wij hadden kraamvisite en hebben lekker in tuin gezeten. jens doet het goed vandaag!! denk dat ie een groeidagje had gisteren.
hai meiden, nee hoor makkie, ik ben gewoon erg druk geweest (met winkelen en poetsen/opruimen, hihi) en ben zoooooo moe weer... Zit nu ff te lezen en dalijk lekker eten! jammer van je kat... (hoewel ik een hekel heb aan elk beest....) @pooh, t komt echt wel meid!je loopt nu op je tandvlees, maar over een paar weken zul je ineens merken: huh het gaat ineens een stuk makkelijker, etc... Fijn dat je nu wel wat meer geslapen hebt! @all, zoals gezegd, ik ben kapot. snap er niks van, moet maar wat meer fruit eten ofzo... maar goed, ik heb vandaag weer een welbekend dipje gehad, ik denk door die rot PCO! was veel te druk in de winkels, dus heb niks gekocht. En ik baalde weereens enorm van mn malle lange lijf en grote voeten (haha, jullie zullen wel denken). maar goed, ik heb nu dus nog niks fatsoenlijks om aan te trekken, AHHHHHH. En daar kan ik echt van in een dipje raken. maar een lach van Isa doet me goed!!! Liefss, Taliaa
eh taliaa, dat probleem ken ik.(1.84 lang, maatje 42 schoen) Ik pas nog niet in mn oude broeken maar heb geen zin om nieuwe te kopen die dadelijk te groot zijn. Ik loop dus nog in positie broeken. heb gisteren wel 5 nieuwe shirts gekocht met mn moeder. Ja, ben blij dat we goed geslapen hebben, ik voel me een heel ander mens vandaag. Jens doet het tot nu toe ook erg goed. Veel rustiger. Wat ie nou gisteren had...i dont know. Ik ga zoiezo door met die Cinababy druppels, misschien helpen ze toch wat tegen zn krampen.
Euh, zijn er nog meiden dan die wat klein van stuk zijn (rond de 1.65) anders zien jullie me straks bij de meeting allemaal over het hoofd..... Taliaa, okee, gewoon lekker druk geweest dus! En tja, die dipjes zijn ons denk ik allemaal wel bekend....pffff zo balen is dat.... Pooh, fijn dat je vandaag een goede dag hebt! En tja, wat die kleintjes soms ineens hebben... daar kom je echt moeilijk achter! Straks visitie voor de verjaardag van mijn vriend. Gezellig!! Fijne avond meiden en alvast fijne paasdagen!!
Makkie Tygo krijgt zijn flessen om de 4 uur ongeveer! Vorige week 1x 4 flessen gegeven maar de 2de keer kwam hij snachts weer dus hij is er denk ik nog niet aan toe. Eerst eens rustig soms wat fruit geven en dan zien we wel nu nog lekker 5 flessen vind ik ook niet erg. Gefeliciteerd met je man! En hier aan het genieten van het lekkere weer, wandelen naar het dorp lunchen en wennen aan het werken weer, vandaar dat ik er even minder ben maar het forum went vast als we het samen maar gezellig hebben toch. Pooh fijn dat je wat bijgetankt hebt maakt een ander mens van je he!
Makkie heb er misschien over heen gelezen maar je ging toch tegen je schoonouders vertellen van jullie 2de wondertje en wat zeiden ze?
hey meiden .... ik was effe de weg kwijt hier .....vind het maar niks ....onoverzichtelijk en saai ....dus als jullie de behoefte hebben weet ik nog wel een ander plekje waar we verder kunnen kletsen ...maar dan hoor ik het wel toch ? hier wwat vervelende dagen achter de rug maar dat doet niet terzake...zal even over jelmer zijn zh dag vertellen ... afgelopen donderdag moesten we naar het zh . Jelmer weegt al 7875 gram en is 70 cm lang jaja lekker lang hahaa . de ka dacht jelmer last van zijn slokdarm heeft en heeft nu een drankje voorgeschreven wat zijn slokdarm rust moet geven ......ben benieuwd . over 1 maand mag ik zelf thuis proberen een provocatietest te doen ....dmv zelf een product met koemelk er in te geven en kijken of hij wel of niet reageert ..... ben benieuwd hoop zo dat hij niet reageert ..... @makkie : hoe reageerden je schoonouders ? @thalia : jeetje wat vaag zeg dat je zo moe bent ...niet stiekum ook zwanger ? haha @all ik mag gezellie 1e paasdag werken jeeehh
hey Meiden Sybje vind je het echt zo overzichtelijk dat je hier nu niet meer komt? of moet je echt nog wennen? Hoe oud is Jelmer ook alweer> Omdat Jesse 8,5 kilo weegt en 71 cm is Makkie hoe was je verjaardag? Lot heerlijk he mooie weer! Chantje hoe is het met jouw? Jesse heeft gister zijn eerste driftbui gehad Hij ging ineens jengelen en die kont omhoog gooien en benen slap houden, want ik wil ik hem neer zetten in de kinderwagen Liet die zich dus de heletijd zo hangen en krijsen en naar beneden zaken, maar moets hem steeds omhoog halken omdat die vast moest, maar iedere keer gooide hij zijn kont omhoog. toen ben ik echtr boos geworden op hem! Daar schrok hij wel even van (en ik ook) ik hoop dat dit een fase is, want hij doet ut nu dus iedere keer als hij iets niet wilt.
