Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas ja ik snap wel dat jij wel snel aan 2de denkt, ik ben natuurlijk nog jong he pas 24 geworden!

Makkie bij mij kriebelt het ook wel hoor dat is het helemaal niet, want nu mijn collega zwanger is en gister vertelde mij vriendin dat ze ook zwanger was en vandaag vertelde mijn andere vriendin dat haar zus zwanger is, dan denk ahhh leuk zeg straks weer zo'n kleintje. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik nu zwanger zou worden, Jesse dus bijna 2 is ik alleen maar loop te stress en dat wil ik niet, ik wil gewoon genieten nu eerst van Jes! Maar neemt niet weg dat ik andere voor gek verklaar hoor dat ze alweer zwanger willen worden hahaha.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, snap ook wat jij bedoelt hoor.... t heeft echt 2 kanten....

Hahahaha hebben jullie de banner van Syb gezien! Heel leuk hoor, hahaha

3. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    Belgiƫ
    Hoi dames, sorry dat ik al een tijdje niets meer van me heb laten horen, maar ik heb het tot eind april nog vreselijk druk op mijn werk en verder voel ik me vaak misselijk en erg moe! Als ik thuis kom kan ik niet veel anders doen dan op de bank hangen... Ik hoop dat ik me snel beter voel en dan kom ik jullie terug volgen hoor!

Pooh: VAN HARTE GEFELICITEERD!

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Sybje@ Amai jelmer z'n tandjes komen al door zeg, hier bij Malika nog steeds niets te voelen hoor...

Sas@Hopelijk hoor je snel wat van je ventje, alles gaat wel goed zijn... Wat heeft thijsje goed geslapen zeg. Leuk dat je mannetje zo goed meehelpt in het huishouden hoor ;)

Makkie@Kan me goed voostellen dat je die 1e dagen van april niet echt ziet zitten, maar alles zal wel goed komen meid... Inderdaad mmm dan lekker chocolade eitjes eten :)

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Didlina@ gelukkig is alles in orde met je ( behalve dan die misselijkheid :( )

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    oh didlina, wat ben ik blij iets van je te horen! zo blij dat alles goed gaat! dus de echo was goed? gelukkig! kom je ook naar de meeting op 2 mei?

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Didlina, wat fijn van je te horen en dat alles goed gaat! Ja die moeheid is echt wel pittig in het begin, maar gaat straks beter hoor!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oi meiden!
    We zijn net thuis uit het ziekenhuis. Alles is goed hier!
    Onze kleine man kwam super snel, in een verassings stuit...en het was te laat voro een keizersnee want ik was al 8 cm!

Hij heet Jens Daniel, roepnaam Jens. 54 cm en 3475 gram.
    Hij doet het goed!
    Ik kom snel meer verhaal doen. Moet nu liggen want mn knip doet zeer!
    lIEfs en bedankt voor alle reacties!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, wat fijn dat jullie mannetje zo snel wilde komen, had zeker ineens haast ofzo! En wat een eigenwijsje zeg, toch nog even snel draaien. Wel goed van je dat het je zelf is gelukt hem zo eruit te poepen! Geniet maar lekker van je mannetje! (ennuh, badedas classic om je onderkant mee te wassen, doet echt wonderen!)

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh welkom thuis! Rust goed uit en geniet maar volop!

Nou mijn mannetje lag o kwart over 7 in bed hij was kapot en alleen maar huilen (we kennen hem echt niet zo) is ook in mijn armen in slaap gevallen (wat genieten is dat, want ook dat doet hij NOOIT) hopelijk vanacht een goede nacht!

Weekend weer om :( morgen wordt het geloof ik ook rot weer om weer depri van te worden. Ben ook nog steeds mezelf niet! Ik merkte ook de laatste tijd dat ik mijn relatie beetje verwaarloosde :$ gelukkig hebben we gisteravond goed gepraat en moest erg huilen, alles kwam er ineens uit! Zou het echt nog steeds die hormonen zijn?

Nou ja vandaag wel lekker dagje gehad met mijn gezinnetje, lekker 1,5 uur door de duinen gewandeld met de hond erbij!

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Didlina wat fijn dat je even iets van je heb laten horen.

