@pooh en meisje vergeten jullie niet je kindje bij de kantonrechter te erkennen, anders heeft je man nog geen ouderlijke macht ook al heb je een testament. Om al die rompslomp voor te zijn, zijn wij destijds een geregistreerd partnerschap aangegaan. (het zo geheten homohuwlijk grijns) Mn man heeft toen alleen thijs maar op het gemeentehuis hoeven te erkennen. Enneh we waren voor Eur 400 klaar inclusief een lunch voor de familie. (we hebben het toen klein gehouden.) Ik heb nu ook de achternaam van mn man. Wel zo gezellig. Wie weet is dit ook iets voor jullie. Niet getrouwd maar toch alle rechten en plichten.
jens is al erkent toen ik 14 weken zwanger was, en nu liggen de papieren klaar voor de kantonrechter. We wachten nog op een uittreksels van het gemeentehuis. Tis effe wat regelen ,maar vind het een naar idee als papa geen zeggenschap heeft!
Hallo dames. Wat een geregel allemaal he om alles goed te doen voor de kindjes. Wij moeten binnekort ook nog naar de notaris, ook even iets op papier zetten (waar de kindjes heen gaan als ons iets zal gebeuren) Heb nou 2 avonden nutriton gegeven en vind het maar niks, ze slaapt ineens van die 5 a 7 uur nog maar 3 uur en dan schreeuwt ze alweer voor de nieuwe voeding :x Rond de 6 weken hebben de kleintjes toch een regeldag ? Want man wat was ze gisteren avond vervelend, echt alleen maar huilen en willen hangen bij 1 van ons. Om 22.00 had ik haar de fles weer gegeven en ik heb haar slapend in bed gelegd, maar na 10 min ja hoor daar ging de sirene weer aan. We hadden er allebei helemaal genoeg van, dus we hebben haar laten huilen (na 5, 10, 15 wel weer even kijken) na om 23.00 gaf ze het eindelijk op en konden we gaan slapen. Loop hier nu ook als een mummy rond ben doodmoe pfff Heel fijn weekend allemaal. Liefs Thamara
@thamara ooh jeetje zeg , heeft ze geen sprongetje ? @all : effe een ego bericht ....Jelmer heeft gisteren een allergische reactie gehad om verse peer ....was niet echt grappig ik was doodsbang en had bijna de ambulance gebeld .... hij begon heel hard te schreeuwen en te overstrekken ....en tussendoor zakte hij weg .... na 20 a 30 min werd hij weer rustiger ... hij kreeg voor het eerst peer ......ik moest van het cb vers fruit geven van de ka ...terwijl de ka had gezegd liever uit een potje want daar zitten bepaalde enzymen waar ze op reageren niet meer in .... dus wij gaan weer volledig over op de potjes ...
ged syb, dat is heftig!!!!! Een neefje van mij heeft dat ook gehad...doodeng! @thamara, Nomi zou een sprongetje kunnen hebben nu... Alsi k het oie ik groei boek moet geloven dan Succes he... knuf van een andere moeie mama! Hier gaat het goed. Heb 2 rustige dagen gehad voor Jens. Wel effe op pad geweest maar daarna gezorgd dat ie de rest van de dag voldoende kon slapen (in eigen bedje)! Ik merk dat ie daar rustiger van wordt. Ook is zn voeding weer wat omhoog. hij krijgt nu 7x 120 ml, met 's avonds 2 schepjes Nutriton erin. Wat een wondermiddel!! Gisteravond om 2230 fles gegeven, toen om 2.00 en om 7.00 weer. Niet verkeerd toch?
