JAAAA MILLA WAT GAAF! Jee straks 3 meiden zeg, wat stoer! Zag alles op de echo er verder goed uit? Wauw hee, van harte hoor! (zo nu kan ik straks lekker slapen )
Het was alleen een geslachtsbepaling dus veel verder heeft ze niet gekeken, maar alles zag er op het oog (maar ja, ik ben natuurlijk niet deskundig) goed uit.. Welterusten, slaap lekker
Hahah eerst een jongen en dan een meisje, Stond je niet even te kijken toen ze het zeide? Wel leuk hoor 3 meiden! Je man heeft straks niks meer te vertellen Nou dames ik duik me bedje in! Weltruste allemaal en een goede nacht rust gewenst!
ooohhh dan is je man echt in de minderheid milla ...hahahah zie hem al lopen met winkelwagens vol met maandverband en chocolade hihi , maar wel ontzettend leuk natuurlijk !
OOOOOOOOOOOH Milla 3 meiden wat onwijs leuk! Ook wel een beetje gek misschien, je was al over HIJ en HEM aan het praten. Nu is het ZIJ en HAAR!
@milla, wat ontzettend leuk! 3 meiden dalijk! (ikhadgelijkikhadgelijk)Was verders ook alles weer goed op de echo? @debjes, goed joh! afgevallen! wat doe jij? niet snoepen en sporten of iets anders? (bij mij blijft de wijzer hangen) @poohbear: 5 uur slapen als dat 's nachts is, is dat heel netjes hoor! tuurlijk is het kort voor jullie, maar op zich erg netjes van Jens1 Tip voor t zitten: ik zat op een voedingskussen die ik in de rondte had gelegd, dus met mn onderkantje in het gat zeg maar. Dit ivm mn aambeien, maar zo had ik ook geen last van de hechtingen.. Maar goed, het is beter om op een harde ondergrond te zitten. Ik moet trouwens wel zeggen dat toen de vlos de knoopjes enzo eruit haalde, ik ineens minder last had! succes meid! ennuh, lekker weken in de badedas? @all, zo heerlijk. Mn meissie heeft nu 's ochtends niet meer meteen honger, Die speelt eerst nog in bed, dan haal ik ze druit en speelt ze nog in mijn bed of in de box en dan eens een keer de fles. Lekker wakker worden voor ons! Nou dalijk naar cursus: coördinator BHV, klinkt wel he Liefss, Taliaa
Goeie morgen, Ben helemaal happy, van ochtend tegen de meiden gezegd dat ze een zusje krijgen, en de oudste werd heel boos 'Ik wil geen zusje! Ik wil een broertje!' Echt stampvoetend, nou ja, komt omdat een meisje uit haar klas ook een babybroertje heeft en ze zo gek is met dat broertje, trekt wel bij (hoop ik) hihi. Ben wel heel blij met mijn meiden gezin, we hebben een leuke passende naam, heb nog wel 6 dozen vol met meiden spulletjes op zolder, dus komt helemaal goed! Wordt wel pittig denk ik straks 3 meiden in de pubertijd, maar wel echt genieten! @ Debjes, ja ik was helemaal verbaasd, heb wel 3 x gevraagd of ze het zeker wist, maar moest er vooral heel erg om lachen! Ik zei van te voren al tegen mijn man, straks is het toch een meisje.. en jawel hoor! Fijn dat het zo goed gaat met afvallen, volg je een bepaalde methode of doe je dat op eigen houtje? @ Taliaa, fijn even wat rust in de ochtend, ik ben ook geen ochtendmens, snap wat je bedoelt, succes met de cursus! @ Chantje, klopt we hadden het echt over hij haha! @ Pooh, Vervelend die hechtingen! Ik heb het zelf ook 2x gehad. Ik weet niet of het jou helpt maar ik ging altijd onder de douche als ik moest plassen en daarna wassen met badedas of verdunde dettol om ontsteking te voorkomen. Het heeft zijn tijd nodig, maar wordt beter, echt waar. Fijne dag allemaal! (ik zweef nog even verder op mijn roze wolk!)