@ Poohbear die kleine smurf had idd ineens hele erge haast.
    En toch nog even snel gedraaid.
    Hele fijne kraamperiode

@ Syb wat een leuke banner heb je zeg :)

Vanmorgen heeft Nomi haar gehoortest gehad en alles was okidokie.
    Vanmiddag even naar de dokter ik denk dat ze spruw heeft (arme schat)
    En Mika kan dan ook gelijk mee die heeft al dagen last van zijn keel en zijn tong is sinds gisteren helemaal dik en rood
    Hopelijk is het straks nog even droog, zodat ik nog even een rondje kan lopen met de kids.

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara leuk weet wat van je te horen! Oh dat Spruw zo rot! ik kwam er bijna nooit vanaf! Geef je trouwens borstvoeding?
    Nou sterkte bij de dokter!

Jesse heeft vanacht beter geslapen, hoefde er maar 2x uit lag wat de mopperen in bed en zijn speen erin en hij ging weer verder slapen. Vandaag weer maandag het is een sombere grijze dag met regen :(

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Fijn Didlina, dat het (behoudens de drukte en de reguliere kwaaltjes) allemaal goed met je gaat!

Grt

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Nee ik geef geen borst voeding.
    Hopelijk is ze er snel weer van af, want ze drinkt nu ook minder.
    En na 2 uurtjes begint ze alweer te huilen omdat ze dan alweer honger heeft.

Ze begint ook heel goed met drinken eigelijk te snel (ze verslikt zich dan) krijg daarna het flesje er met moeite weer in (ze doet dan telkens de tong omhoog) en als ik de fles er weer in krijg dan is ze doodmoe en krijgt ze de fles niet leeg gedronken.
    Wij moeders ook maken ons altijd zorgen om die kleintjes.

Net bij c1000 en kruidvat de babydoos opgehaald.
    Die van c1000 vond ik wel leuk, maar die van kruidvat vond ik stukken minder.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

even snel een berichtje.
    Didlina fijn wat van je te horen we maakten ons al ongerust.

Meisje zo lekker geshopt, leuk!

Pooh lekker genieten van Jens!

Wij zijn een weekendje weg geweest, het was wel gezellig maar zaterdag begon mijn kleine neefje met overgeven, snachts mijn schoonzus buikgriep, zondagmiddag mijn man, daarna begon Tygo alles eruit te gooien en savonds mijn broertje en zondagnacht mijn moeder tot nu toe hebben mijn vader en ik alleen een raar gevoel in onze buik en wat misselijk. Dus al met al was dit niet zo leuk al hebben we ons de vrijdag en zaterdag wel vermaakt. Tygo is nog niet fit vanmorgen nog alles eruit gegooit en net heel hard huilen denk van de buikpijn. Dames baby's met buikgriep wat doe je met de voedingen geven enzo? weet niet wat het verstandigst is....

Makkie bedankt voor de sms, las hem wat later vandaar dat ik niet terug heb gesmst.

16. hallo meiden,

hoe is het met jullie? Heb me in het begin van mijn zwangerschap hier aangemeld maar had de puf niet om langs te komen :oops:
    Heb wel meegelezen en wil Thamara en pooh nog feliciteren met Nomi en Jens.
    Ik weet nog zo goed dat jullie een posi test hadden!

@ Milla & meisje hoe verloopt jullie zwangerschap?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne hoe gaat het met jouw? Alles goed met de kleine, 20 weken echo gehad...

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, welcome back! Wat vervelend nou juist al die zieke! Heel veel beterschap met Tygo, voor die kleintjes is het altijd het rotst natuurlijk.... (en graag gedaan voor de sms)

Ryanne, heeee daar ben je weer eens! Zo, dat schiet alweer op zeg, ruim over de helft! En alles goed?

Thamara, zo herkenbaar dat je je druk maakt om de hoeveelheid dat ze drinken. Dat heb ik hier losgelaten, ze drinken hoeveel ze zelf willen. Seth was in het begin ook een erg wisselde drinker, maar kwam zo goed aan. Nu drinkt hij goed, maar ook niet altijd alles helemaal op hoor! (vooral de laatste fles) Succes met de spruw, erg vervelend.

Zonet Seth lekker in badje gedaan, vond ie heerlijk. Daarna de fles, maar was te moe om alles leeg te drinken, hahaha slaapkop. Straks even langs de buurvrouw, ze is jarig en heeft me uitgenodigd. Maar wat moet ik haar in godsnaam geven? We zijn goede buren, maar meer dan dat niet... wat zouden jullie doen?

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Een bosje bloemen, doosje merci roep maar wat hoor.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja daar zat ik zelf ook aan te denken, moet het wel even stoppen met regenen, anders kan ik helemaal niets halen! :)

Deel Deze Pagina