Nou de standen speen is ook niks (ging veels te snel ) @ 1e kindje Wat super zeg dat je al voor een 2de gesprek kan komen. Hopelijk heb je ook snel voor de 4de dag opvang voor Myrthe @ Taliaa Het was idd heel erg lekker buiten. Vandaag word het al het goed is ook weer genieten van het mooie weer. Dadelijk Nomi uit bed halen en dan Mika naar school brengen. Volgens mij heeft de griep mij te pakken heb het koud en mijn keel en hoofd doet heel erg pijn. Hele fijne dag. Liefs Thamara
Hey dames! Wat een lekker WEEEEERRR! (en ik kan niet wachten tot het weekend, ik zag in onze krant dat het dan wel tegen de 20 graden kan worden!). Vanavond naar de verloskundige, naar het hartje luisteren (leuk!)! X
Taliaa lekker hoor even wandelen. Meisje ik kan ook niet wachten tot het weekend. Veel plezier vanavond. Thamaraa toch weer op spenenjacht. Beterschap.
Meisje, veel plezier vanavond! Thamara, gedoe met die spenen, hopelijk vind je snel de juiste! Niet ziek worden hoor! Taliaa, zo die is lang tussendoor wakker geweest, knap hoor! En heerlijk wandelweer inderdaad! Cira, spannend, zo wennen met Jaimy op het KDV. Hoe vond hij het zelf. Morgen gaat Seth 2 uurtjes wennen, vind het maar niets.... (HEB HELEMAAL GEEN BAAN EN DAT DUURT OOK NOG WEL EVEN...WAAROM DAN WENNEN GRRRRRR!) 1ekindje, wat goed zeg! Hopelijk vind je snel nog meer opvang, zou super zijn zo snel een nieuwe baan meid! Tis hier lekker zonnig, mannetje slaapt nu. Straks hem lekker wassen en aankleden en dan hup naar buiten!
Hey Meiden! Wat wordt je toch vrolijk van dit weer he! Thamara rot zeg dat die speen niet werkte Makkie ja dat wennen lijkt me ook even slikken, vond het al erg toen ik met werken begon om jesse bij ze oma's achter te laten! Maar went wel! Mijn lekkere mannetje zit in de box te spelen en beetje de clown uit te hangen! Heb net wat foto's gemaakt! Hij gaat om half 1 naar zijn oma die gaat lekker wandelen met hem en dan gaan ze rond 2 uur mijn nichtje van kdv halen en om half 4 zijn grote neef van de basisschool halen! En ik ga straks naar mijn werk, hoe ik er kom dat weet ik niet! Met de auto is geen optie want je komt nergens door, met de fiets daar twijfel ik nog over want moet dan wel een reis om de wereld maken. En ja openbaar vervoer heeft 100de omleiding GRRRRRRRRRRRRR. Nou ja we zien wel! Er zullen vanavond vast veel ouders te laat zin door de drukte! We hebben ze er al opgewezen dat ze vroeg van hun werk moeten vertrekken, want wij sluiten echt om HALF 7! Nou hier de foto's van jesse http://94.100.114.12/535300001-53535000 ... _kmB-.jpeg http://94.100.114.22/535300001-53535000 ... _QCkC.jpeg http://94.100.113.148/535300001-5353500 ... _gBcO.jpeg http://94.100.113.210/535300001-5353500 ... _YTZK.jpeg
Debjes, wat een geweldige foto's weer van Jesse! Maar dat kan ook niet anders met zo'n knapperd natuurlijk!
Makkie ik moest werken. Mijn man heeft hem gisteren gebracht en gehaald. Hij heeft het echt goed naar zijn zin gehad. Morgen gaat hij weer wennen (voor 3 uurtjes) en dan bren en haal ik hem wel. Debjes succes vanmiddag! Leuke fotoos!
goedemorgen @ debjes wat een leuke foto's weer. Vooral die laatste. Vindt hem echt zo kijken van maham nu is t wel genoeg
@ Meisje Ja hier hebben we ook heel veel zin in aankomend weekend. Maar het is nu ook al heerlijk buiten. @ Makkie Heb vanmorgen gebeld naar de dokter. Heb een kuur gekregen, want heb afgelopen nacht koorts gehad. En de keelpijn word maar niet minder @ Debjes Mooie foto's van je mooie knul. Die laatste staat die heel erg mooi op. Dadelijk even de was weg werken. En daarna even met de kinders lekker naar buiten.
ben voor het eerst weer even beneden. Mn knip was vet onstoken en ik heb dagen liggen gillen en janken van de pijn! Ben nu voor de 4e dag bezig aan de antibiotica en het lijkt een ietsiepietsie beter te gaan. Kan nog niet alles terug lezen! Liefs Poohbear effe kort mn verhaal. 19 maart heel de dag licht ongi gevoel. Om 1830 kwam mn vriend thuis en zei ik, t rommelt. Om 2100 vriendin gebeld, zijn dit weeen? Kreeg vaag antwoord, van ja zo begon het bij mij ook, maar duurde nog dagen 2230 naar bed e n2300 om de 5 minuten die krampen. 0.00 uur zhuis gebeld en mochten komen 0.30 in ziekenhuis 4 cm ontsluiting, op naar e verloskamers 2.30 8 cm ontsluiting en bleek meneer onverwacht in stuit te liggen. Te laat voor pijnstillers en keizersnee rond 4.00 braken vliezen en toen kort erna persweeen. alleen moest gyn nog van huis komen, dus persweeen wegpuffen (aaaaaaah) 4.39 is Jens geboren. Zn apgar was 4/8, dus niet best, maar na 5 minten had ie 8/8. 2 dagen ziekenhuis gebleven en nu dus onstoken kinip. bleg!
