Pffff milla, lees het nu pas! Wat schrikken zeg! Gelukkig is het weer gestopt... je kunt ook niet meer al te druk in de slaapkamer doen hoor . Nee sorry, dit zijn natuurlijk geen geintjes... fijn dat je je meisje wel goed voelt bewegen, dan heb ik ook goede hoop dat het iets onschuldigs is geweest..... Taliaa, goed idee van het testen... je weet het anders echt niet natuurlijk... hoop wel dat snel een positieve test hebt! Ennuh, spannend van je schoonzus..... Pooh, klinkt lekker zo'n relaxed dagje! kan echt elke dag weer anders zijn met die kleintjes!Ennuh, hoe gaat het met je knip? Debjes, zo zo, pittig mannetje die Jesse! Hahahaha, ja dat begint nu natuurlijk ook, eigen willetje! Ook wel leuk toch? Beter dit dan zo'n slome die alles best vind hahahaha Syb, nou die Jelmer krijgt ook niets te kort hahaha. Heeft hij zantac voor zijn slokdarm? Krijgt Seth ook nog steeds, is voor het terugdringen van maagzuur en de slokdarm helpen herstellen. En een provocatietest zelf thuis? Mmmmmm, hopelijk reageerd hij natuurlijk niet! Wij moeten as vrijdag weer naar het ziekenhuis voor provocatietest nr. 2. Fijn dat Jelmer het verder zo goed doet!! Hoe gaat het met zijn fistel dan? Hier vandaag gekke dag... de katten hebben vandaag een nieuw thuis gekregen. Het zijn super lieve mensen (jong stel) met nog veel meer dieren en leven echt voor hun dieren. Ze krijgen straks zelfs hun eigen kamer! Moest wel flink slikken en even huilen toen ze echt de deur uitgingen...moeilijk hoor! Met Seth alles super, hij is een heerlijk vrolijk tevreden ventje! Echt alleen maar genieten! Verjaardag gister van mijn vriend was ook super! Ennuh, iemand vroeg hoe mijn schoonouders reageerde op mijn zwangerschap.... helemaal leuk!! Ze waren natuurlijk super verrast, maar echt heel blij!! Zometeen frietjes eten, mmmmm (hahaha romantisch paasdiner he? ) Vriend moest vandaag werken, dus even wat makkelijks. Voel me steeds zwangerderderderder.... heerlijk! Buik begint van de darmen wat op te zetten, mijn moeder viel het vanmiddag al op. En de misselijkheid/totaaaaaaaal geen eetlust begint ook goed te komen.... en veel naar de wc voor de grote boodschap, had ik met Seth ook! Fijne avond meiden!!
Makkie logisch dat je even moet slikken! Ja Het is wel leuk dat eigenwijze maar denk toch ook dat die driftbuien door zijn tanden komt! Hij bijt de hele tijd op zijn eigenvingers en wordt dan erg kwaad (denk pijn) vanavond wilde hij ook geen avond eten en toetje (niks voor jes) Ook zijn we de afgelopen dagen wat druk geweest, waardoor Jesse zijn ritme beetje anders was, ook omdat ik vrijdag van half 9 tot half 6 moest werken inplaats van half 3 tot half 7. Denk dat Jesse gewoon daar best gevoelig voor is. Dus vandaag wat meer schema opgebouwt en morgen ook een rustig dagje houden. Milla gelukkig dat alles nu weer beetje goed is en dat je de baby goed voelt!
Nou lekker net een hele tekst geschreven alles weg. Begin een beetje geiiriteerd te worden van ZP. Zag dat van afgelopen vrijdag ook al heel veel berichten weer zijn verdwenen. Nou ga weer opnieuw beginnen.
