Wat een gedoe zeg met de site, gister werden alle nieuwe topics automatisch gesloten en nu dit weer.. pfff hoop dat het snel wordt opgelost.. Even denken wat ik gister heb gelezen en nog even op wil reageren... O ja, natuurlijk.. Meisje, super zeg dat jij jou kleintje voelt bewegen! Nu kun je er inderdaad echt niet meer omheen, geniet ervan, het wordt vanzelf sterker! Verder ben ik het even kwijt.. sorry.. @ makkie ben niet zo handig met flessen, ben er een beetje uit, maar ik zou hem persoonlijk niet wakker maken. @ Pooh, hopelijk vind je snel wat rust! @ Thamara, wandel ze! Gisteren op controle geweest in het zkh, en alles was goed! Hoofdomtrekje lag op schema en kindje was erg druk. We hadden allebei de kinderen meegenomen, dat was ook leuk, want mijn oudste dochter had nog nooit een echo gezien! Ik heb inmiddels heb boek van Stefan Kleintjes over Borstvoeding besteld, ben van plan hoe dan ook borstvoeding te geven en het te laten slagen! (weet dat het niet altijd lukt, maar wil er alles aan doen). Heeft iemand ervaring met dit boek?
Meisje ik lees dat je je kleintje heb gevoeld!!! Genietse!!! Pooh het wordt inderdaad beter. Gelukkig heb je nog verlof en gewoon 's middags proberen een beetje mee te tukken. Makkie je gevoel zegt een hoop je kan het altijd proberen en eventueel weer terug gaan 1 fles extra. Thamaraa wandel ze! Milla ik heb geen ervaring met het boek geef al vanaf het begin flesvoeding. Super dat de controle's goed waren. Vandaag is Jaimy op het KDV hij had gisteren nog een koortstuipje maar voelt zich verder goed. Hij klinkt net als een zeehondje Lekker vandaag vroeg klaar met werken hoorde ik van mijn baas. We worden om 16.00 uur naar huis geschopt. Heerlijk.
@cira, vond je het stuipje niet eng? en knuffel je zeehondje maar namens ons beterschap jaimy! @Meisje, ohja, je beeb geweldig gevoel he? nu kun je er echt niet meer omheen: dr zit een wondertje in je buik!!! @all, pfft ben ineens zooooooo moe, niet normaal. Net lekker gewandeld, mezelf met een zakje chips beloond omdat mn broek paste, wahahaha. Isabella had vandaag dr zomerkleertjes aan, zag er zo heerlijk uit bij dr. wat kun je verliefd zijn op je eigen kind he? Hoewel ik ook helemaal de kriebels kreeg van de kleine van mn vriendin! Sjongejonge, wat een heerlijk weertje he? heb zelf maar wat uit de kast getrokken, maar moet écht shoppen!!! Dus ik ga morgen lekker de stad in met man en kind en dan toch maar wat shoppen wat nu al past! Liefss, taliaa
Ik loop al ruim 2 jaar bij de therapie voor mijn arm en rug. Het is puur om alles soepel te houden, ga ik niet dan kan ik na 2 weken bijna niet meer lopen van de pijn. Gewoon proberen hoe die het doet op 4 flessen, anders kun je zo weer terug gaan naar de 5 flessen. Wandelen was heerlijk, Nomi heeft lekker liggen slapen en Mika die was op de step. Net nog even het centrum in gelopen, is een nieuwe schoenenzaak en de kinderen kregen een bal, en een suikerspin. Mika heeft lekker zitten smikkelen, zijn mond helemaal plak plak toen de suikerspin op was haha. Gaan jullie nog iets leuks doen met de paas dagen ? Wij gaan 1ste paasdag gourmetten en krijgen s'middags nog kraamvisite. EN 2de paasdag wil ik iets leuks gaan doen voor Mika, mss naar de dierentuin (tenminste als het weer mee werkt) Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend. En hele fijne paasdagen. Liefs Thamara, Mika en Nomi
@thamaraa: 1 paasdag kerk-mama-schoonouders-gourmetten met ons mam. En 2e paasdag uitslapen-ontbijten/brunchen-koffie/thee hier met mijn familie-dan wokken met mijn familie Ik hoop dat het 2e paasdag mooi weer is; kunnen jullie naar de dierentuin en kan ik eieren in het bos verstoppen voor mn neefjes en nichtjes! @milla, anders is het mis. iets om alvast voor de geboorte een lactatiedeskundige in te schakelen? Ik hoop dat het lukt meis!!! een positieve instelling is al heel wat!!
meiden ik ben zooooooo moe. We slapen 's nachts slecht/weinig en overdag lukt het me niet om in slaap te vallen. Heb net 2 uur op bed gelegen met alle deuren dicht, terwijl oma en papa in de tuin met Jens zaten. Ik doe geen oog dicht. Ik word er zo moe en kribbig van. Niet naar Jens maar naar mn vriend, en dat vind ik niet leuk, Ik weet dat het erbij hoort, maar dit sloopt je echt. Jens is vandaag erg moeilijk, veel huilen etc...weet niet wat er mis is. Misschien een groei dagje???
