Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, dat dacht ik ook!
    En ons badje en de standaard komen ook van de Hema, dus dan past het zeker!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden, wat een geklets zeg!

@debjes, wat een leuke foto's weer! is iedereen weer beter?
    @sybje, haha, dat paasei van jullie:) hoevoel je je verder over het niet zwanger zijn enzo?
    @ryanne, welkom back!
    @meisje, haha, leuk he, babyshoppen! wij hadden een tummytub, maar daar is ze 1x in geweest, gilde moord en brand, daarna nooit meer geprobeerd. Nu gaat ze eigenlijk altijd mee in het grote bad, vindt ze héérlijk!
    @milla, vond die zin al zo vreemd in je berichtje, maar nu snappen we het:) Spannend dalijk de uitgebreide screening! zouden ze bij D iets hebben kunnen zien op de echo, nee toch?
    @thamaraa: thnx voor je toelichting over 2 kids! heerlijk je berichtjes over je kinderen, ik geniet op afstand met je mee!
    @koosnaampjes; hier was het tijdens de zwschap frummeltjes, nu is het tante pollewop of diva en lieverd/liefie, maar het meeste toch tante pollewop, haha. Ik probeer ook om pukkedijntje er een beetje in te krijgen, zo noemde mijn papa me, en ik weet zeker dat hij Isabella ook zo genoemd zou hebben :cry:
    @all, t gaat hier hartstikke lekker. net bij mn zus geweest, en daar is ze in mijn armen even in slaap gevallen. Gezien onze strikte regelmaat komt dat dus nooit voor, dus was wel even genieten. Nu ligt ze te slapen en dalijk weer eten en rond 1500 komt schoonmoeders...
    Vanavond lekker tapas eten met mn oudcollega's (die zijn allemaal al opgestapt op t werk), dus dalijk nog eventjes de keuken in, maar ik houd het lekker simpel!

Liefss, Taliaa

WAT EEN ROTWEER, zit helemaal in mn herfstdip, OPNIEUW! :thumbdown: :thumbdown:

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden ik zal de tummytub we bij de prenatal halen voor de gene die er nog geen 1 hebben, die zijn groot en kunnen ze straks zelf ook in zitten en de tummy tub van de prenatal kan ook op de standaard worden geklikt van het badje bebe-jou

Hier is iedereen weer opgeknapt! Wij gaan nu even naar Utrecht om ons onderstel op te halen die is weer gemaakt ik ben benieuwd!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, speciaal dat je dat naampje ook voor Isa gebruikt dan, heeft vast een speciale waarde voor je! Eetse vanaaf!

Debjes, succes met het onderstel en ga je nog even Utrecht zelf in?

Syb, hahahaha ja Jelmer komt natuurlijk uit een ei! hihihi, ja leuke shirts he, vind het altijd leuk wat ze bij de Hema hebben.

Ik vond een tummytub ook niets hoor, lastig vasthouden en dan ook nog wassen. Nee, doe mij maar een badje en anders gezellig in het grote bad.

Seth doet een beetje 'vreemd' tijdens de fles. Hij is zo druk met van alles, met zijn handjes en bewegen en fles wegduwen en persen (vaak moet hij dan ook poepen tijdens de fles) Hij drinkt zijn flesje ook niet helemaal leeg, maar hij lijkt ook geen echte honger te hebben ofzo.... zou dit weer een fase kunnen zijn? Verder is ie beregezellig, actief en vrolijk. Lot, had Tygo dat ook een tijdje geleden niet dat hij wat minder goed dronk?

5. Milla

Milla Niet meer actief

Haha meisje, poetsemmer! Ja multifuncitioneel zijn die dingen vast wel!

@ Taliaa, tante pollewop klinkt ook heel schattig!
    Bij D. hebben ze inderdaad niets gezien tijdens de echo, dus garanties heb je daar niet mee.. toch stelt het ons wel gerust want wat D. heeft kan verschillende varianten hebben, waarbij ook lichamelijke groeiachterstanden kunnen voorkomen, helaas is er niet veel over bekend, des te belangrijker is de echo. Voor ons is een gezond kind niet een vanzelfsprekend iets meer, zelfs niet na een echo, maar ik vind het dus toch zeer de moeite waard.
    Ik baal ook zo van het weer, wordt er zo moedeloos van!

