Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh, haha, ja "spelen". ik bedoelde dit: isa lag bij ons nooit in de box te slapen. als ze moe was ofzo, dat ging ze gewoon naar bed.. En "spelen" of liggen was in de box, snappie:) hihi. Maar goed, er zijn genoeg kids die wel in de box slapen hoor en bij ons het makkelijk want wij wonen gelijkvloers, dus isa ligt zo in de bedje:)
    Hoe voel je je lichamelijk?

@all, dalijk lekker bezoek over de vloer, nog even eieren in het bos verstoppen:) we kijken vanuit de woonkamer / balkon zo het bos in, dus dat wordt leuk met de kids! hihi. En dan gaan we lekker wokken, joehoe

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa wij hadden ook heel strak dat schema hoor, slapen in bed en ''spelen in de box, alhoewel toen Jesse net geboren was sliep hij wel is in de box als ik wist dat hij over kwartiertje eten moest hebben. En inderdaad als Jesse nu nog 's nachts wakker wordt doe ik geen licht aan niks, deed al vanaf dat die geboren was 's nachts alles in het donker. maar goed Pooh komt vast ook wel in dat Schema

Lot ja jesse sliep eigenlijk altijd lang uit en moet zeggen nu nog tussen half 7 en half 8 komt hij wakker voor een fles en dan leg ik hem terug, Soms slaapt hij nog even door ens oms speelt hij tot 9 uur a kwart over 9 en dan laat hij zich horen.
    En over dat draaien maak je geen zorgen Jesse was 6 maanden toen hij zich ging draaien hahaha.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Even kort flitsberichtje :) : De meeting komt steeds dichterbij, hint! ;)

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    haha, ja idd!! chantje kan het nog steeds bij jou??? anders moet je het gewoon zeggen hoor meid! niet dat je gaat stressen (verbouwing?)!!!
    hey, ik wilde eigenlijk gewoon zonder man komen? ben ik de enige (behalve Sas)?

verder gaat het hier goed:) isa ziet er alweer lekker zomers uit! dalijk de kinderwagen ombouwen naar de wandelwagen en vanmiddag naar de fysio! Oja, vandaag testen en dan over een maand weer. Hoewel ik weet niet zwanger te zijn, vind ik het toch heeeel raar... Heb gister voor t slapen gaan de hele tijd liggen dromen van 2 streepjes, wahaha.... nou ja.
    Fijne dag allemaal,
    liefss, taliaa

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja de meeting! Leuk leuk leuk!

Milla hoe is het met jou? geen bloedverlies meer gehad en meisje nog steeds lekker actief?

Taliaa, toch wel een beetje spannend niet? Je weet maar nooit! En dromen over 2 streepjes, meid ik merk echt dat je er weer zo aan toe bent!! Ik hooooooop zo dat het niet lang duurt of dat je al lekker zwanger bent!!!!! Was het wokken nog leuk?? I LOVE WOKKEN!! Mmmmm!

Lot, Seth is ook een slaapkopje hoor, ik moet hem echt om 08.00 wakker maken, doe ik dat niet dan loopt de hele dag anders... vanmorgen niet aangedacht, we werden allemaal pas om 09.00 wakker. Maar even kijken hoe is een fles kan inkorten.....

Pooh, Seth sliep de eeste weken overdag alleen maar in de box! En hij heeft er geen last van hoor, dat hij het verschil niet weet tussen spelen en slapen... daar zijn ze nu nog veels te jong voor! Nu is het wel spelen in de box, moe? Naar bed toe. Maar de eerste weekjes hebben we daar niet aan gedaan hoor. Lekker doen waar je je zelf goed bij voelt (en ik kreeg een onbehaaglijk gevoel als hij savonds alleen boven lag... waarom weet ik niet.. had ik toen heel erg. Nu niet meer gelukkig....)

Chantje, wat goed van Suze!!! nog geen jaar en dan al een paar stapjes! Wat goeddddd!

Hier een rustige pasen gehad. Vind het nog steeds raar dat de katten weg zijn.... maar wel beter zo, merk dat de uitslag van Seth al minder vuurrood is! En hij draait ech zo goed op zijn buik! Net de hele tijd achterelkaar in de box! En ik merk echt veel aan mijn lijf nu.... rare maag/misselijk, auw boobs (met vlagen), moeeeeeee. Maar ik voel me verder super en geniet op en top! Alleen ik lust echt niets meer op brood, vind alles vies..bleggghhh. Dus ik eet maar weinig op een dag... heb ook niet echt honger. Morgen komt Moeders voor Moeders, jajajajaja ik doe gewoon weer mee hoor!

