Milla snel weer een banner maken want had niet in de gaten dat de 20 weken echo er al aan zat te komen. Wat super dat alles goed is met jullie kleintje! Was even een korte reactie moet zo naar de tandarts en een 2 drukke dagen voor de boeg misschien dat ik vanavond nog even kom, maar het gaat goed met ons, Makkie!
Denk dat Seth dan aangegeten is. Das dan vaak een paar dagen dat ze wat minder eten en komt de normale eetlust weer terug. Heb ik nou ook met Nomi dat ze wat minder drinkt. @ Pooh Mag en kun je dat nutriton zomaar kopen, of mag dan alleen op voorschrift ? Want Nomi wil vooral s'avonds heel veel drinken (echt veel) Mss is dat ook iets voor haar dat ze meer verzadigd is.
ik heb het zo gekocht, staat bij supermarkten en apotheken in de scgappen. Het heet Nutriton en is van Nutricia. Er zitten weinig calorieen in en maakt de voeding alleen wat dikker. Jens moet meer moeite doen om hem leeg te drinken en heeft dus ook minder last van krampen door lucht te zuigen. HEt is eigenlijk voor spugende babies, maar geeft ook een vezadigt gevoel zonder veel meer calorieen te geven (aldus mijn cb arts)
Taliaa gefeliciteerd met je nichtje!! Hoop dat je snel ongi word. Milla super dat de echo goed is en wat fijn dat jullie zo lekker lang hebben kunnen kijken. Makkie Ik ben al blij als Jaimy 400 cc drinkt (ja het is echt drama momenteel) maar hij eet gelukkig al hapjes en daar komt ook een hoop vocht mee. Maar ik herrinner me nog wel dat Jaimy ook rond de 4 maanden drukker was met andere dingen dan met zijn fles. Thamaraa nutriton is johannes broodpitmeel en dat zijn oranje pakken. Je kan het ook bij ETOS en kruitvat halen. Sybje Hoe was het bij de KA en het CB? Wat roeit Jelmer super zeg! Debjes fijn dat je nieuwe coupe bevalt. Hier duurt het ook niet lang meer en dan is Jaimy ook alweer 1. Pittig hoor zo'n lange dag wel fijn dat je vriend lekker bij Jesse is. Sas Zeer belangrijk zo'n brief voor je man. Wanneer komt hij weer terug? Leuk he de kinderboederij is hier ook echt favoriet Jaimy vind het super al die dieren. Probeer vanavond nog wat te kletsen zit nu op mijn werk.
ha meiden, even kort: milla, helemaal super!!!! en die bloeding; nu extra controles? Pfft ben zoooooo moe, moest mezelf echt naar huis slepen en toen isa sliep ben ik als een blok in slaap gevallen op de bank.. nu nog steeds zoooo moe...zzzsnurkzzzzz liefss, Taliaa
Oke dan ga ik straks nog even snel naar de kruidvat. (had vanmiddag bij de boer gekeken en daar hadden ze het niet) Want overdag gaat het wel goed met Nomi, maar s'avonds heeft ze niet genoeg aan die 130 want na 1,5 uur als ik haar de wil laat drinkt ze weer 130 leeg. Gisteren was het 17.00 130cc en na de tijd huilen en maar zoeken als ik haar de speen wilde geven. Om 19.30 weer 130 cc en om 21.00 dronk ze weer 130 cc en toen ging ze pas uitgeteld en voldaan slapen. Vind dat eigelijk te veel in zo'n korte tijd.
@thamara, da's inderdaad best snel!! Ik denk dat Nomi best goed op die Nutriton kan reageren. Ik geef nu heel de dag 1 schepje nutriton erbij en hij heeft niets opgegeven, geen darmkrampjes en is heel tevreden. Iets te rustig misschien, hahahaha! Ligt al bijna heel de dag te pitten (in zn eigen bedje). En hij komt nu om de 3,5 -4 uur! mmmh, misschien de fles ophogen en 6x geven ipv 7x??! We gaan morgen maar eens wat uitproberen! Vanmiddag werd ie wakker met een mega poep broek, het liep zn luier uit!!! haha, De billendoekjes waren niet aan te slepen dus heb ik hem maar in bad gedaan. Terwijl ik het badje klaar maakte lag hij blood in zn bedje en kreeg het voor elkaar de boel onder te piesen. Gelukkig op zn bedzeiltje...hahahah! Ik had mn handen dus effe vol! Nu ligt ie met papa te knuffelen! oh ja, op het 30plus forum raadde iemand met het boek 'de tevreden baby" aan. Op bol.com waren er wel veel goede recensies, dus ik heb hem besteld. Kijken of we er iets aan hebben
Na het eten ben ik de nutriton gelijk gaan halen (c1000) En heb haar net eerst lekker in bad gedaan, en toen 130cc met nutriton gegeven en mevrouw lig nu lekker te slapen. Wil nog niet te vroeg juigen, maar tot nu toe is het stil [-o< Normaal slaapt ze s'avonds/ s'nacht zo'n 5 a 7 uur ben benieuwd wat ze nou dan doet. (niet dat dat niet fijn is 5 a 7 uur slaap, Zal al blij zijn dat ze s'avonds sneller verzadigd is na de fles) Iemand nog iets van Chantje gehoord. Over 2 weken is de meeting (tenminste als het nog door gaat) Hopelijk komt ze voor de tijd nog een x hier, zodat ze vermeld hoe laat we mogen komen en waar we moeten zijn. Zo ga dadelijk house en mentalist kijken. Hele fijne avond allemaal Liefs Thamara
@thamara : ik hoop voor je dat nomi lekker doorslaapt ! @pooh : oeeii lekker troepie was het dus hihi @thalia : ben je nu al ongi ? ben je daarom zo moe of heeft dat een andere reden ? @all : nou vanmorgen vroeg eerst naar het cb geweest ....Jelmer weegt nu 8090 gram en was 71 cm lang ......maar hij ligt nog altijd op het gemiddelde .... ik zie per ongeluk tegen de ka dat ik potjes fruit geef ...ooeei dat vond ze niet zo leuk...jammer dan. Verder was ze tevreden ....en kregen we het standaard gezeik ....altijd leuk ! Vanmiddag zijn we naar het zh geweest ...de chirurg vond Jelmer zijn kontje er redelijk rustig uit zien ...maar als je goed kijkt zie je al weer een puskop in de fistel zitten ...erg leuk ...maar niet heus ....dus als dat ding er weer is moet ik weer contact opnemen .... Dan krijgt jelmer weer een kuurtje ...tis hgelaas zo dat met opereren maar 15% kans van slagen is ...vaak is het daarmee niet over.... nou ja we gaan met goede moed door met de dagelijkse zitbadjes !
