Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

klopt, hier hebben wij toen stickers bij besteld, voor een meisje en jongen. het is een zwitsalbabyhoofdje met de naam eronder. WIj hebben ook een kleine voortuin, dus dit was beter. En origineel, je ziet het niet veel! (hij hangt er nog steeds, wil hem er nog niet afhalen hahahahaha)

Thamara, je wil niet weten hoeveel ellende wij met de juiste speen hebben gehad. Drama's! Nu al een tijdje de mediumspeen van difrax, omdat wij de voeding indikken gaat dat prima.

Ryanne, nog een echobureau kunnen vinden op korte termijn?

Milla, heeerlijk joh, lekker thuis bij de kinderen! Ik ook hoor! Mijn uitkering enzo is nu in gang gezet. Ik blijf wel rondkijken en als ik wat leuks zie reageer ik wel, maar heb totaal geen haast. het lijkt me heerlijk om de zomer nog thuis te blijven, een hele lange zomervakantie! het gaat allemaal zo snel, ik wil hier van genieten en lekker lang thuis blijven bij mijn ventje (natuurlijk als het financieel blijft kunnen hoor, hier is het ook aanpassen en rustiger aan doen) Leuk idee van dat ooiervaarsnest!

Pooh, hoe gaat het nou meid?

Lot, hoe is het met de buikgriep bij jullie? Weer over? Hoe gaat het met Tygo, al pap geprobeerd?

Cira, spannend werk van je man!

Leuk he meiden dat filmpje van Seth! Blijf ernaar kijken hahaha. Hij kan echt zovaak die schaterlachbui hebben, heerlijk! Straks naar mijn schoonmoeder, lekker wandelen en tutten met Seth. Vanavond komt Gedo daar ook naar toe en gaan we lekker chinesen. Fijne dag meiden! (tword mooi weeeeeer!)

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara ja zou ook nie zo snel de 1,2,3 speen gebruiken als je geen pap erbij geeft! maar tis misschien proberen waard! En dan met standje 1 beginnen.

Milla heerlijk toch lekker thuis blijven, als het salaris het hier ook had toegestaan had ik ook meteen voor fulltime huismoeder gekozen, maar helaas. Ik ben dan pedagogisch medewerker op een naschoolse opvang en elke morgen heerlijk thuis bij Jesse, alleen als er vakanties zijn (zomer, herfst, voorjaar, kerst) dan werk ik hele dagen.
    Mijn vriend werkt bij tnt post, helaas zit daar geen toekomst meer in aangezien er gedwongen ontslagen vallen en 15% salaris inlevering, is mijn vriend nu hard op zoek naar iets anders.

Net naar het Cb geweest! Jesse is weer goed gekeurd ;) 8,8 kilo en 71,5 cm.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh ja er komen ook 5 nieuwe tanden aan 3 zijn al zicht baar!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

zo hee, 5 tegelijk! Heeft ie er veel last van? En fijn dat hij weer goedgekeurd is!
    Vervelend he, voor je vriend.....hopelijk vind hij snel wat anders leuks!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nee Jes heeft er niet veel last van denk ik! Ja wel bij hij overal op maar niet huilerig ofzo.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

nou gelukkig maar!

Meiden, heb echt zin in de meeting 2 mei! Kan niet wachten om jullie live te zien! (en de beebjes en dikke buiken natuurlijk!)

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik denk dat ik niet bij de meeting kan zijn! Mijn moeder is hard aan het onderhandelen met haar dienst! Dus nog even hopen!

Ik ben benieuwd of ik morgen naar me werk kan aangezien morgen al die blangrijke heertjes hier komen Obama enzo wordt bijna heel scheveningen afgesloten! Hopelijk dagje vrij ;)

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes zo dan 5 tandjes tegelijk, die komen dan snel achter elkaar.
    Gelukkig heeft die er niet al te veel last van.
    Hopelijk heeft je vriend snel een andere baan gevonden.

@ Makkie ja dat kan ik me nog iets van herrineren dat jullie ook zo'n drama hebben gehad met de spenen.

Heb van de week 7 zakken met kleertjes gekregen.
    Dus heb voorlopig genoeg kleertjes voor Nomi :D

Straks even weer naar de winkel nw speen kopen.
    Eens kijken of iemand in de winkel me advies kan geven.
    Hele fijne middag dames.
    Liefs Thamara

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Debjes een dagje vrij zou niet erg zijn toch. Zou wel jammer zijn als je 2 mei niet kan.

Thamaraa succes met het zoeken van de juiste speen.

Milla lekker toch. Ik zou het misschien als het financieel kon wel doen. Al denk ik wel dat ik dan toch iets voor de hobby erbij zou zoeken.

Nou meiden Jaimy heeft 2 tandjes.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, ahhhh je moet wel komen hoor!we duimen! en fijn dat jesse weer is goedgekeurd!wat een kerel al zeg!

