krijg kippevel van je Makkie. We sgtaan er vaak niet bij stil hoeveel geluk we hebben dat we zwanger zijn geworden en dat de kindjes gezond zijn! Ik hoop ook echt dat onze smurf gezond is dadelijK!
@ Pooh, ik had verwacht dat jij vandaag zou bevallen, niet dus nog even geduld! @ Makkie, ik weet helaas wat het is als je kind niet gezond blijkt te zijn, wat het met je doet als ouders, de slapeloze nachten, niet weten hoe de toekomst zal zijn en de strijd, de angst en alles daarom heen.. Onze dochter heeft zich tot 14 maanden helemaal niet ontwikkeld, lag alleen maar in de box met haar handjes te spelen, niet omdraaien niet zitten, laat staan kruipen, niks.. helemaal niks deed ze. Dan krijg je de maanden lange onderzoeken.. bloedonderzoeken, mri scan, geen diagnose, niet weten waar je aan toe bent, hoe de toekomst eruit ziet.. Daarna vele therapieen, 2x per week fysio, 1x per week logopedie, speltherapie, 2,5 dagen van huis met busje naar medisch dagcentrum terwijl je kind net 1 jaar oud is... Ik gun dit niemand. Iedereen met een gezond kind mag heel blij zijn. Maar ik weet ook, dat je met een kind dat 'anders' is heel gelukkig kunt zijn en er net zoveel van houdt en het ook een geweldig kind kunt vinden, waar je meer dan ontzettend gek op bent! Vaak ben je zelfs trotser dan op een gezond kind als het een nieuwe mijlpaal bereikt! Mensen beseffen vaak niet hoe bijzonder een helemaal gezond kind is, maar ook een kind dat niet 'gezond is' kan een heel bijzonder kind zijn! Maar je mag met een gezond kind zeer zeker heel blij en gelukkig zijn! Het is heel waardevol!
Meisje, milla jeetje wat gaat het snel meiden! Nog even en dan zijn jullie al op de helft. Pooh Je houdt het spannend hoor! Thamaraa wat een mooie meid en flinke haardos! Wat leuk dat je zoontje zo trots is op zijn zusje. Makkie ik kom uit Tiel. Wat super dat Seth zo lekker rustig is en wat een lekker ventje is het! Chantje och jeetje wat een val als ik het zo lees. Gelukkig is alles goed met Suze Dikke knuffel van Jaimy en mij aan jullie! Taliaa Wat super dat I helemaal goedgekeurd is! Wat jammer dat je stopt met de BV, maar als het echt niet gaat. Dikke knuffel! Sybje jeetje wat een reus is jouw Jelmer. Jaimy weegt nog geen 7 kilo met zijn 7 maanden . Jammer dat hij zo reageerd op de papfles, maar wellicht is hij er nog niet klaar voor. Je kan het over een tijd altijd weer proberen. Debjes Ik hoop dat je hond naar je ouders kan. Lot jouw gevoel ergens bij klopt bijna altijd hoor! Je hebt het beste voor met tygo. Mariska Beterschap! Zo hoop dat ik niemand ben vergeten. Meiden 2 mei moet wel lukke hoor denk ik (anders moet ik het gewoon passend maken op de kalender ) Vind het wel heel erg spannend hoor we delen lief en leed hier op het forum en dan zie je elkaar in het echt. Afgelopen donderdag met Jaimy terug geweest bij de KA. Hij is in 4 maanden tijd maar 1400 gram aangekomen en veel ziek geweest. Dus de KA weet niet echt hoe nu verder. Hij ziet aan Jaimy dat hij lekker in zijn vel zit en zich goed ontwikkeld, maar Jaimy's gewicht begint gewoon onder de maat te komen en hij is vaak goed ziek. Nu moet het CB zijn gewicht goed in de gaten houden en hopen we dat hij niet meer ziek wordt, want reserves heeft hij niet meer. Als hij tegen de zomer aan nog steeds veel ziek is moet ik terug komen en gaan ze zijn imuunsysteem testen.
