alles goed?

Zo vandaag hele dag herhalingscursus gehad, zonde van het weekend maar helaas. Tygo is niet zo vrolijk als normaal misschien toch naweeen van de osteopaat. Mijn vader vind het maar zielig dat ik erheen ga omdat Tygo moest huilen en zegt dat het zonder vast ook goed zou komen nu ben ik helemaal gaan twijfelen of Tygo hier echt meer pijn door heeft en het misschien wel zonder had gekunt. Zo vanavond lekker op de bank hangen.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Taliaa; you GO girl! ;) :)

Thamara; wat fijn dat je zo geniet van jouw gezinnetje! HEERLIJK hoor!

Lot; je doet alles voor jouw kindje zodat hij zich beter voelt. Niet aan jezelf twijfelen hoor!

Deb; ik hoop dat jij ook kan! Anders moeten wij morgen maar een meeting houden, dan ben ik namelijk in Den Haag ;)

Met Suze gaat het volgens mij wel goed, haar mondje ziet er niet meer zo heftig uit, gelukkig.
    Papa moest werken vandaag en we zijn lekker samen geweest de hele dag. Wel even samen met oma gewinkeld. Gezellig. Oma kwam ook weer kleertjes brengen. Ze kan heel goed naaien en maakt zo de leukste dingen voor Suze!
    Suze was heel vrolijk en gezellig, dus weer heel erg genoten! Ik heb weer wat foto's gemaakt. Zet ik zo op Hyves en zal ook proberen hier wat neer te zetten...

Fijne avond allemaal en een dikke zoen voor alle baby's (natuurlijk ook voor de baby;s in de warme buikjes van hun mama)

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ahh Chantal echt bij schoonouders op bezoek!
    Wij zijn helaas in beverwijk hahahaha. Mijn moeder gaat even kijken op het werk voor 2 mei!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; jij kreeg vandaag toch je tattoo? Hoe was het en hoe is ie?

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja jet tattoo ik weet trouwens dat ze hier geen tattoo zetten als je net bevallen bent, je moet een haar wachten hier. Niet bij alle zaken hoor, maar 2 hier op scheveningen wel.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oke, de stand tot nu toe...2 flinke oefenweeen, waarvan de laatste anderhalf uur geleden...bah!
    Het zet nog niet door dus..

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pooh; nou zeg.... dussssssss nog maar wat geduld hebben :(

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    o chantje@ Wat een mooie foto's zeg van een hele mooie meid natuurlijk ;)
    Ben echt verzot op de laatste foto hoor

10. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Mariska; dankjewel! Wat kan je toch trots zijn op die mooie meisjes he?!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden!

Chantje, wat een heerlijk foto's van Suze! Smelt*smelt*smelt*

Mariska en Debjes, jammer dat jullie niet kunnen..... zou toch leuk zijn als we compleet zijn.

Lot, niet twijfelen hoor, tis eenmaal bekend dat ze na de osteopaat een paar dagen wat 'last' kunnen hebben. Je hebt het beste voor met Tygo en als het niet nodig zou zijn zou de osteopaat ook Tygo niet behandelen toch?

Pooh, nou dat schiet nog niet echt op dus ;) Spannend hoor, kan dus wel elk moment gebeuren!

Heb gister de tattoo afgebeld. Was toch een beetje bang... nee hoor, geintje. Ik heb hele dagen zitten denken WAAR ik hem wil en ik ben er gewoon nog niet uit. Tis iets voor altijd, dus ik wil het wel 100% zeker weten. Als ik eruit ben, maar ik alsnog een afspraak.

Met Seth gaat het goed, maar sinds gisteravond ineens weer snotverkouden. Niezen, hoesten, slijm in zijn keeltje.... tja dat krijg je met kleine kinderen in de fam die met dikke snotneuzen boven hem hangen :evil: Baal er wel van..... hopelijk wordt hij er niet ziek van, krijg alweer helemaal dat ziekenhuis gevoel van toen terug....

Verder vrijdag naar de vlos met mijn zus geweest, was echt geweldig! Heel gek om daar weer te zijn. We konden de baby echt goed voelen, het hoofdje, de rug! Echt zo gaaf, en dat hartjesgeluid, heerlijk! Kreeg weer helemaal de kriebels hoor hihihihi.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden! geen nieuws hier.
    Wel gedoormt dat ik op mn werk was en dacht dat ik in mn broek had geplast, maar bleken met vliezen te zijn gebroken.
    Helaas was het maar een droom,hahahaha!

Het ziet er mooi en zonnig uit hier. Hopelijk kunnen we vanmiddag even in de tuin zitten. We zijn helemaal klaar met de zolderkamer nu. Gisteravond is ie ingericht en het kantoor is nu weer kantoor ;)
    Dus dat wordt lekker relaxen voor mn vriend!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh mmmhhh de dag is nog niet om hihi

@chantje : aaahhh wat een gave foto's zeg !

All : vandaag een hele dag werken en dat valt me ontzettend zwaar als ik van huis moet in het weekend

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pooh; heerlijk samen met je mannetje relaxen! OF NIET :)

Makkie; wat verstandig om dan even te wachten.
    Hopelijk blijft het bij een verkoudheidje, lekker zijn neusje sprayen!

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sybje; werkse hopelijk vliegt de dag voorbij

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje mooie foto's van Suze!

Pooh even rustig genieten met je man kan hij even tot rust komen van het verbouwen en dan kondigt de kleine zich vast snel!

Tygo klonk vanmorgen echt als een zeehondje en hij was schor maar na een poosje slapen klonk het weer wat beter gelukkig, hoop niet dat hij ziek word want we gaan vrijdag naar centerparcs.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, ja ik laat hem lekker aanmodderen vandaag. Doen waar hij zelf zin in heeft. Ik ga zo de tuin in, heerlijk!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo meiden, was net helemaal in tranen. Op tv was er een jochie van ook 3 maanden met het downsyndroom. Ook heeft hij een ziekte waarbij hij zijn ontlasting niet zelf kan regelen. Hiervoor hadden deze ouders ook al een doodgeboren kindje gekregen..... ik ben toch zo verschrikkelijk dankbaar dat ons ventje helemaal gezond is! Dan wordt het je weer duidelijk wat een wonder het is en hoe bijzonder het is dat je een gezond kindje mag krijgen. Oooo ben echt emo nu, hou zo veel van ons ventje, dat is niet uit te drukken in woorden....

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou wouden wij naar pieterburen gaan ....maar we hebben zelf al een zeehondje :) jelmer is dus ook snotverkouden , heb druppletjes van bisolvon en een zoutoplossing

@makkie : ja triest is dat he ......niets is vanzelfsprekend dat zie je maar weer

Deel Deze Pagina