Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ik weet het niet ...ik weet ook niet hoe makkelijk een 2e gaat ....maar Jelmer blijft alitjd mijn klein wondertje !

2. Milla

Milla Niet meer actief

Mijn man belde net was gelukkig met dat ik het wil vertellen, was ook bang dat de oudste het zou zien als we het kamertje gaan schilderen en het dan aan iedereen doorkletst, dus we vertellen het maar... niet van harte, maar heb geen zin om constant op te moeten letten wat ik zeg.

Hihi, jongen/meisje/jongen/meisje.. Vanavond rond 21.00 kom ik het vertellen!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hahahahah Syb, dan heb je sowieso gelijk ;)

Milla, ik denk ook een jongetje bij jou (had ik al eerder getypt). Waarom geen idee, gewoon gevoel! Leuk als je het gaat vertellen, kan nu al niet wachten! Vertel je het meteen straks al, na de echo? LEUK LEUK LEUK!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo milla, we poste tegelijk! Maarruh, straks weten wij het dus ook, JAJAJAJAJAJAJA!

5. ik denk Milla een jongen en Meisje een meisje.
    Hier denkt iedereen iets anders en ook de chineese kalender klopt niet.
    smakelijk allemaal

6. Milla

Milla Niet meer actief

@ Ryanne heb jij het wel vertelt in jou omgeving (fam/vrienden)?

7. nee hier weet niemand het en moet zeggen dat ik niet gedacht had dat ik zo goed mn mond kan houden ;)

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla heel veel plezier vanavond.

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Spannend Milla! Als het lukt ben ik er vanavond natuurlijk hihi :)

Ik kan normaal nooit mijn mond ergens over houden of liegen maar over het geslacht ging me dat goed af niemand heeft aan ons kunnen merken dat we het geslacht wisten.

Tygo heeft tot nu toe de kleine beetje binnen gehouden alleen is het niet veel wat hij drinkt weet niet hoeveel hij binnen moet krijgen eigenlijk. Net wel wat ors gegeven straks weer maar hij slaapt heel veel. Had nooit gedacht dat ik zo snel bezorgd zou zijn over mijn ventje.

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Sejit zeg. Heb ik net bij het nagel knippen Thijsje in zn duimpje geknipt. Hij heeft niet gehuild of gevoeld, maar het bloed als een gek dus ik moest er een pleistertje opplakken. enneh die sabbelde hij zo weer los. Dus nu 2 grote pleisters op zn duimpje en straks kijken of ie hem niet los gesabbeld heeft of ingeslikt. brrrr ik vind het maar niks zo'n pleister. Maar hij vond hem mega interesant. Gelukkig ook weer een mailtje van mn man gehad, die heeft het mega super druk.
    @mila veel plezier vanavond. Ik denk een jongentje.

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Auw die arme Thijs! Ik heb het bij Suze ook een keer gehad hoor!

Wat hebben jullie allemaal veel geschreven zeg!

Uhm Milla; veel plezier en ik denk nog steeds een meisje! Nou nog ff geduld hebben!

Suze heeft de 6e ziekte, gelukkig voelt ze zich wel steeds een beetje beter!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @suze, beterschap meis!
    @milla, we wachten af hoor!:) leuk dat jullie het vertellen! Ik denk een meissie!
    @Thijs, die moeder van jou ook..;) (sas, overkomt iedereen een keer hoor!)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden
    ik kan amper zitten omdat die hechtigen zo fijn zijn (not!)

We hebben vandaag 2 kraamverpleegsters in huis gehad. Wat een luxe! tot 16,00 werd ik in de watten gelegd.
    1 van hen is een leerling. We doen het nog kalm aan, want Jens heeft vanacht wat krampjes gehad. Dus we hebben maar een 5 uurtjes geslapen denk ik..pfffff
    Verder doet ie het heel goed.
    De vk heeft hem gemarteld met de hielprik vanmiddag.Echt zielig!
    Ik ga zo flesje maken en hopelijk wat slapen!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, rot he als je onderkant zo voelt... en 5 uurtjes slapen snachts, dat is toch heeeeeel netjes? hadden wij toen nog echt niet hoor! Vervelend van Jens krampjes... zielig hoor.

Chantje, fijn dat suze alweer opknapt, beterschap verder!

Sas, a gos, kan gebeuren hoor, tis ook zo lastig met die bewegelijke handjes!

Milla, waar blijfffff jeeeeeee!

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    tik tak tik tak...

tis al 10 over 9.....

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje zeg heb even gewerkt en er zijn weer 2 pagina's vol geschreven hahah!

Maar goed Makkie krijgt een JONGEN (denk ik)
    En ik denk Meisje ook een jongen.

Sas: Heb het bij Jes ook is gehad maar toen was die pas 3 weken, en ook pleister omgedaan voelde me zo schuldig! Maarja he kan gebeuren :oops: Fijn dat je weer wat heb gehoord van je man!

Taliaa ja het lijkt mij juist dat de aandacht van de eerste beetje wordt verschroven omdat er een 2de bij is. Ikw eet wel bij mijn zus blijft de jongeste wel haar oogappel, als die bijvoorbeeld valt springt zer veel sneller op dan bij de 2de. Nou is de 2de ook wel een harde ;) En de eerste heel gevoelig. Ik denk gewoon dat je, je gevoel moet volgen dat, dat het beste is! Ik denk dat 2 kids op elkaar zowel ze voordelen als ze nadelen hebben (das met alles eigenlijk)

Chant fijn dat Suze opgeknapt is!

Uhmm en hier verder alles goed, Jesse ligt al tijdje te slapen was weer erg huilerig vanavond , wil heel graag bij on zitten (met de nadruk op ZITTEN) En oh ja kreeg vandaan compliment op me werk op ik was afgevallen, nou die opmerking had ik wel even nodig, om door te gaan ;)
    En even over het sterkte gevoel tijdens je zwangerschap, bij mij zeide de meeste ook een meisje maar ik had zo'n sterk gevoel dat het een jongen was, vooral toen ik wist dat me nicht een meisje kreeg! En de Chineze kalander zei hier een meisje, maar goed het moederinstict heeft het gewonnen ;)

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik denk dat je Milla bedoelt, ik heb al een jongen hoor ;) :D

Goed he, dat moederinstinct! Jij had dus ook al sterk het gevoel een jochie te krijgen. Knap van ons he? ;)

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heeeeee Milla, wil nog wel de verrassing horen hoor, voordat ik straks ga slapen! Anders doe ik vanacht geen oog dicht hihihihi :)

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sorry hahaha ja Milla ;)
    Ik haal jullue vaker door de war!
    Ja denk toch dat het echt een instinct is!

20. Milla

Milla Niet meer actief

Nou hier ben ik :D

(Trommelgeroffel) (Trommelgeroffel)...........................
    .................................................................................
    ......................................................................................

Wij krijgen een.....

MEISJE :) :) :)

Ik had het niet verwacht hoor, want donderdag in het ziekenhuis zeiden ze dat we een jongen zouden krijgen.. :) :) :)
    Maar het is nu wel heel zeker, geen twijfel mogelijk.

Ik ben heel blij, (met een jongen ook hoor) maar lijkt me helemaal geweldig, 3 meiden![/b]

Deel Deze Pagina