Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Makkie@ Normaal moet ik m'n ongi krijgen ( als ik ze krijg natuurlijk ) donderdag 2 april ongeveer...

Vind het ook raar hoor, zal wel zien wat het is zeker...

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mariska ja raar die afscheiding zou wel super zijn als het meteen raak zou zijn!

Sybje voor jouw dan wel een opluchting toch? Je moet er zelf ook 100% achter staan.

Meisje 3000 euro vind ik nog wel meevallen als ik eerlijk mag zijn voor wat je allemaal heb! Denk dat wij ook zoiets kwijt waren voor die dingen die jij ook heb gekocht!

Was heerlijk weer vandaag lekker wezen wandelen met Jesse. Vanacht heeft die niet zo lekker geslapen was van half 3 tot 5 aan het huilen/jammeren wat het nu was?

Hij lag om half 8 in bed en net rond half 9 kwam hij ook overstuur wakker, even getroost en nu slaapt hij weer. Misschien enge droom, ik weet het niet?

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, hoe heeft Jesse verder geslapen vanacht? Niet meer overstuur wakker geworden hoop ik!

Mariska, ben benieuwd dan wat dat rozeverlies kan betekenen... hou je ons op de hoogte?

Tis hier wel wat rustig meiden!
    Hoop dat alles goed gaat met Pooh. Taliaa, heb jij nog een keer contact met haar gehad dan?

Heeft iemand al Didlina gepbt of iets van haar gehoord?

Weer een heerlijk nachtje hier gehad. Ik heb Seth maar 1 keer heeeel even gehoord ron 03.00 uur, daarna pas voor het eerst om 08.15 uur! Hij heeft dus heerlijk lekker geslapen. Net na de fles zag hij weer mijn zijn handjes in zijn mond, hij hoeste en ineens kwam er behoorlijk wat terug. Denk dat hij zijn vingertjes te ver in zijn mondje had gestopt. Hij had er verder geen last van ofzo, bleef gewoon verder lachen!

Fijne dag meiden, tis hier wel bewolkt, hoop dat het toch nog mooi weer wordt.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jes heeft vanacht weer rot geslapen paar keer kreuend wakker geworden, speen erin gedaan toen ging hij wel slapen! 1x kwam hij echt huilend wakker moest ik hem echt troosten. Toen vanmorgen om half 7 wakker geworden voor zijn fles en toen kwart voor 8 wakker gelukkig ging mijn vriend eruit want ik was kapot.

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes ik denk dat het de 8 1/2 maand sprongetje is. Ik had gisteren een supervervelende Thijs zowel overdag als vanacht. Niet lang zelf kunnen spelen, om het minste of geringste piepen. Vanacht ook een 2 keer huilend wakker geworden. En nadat ik hem getroost had heeft ie telkens nog een uur in bed liggen spelen. Vanochten om half 7 werd ie ook huilend wakker. Na zn fles er weer ingestopt en toen heeft ie liggen spelen en geslapen en net pas om half tien opgestaan. Nu ligt ie in de box. Ik heb het oei ik groei boek erbij gepakt en inderdaad kan het een sprongetje zijn. Er gebeurd nu vanalles in het koppie en hij begint te dromen alleen weet ie niet wat ie daar mee aanmoet. Dus onze kindjes kunnen straks weer wat meer. We moeten hier even door heen.
    @makkie spannend hoor. Ik ben benieuwd of het raak is. Je wilde dit jaar toch voor een 2e gaan. Ik ga ervoor in het najaar, maar zal waarschijnlijk de mmm weer in moeten want mn cyclus is nog steeds een groot drama.
    @all gisteren met Thijs naar de dierentuin hier een dorp verderop geweest. Nou de olifanten en beren waren reuze interesant en de kinderen in de speeltuin ook, maar meneer heeft verder alleen maar liggen jammeren in de kinderwagen. Pas toen ik de schouderbanden naar beneden had gedaan en hij ondersteboven buiten de wandelwagen kon hangen kon ie weer lachen. Hij is ook erg moe overdag, maar hij wil niet slapen. zucht. gisteren heeft ie overdag niet een keer geslapen en dan is het om het minste of geringste brullen geblazen. Als ik hem in bed legde dan lag ie gewoon anderhalf uur te spelen. Zucht en in heel dit huis geen behang te vinden waar ie achter geplakt kan worden. grijns. nee hoor daar is die kleine me veel te lief voor. Alleen zijn dit soort dagen super vermoeiend.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas ik was helemaal vergeten erin te lezen, maar zou dus inderdaad kunnen! Zo te horen hebben Thijs en jes beetje het zelfde. Eergister had ik jes ook om 10 uur 's morgens in bed gelegd en heeft hij gespeelt tot half 12 in bed en niet eens geslapen. Toen gign hij om 2 uur weer naar bed gilde hij het uit terwijl die normaal nooit huilt als die in bed wordt gelegd. En gister kon Jes moeilijk in slaapkomen in de wandelwagen en zodra we stil stonden was meneer weer wakker (normaal is Jesse echt een slaapkop).