@ Ryanne, Nuth is hier een beetje te ver vandaan, ik woon in noordlimburg op de grens van Brabant. Maar fijn dat jij het daar zo naar je zin hebt, jammer dat je nu misschien ergens anders naar toe moet.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @milla, heeft wat D "heeft" ook een naam? (beroepstechnisch ben ik natuurlijk geïnteresseerd:)) Maar ik snap het hoor, tuurlijk wil je nu je kindje helemaal laten screenen.. Vraag is natuurlijk wat doe je ermee? sorry als ik tever ga hoor! maar ik leef nu weer zo met jullie mee!:)

@makkie, ja pukkedijntje is speciaal voor ons. Ook t liedje wat papa altijd voor me zong, die zing ik nu ook voor mijn pukkedijntje.. In momenten als dit mis ik mijn vader heel erg. Vooral voor Isa, wat mist zij een geweldige opa. Gelukkig heb ik mijn vader wel als opa gezien, maar dat maakt het ook moeilijker omdat ik nu wel weet wat ze mist:( sorry hoor, moet het af en toe eventjes kwijt..:)
    En Isa heeft zo af en toe ook van die fases dat ze erg druk is tijdens de fles. Kan geen kwaad, hij meldt zich wel al hij honger heeft. Ik doe wel, als ze van die dagen heeft en ze komt dan een keertje vroeger ofzo daar niet moeilijk over en geef haar dan gerust een fles extra als ze dat wil.

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla
    Mijn zoon noem ik altijd inkie binkie :)
    En dochter noem ik meissie of tuttebel haha

Toch goed van haar dat ze haar mond heeft kunnen houden

@ Sybje
    Ik kan het ook niet lang volhouden met mijn rug en arm.
    Heb al wel zo'n steun gekocht waar ik Nomi in kan leggen als ze in bad moet (maar is ze nu nog te klein voor)

@ Taliaa
    Ik baal ook heel erg van dit weer.
    Telkens als ik denk ja we gaan lekker naar buiten, komen er al weer een hoop donkere wolken aan en begint het weer te regenen :evil:

@ Debjes
    Hopelijk is het onderstel nou goed, zo niet zou ik gewoon een nieuwe eisen.

Ik vind zo'n tummytub ook niks.
    Aankomende weekend wil ik s'morgens een x met Nomi onder de douche eens kijken of ze dat leuk/fijn vind.
    Net met Mika muffin's gemaakt Hmmm het ruikt hier heerlijk en ze zijn ook heerlijk haha
    Dadelijk nog even stofzuigen boven en dan is alles weer schoon (bedden verschonen en afstoffen had ik vanmorgen al gedaan)

Hele fijne middag.
    Liefs Thamara

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    oei milla, zie nu dat mijn tekst er een beetje raar staat:( ik bedoel te zeggen, wat doe je met de informatie die je mogelijk bij de echo krijgt? Wat kun je er mee? Hmm, klinkt nog steeds erg vreemd, maar hopelijk begrijp je me (niet verkeerd):)

@thamaraa: respect hoor! wara haal je de tijd vandaan? muffins.. ik was die eerste weken al blij als ik aangekleed was.. is dat de ervaring met een 2e of wat? Nou ja, ik geniet iig van je verhalen! hmm, heb ook wel zin in muffins. eens kijken waar jij woont..gelderland, nope...helaas, te ver. Lot woont btw mis. dichterbij:) eerlijk delen he! :p :p

LIefss, Taliaa

ps als er dames zijn die nog naar de Hema moeten: vanavond 15 % extra korting1

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mijn god :confused: Ik zie bij Seth 2 witte puntje in zijn onderkaak/tandvlees en een puntje voelt een beetje scherp..... zou dit al een tandje(s) kunnen zijn? Hij kwijlt enorm en sabbeld heeeeel veel, heeft een paar dagen wat dunne poep, en tja dat slechtere drinken?

Zou dit nu al kunnen? :confused: :confused: :confused:

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie dat zou inderdaad tand kunnen zijn! Jesse had dat ook rond die leeftijd en met 5 maanden kwamen zijn 2 ondertandjes door!

Oke ik heb me onderstel weer er zijn dingen vervangen, dus ik ben benieuwd! Als hij nu weer stuk gaat ga ik quinny persoonlijk zelf bellen, want de mensen in de zaak kunnen er niks aan doen die zijn natuurlijk maar tussen personen! Heb ook even nieuwe pip doekje meegenomen voor Jes, want ik ben bang dat het pip doekje wat hij nu heeft straks versleten is en ik hem nergens meer kan kopen ;) Dus nu heb ik zowel pip en woezel hier op voorraad!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tummytub in het begin weinig gebruikt omdat Tygo het niet zo lekker leek te vinden bleek achteraf het water te koud te vinden maar ja. Toen zei de vrouw van babymassage dat het tot 9 maanden zou kunnen ik dacht zal het weer eens proberen en hij vind het heerlijk, kan mooi zitten zo.

Makkie, Tygo drinkt sowieso geen flessen van 180cc maar laat vaak wat staan is vast een periode en tandjes zou kunnen mijn neefje had zijn eerste ook met 3,5 maand en de 2de komt nu ook al door.

koosnaampje: we noemen Tygo nog wel eens smurfje of vriendje.

Taliaa ik proef wel even hoe lekker de muffins zijn :)

Ik ben vandaag thuis gebleven was vanmorgen niet lekker en ook Tygo was vannacht niet zo in zijn hum maar nu gaat het wel wat beter met hem drinkt weer beter en ik voel me ook wat beter.

12. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    myrthe is vanaf zondag avond al aan de diaree. ze is wel vrolijk en heeft geen koorts. ik vind het echt heel zielig.

vrijdag heb ik mijn 1e sollicitatie gesprek. ben nu al zenuwachtig, zit al voor de kast te kijken wat ik aan moet trekken, wil graag een goede 1e indruk achter laten.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    1ekindje ben je al weg bij je andere werk? hoop dat het gesprek goed gaat is het wel wat wat je graag wil? succes alvast

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    1e kindje@ Spannend zeg vrijdag je sollicitatiegesprek... Hier duimen we nu al volop voor je hoor. Wat jammer dat Myrthe last heeft van de diaree, hopelijk is ze er snel vanaf

Makkie@Zou inderdaad al een tandje kunnen zijn, maar kan hier helaas nog niet van meespreken ;) ook weer toffe foto's van Seth

Lot@ Hopelijk zijn jullie snel er terug bovenop... trouwens een hele leuke foto hoor van tygo

Thamara@ Zo'n energie zeg mmmm lekkere muffins krijg er al zin in hoor ;)

Hier alles goed met ons... Malika wat lastig vandaag maar t'zal wel weer overgaan hé.

Hier zeg ik meestal poppemie tegen Malika ofwel zotte koente ( zotte kont ;) ) Das west vlaams dialect hé. Ze begint dan zo te lachen als ik dat zeg, echt leuk om te zien hoor.

Geen ervaring met Tummytub ,altijd een badje gebruikt ofwel wassen met washandje op kussen...

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hheello !

@makkie : onrust tijdens de fles hoort bij de leeftijd ! vaak laten ze ook meer staan normaal ...doet /deed jelmer ook
    dit zeiden ze op het bureau tegn mij .....

ben er effe niet zo veel ....beetje drukjes met mijn boefje ...helaas heeft hij enorm veel last van zijn kontje ....gelukkig kunnen we morgen naar het zh ...

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @ryanne de tummytub is hier nog steeds een heel groot succes. En ik nam hem ook mee als we gingen logeren, dan kon er een hoop zooi in. Ik heb wel die van bebejou die is lekker groot. Thijs pas er nog steeds in. En als zn kont gewassen moet worden dan zit ie even op zn knieen. het badje was altijd geen succes, maar sinds kort wel. Ik heb er zon antislip matje ingekocht dus hij kan er nu stevig in zitten en speteren. Ok mama moet nu wel dr regenpak aan. En hij vind het geweldig om het badje te vullen als ie erin zit. Kan ik gelijk zn haren goed wassen. En als ie erin zit laat ik op het gegeven moment ook het water weglopen. Dat vind ie ook prachtig.
    @all vandaag weer naar de dieetiste geweest en weer 1 1/2 kilo kwijt. ik ben nu in 2 weken tijd 5.5 kg kwijt. Jippie nog een hoop te gaan. grijns.

17. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    wat goed van je Sas al 5,5 kg kwijt zeg

18. @ sas wat goed zeg! Hoeveel wil je eraf?
    @ 1ekindje alvast heel veel s6 vrijdag.

@ all ik zou wel meer willen reageren op jullie babyverhalen/problemen etc. maar dit wordt mn eerste dus heb er nog geen verstand van. Ik lees wel alles mee en het is geen desinteresse als ik geen reactie achterlaat

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas goed zeg! Hoeveel nog te gaan?

Ryanne dat snappen we wel hoor je kan wel je zwangerschapsvragen stellen hoor en over een week of 16 kan je wat beter mee praten.

Sybje heb er misschien overheen gelezen maar wat is er met Jelmer zijn kontje?

Tygo heeft een doekje van het merk happyhorse en knuffelt hier graag mee vooral als hij moe is legt hij deze iets over zijn gezichtje ik vind dat wat eng maar zou zo'n doekje er niet op gemaakt zijn dat erdoor geademd kan worden?

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Ik ben altijd een bezig bijtje :D
    Als Nomi nu slaapt doe ik veel met Mika als die thuis is (moet ook zijn aandacht krijgen)
    En hij wilde graag muffin's maken voor zijn papa.
    Jammer dat je zo ver weg woon, want ze zijn echt heel erg lekker ;)

@ Makkie
    Het kan maar zo dat seth al tandjes krijgt.
    En daar hoort echt dunne poep en slecht drinken bij.

@ 1e kindje
    Hopelijk is myrthe snel weer beter.
    Heel veel succes met je solicitatie aan staande vrijdag.

@ Sas7
    Wat goed zeg al 5,5 kilo kwijt.
    Ik wil straks ook weer gaan lijnen (ben al wel alle kilo's van de zwangerschap kwijt, alleen die buik :cry: of dat ooit nog weer goed komt)

De tong van Nomi ziet er weer normaal uit, maar ga nog een paar dagen door dan weet ik zeker dat ze van de spruw af is.
    Ga zo lekker in bed tv kijken en dan vroeg slapen.
    Hele fijne avond.
    Liefs Thamara

Deel Deze Pagina