goedemorgen meiden.We hebben gisteren een top dag gehad. uitgerust, in de tuin met vrienden en een rustige baby in de kinderwagen!! Gisteravond lag ie op mn borst te slapen terwijl ik tv keek. We hadden chocolade ijs en je raadt het al, mn eerste hap viel van mn lepel op Jens zn hoofdje... en hij sliep gewoon door. k dacht dat ik mn broek ging piesen van het lachen.....en heb mn kind zn hoofdje schoon gelikt en geveegd..hihi! nu heet ie dus kabouter chocohoofd!!! Ik mocht vanochtend uitslapen..werd pas om 1130 wakker terwijl Jens beneden papa aan het entertainen was! Iedereen een vrolijk pasen!! wat gaan jullie vandaag doen? ik wil de autos wassen en de tuin in/wandelen.Liefs!
pooh hahah ze het al voor me dat ijs op zijn hoofd! Jeetje waar je zin in heb auto's wassen hahaha, ach mag niks zeggen ik wilde 2 dagen na me bevalling alweer even boodschappen doen alleen, maar goed iedereen raden mij dat af Wij gaan zo eben naare mijn ouders, de zon wil hier nu gelukkig doorbreken het was vanmorgen erg misitg! Vanavond gaan we lekker koken. En helaas ligt er ook nog een strijk voor mij te doen.
Ik heb sinds vanmorgen ineens helderrood bloedverlies, met buikkrampen en stolsels. Ben nu bijna 20 weken zwanger, heb het tot 8 weken ook gehad, maar in dit termijn is volgens mij niet normaal! We hebben wel gevreëën, dus vraag me af of het daar van komt, we wachten even af.. als het erger wordt vertrekken we direct richting zkh.
eh gadver milla!!! bel gelijk je vk effe !!!! Dat klinkt niet goed. Bloedverlies mag wel na sex,m ara niet met krampen en stolsels!! Ik duim voor julie!! liefs!
Milla jeetje wat schrikken hoe is het nu? vk gebeld? Schrik er echt van joh. Pooh heerlijk dat je uit mocht slapen en kabouter chocomuts lekker bij papa was! Heerlijk genieten he!
pffft, milla, succes meid! laat je even iets weten als je iets weet?? denk aan je!! @all, gister bericht van mn schoonzus gehad, ze is morgen 42 weken. Als t vandaag niet gaat gebeuren, dan moet ze morgen naar het ziekenhuis vind t zo spannend... verder hier alles goed. Net met mn mannetje afgesproken dat ik elke maand 1x ga testen, dit omdat ik qua gedrag geen rekening houd met zwanger zijn. (een roseetje op zn tijd, rood vlees en ik slik nog geen foliumzuur). Dus ik ga even kijken welke testen ik ga gebruiken, denk die van de kruitvat, of hebben jullie goede ervaringen met de internettesten? Verder verwacht ik nu absoluut niet zwanger te zijn, maar ga deze week een keer testen en dan dus elke maand 1x. (omdat ik dus niet ongi word...) Nou fijne paasdagen en geniet van t weer!! Liefss, Taliaa
Taliaa voor je eigen ook wel fijn als je lichaam het niet goed aangeeft dat je weet of je wel of niet zwanger bent. Ik teste altijd met de testen van deze site. Hoop zo dat het goed gaat met Milla!!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat wel weer! Bloeden is gestopt evenals de krampen. Ik voel ons meisje ook druk bewegen. Ik denk dat er een adertje geraakt is en de baarmoeder te veel is geprikkeld. We deden al rustig aan maar voorlopig even geen sex meer!