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes wat jij beschrijft, staat precies in het boek. dusseh gewoon een sprongetje. Deel het maar lekker met je vriend hoor. Ik kon helaas niet langer blijven liggen. O ja hij probeerd zich nu dmv de spijlen in de box te gaan zitten. Die bodem moet dus ook omlaag straks.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...bedankt voor alle reacties ...vinden jullie het niet raar of egoistisch dat ik er nog niet aan toen ben ?

@mariska gaan jullie al voor nummer 2 ?

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sybje nee joh is toch niet egoistisch kijk hoe klein jelmer nog is! Ik zeg eerlijk ik zou er echt nog niet aan moeten denken om zwanger te zijn! Zoiezo wil ik pas als Jesse 4 is zwanger raken, wil eerst volop van hem genieten! Zijn eerste stapjes, woordjes, zindelijk worden, naar school gaan enz nee hoor meid totaal niet egoistisch!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes ja dat heb ik ook ......ben ook zo bang dat als er een 2e bij komt dat ik jelmer tekort doe ..omdat hij nog zo klein is

11. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    tja ik zou ook wel willen wachten tot thijs 4 is, maar helaas begint bij mij toch de jaren te tellen. Ik wordt dit jaar al 38. Daarom beginnen we in het najaar weer en als het dan meteen lukt dan is Thijs al 2. We zien wel hoe het loopt.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, ik voel me heel dubbel... aan de ene kant super om nu alweer zwanger te zijn/worden, leuk zo snel op elkaar! Maar aan de andere kant wil ik het ook weer helemaal niet, omdat ik alle tijd wil hebben om van Seth te genieten.... als ik aan een 2e denk voel ik me schuldig tegenover Seth. We hebben zolang op hem gewacht en nu is hij er eindelijk! Maar het kriebelt toch ook weer, maar volgens mij zijn dat ook nog de hormonen hoor (en volgens mijn moeder blijft het altijd kriebelen bij vrouwen :) ....)

maar toch overheerst op dit moment heel sterk het gevoel, we wachten mooi nog even, lekker genieten van nu en straks zijn we wel weer! (mooiste zou zijn als Seth een jaar is en dan bijna 2 als een nieuwe baby komt, maar goed, we weten natuurlijk heel goed dat dat niet te plannen is)

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sybje helemaal niet egoistisch hoor! je moet vooral je gevoel volgen dat is belangrijk. Je schiet er niks mee op als je dadelijk zwanger bent en je wilt het nog niet. Lekker genieten van Jelmer.

Mariska raar die rozige afscheiding. Wat een lekker meisje is malika van jullie! En ja ik heb weer teveel gekocht :rolleyes: ER hingen nu zoveel leuke dingen voor jongetjes.

Meisje lekker he baby shoppen. Geloof dat wij ook uren in babywinkels hebben doorgebracht.

Makkie wat een slaapkoppie zeg :) Lekker toch!

Sas en Debjes ik merk al dat er me dadelijk wat te wachten staat. Succes met jullie draakjes.

Milla en meisje hoe voelen jullie je?

Ook hier kriebelt het heel erg om de pil weer de deur uit te gooien. Maar moet even naar mijn verstand blijven luisteren. Want mocht het toch ineens zijn dat ik zwanger raak heb ik een extra risico van die wond erbij. Wel denk ik dat het hooguit nog 3 maanden duurt voor ik stop met de pil (dan is ie op :) ) Mijn mannetje ziet het ook alweer helemaal zitten om zwanger te worden. Maar jammer genoeg moeten we wel als het zo niet lukt een nieuwe verwijskaart aanvragen bij de HA voor de gyn. Ik hoop wel dat dat dit keer wat makkelijker gaat.

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Sybje@ We gaan inderdaad van een 2e beebje :) We willen beiden dat de kindjes niet teveel verschillen in leeftijd... Ben nu gestopt met de pil omdat ik zoiezo toch een paar maanden voordien wou zien of ik m'n regels uit mezelf krijg of niet. Zoniet gaan we in juli terug naar de gyn zodat ie ziet dat het terug de MMM wordt...
    We vrijen ook zonder condoom hoor, dus is het plots raak dan zullen we superblij zijn...

Het zal wel niets zijn hoor en allemaal in m'n hoofd zitten :oops:
    Doe zoiezo een test de 2e week van april als ik intussen m'n menstruatie nog niet heb gekregen...

Hou jullie zeker op de hoogte hoor, maar we gaan er vanuit dat het niets zal zijn ;) Volgens mij kan het gewoonweg niet omdat ik vroeger nooit een eisprong had, dus waarom zou het nu wel hé

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

oo mariska, wat spannend zeg! Enuh, ik had ook nooit of zelden een eisprong uit mezelf, maar na de bevalling al 2 keer gehad, dus het kan maar zo hoor! Hopelijk gaat het deze keer makkelijker en ben je snel zwanger!