Wat me trouwens op valt is dat heel veel meiden van ons clubje toch al weer een kinderwens hebben, hoewel de kleintjes nog zo klein zijn! De 'meeste' denken pas aan een tweede na een jaar ofzo... vind dat wel opvallend bij ons! Maar wel heeeel leuk hoor!! (en ik hoop dat het bij iedereen met deze wens snel weer raak is, zonder de MMM!)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ahhh, makkie dat vind ik lief van je!! thnx!
    ja, ik denk dat het bij ons (bij mij iig) meespeelt dat het bij de eerste gewoon (veel)langer heeft geduurd dan "normaal". Bij mij zit in mn hoofd: als t weer zo lang duurt en ik pas over een jaar "begin" dan etc etc..
    Maar goed, ik hoop dat we Makkie snel zullen volgen, hihi! maar niet te vergeten; we broeden met zn allen op een mooi plekje hier voor LINDA!!!!! pfft, ik vind het zooo moeilijk voor haar he...
    Nou ik heb de wandelwagen inzet erin, maar krijg niet alles vast... en het valt me toch tegen hoe plat hij kan, maar goed, vanmiddag lekker wandelend naar de fysio. vind het wel jammer dat de inzet niet naar me toe kan, zeg maar. Dat ik haar nog kan zien.. maar goed, als we snel een 2e mogen krijgen moeten we toch een duowagen, hahaha, ik loop een beeeeetje op de zaken vooruit;)

Liefss, Taliaa

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh ja de meeting!!leuk!!

ben net met jens naar het cb geweest. hij was klaar wakker en super lief, niet gehuild!
    hij woog nu 4180gram en was 56 cm, goed gegroeid dus. ik mag de fles ophogen van 7x 110ml naar max 7x 130ml. en voor de nacht mag hij wat johannesbroodpitmeel erbij proberen om hem een voller gevoel te geven. hoop dat dat werkt!

en inderdaad, wakker in de box en slapen in bedje. als ie gaat huilen dan max 10 minuten laten halen, effe sussen en laten liggen en weglopen....als ie na 30 minuten nog huilt dan pas oppakken. we gaan het maar proberen!!

tis weer flesjes tijd hier en hopelijk een tukkie voor ons beide!!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @jens: grote vent, goed gedaan hoor!!!
    @pooh, je zult wel apetrots zijn nu!!! en hoe je het nu gaat doen, zo deden wij het ook! ik vond laten huilen heeeel lastig, maar het hoort gewoon bij Isabella. lekker slapen!:)
    @all, WAHHHHH. Ik dacht ongesteld te worden, dus niet meer te hoeven testen, had namelijk wel donkere (bruinige??) afscheiding gespot, maar nu helemaal niks meer. Wat een rot lijf heb ik toch..maja..
    oja, mn schoonzusje heeft gister een hormoonveter gehad en vandaag weer, als het niets doet krijgt ze een keizersnede, ben zooooo benieuwd!!! spannend hoor! ze is nu 42w1d
    liefss, Taliaa

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    @Seth Grote jongen wat maak jij je moeder Trots!!

@ makkie mooi gezicht is dat he!En echte zwagerschapskwaaltjes! En super dat je weer meedoet met MVM.

@ chantje Wat super van Suze!!

@ pooh Jens groeit lekker!! Jaimy lag in het eerste begin overdag ook veel in de box te slapen. Kon niet echt elke keer op en neer naar boven en ik vond het fijner aan voelen.

@ Taliaa al getest????????? DUIMDUIMDUIM. Hoe was het gisteren?

@lot Ook Jaimy is een echte slaapkop, maar het wordt wel steeds vroeger.

@ Debjes Ja ben echt bang dat het de leeftijd is al heb ik het idee dat Jaimy toch weer met tandjes bezig is. Ach het is afwachten. Jeetje Jesse alweer 9 maanden.

Zo gisteren heerlijk buiten bezig geweest wat een lekker weertje zeg. De achtertuin is nu in grote lijnen kidproof. Nog kunstgras leggen en dan zijn speeltjes erop.

