Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    Ha meiden,

zo even vlug een reactie..
    oh haha, ze wordt wakker, nou ja, dalijk dan maar:)
    bye
    (oja makkie, idd een bosje bloemen, of een mooi paasding bloemachtig iets? of lekkere zeep ofzo? wellicht heb je zoiets nog wel in huis?:))
    Nou mn meissie heeft 2,5 uur geslapen.... :confused: :confused: :confused:

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden,
    nou daar ben ik weer, haha..
    Wat een weer he? bahbah, heb meteen weer een herfstbluess te pakken.. Heb net een hele zak chips weg zitten werken, en nu natuurlijk flinke spijt. achja..
    Nou hier gaat het helemaal prima. Meissie doet het zoooo goed:)

@welofnietweerzwangerworden: zoals jullie weten willen wij graag weer zwanger worden. Ik kan me er alleen NIKS bij voor stellen. kun je van een 2e ook zoveeeeel houden? Ik voel me niet zo zeer schuldig naar isabella toe, maar dan meer naar de 2e. Die heeft niet zoveel alleentijd met mama en papa als isabella. Wat vinden de mama's met meer kindjes ervan?

@Pooh: welkom back:) grijns! Wat een dwarsliggertje zeg! hoe gaat het nu? geef je btw bv? nee he? NOgmaals bedankt voor je smsje:) grijns.. snapte je mn smsjes een beetje? je zult gedacht hebben... :oops: :oops:

@thamaraa: je klinkt alweer ontzettend fit:) leuk te lezen hoe jij van je kleintjes geniet! ik hoop dat de spruw snel over is! hier hoef je er btw niet per se mee naar de dokter, even bellen was ook goed.

@Lot: hoop dat de buikgriep snel helemaal over is.. wat een ellende zeg... Mbt eten, geen idee. gewoon wat extra's geven! Hij moet toch vocht binnen krijgen he..

@de rest: dikke knuff

3. @ didlina zie nu pas dat je zwanger bent Gefeliciteerd meid! Al een echo gehad?

@ Lot hier gaat alles goed, 20 weken echo idd gehad en alles helemaal in orde. Weten dat het een meisje wordt en daar zijn we erg blij mee.

Hier ook echt smerig herfstweer. Valt tegen na die par heerlijke dagen.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, wat gaaf een meisje! Leuk hoor!

Ja, wat een bud weer he.... kan zo niet eens ff boodschappen doen :(
    Nou Seth ligt al vanaf 12.00 op bed! Hij wordt af en toe wel wakker, kletst dan even wat en valt weer in slaap, hihihi gekke jongen!

Taliaa, dat gevoel snap ik van je, en dat hoor je zo vaak van mama's. Maar ik weet zeker dat je net zoveel van je eerste als van je tweede (of nog meer) kindje houd! En dat er dan minder tijd is... ach, dat zal toch wel meevallen? Nee hoor meid, die liefde kun je straks heeeel goed verdelen!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    hihi, die Seth, die heeft het slapen goed door zeg! fijn he!
    ja, wat een weer:( bahbah,. Was gelukkig vanochtend even snel met de auto boodschappen wezen doen. dus ik heb nu lekker mn joggingbroek aan, haha, we gaan er niet meer uit vandaag.
    En ja, komt ook vast wel goed. Ik merk dat ik echt weer de zwangerschapskriebels krijg, hihi. alleen die gebroken nachten hoeven van mij niet, maja, die horen erbij,.

Oja, ik heb mn sol.brief vandaag verstuurd. Echt een slechte brief. T lukte me niet om wat leuks op papier te zetten, maar goed. Nu afwachten, ik hoop zoooooo dat ik op gesprek mag komen.
    Verder zijn we op zoek naar een huurhuisje, maar ja, we staan pas 2,5 jaar weer ingeschreven, dus dat gaat nog wel even duren. Een koophuis hebben we nu maar uit ons hoofd gezet.... Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte:)

Liefss, taliaa

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Ryanne 24 weken alweer gaat snel zeg.
    Een meisje leuk hoor gefeliciteerd.

@ Makkie ja erg he die hoeveelheid wat ze drinken.
    Ze moet 600cc per dag drinken en dat haalt ze gelukkig wel.

@ Lot heel veel beterschap met alle zieken.