Debjes Jaimy heeft ook last van driftbuien alleen vooral tijdens de fles. Hij drinkt nu ook bar weinig op een dag (ongeveer 350 ml). Makkie wat jammer van je katten. kan goed begrijpen dat het pijn doet (heb zelf 4 katten) maar gelukkig heb een een goed tehuis voor ze gevonden. Nog gefeliciteerd met je vriend!! Pooh de eerste tijd is zwaar maar het word echt beter! gelukkig hebben jullie al een lekker relaxed dagje gehad. Wat een een leuke bijnaam voor jens Milla jeetje schrikken zeg! gelukkig voel je jullie meid goed. Lekker rustig aan doen! Taliaa mmmm jij shopt al net als ik als het te druk is rechtsomkeert. Spannend voor je schoonzusje! Sybje jeetje wat een flinke kerel. Jaimy was de laatste keer bij het CB 17180 gram en 69 cm (dacht ik ongeveer). Hoe gaat het nu met jou? Zo geloof dat dit het ongeveer was wat ik getpt had. Hoop dat ik niemand ben vergeten. Hier gaat alles verder goed. Ben afgelopen vrijdag ongi geworden dus ben beieuwd hoelang mijn cyclus wordt (wie weet wel heel lang.......ongeveer 9 maanden ) Jaimy is nog snotverkouden, maar klinkt niet echt meer als een zeehondje. Eten gaat al weer een stuk beter alleen drinken is momenteel een echt drama. Verder had ik vrijdag al getikt dat mijn mannetje een soort van kruipt *TROTS* Hij komt echt behoorlijk snel vooruit. Ik denk ook dat ons mannetje in zijn 8 maanden sprong zit. Jengelt veel slaapt raar wordt driftig tijdens het drinken enz enz. Hoop dat de sprong snel voorbij is. Ik ga lekker naar bed (ben zo moe de laatste tijd). Meiden allen nog een fijne tweede paasdag.
ahhhh, milla, wat ontzettend goed zeg!!! gelukkig!!! ik had btw na de seks (ehm, nouja..hihi) ook krampen, soort van harde buiken enzo... maar gelukkig. hihi, kan ik dalijk gerust gaat slapen haha, makkie leuk hoor, een bol buikje, dalijk weer lekker pronken. Trouwens wel handig dat je in het zelfde seizoen zwanger bent ivm positiekleren cira;ja als het te druk is is de zin om te shoppen over, dus ik ga van de week een keer terug ik hoop dat je cyclus 9 maanden is hoor!! @all, fijne dag nog!!! hier hebben we een easy 1e paasdag gehad en isa heeft het super gedaan, morgen wokken, dus ben benieuwd hoe ze het daar doet!! Liefss, taliaa
JAAAA Seth heeft zich zonet 2x op zijn buik gerold in de box!! Wat goed!!, ben echt zoooo trots!! GROTE VENT VAN MAMA!!!!
gaaaaaaaaaaaaaaaaap,meneertje hier sliep de hele avond als een marmotje, toen na zn les van 2230 tot 2.00 uur...en daarna was het brullen en aandacht vragen tot 5.00 uur. toen heeft mn vriend hem mee naar beneden genomen ( ik was zoooo moe) en nu zijn we net wakker voor flesje. pfffffff gaaaaaaaaaap @makkie, wat goed van seth!!!! weer een mijlpaal!!
Ja pooh, dat zijn echt pittige nachtjes zo..hopelijk gaat het vanacht beter.... Maaruh, is om 22.30 de laatste fles? En snachts krijgt hij geen fles meer? Kan hij dan geen honger gehad hebben??
rond die tijd geven we hem een fles en laten hem dan zelf komen voor een nieuwe...wat meestal rond 2.00 uur is...vanacht dus ook weer. meestal valt ie dan snel in slaap maar nu dus niet...klaarwakker!!!
Pooh ik denk toch echt dat Jens de dag en de nacht omdraait als het ik het zo hoor! Misschien een tip of misshcien doe je het al! Als hij oevrdag in zijn bedje slaapt het kamertje licht te laten, dus geen gordijntjes/rolgordijnen dicht. En dan 's avonds als hij moet slapen alles donker maken. Makkie super van Seth! Dan ineens denk je goh wat gaat dat har dhe, weet dat nog zo met Jesse! Hoe is het met de andere dames? Jesse gingdus gisteravond om kwart voor 8 naaar bed en heeft geslapen tot vanmorgen 9 uur denk toch dat Jesse beetje uit zijn ritme is. Want hij was vanmorgen echt gewoonw eer onze Jesse. VAndaag doen we het lekker rustig aan voor hem. Gewoon zijn eigen ritme aanhouden want ik merk toch echt aan Jes dat hij dat nodig heeft (maarja wel kind niet?)
