@pooh ik snap heel goed dat die hoge bloeddruk je dwars zit m mij hebben ze niet laten gaan toen ...maar ieder zh heeft een ander protocol he .... hoop dat je beeb snel komt meis ! @ chantje : jeetje meis dan had je al lang mogen klagen hoor .... @all : vieze vraag alarm haha een witte dikke klodder beetje gummi achtig ...niet doorzichtig ...was dat nou een ei ? mijn onderbuik voelt mega ....en ben neurotisch mezig met eieren word er gek van ...
@milla, ja dat weet ik nog! vond ik toen al zooooo ingrijpen joh, voor jullie! maar goed, nu is het helemaal duidelijk sorry als ik te veel vraag hoor! @sybje, volgens mij is je eisprong dunne "rauwe eieren"afscheiding. En er zijn theoriën over wat voor afscheiding je hebt als je ei niet bevrucht is, maar aldus de gyn schijnt dat niet te kloppen.. hihi, wat een verhalen he.. Ik hoop voor je dat het je ei was zou fijn zijn toch? @pooh, toen ik aan de CTG lag had ik ook wat harde buiken en wat lichte activiteit, 3 dagen later begon de bevalling hoe heb je geslapen vannacht meis? @Thamaraa: ben zo benieuwd hoe je zoon heet eigenlijk... hoe is het verder met het kersverse gezinnetje? @Makkie, wat een verhaal over een broertje zeg.. Voor je ouders ook hoor... Maar leuk om te horen hoe liefdevol en trots jij over hem praat! @all, nou t verkoudenzijn lijkt af te nemen, joepie! Deze week alleen morgen werken: joehoe! Dalijk weer met mn meissie naar de fysio! Liefss, Taliaa
@ Makkie ja dit pakken ze me niet meer af. Maar mijn man was eerst wel even kwaad, want ze wisten dat Nomi zo groot zou zijn (hij vond het onnodig dat ik eigelijk voor niks zoveel pijn heb gehad) Maar ja alles is nu goed met ons en we genieten van ons gezinnetje. @ Poohbear ga echt zo hard voor je duimen dat ze je vrijdag gaan vertellen dat je toch word ingeleid. Gewoon vrijdag aangeven hoe je erover denk. Succes meid @ Milla spannend zeg volgende week een geslachts bepaling. Hou je bekken wel in de gaten, wel op tijd naar de fysio gaan. @ Taliaa mijn zoon heet Mika Het kersverse gezinnetje is helemaal in de wolken Zo dadelijk even het dorp inlopen voor een paar boodschappen. En straks even samen met mijn man een rondje poetsen en dan komt er vanmiddag kraamvisite. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@thamaraa: wat een mooie naam ook van je zoon! dacht t wel, moest wel bij Nomi he Doe lekker rustig aan he! laat je man maar lekker poetsen! nou lekker wandelen dalijk, t zou mooi weer worden!Lekker pronken achter de kinderwagen!
@pooh ik kan me je ongerustheid helemaal voorstellen. Ik heb die hoge bloeddruk vanaf de 37e week gehad en ik werd om de dag gecontroleerd. Als je het niet vertrouwd gewoon contact opnemen met de verloskamers en een extra controle uit laten voeren, en vrijdag in huilen uitbarsten wil waarschijnlijk ook helpen om ingeleid te worden. Gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Denk aan jezelf en je kind! @tamarah nou dat is een zware bevalling geweest, maar ja, je bent nu niet uitgescheurd en kunt gewoon zitten. Dat hadden wij allemaal niet. grijns. Geniet lekker van je gezinnetje. @taliaa prik prik prik, twee melige meiden straks in een autootje, en 2 kinderen op de achterbank die denken dat hun moeders gek zijn. grijns. Komt allemaal wel goed. @all gisteren naar het CB geweest. Thijsje is nu 9 kilo en 72 cm. Ik snap nu waarom ik me een breuk sjouw. Ik laat tegenwoordig de maxicosi in de auto staan en neem hem op de arm mee, dat is wat minder zwaar. Enneh ze vonden dat ie iets te weingig gegroeid was. Maar ja dat houden ze in de gaten. En ik gaf mn mannetje een fles te weinig. Dat afbouwen van de flessen is pas als ze een jaar zijn. Nou dat mogen ze dan ook wat duidelijker zeggen. Hij moet dus gewoon zn 4 flessen houden en brood eten. Ga ik dat van de week maar weer proberen. Trouwens over eten gesproken. In het potje van gisteren zaten doperwten. Wat doet die linkmiechel van mij, keurig alles opeten, maar de doperwtjes eruit werken. Geen gezicht als die keurig tussen zn lipjes weer naar buiten kwamen. Daarnet op de kdv barste hij in tranen uit. Ik ben na een kwartier toch maar weggegaan, maar echt fijn ga je niet weg op die manier. Slaat nu toch de eenkennigheid toe denk ik. Ik bel straks maar even om te horen hoe het nu gaat.