meiden foto's staan op hyves~! Zal hier ook even link plaatsen 1 foto krijg ik er niet op :S probeer het dalijk nog eens http://94.100.116.70/544300001-54435000 ... _kCAc.jpeg http://94.100.113.227/544300001-5443500 ... _J__m.jpeg http://94.100.115.147/544300001-5443500 ... _AZbq.jpeg http://94.100.113.95/544300001-54435000 ... _G0qj.jpeg
ha meiden heerlijk he dat lekker weer. Ik ben nu een lang weekend bij mn ouders lekker aan zee. Vanochtend mn nieuwe mama fiets gehaald. Thijs in de rugzak meegenomen en daarna even een rondje gefiets. Hij vond beide helemaal geweldig, hij zat de schreeuwen van plezier. En zo'n mamafiets is geweldig. Ik wilde er eigenlijk niet aan, maar nu ik hem heb vind ik het ideaal. Ik heb de gazelle bloom. Hij fietst heerlijk licht. Het was trouwens wel warm hoor vandaag in de auto, (geen airco) maar het ging goed en lekker geen files gehad. Thijs heeft nog even lekker in de tuin gespeelt alleen gras vind ie niks. Hij is trouwens vanochtend per ongeluk vanzelf gaan zitten in de box. Daarna kreeg hij het niet meer voor elkaar. Hij zit trouwens ook veel op handen en knieen. Dus ik ben benieuwd wanneer hij kruipt. Fijne paasdagen allemaal en kom hier zo af en toe nog even buurten.
goede morgen meiden!! Debjes, kan alleen maar zeggen... *smelt*zucht*wauw*... wat een lekkerding is Jesse toch!!!! Pooh, he meid wat rot nou... (en ja dit hoort er ook bij, tis niet altijd maar een roze wolk hoor, er komt zoveel op je af! Je hormonen zijn nog als een razende bezig en geen nachtrust... wie kan daar nou wel tegen?? Dat breekt iedereen een keer op! En dan je onzekerheden over Jens, gaat het wel goed, doe ik het wel goed, wat heeft ie nou??? Echt waar, dit herkennen alle dames hier hoor! En dat wordt echt minder hoor! Straks weet je heel goed wat Jens nou heeft of wil en komt er een ritme in. En Jens is nog zoooo klein, hij moet ook aan de grote wereld wennen, niet meer warm bij mama in de buik..... ook al ken je elkaar voor je gevoel al zo lang, het heeft echt de tijd nodig elkaar echt te leren kennen en aan te voelen. En dat je vriend het soms mag bezuren... denk dat dat niet meer dan logisch is.... mannen hebben hormonaal nergens last van, dat kan soms erg botsen....) Dikke knuffel meid!! Sas, wat leuk dat de fiets zo goed bevalt!! Nu met de mooie weer kun je lekker veel tochtjes maken met je ventje! Hoe gaat het met de rest?? Hier alles rustig, gister was mijn vriend jarig, vanavond vieren we dat (klein) met ouders en vrienden. Seth heeft gister 4 flessen op van 210 (niet allemaal helemaal leeg, maar goed, tis voor hem natuurlijk even wennen) Vanmorgen ging er ook weer 210cc in! Knap hoor! Ik voel me goed, met vlagen van minder fit.... Ben wel onzeker hoor, meer als bij Seth... ik kijk zo naar de 1e echo uit, dan hopelijk meer ontspannen. Ben ook constant aan het vergelijken of ik hetzelfde heb/voel als bij Seth. Terwijl elke zwangerschap anders is natuurlijk.... Oja, we hebben een nieuw thuis voor onze katten gevonden... snik snik, maar het moet! Ze zijn onhandelbaar door de komst van Seth en wordt weer erger nu ik zwanger ben... en Seth is denk ik toch wel allergisch... krijgt steeds meer eczeem op zijn rugje en armen. Dus dan is de keus natuurlijk heeeeeel makkelijk! Morgen worden ze opgehaald....
debjes wat een knappe ventje. zijn de foto's zelf gemaakt. ik moet dinsdag met myrthe naar de dokter voor haar heupjes ik hoop dat hij vindt dat het goed is.
Jeetje onze berichten verdwenen. Pooh kan je niet een keer afspreken dat je vriend de nachtvoeding doet(je geeft toch fv) en dat jij even bij kan tanken en dan ook met de instelling gaat slapen ik hoef er niet uit. Hoop dat je je rust kan vinden. CIra Jaimy koortstuipen gehad?! Schrikken of niet. Debjes is Jesse weer beter? Sorry dames niet alles onthouden. Tygo werd donderdag op vrijdagnacht huilend wakker, we kregen hem beide niet stil hij was echt overstuur naar ons idee had hij kramp zat te trappen, waarschijnlijk van de rijstebloem het was zo zielig uiteindelijk na een half uur maar weer een keer ingebakerd omdat dit tegen krampjes kan helpen en na 10 minuten lag hij helemaal total loss te slapen bij mijn man. Gister toch maar naar de ha geweest voor het hoesten want het was nog niet over, nu een drankje gekregen en moet zoutoplossing geven, hoop dat het werkt en moesten van de ha eve wachten met de rijstebloem omdat hij al niet zo fit is en als hij er zo aan moet wennen konden we beter wachten tot hij weer fit is. Gisteravond op terras gezeten, Tygo mee met de kinderwagenbak in de bakfiets hij heeft heerlijk liggen slapen, kwart voor 11 laatste fles en vanmorgen om kwart over 7 werd hij wakker heerlijk zeg weer zo'n goede nacht hoop dat hij dit weer voort gaat zetten. Hele fijne paasdagen allemaal met mooi weer hoop ik.