pooh: veel sterkte meid! kun je niet ook iets slikken tegen de pijn? auwauw! lekker weken in de badedas! (een tip: een zak rond de wcbril en daarin weken, veel handiger dan in bad of in de po!) we denken aan je! Gelukkig dat de apgar snel bijtrok, kwam zeker door de stuit? @all, dalijk werken ennuh, jullie zijn niet zielig! IK BEN ZIELIG! ik moet namelijk komend weekend werken! 2 hele dagen is het eindelijk mooi weer, zijn we niet lekker met zn 3-tjes hahaha, sorry, ik voel me écht zielig. En ik ben zoooo aan het afwachten en telefoonstaren! mn schoonzusje was gister uitgerekend en mn vriendin as zaterdag, ben zoooo benieuwd naar hun wondertjes! Liefss. Taliaa ps thamaraa: beterschap meid!
Ooohhh Pooh, wat een verhaal zeg! Ik hoop ontzettend dat je snel weer een beetje opgeknapt bent meid! Tot gauw weer! X
@ pooh veel sterkte meid @ taliaa ik vond mezelf ook al zielig haha. Moet deze week werken en baas is met vakantie dus zit de hele week alleen. et is super rustig hier, niets te doen en dan ook nog zo'n lekker weer :s
Waah hier is het ook al rustiger kan me goed vermaken maar het zonnetje lonkt. Pooh gelukkig lijkt het al beter te gaan. Succes met je knip Taliaa ach toch lekker naar buiten (als het kan natuurlijk) met je werk. Wandelen of zo? of in de tuin zitten en spelen?
Pooh jeetje wat vervelend dat je knip zo ontstoken is en zo'n pijn doet hoop dat het snel opknapt met de pijn. Makkie jeetje wennen, ik werk op een kdv maar het is niet makkelijk je kindje weg te brengen vond ik succes. Thamara beterschap! Vandaag weer voor het eerst op dinsdag gewerkt, Tygo vanmorgen naar het kdv. Hij wilde eerst niet slapen. Wij gingen buiten spelen met de kids en de andere groep ook toen hoorde ik Tygo in de wagen nog snikken en dat was de druppel dat deze mama echt even verdrietig was hij moet echt even wennen aan het huilen van andere kinderen, hij ging dan meehuilen zeiden ze van de schrik. Ik vind het best moeilijk en wennen, vrijdag gaat hij weer hoop dat het dan al iets beter gaat. Jeetje wat kan je je soms verdrietig voelen om je kleintje. Komt ook omdat ik op het moment mijn draai niet zo kan vinden op mijn werk, voel me er even buiten vallen omdat ik er niet zoveel ben geweest de laatste tijd en heb het even iets minder naar mijn zin, terwijl ik het altijd zo leuk had. Dus dit alles was even de druppel voor wat tranen denk ik maar komt allemaal vast goed. Tygo werd om 13uur opgehaald door mijn man en ze hebben heerlijk gewandeld en hij even bijgeslapen. Zo even mijn verhaal kwijt Morgen weer werken en Tygo gaat weer naar oma.
Ach lot wat sneu voor je logisch dat je even mee moest huilen en dit even kwijt moest nu! Pooh bah die onstoken knip lijkt me niks! Sterkte ermee! Wel dapper hoor stuitbevalling! Het is echt heerlijk weer he, gewoon om vrolijk van te worden! Morgen ben ik heerlijk vrij!
Goedemorgen meiden Rustig hier! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Hoe is het eigenlijk met Linda? Ga straks naar mijn collega even naar haar nieuwe huisje kijken, en daarna ga ik even met mijn vriend naar zijn tante die is erg ziek geweest (kantje bord) en nu weer aan het revalideren en we kunnen eindelijk is op bezoek gaan, want ze mocht geen bezoek ontvangen vanwegen de eventuele bacterieen die je mee kon nemen. Ze heeft Jesse zeker al 2 maanden niet gezien en ze is altijd gek op hem!
Vanmiddag even bij de CB geweest om Nomi te wegen. Omdat ze telkens zo slecht drink. En ze is de afgelopen 2 weken ruim 500 gram aangekomen, das dus voldoende. Ze hebben ook even naar haar heupen gekeken, zodat ik Nomi kan gaan inbakeren (omdat ze zo slecht slaapt s'avonds) Haar heupjes waren soepel dus ik mag vanavond beginnen met inbakeren. Hopelijk slaapt ze dan beter en gaat ze ook wat beter drinken (tenminste dat denkt en hoopt die verpleegkundige van de CB)