Ik ben effe beneden, maar lig voornamelijk nog op bed. Heb weinig energie en ben soms wat wiebelig op mn benen. En daarnaast staan die hechtingen zo strak, bah! Het gaat verder erg goed. De nachten worden iets rustiger. Hij slaapt in principe op 70 ml voeding heel de nacht en wort alleen wakker voor volle luiers. Langzaam aan beginnen we een beetje te wennen. Het is zo'n lekker mannetje! Fotos staan op hyves!
Pooh, ga zo meteen de foto's bekijken! En wat KNAPPPPPP van hem, al de hele nacht slapen! Wat een luxe voor jullie zeg! Fijn dat Jens het zo goed doet, minder dat jij zo'n last hebt van de hechtingen.... maar dat wordt echt beter hoor! En extra vitamine b slikken, is nu ook erg goed!
poohbear heb je nog niet gevonden op hyves... Wil je nog een keer de link doorsturen, reuzebenieuwd naar de foto's van de kleine baby hoor
Pooh Knap hoor van Jens zo lekker slapen. Fotoos zijn echt super wat een lekker ventje! Rust nog maar lekker uit hoor! je bent pas net bevallen. Makki ja Jaimy is weer helemaal de oude. al heb ik het idee dat hij nu tandjes gaat krijgen. Hij heeft voor het eerst luier uitslag heel de dag door rode wangetjes en echt knoer harde kaken. Alles waar hij op kan knouwen knouwt hij ook echt op. Inclusief zijn papa's neus . Hij is wakker ik ga hem snel halen.
Pooh; ik heb je hyves bekeken, wat een heerlijk mannetje. En wat slaapt ie 's nachts goed! Lastig he die hechtingen! Makkie; fijn dat z'n flesje goed ging! Gelukkig poepte hij toen hij uit bad was, Suze poepte vorige week toen ze nog IN bad zat! Ben net bij een vriendin geweest samen met Suze. Zij rookt, niet waar Suze bij is maar daarvoor wel. Dus stinkt Suze nu helemaal naar de rook. BAH. Die vriendin is me heel dierbaar maar ik ga daar niet zo vaak met Suze heen want ik vind het zo vies. Jammer hoor. Suze was in de auto in slaap gevallen en ik heb haar zo over gelegd in bed. Als ze straks wakker wordt gaan we lekker samen douchen, kleren in de was en bedje verschonen. Ik heb ook gerookt en ben sinds ik gestopt ben en sinds in Suze heb helemaal een enorme zeur wat roken betreft.
Hihi, ik heb die buikfoto van mij toch maar even weggehaald, vond 'm wel érg sexy (lees: ik vond 'm in lingerie net een beetje te veel nadruk leggen op mijn boezem). Dus ik ga vanavond of morgen nog een keer aan de slag, maar dan met een strak hemdje aan ofzo. En dan zet ik 'm wel weer in mijn album!
Pooh wat heerlijk dat kleine Jens zo goed slaapt. Die hechtingen zijn de eerste dagen geen pretje maar gelukkig word het wat beter. Suze dat vind ik ook vies rooklucht komt ook omdat ik niet rook. Jammer dat je dan niet zo vaak daar komt he. Meisje niet op je lingerie en boezem gelet maar op je mooie buik
Meisje, vond je foto ook niet 'te' hoor! Zulke heb ik er ook vaak geplaatst! Suze, bah dat gerook... zeker met een kleintje, alles stinkt dan meteen zo! Maar voor de zekerheid een bijtring en druppels van VSM gehaald, twijfel soms nog wel hoor, de ene keer voel ik duidelijk een puntje en soms ook niet hahahaha ff een fototje weer, lekker vrolijk op de bank:
voel me zo ongeduldig. Moet ik me schuldig voelen dat ik hele dagen op bed lig? Of hoort dat zo? Waarom ben ik altijd zo ongeduldig?
Pooh, wat bedoel je met ongeduldig? Je herstel? Ik lag helemaal niet op bed, maar dat is toch iedereen anders? Zou me niet schuldig voelen meid, nergens voor nodig!
@ taliaa en makkie: zou in principe wel leuk zijn, maar is spijtig genoeg wel heel ver voor me hé ... Ik wil in ieder geval wel weten hoe het was!
Pooh ik heb tot de dag dat de kraamhulp voor het laatste was op bed gelegen, lekker rustig aan gedaan en genoten van alles wat voor me gedaan werd.