Thamara, wat gek... nutriton zou juist een langer verzadigd gevoel geven... mss idd een sprongetje. Ennuh, de puckababy is onderweg hoor! Syb, bah wat naar en schrikken zeg... dat wil je echt nooit meer meemaken... maar dan is Jelmer dus toch wel behoorlijk allergisch... is het geen goed idee om via de KA een dietiste te krijgen? Pooh, dat is zeker netjes die tijden van Jens, en wat heerlijk, zijn eerste lachje!! Debjes, hahaha straks heb je een klein draculaatje thuis! Heeft hij nog van die driftbuien gehad? Sorry als ik de rest vergeten ben.... Hier alles rustig, meneert je doet het super. Hij heeft gister weer een provocatietest gehad en heeft werkelijk nergens last van. We gaan er vanuit dat hij de vorige keer dus koemelk gehad heeft. En zo niet, dan snappen we er niets meer van! Ik ben echt de hele dag misselijk... niet spugen hoor (Nog niet..) maar ben echt veel meer en sneller misselijk als toen bij Seth. Mss omdat mijn lichaam nog vol hormone zat van Seth, dus nu extra veel ofzo? Weet niet hoor... mijn vader grapte al dat het er mss wel twee zijn...heb ik zelf van de week ook al over gedroomd.... hihihi komt wel voor bij ons in de fam.... stel je voor zeg! En nog een ander leuk feitje: 2 mrt was mijn laaste ongi en dan zou ik uitgerekend zijn op Seth's geboortedag! Maar omdat ik bijna zeker weet wanneer mijn eisprong was (en die was op dag 17) schuift dat wat verder. Hihihihi, bij de echo straks weten we het precies. Wie weet toch wel op 7 december!! Fijne dag meiden, tis hier weer lekker weer!
@ Pooh Jens doet het goed hoor op die nutriton Wat fijn dat Jens nou rustiger is nu je een paar dagen rustig heb gedaan voor je kleine man. Mooi gezicht he zo'n 1ste lachje. @ Sybje jeetje dat klinkt idd heel eng. Hoe gaat het nou dan met hem ? @ Makkie ja ik hoopte ook dat de nutriton haar langer een vol gevoel zou geven (maar helaas is dat niet het geval) Oke dan wacht ik de post af Nou spannend, ben heel benieuwd wanneer je dan precies uitgerekend ben. Zou je het leuk vinden als het er 2 zouden zijn (eigelijk een stomme vraag) @ All Ik denk idd dat ze een sprongetje heeft. Ze drinkt nu ook heel slecht, hopelijk is het snel weer voorbij. We lagen gisteren in bed en zeiden tegen elkaar PFFF HOE HEBBEN WE HET TOEN GEDAAN BIJ ONZE ZOON. We waren beide doodmoe en zagen het allebei even niet meer zitten. Hele fijne dag. Liefs Thamara
Hey Meiden wat is het weer heerlijk weer he! Wordt je weer vrolijk van! Hoe is het met jullie allemaal? Makkie Jesse heeft geen driftbuien meer denk toch dat het door die tanden kwam dat die wat sneller boos was dan normaal/ Er komen echt ineens mega veel tanden aan de bovenkant, ik zie er 3 nieuwe aankomen! Had vanacht ook gedroomt dat ik Jesse uit bed ging halen en dat hij al heel zijn gebit in 1x had hahahaha. Ga zo lekker naar mijn ouders in de tuin zitten, moet ook even de auto schoonmaken van binnen en buiten doe ik daar altijd voor de deur ahahha. Jesse kan dan lekekr in de tuin spelen op een kleed. Vanavond verjaardag van ons neefje (zoon van mijn vriend zijn zus) in Koude kerk aan den Rijn. We blijven niet lang ze vieren het 's avonnds:S was ik ook beetje pist over omdat ze het al die jaren (hij wordt nu 8 ) 's middags vieren en nu heb ik een kind en vieren ze het in eens 's avondsn vanaf 19:00 uur. Dus we gaan 1 a 2 uurtjes en dan weer richting huis dan hebben ze maar pech. zo heb weer even geklaagt hahaha.