Cira, dus bij jou begint het ook steeds meer te kriebelen! Wat leuk dat ook je mannetje dat graag weer wilt! Oo straks hebben we hier opnieuw allemaal pco zwangeren, voor de 2e keer! Super!

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mariska je kunt na je bevalling gewoon een eisprong krijgen hoor. Ook met pco. Ik weet het uit ervaring, want mijn zusje heeft ook pco en heeft voor haar eerste kindje clomid gebruikt (het werden er toen gelijk 2) en toen voor haar 2e zwangerschap heeft ze niets gebruikt en een half jaar na de tweeling was ze plotseling zwanger. Ze kwam er toen ook achter toen ze al 11 weken zwanger was. Ze dacht dat ze buikgriep had. grijns. Na 2 weken was ze dat zat en ging ze naar de ha en daar kreeg ze te horen dat ze zwanger was. grijns. Zij had het ook niet verwacht omdat na de bevalling van de tweeling haar cyclus helemaal niet regelmatig was. Dusseh je ziet het kan allemaal zomaar.
    @all pfff wat mij nu overkomt. Ik heb die kleine om 11.15 naar bed gebracht en hij slaapt nu nog. Hij heeft om 12.00 uur even gehuild, maar toen heb ik er snel een speentje in gedaan en sliep ie weer verder. Wel lekker hoor ik heb nu mooi de beneden verdieping helemaal schoon en opgeruimt en het beddengoed in de was gestopt en al een was weggevouwen (strijken doe ik niet behalve als het super in de kreukels zit of blouzen zijn. Ik HAAT strijken) Maar ja ik ben nu eenmaal geen huishoudelijk wonder en ik mis mn man wel op deze momenten. Want hij helpt altijd mee in de huishouding. Ja zo'n lieverd is het wel. We doen het altijd samen zodat we er snel doorheen zijn zodat we allebei weer leuke dingen kunnen gaan. Lief he.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh spannend mariska !

hier is het ook nog niet prakitsch ..wij moeten namelijk verhuizen als we een 2e willen

oohh jjjaaaa jelmer zijn hoektandjes komen door !
    haha ben eigenlijk een beetje emo ....want nu wordt hij echt groot .....snik
    hoektandjes horen niet als eerste door te komen maar goed ..jelmer doet altijd van die vreemde dingen ....die draaide ook al bij 4 a 4,5 maand ahah

en hij is vandaag al weer 5maandjes oud ooohh zucht

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, van harte met deze mijlpaal! Goed zo Jelmer! Heeft ie er geen last van? En ja, bij jullie moet altijd alles anders gaan he... ;)

Sas, wat lief dat je man zoveel mee helpt! En lekker dat je nu even snel wat hebt kunnen doen, nu je ventje nog in dromenland is! En ja, hier ook altijd samen snel snel het huishouden hoor, dan is het weer tijd voor de leuke dingen (de rest van de week hou ik het wel netjes bij hoor, maar vind dat maar niets... net zoals strijken, echt waar wie dat nou uitgevonden heeft :( :) ) Wanneer denk je je man weer te spreken?

meiden, wat anders... ik zie ZO ERG op tegen de eerste dagen van april...
    1 april Seth wennen KDV, 2 april weer de prikjes, en 3 april een koemelkallergie test in het ziekenhuis (ben zo bang dat hij daar heftig op gaat reageren, het gaat nu zo goed!)... bah, geen leuke dingen dus... laat de dagen maar snel gaan, hebben we dat ook weer gehad....

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie ik hoop vandaag weer wat van mn man te horen. Donderdag hebben we nog lekker gebeld. Maar ja het is altijd maar afwachten wanneer hij tijd heeft. Maar geen bericht is goed bericht.
    @sybje hi hi, een minidraculaatje. leuk hoor, nu moet je met tandenpoetsen beginnen. En dat is heel makkelijk hoor. Je koopt zo'n ieniemienie tandeborsteltje met peutertandpasta en dat geef je hem in zn handen, en hij stopt het zelf in zn mond en dan kan jij een beetje bijsturen en zingen poetsepoetsepoets. Dat werkt hier in iedergeval super. En ach het is leuk om te doen.
    @makkie het zal heus allemaal wel goed gaan begin april. Denk maar lekker aan de paasdagen, dan heb je alles al weer achter de rug en zijn jullie lekker een paar daagjes vrij en mag je chocolade eieren eten. mmmmmm lekker

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Sas, hihihi ja dat is een lekker vooruitzicht, chocolade eitjes mmmmm! Hopelijk hoor je dan snel weer wat van je man!

Deel Deze Pagina