Goedemorgen Dames! Makkie hahaha dus je ene dochter was het er niet mee eens ach dat draait heus bij! Ik volgens trouwens geen lijn, ik doe het op mijn eigen houtje gewoon niet meer SNOEPEN! gezond eten veel water drinken! Ben al 3 weken goed bezig! Wil echt deze zomer weer mijn kleren aan van voor mijn zwangerschap!
Ochtuuuuund meiden! Milla, vind het zo leuk voor jullie! Je man krijgt het maar zwaar straks hihihi. En je dochter draait vast wel bij, een zusje is geweldig toch! Taliaa, nou das zeker lekker opstarten in de ochtend! (ben ook totaal geeeeen ochtend mens, wordt wel steeds beter moet ik zeggen....) Debjes, knap hoor zo op je eigen houtje afvallen! Ik wil niet afvallen, maar wil wel dat mijn buik weer wat strakker wordt. En ik wil iets waardoor mijn boobs weer wat steviger worden.... had altijd stevige boobs en nu zijn ze echt veel 'zachter'. Ben er niet blij mee, maar goed, kan er ook niets aan doen! Pooh, ja dat bedoelde ik ook, als Jens snachts 5 uurtjes al slaapt, dat is hartstikke goed man! Ik vertelde dat aan mijn vriend en die zij ook van Zo hee, das lekker! Hier was dat echt niet hoor, meneertje sliep of niet of werd heeel veel wakker. Maar goed, dat heeft ie nou wel bijgetrokken, slaapt nu echt supergoed! Syb, moet elke keer zo lachen als ik jou banner zie. Hahaha die Jelmer in een ei... echt grappig! Krijg zo visite, dacht om 09.30 al... ik probeer Seth wakker te houden, ze komen immers om hem te zien, maar hij wordt steeds meer moe. Vind het zo zielig om hem op te houden... geef ze nog 10 min, dan gaat mijn mannetje naar bed. Dan VETTE PECH voor de visite......
Wat stom! Mijn laatste zin moest onder het berichtje van Pooh komen Ziet er raar uit zo, ik kan het helaas niet meer veranderen, even pb-tje aan de mods haha. @ Makkie, gelijk heb je hoor, je mannetje gaat voor visite!
goedemorgen @ Milla wat super 3 meiden. Ik kom ook uit een gezin met 3 meiden en mijn vader had echt niet anders gewild volgens mij. @ all ben aan het werk en het is druk dus kom straks nog ff langs
Ach even Ego berichtje! Mijn mannetje zit nu heerlijk in de box te spelen (met de vpedingskussen om hem heen, voordat hij valt) en hij is echt vrolijk en trots opzich zelf! Zodra ik hem aankijk glunderd hij! Het is gewoon een volgende stap die hij wilt maken om zelf te kunnen zitten, want je merkt dat hij meer tevreden is nu! Maar goed alles moet op zijn tijd he Hij gaat zo over kwartiertje lekker zijn bedje in, want hij begint wel moe te worden zie ik. Oh ja even over de ochtende, ik ben ook totaal geen ochtend mens ahhaha ik ben verschrikkelijk 's morgens! Maar goed moet zeggen als Jesse om 08:00 uur wakker wordt en ik hem zo lief zie lachen het wel gaat!
HEEEEEYYYY MILLA! WÉÉR een meisje, SUPER leuk! Wat een vrouwengezin wordt het daar, leuk voor je man hoor! Bijzonder, dat ze eerst een jongen dachten, en nu een meisje... Wisten ze het wel zo goed als zeker? Echt LEUK! (.....ooooeehhhh en nu ik nog.... ik ben ZO nieuwsgierig!....)