@debjes, dat probeer ik ook al...mmh... hij was best veel wakker overdag, soms maar een half uurtje of een uurtje..maar oke! genoeg om hem moe te maken voor 's nachts denk ik. Na 1900 sliep ie heel diep, dronk haast slapend zn 2200 fles leeg en was dan klaar wakker om 2.00 uur. Dinsdag naar het CB, zal ik het toch eens aankaarten..
Pooh ja Jesse maakte ik altijd voor zijn voeding van 22:30 uur wakker, deed ik hem ervoor in bad dat hij dan toch even wakker was en dan daarna die voeding van 22:30 wakker aan begon en dan zo in zijn diepe slaap kon vallen. Moeilijk he nu je kind echtleren kennen weet nog zo goed dat ik dat ook echt moeilijk vond!
ja,soms vind ik het zo sneu hem wakker te maken als ie diep in slaap is. slaap is belangrijk maar flesje ook. hij doet het nu op 7x 110ml.
Milla jeetje wat fijn dat het over is. Heb je de vk nog gebeld? Pooh vervelend die gebroken nachten, hoop dat jens snel te smaak te pakken krijgt van snachts slapen. Jullie kindje slapen zo goed uit deden ze dat al snel? Tygo komt echt smorgens tussen 6 en 7 uur heel soms half 8 maar dat is het wel hoor. Gisteravond gingen we bij mijn oom op visite heb een jonge oom heel gezellig even de wii proberen rond half 10 maar we gingen om half 3 vannacht naar huis wat is dat leuk zeg Verder gister even heerlijk terras gezeten en vandaag lekker rustig aan doen, misschien weer even wat drinken op het terras, genieten van dit weer weet nooit in nederland hoelang het duurt. Morgen weer werken Tygo is vandaag 5 maanden, wat gaat het snel wel een klein luilakje denk ik want draaien naar zijn buik vind hij nog niet nodig zijn zij is prima.
@pooh, meis hoe vervelend ook: die nachten horen erbij! maar echt hoor, er komt een tijd dat je 's nachts lekker door kunt tukken! Probeer idd zn dag en nachtritme zo goed mogelijk te krijgen, wij waren er best strikt in: slapen in bed, spelen in de box. En als ze 's nachts wakker was dan geen prikkels, geen licht/geluid/tv, hoe lastig ook. Maar goed ons meisje was heel makkelijk.. zal ons wel terugpakken als ze 16 is, hahaha. Ik weet hoe moe je nu kunt zijn, maar echtechtecht, dat wordt beter! vrienden van ons zeiden op kraamvisite; vanaf de 6 weken wordt het leuk en bij ons was dat ook echt zo @Lot; ons meissie is gewoon een slaapkoppie. Die sliep al heel lang uit toen ze nog op 5 flessen zat en nu met 4 is ze rond 7/ half 8 wakker en dan mag ze er vanaf 8 uur uit (dan ligt ze niet te huilen hoor!!!) @al: vandaag en gister echt last van mn darmen joh.. Kan er niks aan doen, maar denk dan bij die kwaaltjes: zou ik zwanger zijn? Gister zei mn man: ik zou echt zooooo blij zijn als je zwanger bent!! nou dat is een hele ommekeer hoor!hihi. Hij zei: misschien nog wel meer dan bij isabella, omdat ik nu weet hoe leuk het is met een baby! *smelt* maar goed, eerst maar eens ongesteld worden, ohhhh ik hoop zo dat er een soort van cyclus komt, dat we iig een kans hebben... maar ik spreek mezelf ook streng toe hoor: niet te veel mee bezig zijn en al helemaal niet te veel hopen.. Oja chantje: ik las op hyves dat Suze een paar stapjes had gezet wat goed zeg!!! Liefss, taliaa
ik hoor en lees steeds over spelen..maar jens is pas 3 weekjes oud.. er valt zo weinig te spelen met hem nu. Gisteren lag hij voor het eerst intens naar zn nijntje in de box te kijken en probeerde er met zn handje heen te gaan. Maar dat was dan ook voor het eerst. Verder slaapt hij veel overdag en hem wakker houden is vrij moeilijk. We gaan het maar proberen!