Pooh; je moet echt naar jouw gevoel luisteren, als jij gewoon lekker wilt blijven liggen en heel rustig aan wilt doen moet je dat ook echt doen! Je schrijft dat je nog wat wiebelig bent, nou dan helemaal rustig aan doen! Ikke heb net via marktplaats voor 20,00 een hele mooie en echt hele nette buggy gekocht. Van hele nette frisse mensen. Ben er zo blij mee. De wagen past namelijk maar net in mijn auto en wilde ff proberen hoe het met een buggy werkt.... Echt een koopje! En DAAR hou ik van!
Chantje! Lekker zeg 20 euro maar, wat voor merk? En ja vies he die rook lucht! Hou er ook echt nie van en vooral bij Jesse niet! Makkie wat heb je toch een knappe vent! Echt een hele knappe baby! Hij lijkt veel op papa he? Pooh goed uitrusten meis je bent nog maar net bevallen en je kan nu nog van je rust profiteren! Vandaag foto's gemaakt met Jesse! 10 April zijn ze klaar ben reuze benieuwd! Er was weer foto graaf bij de Jumbo hier! Jesse had veel bekijks hoor toen die op de foto moest! Dan ben je toch wel even trots, als je 10x om je heen hoort ''wat een knap mannetje '' Zodra de foto's klaar zijn zal ik ze scannen en aan jullie showen!
Debjes, leuk foto's! Ben benieuwd, ook wel even een paar hier of op hyves showen he? En dank je.... en Jesse is ook echt een heeeel knap ventje hoor (vooral die haartjes echt zo mooi!) Chantje, kijk dat zijn leuke dingen! Ik hou ook van zulke koopjes hoor, vooral als het dan echt mooie spullen zijn. Eergister kleertjes voor Seth gekocht in de uitverkoop, setje voor nog geen 4 euro (zie foto van net) en dan ben ik ook zo blij hihihihi.... Pooh, wat iedereen al zegt, naar je lichaam luisteren en genoeg rust pakken. Scheelt dat Jens al zo goed snachts slaapt, pak je ook al extra rust. Ik was zo hyperdehyper na de bevalling, ik kon gewoon niet slapen! Iedereen zei al doe rustig aan, pak je rust anders krijg je de klap nog wel... nou tot op heden nog geen terugslag gehad ofzo, had het gewoon niet nodig om te rusten.... Didlina, waar woon je dan ook al weer? Jammer dat je niet kan, maar goed, het moet toch wel te doen zijn met reizen. We zullen je straks uitgebreid verslag doen hoor!
Meisje, je buikje blijft mooi, wat je ook aan hebt Ennuh, je voorgevel is inderdaad duidelijk aanwezig! Vanmorgen moest mijn vriend om 09.00 beginnen, dus ron 07.45 eruit.... we schrokken wakker om 08.30 omdat we toen pas Seth voor het eerst hoorde! Hahahaha, allemaal nog in dromenland!
goedemorgen meiden, Wat een leuke foto's weer zeg. Als ik dat zo zie begint het echt te kriebelen! Hier blij dat het vrijdag is.Nog een paar uurtjes en dan weekend...
Makkie hoelaat drinkt Seth nu savonds? Hij slaapt zo lekker uit zeg! Tygo lag vanmorgen om 6.00 uur al uitgebreid naar mijn man te lachen. Ben met Tygo nu 3x bij de osteopaat geweest alleen de laatste keer liet ze hem zolang huilen dat ik er geen goed gevoel meer bij heb en zie nu ook geen vooruitgang, mijn vader was bij de fysio en heeft het nagevraagd nu belt de fysio vandaag misschien kan ik daar gewoon heen want die doet het in stapjes en niet 45 minuten lang. Ga dan zo twijfelen erg he wil gewoon niet dat hij zo overstuur is. Gisteravond op mijn neefje gepast die 3 dagen ouder is dan Tygo zat ik hier met 2 kleine smurfjes, om 19.45 had ik ze beide na een lekkere fles in dromeland tot 22.00 en toen was mijn broertje er weer. Toch wel schattig hoor 2 van die kleine smurfjes samen in de box maar wel druk
Gister bij de boekwinkel het boek van Claudia de Breij gekocht 'krijg nou tieten' voor 14.95 Het is niet dik en het leest snel weg. echt super leuk geschreven. Ze schrijft per week over haar zwangerschap en juist die dingen die je in een ander boek niet leest. Echt een aanrader.