@ Meisje, ja nu is het echt zeker! Donderdag in het ziekenhuis heeft de gyn vluchtig gekeken en ook gezegd dat we een slag om de arm moesten houden. De echoscopiste daar in tegen heeft wat duidelijkere aparatuur en kijkt altijd meerdere malen, het was zelfs voor ons duidelijk! Kan me voorstellen hoe benieuwd jij bent! Wanneer weet jij het?
Pfff.... nog 4 weken en 3 dagen wachten... Dan hebben we de 20 weken echo, dus dat duurt nog even. 24 April, ik kan niet wachten tot het zover is! X
Oef dat is nog wel even.. maar aan de andere kant 4 weken zijn ook weer zo voorbij toch? Ik heb 15 april de uitgebreide screening in Maastricht, duurt ook nog even, ook spannend! Dat het gezond is, is toch het belangrijkst.. Ben heel benieuwd wat jij krijgt! Zo nu mijn oudste even uit school halen, kijken of ze al uit de school geklapt is haha.
Milla wat leuk nog een meid erbij! Lot als Tygo maar af en toe een plast krijgt hij nog genoeg binnen. Vooral vaak kleine beetjes aanbieden desnoods op een lepeltje. Meisje nog even wachten. Makkie ik hou Jaimy ook echt niet op voor visite. Debjes JIPPIE wat goed van Jesse! Didlina en Ryanne fijn dat het goed gaat met jullie! Taliaa spannend hoor die brief nu even afwachten. Sybje jeetje zeg nu al een tandje! Jaimy heeft nog niks. Sas fijn dat alles goed gaat met je man. En jeetje shit zeg met Thijs zijn duimpje. Ik ben er ook steeds bang voor maar gelukkig nog nooit gebeurd. Net intake op het KDV gehad. Jaimy heeft lekker gespeelt in de groep. Nu voglende maandag en woensdag wennen en volgende week vrijdag voor het eerst de hele dag.
@ Milla weer een meid leuk hoor. Dat word een gezellige meiden gezin En je dochter trekt echt wel bij hoor (mijn zoon wilde eerst ook geen zusje en nu is die er helemaal blij mee) @ Meisje 0123 Voor je het weet is het 24 april en dan kun je weer uitgebreid naar je baby kijken, ben heel benieuwd naar wat jullie verwachten (jongen of meisje) @ Debjes Ja dan voelt die kleine man zich heel trots als hem ineens weer iets lukt. Leuk om dat te zien he ? @ Makkie Ja dan heeft de visite idd pech. Als hier visite komt wil ik Nomi nog wel eens in de box laten slapen. Maar als ze slaapt dan blijft ze echt wel in de box liggen, moet dat gepluk en getrek dan niet hebben hoor. @ Poohbear Hopelijk gaat het snel beter met je knip. En hoe voelt het nou ? mama zijn ? @ Taliaa Ik ben juist wel een ochtend mens. Als ik wakker ben, dan ben ik ook goed wakker en aanwezig Ik heb meer moeite, met s'nachts eruit te moeten (moet dan echt moeite doen om wakker te blijven) @ All Gelukkig werkt de zalf al goed voor de spruw van Nomi. Hopelijk is het snel helemaal over zodat ze weer beter haar flesje gaat leeg drinken. Wat baal ik van dit weer zeg, heb zo'n zin om een eind te gaan wandelen maar het is hier zo bewolkt dus het zal zo wel weer gaan regenen Dat word dus thuis blijven met mijn 2 moppies. Hele fijne middag allemaal. Liefs Thamara
Milla een derde meid gezellig zeg! Het is wel wat nadat de gyn had gezegd een jongen had je dat idee en nu weer omschakelen, met 20 weken nog een keer bevestiging dat is altijd fijn. Tygo is nog niet helemaal fit maar houd zijn voeding er nu wel in en drinkt iets meer gelukkig vannacht lekker bij ons op de kamer geslapen, heerlijk zeg. Zelf rommelt het nog wel wat van binnen hoop dat het daar bij blijft.