Debjes wat fijn dat Jesse zijn driftbuien over zijn. Hier is het nog wisselend maar het wordt gelukkig weer beter. Pooh wat super van Jens dat hij zo goed slaapt! En zijn eerste lach wat een mooi gezicht he! Thamaraa wat minder dat Nomi zo onrustig is. Hoop dat het snel beter wordt. Makkie wat spannend met wanneer je uitgerekend bent. Zal wel raar worden als Seth 1 gaat worden ben jij echt hoogzwanger. Sybje jeetje wat eng zeg. Ik heb ook het advies gehad van de KA om vooral potjes te geven omdat deze weinig allergische reacties kan geven. Vers fruit geef ik nu door dit gemak ook eigenlijk veel te weinig . Hoop dat de fistel bij Jelmer weer verder weg trekt. En wat groeit hij toch hard! Meisje en Pooh succes bij de notaris! Kost inderdaad wat maar dan heb je wel alles netjes op papier. Sas Thanx voor de tip! Shopze! Zo hier momenteel druk bezig met de tuin. De schomel hangt nu dus meneertje heeft vandaag geschommeld. Hij vond het werkelijk super! Tis nog niet af maar we hoeven gelukkig niet veel meer te doen. Heb gisteren een aanbod vanaf het werk gehad om minder te gaan werken. Dus druk besproken met mijn ventje en natuurlijk gerekend en ga aangeven dat ik dan wel 1 dag in de week minder wil gaan werken. Verder weinig nieuws. Jaimy is nog flink verkouden en zit nog goed in zijn sprongetje. Hij is momenteel erg aan het ontdekken (sinds hij buikschuift) niks is veilig meer. vooral veters in schoenen zijn heel erg leuk. Het drinken gaat gelukkig alweer beter. Niet super veel meer, maar wel zonder driftbuien meestal.
ha meiden, even snel: @sybje, wat schrikken joh!!!! allergisch voor peer?? wat raar.... moet je nu verder ook opletten bij ander fruit?? @makkie, haha, ja 2 dat zou lachen zijn @all, vandaag bij ons nieuwe nichtje geweest! heel knap meissie! alleen mn schoonzusje was nogal van slag van dr hormoontjes dus we gaan over een tijdje nog een keertje terug. hihi, ik begon steeds bijna mee te huilen...*stom*. oja, MIJLPAAL: Isa heeft een tandje, wahahaha. we hadden niks door, best zielig, maar goed, dr eerste tandje is dus een feit! hier gaat het verder prima, heb wel steeds het gevoel ongesteld te worden en heb veel buikpijn, maar goed, ik hoooooop echt dat het snel doorzet, anders toch maar een keer langs de huisarts. Liefss en sorry voor mn egobrichtje, Taliaa
Taliaa Jesse was precies 5 maanden toen had hij zijn 2 voortanden! En nu sinds 2 weken komen er ineens veel achter elkaar.
@talia : jelmert zegt tegen isa ...nou mag je me niet bijten hoor als we gaan knuffelen @even op alle reacties : nu doet hij er of er niks aan de hand is ..en het stomme is je ziet ook niks aan hem hij zit de hele dag breeduit te lachen , behalve op het moment dat hij er last van had gisteren .... ik moet nu over een paar weken weer peer geven kijken wat er dan gebeurt .....ik denk dat ik die peer voor het zh op een parkeerplaats ga voeren dan ben ik er al vast ....bah ben echt bang geworden ......weblijven dus voorlopig fruit geven ....en ook gewoon peer uit een potje dat gaat namelijk goed .... morgen gaan we met wortel beginnen . iemand vroeg of de dietiste niks is ? ik heb zelf informatie gezocht bij een nutricia voedingsdeskundige , de verwijsbrief van de ha ligt al een poosje klaar ...dus ik denk dat ik maandag ga bellen ....maar ik heb op de een of andere manier heel sterk het gevoel dat dat het niet is ....het is geen allergie ....dan zou hij toch ook benauwd moeten worden en zo ? al hoe wel hij gisteren wel rode bultjes en plekjes rond zijn mond had ..... ik heb zelf het gevoel dat er iets met de maag , slokdarm of darm is ..... want in het zh zien ze hem ook niet als een kindje met kma ,.......zou over 2 weken thuis moeten kijken of hij kma heeft maar dat ga ik nu eerst even op zijn huid testen en dan pas oraal .... ohh wat een verhaal zeg ...jullie vinden me vast een zeikerd .... @thamara deed je nou al inbakeren bij de kleine ?
ff snel, lees vanavond wel de rest! Taliaa, gefeli met Isa's eerste tandje! Gelukkig had/heeft ze weinig last!! We gaan nu weg,naar de dierentuin met onze vrienden. Fijne zondag meiden!
sybje nee hoor je bent geen zeur logisch dat het allemaal eng is! Makkie veel plezier in de dierentuin welke ga je? Het is echt weer super weer! Dalijk lekker wandelen! Jesse heeft wel weer flinke hoest hopelijk blijft het bij hoetsen en wordt hij niet ziek/
@syb, je ben t geen zeikerd. Ik zou me ook naar schrikken! @talia, tandje??? oeh, dat zal pijn doen?! Grote meid !!! @all Hier alles goed. Jens heeft doorgeslapen!!! werd pas om 5,00 wakker, klein flesje gegeven in het donker en toen doorgeslapen tot 7.00 uur. grote fles op en tot 9.00 geslapen!! nu ligt ie hier op schoot te wurmen en krijsen..tijd voor fles dus!!! Mijn moeder komt een dagje langs. Denk dat we gaan wandelen ofzo !fijne zondag!!