@makkie, haha heerlijk dat filmpje! hier schatert ze nog niet, maar zal wel komen nog:)

@milla, ja een kei leuk idee! ik heb dat nest ook een keer gezien, maar aangezien wij op een flat wonen...:( wij hadden niks, omdat het balkon toen nog niet af was, anders had ik zo;n raamsticker gewild, t balkonding is nu namelijk van glas. Wij hadden wel van de CSI lint met hoera het is een meisje. echt geweldig, veel mensen die zich toch afvroegen wat er met onze deur/ huis was. (de lift stopt voor onze voordeur, dus heel wat reacties gehad...)

@meisje, hoe voel je je nu eigenlijk?

@all, ik ben verpleegkundige en werk nu in een logeerhuis voor verst bep. kids, een hele leuke baan, maar nu toch echt op zoek naar iets anders! (tips?)heb trouwens niks gehoord op mn sollicitatie:( helaas... mijn man is ict'er bij een klein bedrijf (dus de enige ict'er, haha). Hij ontwerpt websites en is nu bezig met een internetportaal voor bedrijven te programmeren en te laten lopen.
    haha, meestal zeg ik maar; iets met computers..:):)
    Hier gaat het verder prima! Ik ga dalijk weer met Isa naar buiten in de buikdrager! Moet alleen even tips zoeken hoe ik hem goed afstel, merk dat hij toch nog te veel aan mn schouders hangt.

Liefss, Taliaa
    enjoy the sun!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara vervelend een spenendrama, hier gehad toen Tygo friso comfort erdoor kreeg de een was te groot de ander te klein. Met comfort heeft hij uit de s-speen van difrax gedronken en nu drinkt hij gewoon weer uit de avent nu hij weer dunnere voeding heeft in het begin speen 1 en nu nog steeds speen 2 omdat 3 te groot is. 3-standen speen was hier te groot. Hoop dat je wat vind.

Debjes hoop toch wel dat je kan komen hoor 2 mei, laat je moeder maar goed praten met haar werk ;)

Makkie hier nog niet aan de pap begonnen.

Als het hier financieel kon had ik het graag bij 1 dag of een poosje ouderschapsverlof willen houden tot Tygo iets ouder zou zijn maar helaas.
    vanaf deze week ga ik weer beginnen met 2,5 dag en Tygo gaat morgen voor de eerste echte keer naar het kdv is al een keer een paar uurtjes geweest. Normaal word hij dan rond enen opgehaald door mijn man maar die moest ineens aanwezig zijn op zijn werk dus Tygo mag de hele dag, hoop maar dat hij een beetje slaapt hij word zo snel wakker. Vind het toch wel spannend kan gelukkig even door de deur gluren.

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Lot spannend hoor. Jaimy is vandaag voor het eerst gaan wennen. Woensdag weer en vrijdag gaat hij voor het eerst de hele dag. Ik vond het wennen vandaag al spannend.

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: Het gaat wel beter hoor (gelukkig!). Dat zie ik ook op de weegschaal (helaas...). Ik weeg nu weer net zoveel als ik vóór mijn zwangerschap woog, maar ben tussentijds eerst 4 kilo afgevallen en die zitten er nu dus weer allemaal aan. Vanavond maar weer lekker een eind wandelen, om te proberen toch maar wat in beweging te blijven!
    Vanochtend ben ik trouwens wel weer misselijk geweest; ik heb even boven de pot gehangen maar er kwam niks :confused: ....

X

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Meisje wel fijn dat je weer bij gekomen bent! Hopenlijk was vannochtend een enmalige actie.

15. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heb toch de standen speen gekocht (vanaf dag 1 heb ik gekocht)
    Had het CB ook nog even gebeld, ze zouden me terug bellen maar helaas nog niks gehoord :x

Zo dacht van mijn rug en bekken pijn af te zijn (1ste 3 weken na bevalling geen last van gehad)
    Maar de pijn is weer terug :(
    Vanmorgen gelijk de therapie weer gebeld, kan volgende week dinsdag alweer komen

Ga nu lekker bankhangen samen mijn Mika (Nomi ligt lekker te slapen in bed)
    Hele fijne middag.
    Liefs Thamara

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira ik heb 1 geluk zit in hetzelfde gebouw dus kan nog eens even om de hoek kijken.

Thamara hoop dat deze speen wat is.

17. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik denk dat mijn sollicitatie wel goed gegaan is moet woensdag al voor het 2e gesprek komen. moet als het wat wordt wel wat regelen voor myrthe ik heb namelijk opvang voor 3 dagen en deze baan is 4 dagen dus moet nog 1 dag opvang bij komen.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    1e kindje fijn dat je gesprek goed ging en succes woensdag

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ 1e kindje, fijn hoor! is een goed teken!

@all, had ik al verteld dat ik lekker was wezen wandelen? hm, gezellig mn meissie in de buikdrager!verder er niet meer uit geweest, ze is vanmiddag tussen 2 voedingen in wakker geweest, knap he? dus nu ligt ze lekker te pitten:):)

20. @ 1e kindje ik duim voor je a.s. woensdag!
    @ talia wat heerlijk. Geniet maar lekker van dit mooie weer

Deel Deze Pagina