Goedemorgen! Nog geen babynieuws zie ik . Nou ja, goed werk heeft tijd nodig zeggen ze he! Hier verder niks gezelligs te buurten, dus dat was het weer even voor nu! X
@sas, haha, ok komt helemaal goed dus over die flessen, ik word er hoorndol van, van dat cb. Hier zeiden ze de vorige keer, als je naar 4 flessen gaat, dat is pas als ze een hapje hebben, en dan laat je de 4e fles vallen zeg maar, en de late die houd je. toen dacht ik al: huh? En nu zeiden ze dat ze met 6 maanden vaak al op 4 voedingen zaten, dat de laatste dan rond 7/8 uur was. En als je begint met potjes, dat je dat de eennalaatse (die van 4 uur ofzo) steeds minder maakt, naar gelang ze de warme hap eten. En dat die fles er dus ook vaak snel af is... En bij jou zeggen ze weer wat anders.. Als Thijs zn happies goed eet, hoeft hij toch zeker geen 4 flessen meer? En dat groeien, dat komt vast doordat hij nu steeds meer doet. En haha, ja dat sjouwen, dat ken ik. Al Isa nog maar 6,5 kilo, ik neem overal mn onderstel van de wagen mee naar toe, noway dat ik met die mc ga slepen! Heb je alweer iets van je hubbie gehoord? Van ons iig een dikke knuf! @meisje, je stelt me teleur, niks gezelligs te buurten! hoe voel je je? Hey, jij bent makelaar he? verwacht jij dat de huizenprijzen nog gaan zakken? (in de prijsregio van 190.000-220.000) Mijn man wil namelijk echt niet gaan kopen nu, ik ook niet echt, maar wil wel een huisje @all, haha, lig ik lekker in bad lui te wezen, wordt mn meissie wakker. Even afgewacht en toen maar snel dr uit en naar haar toe. Ben ik aangekleed, ligt ze weer te pitten, haha. Dus nu maar lekker even gezogen en gedweild. Dalijk weer naar de fysio.... Liefss, Taliaa
Hoi meiden! Effe een ego-update van mij. Heb beroerd geslapen en vanochtend een flinke huilbui gehad. Ik maak me gewoon zorgen, terwijl ik weet dat ze me nooit hadden laten gaan als het niet goed was geweest. Gelukkig belde mn moeder net dat ze vanmiddag bij me langs komt. Anders zit ik alleen maar te malen! Heb wel steeds een licht ongi gevoel. Ik hoop dat het doorzet of dat ik vrijdag "rijp genoeg ben"
hihi, nu zit je te hopen dat je een rijpe vrouw bent, Fijn dat je moeder eventjes komt! lekker beppen saampies! Meis, ze hadden je echt niet laten gaan als er iets niet in orde was geweest hoor! Echtechtecht niet! Vertrouw daar maar op hoor!En een flinke huilbui lucht soms op he? Liefss, Taliaa
Pooh als je het zelf echt niet vertrouwd moet je gewoon de vk bellen vind ik zij zijn er om je gerust te stellen. En gezellig even beppen met je moeder vanmiddag nu zit je ook maar te wachten. Dikke knuffel van hier. Al die verschillende verhalen van het cb het is wat. sas waarvoor was jij met Thijs bij de osteopaat gekomen? Zo net even de stoep geveegd buiten want het zonnetje scheen zo lekker en zometeen ga ik lekker even winkelen met mijn moeder en Tygo blijft bij papa. Wil graag nieuwe kleren maar als ik dat wil vind ik meestal niets dus we zullen zien.
Pooh; ik hoop toch zo dat het niet meer lang duurt voor je! Lot; veelplezier met winkelen! Taliaa; lekker maar 1 dagje werken deze week! Ben net weer wezen zwemmen met Suze, de foto's waren klaar. Ff showen...
@ Pooh; aaahhhh meissie toch! Jank maar even lekker (misschien scheelt dat kraamtranen als jullie beebje er straks is), en onthoud dat het nu ECHT niet meer lang kan duren hoor! Ik duim mee dat het kindje snel geboren wordt! @ Taliaa; Tja, als ik zou weten wat de huizenprijzen gaan doen, dan zat ik denk ik al lang op de Bahama's, haha. Maar even serieus: ik denk dat de prijzen nog wel wát gaan zakken, maar niet heel veel meer dan 1 à 2 procent. Bovendien kun je juist NU in de markt super goed zaken doen (veel verkopers zijn in paniek, en zijn bereid fors te zakken als ze merken dat er een serieuze kandidaat is), en de hypotheekrente staat hartstikke gunstig. Als je advies wil, of ergens iets gezien hebt waarvan je bijvoorbeeld wil weten wat de huidige eigenaren ooit betaald hebben of wat er in de omgeving (recent) verkocht is, laat maar weten! Verder heb ik net gebak besteld, morgen ben ik jarig. Heerlijk, aardbeienvlaai met zo'n koek-deeg bodem, hmmmmm! X
@lot ik was voor Thijs zn gejank in de maxicosi en zn voorkeurshouding. Ik heb in totaal 5 behandelingen gehad en ik heb nu een soepel lachend jongetje. OK hij jankt nu weer in de maxicosi, maar dat komt omdat ie wil zitten en kijken. Ik ben erg blij dat ik destijds die tip gehad heb van de osteopaat. @chantje wat een leuke foto @all effe gebeld met het kdv en thijs is al weer gezellig en heeft het naar zn zin.
