Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne, jij hebt ook een mooi buikje en wat een mooie muurschildering, zelf gemaakt? Alle inkopen al gedaan voor de kleine?

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne welke datum ben je uitgerekend?

3. ben 10 juli uitgerekend.
    Kamertje is zo goed als af en idd de muurschildering zelf gemaakt (moet nog wat aan gebeuren maar ben bang dat ik daar pas aan toe kom als ik verlof heb)

verder nog veel klein grut aanschaffen (dekentjes, flesjes, mobiel, paar kledingstukken, badstandaard en zo nog wat meer)

Het lijstje ligt er maar heb iets te weinig tijd :s

4. @ debjes heb jesse altijd een leuke jongensnaam gevonden maar mijn schoonmoeder heet jessie dus dat werd wat te ingewikkeld. Maar nu krijgen we een meid dus hoeven we ons niet te buigen over andere jongesnamen ;)

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne grappig van de naam. Ja mijn vriend en ik zeide altijd als we jongen krijgen noemen we hem Jesse. Vorig jaar om die tijd was ik even ver zwanger als jouw! Grappig hoor. Jesse is 14 Juli geboren

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

idd mooie buik Ryanne! En leuk die foto van het bedje bij de muur.... maaruh blijft dat schilderij rechts ook hangen hahahaha :)

Jullie hoeven alleen maar te brainstormen over een meisjesnaam, zijn jullie daar al een beetje uit? Beetje dezelfde smaak?

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, Seth krijgt tussen 23.00 en 00.00 zijn laatste fles (soms ook wat later, scheelt echt per dag). Vervelend dat je je niet goed voelt bij die osteopaat, dan zou ik ook niet meer gaan, je voelt je niet voor niets zo. Hopelijk bevalt de andere beter, dikke knuffel voor je ventje!

Ga zo met mijn ventje naar mijn vriend op zijn werk. Gezellig meelunchen en natuurlijk lekker showen! Dus ga nu Seth uit zijn bed plukken, fles erin en dan gaan we!

Fijne middag meiden!

xxx

8. @ makkie haha nee die schilderijen zijn al weg. Het was eerst de massage kamer van mijn vriend.
    Wat gezellig met papa lunchen.

Meisjesnaam hadden we al voordat ik deze keer zwanger werd dus dat was makkelijk.

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie lekker lunchen veel plezier.

Ik ben gister weer ongi geworden nu een cyclus van 35 dagen!

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Meisje en Ryanne@ Mooie buikjes zeg...

Lot@ Dat begint al een mooie cyclus te worden hé...

11. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik heb net mijn sollicitatie gesprek gehad en volgens mij ging het heel goed. ik hoop zo dat ik aangenomen wordt. er is maar 1 min puntje de baan is voor minimaal 32 uur maar dan moet ik maar iets meer werken en kan mijn vriend ook een papa dag gaan nemen.

12. @ eerste kindje wat spannend zeg. Wanneer hoor je meer?

@ lot hoe was je cyclus voor de zwangerschap?

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    1ekindje ik hoop dat je aangenomen bent! Ik zal voor je duimen!

Ryanne voor de zwangerschap was het een zooitje soms werd ik bijna niet ongi en had ik alleen bruin en dan weer heel erg ongi vaak na een dag of 40/50. Maar ja wie weet is dit tijdelijk kan me haast niet voorstellen dat het nu wel goed loopt.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, wat super, mooie cyclus zeg! Hopelijk blijft dat zo, het kan wel natuurlijk... ik verwacht donderdag ook weer ongi te worden, dan zit ik oo op een cyclus van 34 dagen. Ben benieuwd!

1ekindje, ik duim voor je meid, hopelijk ben je aangenomen! Succes!

Ryanne, o daarom hihihi. Wat doet jou vriend precies?

Was leuk bij mijn vriend op het werk, lekker geshowd en papa was zo trots! Lekker gegeten, maar Seth poepte tijdens het eten in zijn broek, lekkere eierengeur hahahaha. Eet smakelijk allemaal hahahaha

Mss sowieso wel leuk om even te weten van iedereen (van sommige weet ik het al wel) wat de banen/beroepen zijn:
    Ik ben secretaresse (tenminste daar heb ik mijn diploma voor ;) ) en mijn vriend is regisseur. En bij jullie?

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik hoop dat je ongi word volgende week. Lekker Seth onder het eten je broek vol maken :)
    Makkie ik werk op een kdv en mijn man is bouwkundig tekenaar bij een architectenbureau.

Mijn collega is zondag haar kindje verloren krijg net het kaartje jeetje wat is dat slikken zeg en wat ben ik dan dankbaar voor mijn mannetje. Wat is het leven soms hard zeg.

Wat is het toch een schatje ;)

16. @ lot wat een lieve foto zeg!
    wel hoopvol dat je cyclus nu niet zo lang is. Ze zeggen dat het na een zwangerschap allemaal anders kan zijn dus wie weet...

@makkie hij werkt nu nog in de horeca maar doet een opleiding sportmassage. De bedoeling is om dit dan langzaam vanuit thuis te doen (en hopelijk kan ie dan stoppen in de horeca)

Ikzelf werk bij een evenementenburo.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    erg he zo gek met mijn mannetje en zo trots dat ik het liefst alle fotos aan jullie show, hoop dat jullie het nog leuk vinden:)

18. ik vindt het leuk hoor lot!
    Wat een verschil jouw buik met 26 en 30 weken. Dat dat zo snel kan gaan zeg..

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ja lekker blijven doen hoor! Vind het juist leuk al die foto's! Ik doe lekker met je mee! (en we merken het vanzelf wel als ze dat hier zat zijn ;) )

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne ja kan snel gaan he! heb je alle echo's nu gehad of hebben jullie nog een pretecho?

Deel Deze Pagina