@ Taliaa ja ben alweer heel goed ter been.
    Was toen met Mika ook heel vlug weer ter been.
    En ik moest toch met Mika naar de dokter, dus dacht neem dan gelijk Nomi ook mee.
    Mika heeft door de griep/verkoudheid zijn tong helemaal dik.
    En Nomi heeft idd spruw arme schat (ze vind het heel erg vies dat daktarin)

En over je vraag of je van een 2de net zoveel hou.
    Kan ik met volle overtuiging zeggen JA ECHT WEL.
    Had ik ook niet verwacht maar het is echt zo.
    En je zit zo in het ritme met 2 kindjes, Nomi is net 2 weken en heb het gevoel of ze er al veel langer is.
    En heb nu ook veel meer geduld ook naar Mika toe.

@ All
    Dadelijk lekker spagetti maken, mijn man moet langer werken.
    En dan vanaaf als de kids in bed liggen duik ik ook lekker gelijk in bed.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Pff we hebben vanavond de geslachtsbepaling.. vind het zooo spannend. De gyn heeft vorige week natuurlijk al een uitspraak gedaan, maar ze was nog niet helemaal zeker.. straks is het toch het andere geslacht haha! nou het zou mij niet uitmaken hoor, maar wil het zooo graag weten!

@ Taliaa, ik dacht ook dat ik nooit zoveel kon houden van een tweede dan van de eerste, maar niets is minder waar. Sinds mijn tweede kindje geboren is, voel ik net zo veel voor haar als voor de oudste! Door leeftijdsverschil zitten de kinderen altijd op een ander niveau, maar ik geniet van beide met volle teugen. Soms heeft de ene een moment waarbij ik wegzwijmel (bepaalde opmerking, iets doen) en dan weer de ander, maar de liefde voor hen is altijd even groot. Ik heb veel zwijmel momenten haha. Je zous de liefde die je voor je kindjes kunnen zien als een taart, het is niet zo dat je oudste na de geboorte van je tweede ineens maar de helft van de taart krijgt, maar ineens heb je onverwacht 2 taarten echt waar ;)
    Ik was ook altijd bang voor aandacht verdelen enzo. Maar eigenlijk ging dat geheel vanzelf, veel dingen doe je gewoon gezamelijk, beide kinderen overal in en bij elkaar betrekken en is het toverwoord. Voorbeeldje: Als ik een spelletje doe met M. zit D op mijn schoot erbij. Eigenlijk kun je bijna alles samen doen, met elk op zijn/haar eigen niveau en hoe ouder ze worden, hoe leuker en gemakkelijker het gaat.

@ Ryanne fijn dat alles goed gaat!

@ Didlina ook fijn dat alles goed met jou gaat!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ooohhhh Milla, spannend!

X

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla spannend zeg veel plezier vanavond!

10. Milla

Milla Niet meer actief

Lot, tnx!

@ meisje, jij wilt ook weten wat het wordt, toch?
    Maak jij het bekent bij fam en vrienden?

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, wij willen het wel gaan vertellen ja.
    Vooral omdat ik gewoonweg geen zin heb om nog 20 weken mijn mond te houden en niet lekker kan shoppen waar mijn vriendinnen bij zijn :oops: .
    Ben ook SUPER benieuwd, ik wilde eigenlijk al wel een pretecho om een geslachtsbepaling te laten doen maar dat vindt mijn lief niet nodig...
    Dus nog 4,5 week wachten!

X

12. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje, Je hebt ook wel gelijk hoor, ik begin nu zelf steeds meer te twijfelen.. Bij de meiden wist iedereen het en hebben we er geen geheim van gemaakt, pmdat dit ons laatste kindje is wilde ik het graag als een verassing houden, zeker omdat we al 2 meiden hebben..Mijn man maakt het niet uit.. sinds de gyn een uitspraak heeft gedaan praat ik al duidelijk in de hij/zij vorm gelukkig nog niet tegen anderen, maar ik ben nu al steeds bang mezelf voorbij te kletsen.. Ik heb eigenlijk ook geen zin om de hele tijd heel spastisch wil gaan doen met al mijn uitspraken. Ik ben daardoor sinds een paar dagen heel erg aan het twijfelen wat we zullen doen.

13. Milla

Milla Niet meer actief

Jammer trouwens dat je vriend niet wil, voor de kosten moet je het in elk geval niet laten.. het kost hier maar 25euro als het veel duurder was geweest dan had ik die paar weken ook wel gewacht.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, vertel het maar gewoon lekker aan ons hoor! :) Nee hoor, meid lekker zelf weten! Veel plezier vanavond! Ennuh, je verhaal over houden van meer kindjes... mooi omschreven en ik geloof je meteen! Komt helemaal goed met die moederliefde en meerdere kindjes!