zo hee, jullie beppen wat af zeg! hihihi Lot, shopse, hopelijk slaag je voor jezelf! Taliaa, goed blijven kolven idd als je harde plekken voelt, een ontsteking is erg pijnlijk en je kunt er heel ziek van worden. Ik had met stoppen echt minimaal stuwing, dus toen was het me wel duidelijk dat het niet goed op gang was. Vind je het moeilijk dat je gestopt bent? Milla, wel fijn zeg die extra controlles. Fijn dat ze er zo bovenop zitten! Spannend de geslachtsbepaling! Heb je zelf een voorgevoel? Meisje, weinig te melden dus... heb je nog gespuugd? Voel je je goed? Didlina, geen idee of je dit leest, maar hoe is het met je? We hebben al lang niets van je gehoord, hopelijk is alles goed met jou en je beebje. Pooh, he meid die onzekerheid en al die hormonen! Maar wat de rest ook al zegt, als het niet goed was dan hadden ze je echt niet naar huis gestuurd hoor! Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten en dat de kleine snel komt! Lot, even een vraagje (omdat Tygo en Seth bijna even oud zijn) Hoe lang is Tygo wakker tussen de voedingen? Seth red het amper om 1,5 uur wakker te zijn. Is dat niet kort? Chantje, aaaaa leuke foto! Geniet ze van het zwemmen? zO te zien wel! Heerlijk hoor! Hier rustig dagje verder, vriend werken en is laat thuis. Lekker met mijn ventje thuis, de lachebek! Hij is echt alleen maar vrolijk en gezellig! Het slapen op zijn eigen kamertje gaat ook harstikke goed, mama en papa zijn er nu ook wel aan gewend. Verder hier ook weinig te melden, het gaat gewoon allemaal lekker zn gangetje! Fijne dag meiden, tis hier lekker zonnig, eindelijk weer eens!
@ Poohbear idd als je eens flink huil bij de gyn dat wil vaak ook wel helpen. Hoop echt dat je kleine snel komt. @ Chantje wat een leuke foto zeg @ Taliaa dank je wel. Idd Nomi past goed bij Mika Mijn man heeft net ook lekker gepoets, ik moest gaan zitten van hem (had al genoeg gedaan) Hele fijne middag allemaal. Liefs Thamara
Hey Makkie! Ja, het spugen is (afkloppen...) al weer 6 dagen geleden! Dus nu maar hopen dat dat zo blijft! Verder een vraagje; weten jullie nog wanneer jullie jullie kindjes voor het eerst in jullie buik gevoeld hebben? Niet dat ik er van uit ga dat dat nu al zou moeten gebeuren hoor (ik heb gelezen dat het niet raar is als het tot 20 à 22 weken duurt voor je iets voelt), maar ben gewoon nieuwsgierig! X
Meisje, ooo wat fijn, al een paar dagen spuugloos! Houden zo! Ik heb Seth voor het eerst gevoeld (even in mijn dagboek spieken).... met 16 weken en 3 dagen! Heel speciaal geweldig gevoel! Hoop dat je ook snel mee mag maken!
mmmh, heb net de verlosk gebeld. Heb aardig wat rood bruin slijm verloren net. Kan of van het toucheren zijn, of de slijmprop zegt ze. Maar dan nog kan het dagen duren! Spannend!
@pooh... ohhhhh spannend! @Meisje, dank je! als we iets willen weten dan laten we het weten Ik voelde al een tijdje speldenprikjes, maar met 17/18 weken voelde ik haar echt, heeeeel speciaal! @makkie, weet dat je het niet aan mij vroeg, maar isa was met 3 maanden ook niet veel langer wakker hoor! en ja, vind het wel moeilijk, geen bv meer maar ben gestart met happies, dus meteen een nieuwe fase ingeluid! Dank voor je vraag @chantje, oei, wat een ontzettend mooie foto. vind je het zelf niet spannend, suze onder water? en wat is het toch een knapperd! @all, net lekker wezen wandelen! en natuurlijk fysio. maar madame heeft alles bij elkaar geschreeuwd, dus heel effectief was het niet Nou ik ga boodschappen opruimen, kwam natuurlijk eerst even spieken voor babynieuws!