@chantje jeetje wat een schrik zeg, maar als ze nou de volgende keer weer een tand door haar lip valt, dan moet je er een schepje suiker op doen. Dan houdt het bloeden gelijk op en het is een mooie troost. Enneh ik spreek uit ervaring, want ik heb als kind zo vaak een tand door de lip gevallen. @lot je doet er echt goed aan hoor met de osteopaat. ze kunnen daar echt een paar dagen van slag van zijn. Meestal na anderhalvel week merk je ineens vooruitgang. Ik ben nog steeds blij dat ik het destijds wel gedaan heb met thijs. Ik heb zo'n lekker super lief jochie nu, wat echt super in zn vel zit. @taliaa tuurlijk mag je meerijden hoor. Dat is echt geen probleem hoor, en je hoeft niet bang voor me te zijn. Ik ben heel lief en gezellig en maak makkelijk contact. Ik ben altijd alleen op vakantie geweest en had altijd zo aansluiting met ander mensen en daardoor altijd super vakanties. @pooh spannend maar echt die kleine komt er echt wel uit, en die oefen weeen kunnen ineens echte worden. succes ermee. @all sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb, maar ik moest zoveel terug lezen, dat ik eigenlijk de helft al weer vergeten ben. De meeting 2 mei zet ik gelijk in mn agenda. Ik ben benieuwd en ik ben absoluut niet bang dat we elkaar niets te zeggen hebben. We gaan dan gewoon door waar we op het forum gebleven zijn. We hoeven nu alleen niet te typen. grijns. Jullie zullen zien dat het zo gaat. Sorry trouwens dat ik weer zo laat reageer, maar ik was van het weekend naar mn ouders. Het was super gezellig en Thijsje tijgert sinds zaterdag echt. Tja dus nu is het grote hutsebuts tijdperk aangebroken. Hij merkt nu tijdens het ontdekken van de wereld dat ie ook zn hoofd kan stoten. Hij heeft nu her en der wat blauwe plekken op zn hoofd. Leuk hoor ik moet morgen naar het CB. Dus ik ben benieuwd of ik daar commentaar op krijg. en ik ben ook benieuwd hoe zwaar mn mannetje is. Hij heeft nu trouwens 5 tanden. er zijn er boven 3 doorgekomen. Tandenpoetsen krijgt steeds meer nut. O ja en mn grote man heeft het mega druk en heeft een zonnesteek opgelopen. Tja de overgang van NL 8 graden naar daar 25 graden was een beetje groot. En zn tas met zonnebrand kwam vandaag pas aan. Maar ja het gaat gelukkig al weer goed met hem. Ik zal nu wat vaker op forum komen.
O ja nog een vraagje, wat voor fiets hebben jullie. Ik moet een nieuwe kopen, want ik heb nu een sportfiets, waar geen zitje op kan. Mn man wil graag dat ik een mamafiets koop, maar ik vind het stuur zo groot. Ik twijfel nog, vandaar mn vraag.
sas de reactie over de osteopaat doet me goed, hoe vaak ben jij met Thijs geweest? Fijn dat het met je man goed gaat en wel warm dan ineens. Thijs aan het tijgeren dus je heb bijna ogen van achter nodig nu. Ik vind die sturen van de mamafiets ook groot, heb op de beurs een stevige fiets van batavus gezien en vond deze erg mooi. Cira ik hoop dat jaimy alle griepjes enzo gehad heeft en nu lekker aan gaat komen en fit is. Pooh alles goed? Sybje gaat het goed met Jelmer 'de zeehond'? Milla jeetje dat je zolang bezig bent voor je iets weet van je kleine meid he ik geloof dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten. Hebben jullie ook extra onderzoeken voor de kleine in je buik? Tygo leek vanmorgen om 7 uur ook wel een zeehondje en was schor, na zijn slaap tot een uur of 10 klonk hij al beter is wel wat verkouden en schor en hoest soms, maar hij is wel vrolijk gelukkig.