Meisje, ja tis wel praktisch voor jezelf, kun je waar andere bij zijn los gaan met winkelen en hoef je niet elke keer zo na te denken wat je zegt. Nog 4,5 week, dan weet je het! Heb je zelf een voorgevoel al?

Thamara, nou joh, zolang ze dan aan haar cc zit die ze 'moet' drinken, dan is dat hartstikke goed toch? Wat goed dat je al zo gewend bent en het allemaal al vanzelf gaat! (en wat heerlijk dat je zo goed alweer te been bent!)

Taliaa, jaja die jongen van ons vind slapen steeds lekkerder vinden! Maar jou meisje heeft ook lekker lang geslapen vanmorgen/middag toch? Heb je even tijd voor andere dingen rondom in huis he? Hoewel ik met Seth bezig zijn natuurlijk het allerallerleukste vind, maar je snapt me wel... de was wordt helaas niet vanzelf schoon :(
    Hoop ook dat je uitgenodigd wordt voor een gesprek meid, zou super zijn! En nu nog een huurhuisje en lekker weer zwanger worden hihihi, wat wil een mens nog meer!

Nou, heb maar effies de buurvrouw voor haar verjaardag afgebeld. Kan niet zonder iets aankomen en het regent nog steeds hard. Nu ga ik er donderdag even langs.

Volgens mij duurt het niet lang meer voordag Seth zijn voetjes te pakken heeft! Loopt zo met zijn beentjes omhoog te zwaaien! En duimen doet ie ook steeds meer, zoooo schattig!

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, dat is het zeer zeker niet hoor!
    Ik denk dat hij gewoon zoiets heeft; laat het maar gewoon 'veilig' bij die 20-weken echo gebeuren, hij heeft volgens mij niet zo veel vertrouwen in die particuliere bureau's (wat denk ik helemaal niet nodig is, maar toch).

En ehh... wij zijn hier allemaal voor vertellen hoor Milla!
    (beeeeeetje eigenbelang is het wel hoor ;) )

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: Nee, ik heb helemaal geen voorgevoel. En de mensen in mijn omgeving zijn ook allemaal erg 50/50, de ene zegt een meisje en de ander zegt zeker te weten dat het een jongen wordt.
    De chinese kalender zegt een jongen, ik moet eerlijk zeggen dat ik die wel heel vaak vind kloppen...

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

de chinese kalender klopte hier wel! Maar ik had al meteen bij de positest het gevoel dat ik een jochie in mijn buik had! Heel gek, maar dat voelde ik echt heel sterk! (twas zelf zo erg dat als men zei, je krijgt echt wel een meid, dat ik denk meteen in mezelf dacht, die is gek, tis echt een jongen hoor!) En ik zei ook vaak zat tegen mijn buik als de kleine druk was, Hee jochie rustig aan daar! Daarna zei ik meteen, euh of meisje hoor, vind het net zo leuk als je een meisje bent.... ik voelde me daar soms wel schuldig over, net alsof ik geen meisje wilde ofzo.... had echt geen voorkeur, alleen een heeeeeel sterk voorgevoel!

wat een gezwets weer, hahaha sorry hoor!

Nou, spannend hoor meid! Als ik mag gokken denk ik bij jou ook een jongen.... heb dan natuurlijk 50% kans dat ik het goed heb he? hahahaha

18. Milla

Milla Niet meer actief

Haha, makkie leuk he dat gegis, wat denk je bij mij... nu zeggen hoor, want anders heb ik het straks misschien al vertelt ;)
    Nee serieus, ik denk dat ik het maar gewoon ga zeggen, ook uit eigenbelang haha, ik heb geen zin in dat spastisch bewuste gedoe bij alles dat ik zeg.

Ik denk dat Meisje een meisje krijgt. Klinkt ook logisch toch :p
    Hier klopte de chineese kalender tot nu toe 2 x niet, dus ik heb ook niet meer gekeken, en zeg nou zelf al die zaadcellen met verschillende chromosomen zijn toch niet beïnvloedbaar door een kalender?

Ik heb helemaal geen voorgevoel, eerst dacht ik een jongen, toen een meisje, nu is het afwachten..

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik denk dat milla een jongen krijgt ....

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    of een meisje ......hahaah

Deel Deze Pagina