@syb, je ben t geen zeikerd. Ik zou me ook naar schrikken! @taliaa, tandje??? oeh, dat zal pijn doen?! Grote meid !!! @all Hier alles goed. Jens heeft doorgeslapen!!! werd pas om 5,00 wakker, klein flesje gegeven in het donker en toen doorgeslapen tot 7.00 uur. grote fles op en tot 9.00 geslapen!! nu ligt ie hier op schoot te wurmen en krijsen..tijd voor fles dus!!! Mijn moeder komt een dagje langs. Denk dat we gaan wandelen ofzo !fijne zondag!!
@sybje gewoon je gevoel volgen, dat is meestal het beste. Laat het ziekenhuis daar naar kijken als jij denkt dat het zn maag en darmen zijn. Laat ze je maar gerust stellen en er goed naar kijken. Enneh vraag anders voor de zekerheid antihistamine bij de huisarts, voor als hij weer zo''n allergie aanval krijgt. @taliaa eerste tandje goed zo, kun je lekker bijten. En vwb de ongi, ik heb ook een week met krampen gelopen, en nu zet het eindelijk door. @debjes, Thijs had dat ook dat er ineens heel veel tanden doorkomen. Bij Thijs zijn er in 1 maand 5 tanden doorgekomen. Nu moet ik alleen het knarstanden af zien te leren. mmmm bij zn vader is het ook niet gelukt. Familiekwaaltje zullen we maar denken. @all mn opa is vanacht overleden. Eindelijk is die man uit zn lijden, daar ben ik wel blij om. Nu maar hopen dat de crematie donderdag is, want dan kan ik Thijs gewoon naar het kdv brengen, want voor de rest zijn al mn oppas adresjes deze week op vakantie. Maar je we zien wel. pffff vandaag eindelijk ongi geworden. Gelukkig wel vanzelf en mn vorige is precies een maand geleden. Begint nog op een cyclus te lijken ook. Wat krijgen we nu. Ik blijf het even volgen en anders ga ik in september toch echt de spuiten weer halen, want ik wordt er niet jonger op. En ik wil graag een broerjte of zusje voor Thijs. Ik merk nu zelf met mn opa hoe fijn het is als je nog een zusje hebt om te kunnen overleggen en praten. en ik heb het altijd al leuk gevonden mn zusje. Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel. O ja ik moest het man ook nog even laten weten. pfff wat een gedoe zeg om dat via hun crisescentrum te moeten regelen, want er hoeft daar niet een heel circus in gang gezet te worden, alleen maar een berichtje op zn buro of zo. Maar ja, ze houden daar van circussen en dat is niet nodig, want mn man kent mn opa niet zo goed, want mijn contact met mn opa was ook niet echt denderend. Maar aan het eind van het liedje begrepen ze het wel, dus ik hoop maar dat het circus achter wege is gebleven. Straks lekker mn plantjes in de bloembakken zetten zodat het er allemaal weer gezellig uit ziet. Hopelijk zakken mn krampen een beetje. @
sas, gecondeleerd met je opa! Sterkte ermee! En wat een gedoe om een berichtje voor je vent achter te kunnen laten zeg..pff!
@sas : gecondeleerd , hopelijk is het berichtje rustig door gegeven aan je man .....vind je het nou niet moeilijk dat je man daar zit en jij hier in zo'n situatie ? lijkt mij heel erg moeilijk geloof ik ......sterkte hoor meis ! We gaan vanavond Jelemr een potje groente geven en kijken hoe het werkt ....ik had al antihistasmine gevraagd maar dat geven ze niet bij dit soort allergieen ...nou ja we wachten het rustig af ....