Sas; geen ervaring met een mamafiets, zien er wel heel handig en leuk uit! Ai een zonnesteek, arm mannetje! Hoe trek jij het zo zonder man? Cira; fijn dat Jaimy wel lekker in zijn velletje zit. Ik hoop dat ie niet meer ziek wordt en wel lekker gaat aankomen! Sybje; werkdag overleefd? Debjes; ben je naar de zwarte markt in Beverwijk geweest? Heppie wat leuk gekocht? Milla; vooral de onzekerheid over jouw kindje moet vreselijk zijn geweest. Hoe gaat het nu met je dochtertje? Qua ontwikkeling? Fijne week allemaal alvast? Gaat het JOUW week worden POOH?
Chan leuk dat je er naar vraagt, ik heb eigenlijk niet veel gekocht, alleen navelpiercing voor mij zelf haha (moet mezelf ook is verwennen he, alles gaat naar Jes . Maar goed was wel gezellig dagje met ons gezin! En jij lekker in Den haag geweest, was mooi weer hier vanmorgen! Toen wij in Beverwijk aankwamen was het ijskoud geen zon niks liep ik daar in mijn vest met bodywarmer hahaha.
ik heb een rustige buik vandaag. smurfje is goed aanwezig, maar geen krampen tot nu toe gehad. Morgen om 1200 weer naar de VK, hoop dat alles weer goed is!
@pooh echt een beetje jammer .....hihi @lot : ja volgens mij gaat het al wat beter met mijn zeehondje hihi @ chantje : ja heb zelf 1 uur en kwartier langer gewerkt van 13.15 tot 23.00 dus ...hihi @cira : ooh jeetje meis , hoop dat hij lekker gaat groeien en niet meer ziekjes word , gelukkig staat delente en de zomer voor de deur ! @all : heb 2 mei in de wensagenda gezet ....was al doorgekruist dus hoop dat het wat word weekend van 10 mei zijn mijn opa en oma namelijk heeel lang getrouwd ...dus dan kan ik ook niet werken en weg , maar het komt vast goed !
Hey dames! Zo, even alles bijgelezen... Maar nog geen babynieuws zie ik. Nou Pooh, wij wachten gewoon braaf met jou mee! (en ehh... mooie foto's op jouw Hyves hoor!). Wij gaan a.s. vrijdagmiddag (we hebben allebei vrij genomen) naar Kesteren (naar Babypark), een kamertje en kinderwagen kopen. We weten al precies wat we willen, dus dat zal het probleem niet zijn. Gisteren heb ik heel het kamertje dat de babykamer wordt opgeruimd, dus we kunnen komende weken aan de slag! Nou, verder heb ik niks te liegen dus ik lees straks jullie verhalen wel weer! X
leuk meisje, lekker gaan shoppen voor de baby! Wat voor kamertje hebben jullie in gedachten? @all, hier is het rustig. Moet om 1215 uur naar de VK voor controle. Wel weer erg onrustig geslapen (4x plassen), maar whats new? Ik zit nu nog in pyama en ga straks op mn gemakkie douchen en aankleden. Ik laat straks wel weten hoe het ging bij de VK!
