Thamaraa fijn dat de spruw bij Nomi minder aan het worden is. Lot hier heeft het zeker nog een kleine week geduurd voor Jaimy weer zijn eigen kiplekker voelde. Fijn dat hij alles beter binnen houdt.
@ Cira, fijn dat het al beter gaat met Tygo! @ all, ik heb een foto van de echo van gister van ons poppetje in mijn album geplaatst!
Milla, wat een mooie echo foto van jullie poppetje! Lot, hee die bink van jou mag er ook wezen hoor, lekker ventje! Beterschap verder, gelukkig gaat het alweer beter met Tygo! Thamara, fijn dat de spruw beter wordt. En nog lekker kunnen wandelen of bleef het slecht weer? Vanmiddag even met mijn moeder en Seth wezen shoppen. Leuke kleertjes gekocht en leuke van mijn moeder gekregen. Was erg gezellig! Mijn moeder is ook zo verliefd op Seth, zo geweldig om te zien! Hij heeft heerlijk om zich heen liggen kijken in de wagen (kap naar beneden, was overdekt centrum). Mensen keken veel naar hem en 1 vrouw zei, oooh wat een lekkerding zeg, mooi mannetje! hihihihi dat wist ik natuurlijk al lang, maar altijd leuk om te horen (mama trots!) Hier ook even een foto van mijn lekkerding!
Lot, ja gaat hard he met die mannetjes van ons! Vind dit wel een hele leuke leeftijd moet ik zeggen! Maar volgens mij zijn alle leeftijden uiteindelijk even super! Leuke foto in de tummytub, hij geniet er echt van zo te zien!
Denk dat alle leeftijden leuk zijn maar ik geniet heel erg van hem. In de tummytub was afgelopen weekend en iedereen stond te kijken dus alle aandacht maar hij vind het wel lekker.
wat een leuke foto's van jullie moppies! @ milla leuke echofoto. Ik wil met 27 weken nog een 3d/4d echo laten maken. Maken jullie veel gebruik van de tummytub? Wel handig hier met al die mama's
Heb al een reactie gegeven op de foto's op hyves hihi! Wat een heerlijke mannetjes! Ik heb Suze nooit in de tummytube gadaan....
Chantje, dank je voor je reactie op hyves! Wij hebben Seth 2x in de tummytub gedaan, deze had de kraamzorg meegenomen. Zal even een foto daarvan plaatsen: hihihi schattig he, hij is hier 5 daagjes oud!
Leuke foto's zeg! Ik vond de tummy tub ideaal! Jesse vond het ook erg fijn, hij wile nooit in badje pas met een maand of 4, hij was altijd erg bang maar in de tummy tub zat hij heerlijk! Hij zit er nu nog zo afentoe in, ik wissel het af!
mmmhhh tummy tub was hier een hel ...jelmer wil alleen in een grooooooot bad hahah @makkie : leuk truitje hihi ...die heeft jelmer ook! jelmer komt toch ook uit een ei ? hahah leuke foto's meiden !
@ Makkie Nee het bleef maar regenen, dus niet weg geweest helaas. Het ziet er voor vandaag ook heel erg treurig uit @ Milla Wat een mooie echo foto van je baby. En heeft je dochter nog verteld op school dat ze een zusje krijg ? Leuke foto's van jullie kids Dadelijk Nomi lekker in bad doen, ze kan daar echt helemaal van genieten. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
goedemorgen ! @thamara : lekker is dat he ? Jelmer gaat zo bij de buren in bad ......wij hebben zelf geen bad ....en ik kan hem niet lang vast houden in een volgelopen douchebak ....
Wat zie ik veel leuke foto's voorbijkomen! Mooi hoor! Even over de tummytub, ik vind het maar een onding. Mijn kraamverzorgster had er met de oudste een meegenomen maar mijn dochter vond het niet fijn. Daarna heb ik het nog 2x geprobeerd maar dat was ook geen succes, ik vind het ook lastig om in zo'n ding het kindje te kunnen wassen. Geef mij maar een gewoon badje! @ Thamara, nee ze heeft wijselijk haar mond gehouden. Hihi, ik had gezegd dat ze het wel tegen haar vriendinnetjes mocht vertellen als ze wilde maar niet (net als toen ze wist dat ik zwanger was) het over het hele schoolplein mocht schreeuwen Badder ze! @ Ryanne, ik zit nog te twijfelen over een extra echo rond 26 weken. Lijkt me wel heel mooi, jij komt toch ook uit Limburg, waar laat jij deze maken? @ Makkie, echt een leuk shirtje! Knap mannetje hoor! @ Chantje, jij hebt dus ook zo'n koosnaampje hihi. De oudste noemen we heel vaak poppiedijntje en de jongste is Poppelientje, ook wel Maamie of Dinkie, onze derde zal ook wel zoiets krijgen ons kennende, ze heeft al een liefkozende verkorting van de naam die ze gaat krijgen, die namen gebruiken we eigenlijk nooit in het bijzijn van anderen haha. @ all, Hebben jullie koosnaampjes?
goedemorgen allemaal! oke dan wordt het hier ook geen tummytub. Hebben al een badje dus het zou voor erbij zijn. @ Milla ik ben twee keer bij het lichtpunt in Nuth geweest en was echt super. Ze nam echt de tijd en de moeite en kregen beide keren meer foto's mee als van te voren gezegd. Ook 3d foto's terwijl we daar niet voor betaald hadden. Had nu weer bij haar willen gaan maar ze had het superdruk en daarna was ze met vakantie dus raadde ze me babyview in Oirsbeek aan.
Hey dames! @ Makkie: Wat een SUPER schattige foto van Seth in die tummy tub! Wij hebben er ook (nog) geen, wel al een badje met standaard maar dus nog niet zo'n emmer. In die standaard past wel ook een tummy tub en ik meen dat die dingen helemaal niet duur zijn dus wellicht dat ik er toch nog een koop (haha, en als ik 'm dan niet gebruik kunnen we hem altijd nog gebruiken als emmer voor het poetsen ). X