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Zo wat is er veel getikt door jullie.
    Wij zijn het paas weekend goed door gekomen.
    Gisteren zijn we naar de dierentuin in amersfoort geweest, Mika vond het helemaal geweldig.
    Wij vonden het iets minder (oud park) maar ja als je kind het naar zijn zin heeft dan geniet je zelf ook.
    En we waren op tijd weer thuis dus konden we nog lekker gourmetten.

Hele fijne middag verder.
    Liefs Thamara

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    ha meiden,
    nou, ben NIET zwanger...
    Nu maar hopen dat ik idd ongesteld ga worden, dat zou ik natuurlijk al super vinden!
    Liefss, taliaa

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

Even niet online geweest, lekker een vrij weekend achter de rug (en ja... ik ZP vooral op het werk...) en vandaag de hele dag cursus gehad.
    Ik ga gauw even teruglezen, en een nieuwe banner instellen want ik had begrepen dat die verdwenen is vorige week!

X

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla hoe is het?

Thamara lekker een dagje weggeweest, gezellig!

Makkie bijna 6 weken he dan begonnen hier de kwaaltjes, en morgen weer een dikke vette test bij mvm!

Taliaa spannend van je schoonzusje!

Jens wat ben je goed gegroeid jongen goed zo! Pooh hoop dat het met de johannesbroodpitmeel beter gaat, nog nooit gehoord dat dat ook meer kan vullen met dat erbij.

Zo vandaag weer een dagje gewerkt! Tygo naar het kinderdagverblijf vanmorgen en oma heeft hem opgehaald mijn man moest werken. Nog een dagje werken en dan weer weekend heb vrijdag lekker vrij gevraagd. Donderdag komt mijn schoonvader uit oostenrijk hier heen heeft Tygo vanaf December niet meer gezien alleen op foto's dus die is erg benieuwd! Op mijn werk krijgt de een na de ander waterpokken hoop dat Tygo nog even overslaat!

Wat heerlijk dat jullie kleintjes zo goed slapen hoop dat het hier nog komt en niet zo vroeg blijft want nu gaat hij na zijn fles nog slapen maar dat zal wel een keer stoppen.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh fijn dat Jens zo liefs was! En ja elke baby is verschillend de 1 heeft duidelijk structuur en regelmaat nodig en de ander is heel makkelijk! Dat laten huilen vond ik altijd moeilijk, maar goedhet moet want ook baby's kan je verwennen. Ik deed altijd voor mezelf als Jesse in bed lag liet ik hem eerst 5 minuten huilen ging ik naar hem toe pakte ik hem op trooste hem en legde hem weer terug, als die dan weer huilde liet ik hem 10 minuten huilen en ging dan weer troosten en legde hem terug. De eerste week moest ik dit steeds doen en na een week ging jesse zonder huilen naar bed, nu huilt hij nog steeds niet als hij in zijn bed wordt gelegd hij is er gewoon aan gewent en weet wat er te doen staat als hij in bed ligt ;)

Makkie goh echte kwaaltjes dus al niks luste! Maar wel goed blijven eten hoor! Je verbuikt inmeers nu dubbel zoveel energie met Seth erbij!

Taliaa jammer niet zwanger maar goed op naar de ongesteldheid en dan weer meer kansen!
    En ejetje wat duurt het lang voor je schoonzus ze is het zeker wel zat? Weet ze wat het wordt?

Cira Ja bij Jesse ligt het echt aan zijn tanden en ook dat wij er druk waren de afgelopen dagen en Jes zijn ritme anders was dan dat hij gewent was, was hij daar dus ook van uit zijn doen! Jesse is echt een kindje die regelmaat nodig heeft.

Zo wat was het heelrijk weer vandaag! We waren vanmorgen al vroeg uit de veren omdat ik vroeg moest beginnen! Jesse ging naar oma en ik heb gewerkt tot half 5. Ben om half 6 Jesse gaan halen en hij ligt nu net in bed! Morgen komt de kapper hier! Heb me haar al 3 jaar niet door een echte kapster laten knippen dus daar gaat morgen eindelijk evrandering in komen. wil het korter lekker zo op me schouders en dan de rest lagen en me haar beetje uit dunnen! Kan ik het weer gewoon makkelijk losdragen, nu gebruik ik altijd 100duizende klemmetjes om me haar beetje op te steken zo dat ik niet een hele bos heb. Zie er echt al naar uit!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden maken jullie wel even foto's van de MEETING!!!!!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : ik vind het inderdaad verschrikkelijk hier ....
    Jelmer is nu 5,5 maand ....woog 7875 en is idd 70 cm lang hihi maar als je hem ziet ziet hij er niet uit als een bolletje of zo .....gewoon eigenlijk, lang en dun ...haha

@makkie : ik heb geloof ik gemist waarom de katten weg zijn ...