Pooh, suc6 bij de vlos straks! Meisje, leuk naar babypark! wij zijn daar ook veel geweest. Niet voor een kamertje trouwens, vond het daar een beetje truttig allemaal. Maar voor een wagen is het super en voor speeltjes, box ed ook! Veel plezier alvast, vind het zooooo gaaf voor jullie dat dat nu allemaal kan! Syb en Lot, onze ventjes zijn dus alle 3 verkouden! hihihi, kleine zeehondjes! Met Seth gaat het alweer wat beter en is er verder gelukkig niet minder lekker om. Cira, heftig dat Jaimy zo weinig is aangekomen de laatste maanden.... nu maar heel hard hopen dat hij niet meer zo ziek wordt en lekker gaat aankomen. Debjes, leuk nieuwe navelpiercing! Wat voor een? Milla, ja jullie hebben het ook zeker heftig en moeilijk gehad met jullie meisje. Gaat je allemaal echt niet in de koude kleren zitten. Mijn broertje heeft ook een aantal afwijkingen en beperkingen. Ik weet nog goed dat mijn ouders vanaf dag 1 met hem alleen maar het ziekenhuis in en uit zijn geweest. Zijn diagnose was ook niet goed, hij zou nooit erg groot worden, niet kunnen lopen en praten ect... heel heftig dus. Gelukkig is heel veel goed gekomen. Hij is langer dan mij, praat als de beste en is echt een lieve sociale jongen! Hij heeft oa ADHD en dyslexie en groei/ontwikkelingsachterstanden, maar hij doet het toch zo goed! Hij is nu 19 en gaat bijna van school en heeft een baantje als vakkenvuller bij de super. Hij heeft wel veel moeite met de dagelijkse dingen die voor ons zo vanzelfsprekend zijn. Geen tijdsbesef, geen geldbesef en is niet erg zelfstandig. Maar hij tennist als de beste en is echt goed met computers! Dus het komt wel goed met hem! Voor de mama's: zou het een fase kunnen zijn dat Seth elke keer als hij wakker wordt meteen huilt? En dan in zijn slaap zeg maar? Normaal werd ie wakker en was dan meteen goed wakker en kletsen, nu kan hij echt huilen en verdrietig zijn maar slaapt dan nog wel.....
Nou, wij wonen in een jaren '30 huis dat we ook helemaal in die sfeer hebben ingericht. Veel glas-in-lood, paneeldeuren, houtkacheltje, je kent het wel. Het kamertje wordt dus ook in die sfeer. Het is 'Bateau' van Babypark, we hebben een houten vloer in dat kamertje liggen en de wanden worden in caramel-tint denk ik. Als kinderwagen kiezen we een Bugaboo Cameleon, in de kleur zand met donker bruin.
Ja Nomi is een makkelijk kindje. Maar als ze honger heeft dan kan ze flink huilen en tekeer gaan. Maar verder is het een heerlijke meid.
@ Poohbear nog even door zetten meid. Hoop echt dat die oefenweeen snel echte worden, en je eindelijk je kleine bink aan ons komt showen. @ Makkie ja als je zoiets ziet dan sta je weer even met beide benen aan de grond. En zijn we allemaal dankbaar dat ons kindje gezond is. @ Meisje lekker shoppen hoor. Wel makkelijk als je al weet wat jullie willen. Dadelijk mijn zoon weer van school halen. Hele fijn dag allemaal. Liefs Thamara
Makkie dat klinkt me bekend heeft Tygo ook gehad. Thamara kan je een beetje in het dagelijkse ritme rollen? Geniet je lekker?! Meisje leuk spulletjes kopen. En wat klinkt jullie huis gezellig zeg, lijkt me zo leuk zo'n 'oud'huis. Voel je je goed verder? Milla hoe voel jij je? Pooh succes bij de vk, we horen het wel! Dames volgens mij heb ik muizen op zolder ben hier als de dood voor, lekker net als ik alleen thuis ben denk ik dat, het ruikt zo.... Tygo is nog wel wat verkouden maar het lijkt weer beter dus het was vast van korte duur.
Makkie, ja wilde mijn navelpiercing er eerst uithalen, heb niet echt meer strakke buik! Alhoewel ik er wel hard aan bezig ben hoor, al 3 weken goed aan de lijn, alleen van weekend me even laten gaan en daar baal ik dan weer van! heb een navelpiercing gekocht een roze met van die glittersteentjes. Aangezien mijn navekl best wel groot is geworden valt die er wel mooi in vind ik Ik heb zo vergadring, is stralend mooi weer buiten bah zit ik binnen! jesse ga ik zo naar oma brengen en dan moet ik werken tot half 7. Tot vanavond fijne dag allemaal! pooh succes bij de VK