Lot, wauw lekker zo'n goed nacht! Wat naar dat jullie ventje waarschijnlijk last van zijn buikje had.... idd nog maar even wachten te de pap. Vraagje: om de hoeveel uur krijgt Tygo zijn flesje?? Cira, sorry had er overheen gelezen denk ik, wat schrikken van Jaimy!! Gaat alles nu weer goed, koorts gezakt hoop ik? 1ekindje, ja joh, hoop ook dat alles goed is met de heupjes van je kleine meid... succes dinsdag hoor!!
@all, we hebben van 2200 tot 1.50 geslapen, mn vriend gaf de kleine toen de fles en ik sliep gelukkig door. Van 4.00 tot 5.00 lag Jens op mn buik, was wat onrustig en kreeg nog een flesje,maar daarna sliepen we allemaal door tot nu toe. Zalig!! Nu ontbijt op bed en misschien nog effe door slapen. @makkie, bedankt voor de woorden, geeft me weer wat moed!!
Makkie. De eczeem heeft Jesse ook het is geen allergie, ja zal wel allergie zijn van alles bij elkaar! Elke baby heeft het haast! Mijn neefje zijn gezicht zat helemaal onder de pukkeltjes! Meestal is het na 2 jaar over als dat niet geval is dan gaan ze pas onderzoeken. Jammer van je katten, hoezo zijn ze onhandelbaar dan? 1e kindje succes dinsdag hopelijk is alles goed. Het is weer heerlijk weer! Jes is wat opgeknapt gelukkig geen koorts meer. GA hem nu even fruit geven en weer terug in bed stoppen }
Makkie. De eczeem heeft Jesse ook het is geen allergie, ja zal wel allergie zijn van alles bij elkaar! Elke baby heeft het haast! Mijn neefje zijn gezicht zat helemaal onder de pukkeltjes! Meestal is het na 2 jaar over als dat niet geval is dan gaan ze pas onderzoeken. Jammer van je katten, hoezo zijn ze onhandelbaar dan? 1e kindje succes dinsdag hopelijk is alles goed. Het is weer heerlijk weer! Jes is wat opgeknapt gelukkig geen koorts meer. GA hem nu even fruit geven en weer terug in bed stoppen }
Pooh, graag gedaan meid! Gelukkig hebben jullie nog een beetje kunnen slapen verder. Debjes, ja weet ik, maar de kinderarts denkt toch een allergie, omdat Seth ook een koemelkallergie heeft. En mijn mama, broertje zijn ook (licht) allergisch voor katten. En ja onhandelbaar: poepen en plassen door het huis, over de spullen van Seth plassen, zenuwachtig, zeuren... je merkt gewoon dat ze niet gelukkig zijn, we hebben al van alles geprobeerd.. ze overal bij betrekken, boos worden/niet boos worden, bepaalde hormoonverstuivers voor katten, kattenbak heeeeel schoon houden, veel naar buiten... niets niets niets helpt. Ik wordt zelf helemaal gek zo ze, ben alleen maar pies en poep aan het ruimen. En nu de 2e komt... nee dit gaat echt niet zo. Ze zijn ongelukkig nu (te grote verandering met de komst van Seth) en we hebben een heel goed warm thuis voor ze gevonden waar ze weer gelukkig kunnen worden en de aandacht krijgen die ze verdienen)
Makkie ja dan zijn ze waarschijnlijk gewoon beter af in een gezin zonder kids! lijkt me echt moeilijk 1 van je huisdieren weg doen! Heb je trouwens al een buikje Makkie? Ze zeggen meestal dat met de 2de het sneller zichtbaar wordt! Iemand vroeg me of de foto's zelf gemaakt zijn! Nee heb ze laten maken bij de fotograaf!
Debjes, ja is ook moeilijk en is ook geen makkelijke beslissing geweest. Maar dit gaat gewoon niet. En het idee dat ze ergens anders waarschijnlijk gelukkig zijn, maakt het weer wat makkelijker. En over mijn buikje, merk nog niet echt verschil hoor. Savonds wat meer opgezet, maar dat heeft iedereen.... maar als ik wat ga merken, horen jullie het meteen!!
Hee meiden, tis wel rustig hier... hoop dat het komt doordat we gewoon allemaal druk zijn met de beebjes en dikke buiken en de aankomende paasdag en niet omdat we balen van dit nieuwe forum... lees wel meer hier en daar dat sommige het helemaal niets vinden. Ik moet erg wennen, maar kan toch weer net zo gezellig worden? liefs Makkie