@Milla : ooh schrikken zeg gelukkig dat alles goed was

@taila : is je schoonzusje al bevallen ?

@makkie : jou zusje moet ook bevallen toch ? is het al begonnen ?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje jammer dat je het hier niets meer vind.
    Jelmer is goed gegroeid lekker joh! Wat woog hij met 4 maanden ongeveer?

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, lekker weer even een frisse nieuwe coupe! Je houd wel je mooie krullen toch he??

Lot, wat leuk dat je schoonvader komt!! Ik denk dat hij echt vind dat Tygo al zo groot is! Tis voor hun dan ineens zo'n groot verschil! En ja joh, wie weet slaapt hij over een tijdje wel ineens heel goed uit! Als hij zijn eerste fles niet meer zo vroeg nodig heeft.

Syb, hihihi, echt een bul hoor die Jelmer! Maar lang en slank is juist mooi toch! Ben zo benieuwd om straks alle kleintjes eens echt te zien (en jullie natuurlijk ook!) De katten ging om verschillende redenen weg :( , omdat ze niet meer thuis te houden waren (veel plassen en poepen overal, vooral op Seth's spulletjes en met de verdenking dat Seth allergisch is....) En ja, mijn zus is vorige week bevallen van een ventje, Mees!

Meisje, leuk dat je er weer bent! Ga je snel weer aan het werk dan, kun je weer meekletsen ;) :) . Hoe voel je je verder?? Heb je de kleine alweer vaker gevoeld? Vast wel!!

Seth draait echt enorm veel, snel en vaak op zijn buikje! Heeft ineens de smaak te pakken. Leg je hem op zijn rug, draai je om en weer terug, ja hoor weer op zijn buik! Gaat echt ineens zo goed!

Nou, ik had vanmiddag toch wat.... kreeg ineens de kriebels om nogmaals te testen omdat MvM morgen komt... ik de eerste de beste vage onbekende test bij de apotheek gehaald. Ik plassen, kijken... gebeurd er helemaal NIETS! Na minuten nog niet.... zelfs geen teststreep dat ie werkt.... ik helemaal in de stress... ben ik dan toch niet...?? Later in de gebruiksaanwijzing zag ik dat als je de test te nat maakt, de test helemaal niet kan werken, dus geen strepen verschijnen. Maar was er niet gerust op! Ik met Seth hup de auto in en naar de kruidvat. De gewone Cluerblue en de nieuwe digitale gehaald. Nou de gewone sloeg echt direct mega positief uit, pffff gelukkig! En de nieuwe digitale gaf ook bijna meteen zwanger aan en als zwangerschapsduur 3+ (dat betekend meer dan 5 weken zwanger). Dus ik helemaal weer gerustgesteld hahahaha, wat een muts ben ik ook. Heb bij Seth maar 1 keer zelf getest, nu al 5 keer deze keer.... :oops: (en oja, die vage test van vanmiddag geeft nu ineens wel 2 dikke strepen aan! hahaha beter laat dan nooit, maar wat een schijttest zeg!)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ang leve de nutriton!!!
    jens kreeg om 2200 zn flesje, met dit wonderspul erin. het maakt de voeding way dikker en hij dronk zn flesje een stuk langzamer leeg om daarna gelijk in slaap te vallen tot... 3.00 uur!!!!
    Hij heeft toen weer zo'n fles gehad van papa en werd toen pas om 7.00 wakker!!!!!!!!!
    ongelovelijk!! Ik heb de hele nacht geslapen, zalig!

haha die makkie. ik was stik nerveus voor moeders voor moeders kwam. had ook geen test meer in huis en stel nou dat...

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie nee houd gewoon me krullen! Dek zelf nu korter ga knuppen dat ze mooier worden we zullen zien.

Sybje jammer maar denk dat meerdere het hier niet leuk vinden, omdat er tch best weinig geschreven wordt de laatste dagen. Misschien toch overstappen????

Tis echt al heerlijk weer buiten heb net al gestofzuigt gedweilt. Ben gisteravond om half 10 gaan slapen was kapot en werd wakker om kwart over 8 vanmorgen heerlijk!

Deel Deze Pagina