@pooh en tamarah wat je ook kunt doen ipv de nutritron kun je voeding voor hongerige babies geven. Daar blijven ze ook wat langer verzadigd van en het scheelt weer scheppen tellen. Bij Thijs werkte dit erg goed. Nu gebruik ik standaard 2 maar dat komt omdat ie ook tussendoor wat mag eten nu. @sybje vervelend zeg van jelmer zn fistel. Hopelijk gaat het toch snel over. @all ik vind niet dat Chantje op het forum haar adres bekend moet maken. Ze zal ons allemaal even een pb moeten sturen. Je weet nooit wat voor rare figuren er mee lezen. Dus een beetje voorzichtig met het uitwisselen van adressen of telefoonnummers. Hier gaat alles verder goed en zn gangetje.
O ja volgende week zijn de mama mazel dagen er weer bij de Prenetal van 22 apr t/m 26 apr. Dus meiden sla je slag. Ik wist dat ze er aan kwamen dus ik heb nu al weer een lekker lijstje, zoals een goede buggy en een stoelhoes voor zn autostoeltje. Die dingen zijn erg duur, dus 20 procent korting is altijd weer mooi meegenomen. En ik had nog wat leuke korte broeken gezien, dus ik ga volgende week vrijdag eens uitgebreid shoppen met Thijsje.
Goedemorgen Dames! Jeetje er is weer veel geschreven SUPER! Alleen ik had het erg druk gister hele dag gewerkt van 9 tot 7 dus ik was gisteravond dood op. Vandaag nog half dagje werken en dan heerlijk WEEKEND! Jesse heeft nu 4 tandjes onder en nu komt er 1 voor tand door ahaha zal vast een grappig gezicht zijn straks. Sas ik ga ook dan even lekker naar prenatal wil ook even goede buggy hebben voor de oma's omdat ik merk dat als ik iedere keer mijn quinny mee geeft en hij in en uit de auto moet bj hun, hij er straks uit ziet als een wrak (beschadigingen) en ik heb daar een hekel aan! (ben daar best een zeur in) ik zelf vind een buggy afschuwelijk haha maar goed hun vinden het goed en makkelijk.
Goedemoorrrgenn!!! Wat een triest weertje he dames. En helemaal in vergelijking met vorige week, toen ik nog lekker op zondagmiddag in het zonnetje lag!!! Nou ja, als het nu regent, dan wordt het in de zomer misschien heel mooi (tijdens mijn verlof ofzo). Ohnee, dat zou sneu zijn voor Pooh (die nu lekker verlof heeft!). ZON ZON ZON, KOM TERUUUGGG!!!! X
whahahaha, ik wil ook zon! Het heeft hier flink geregent vannacht, maar geen noodweer zoals Piet Paulusma had vorospelt! Straks naar de notaris, testamenten aanpassen nu Jens er is!
@ Pooh; toevallig, daar heb ik volgende week ook een afspraak voor gemaakt! Eerst even een oriënterend gesprek om te kijken wat we allemaal aan zouden moeten passen op e.e.a. weer up to date te krijgen. Wij zijn ook niet getrouwd, dus zéker zo belangrijk om dergelijke zaken goed te regelen!!!
zo heee zo'n notaris is duur!! Testament aanpassen, samenlevingscontract aanpassen en voogd aanwijzen, 650 euries...kassa!!! Ach, als het maar goed geregeld is!!!
Jee, dat is serieus geld ja!!! Ik denk dat het dat bij ons ook wel zal kosten (misschien krijg ik wat korting omdat ik voor mijn werk veel zaken naar dat notariskantoor doorstuur, daar hoop ik dan maar op he).
newsflash!!! Jens heeft net een big smile van oor tot oor geven toen ie uit bed kwam. Jaja!! Wat een poepie