Oh Chantje, meid wat vind ik het SUPER vervelend dat je niet lekker in je vel zit. En het vervelende is dan ook nog dat we er geen van allen iets aan kunnen doen. Anders zou ik je zéker weten opfleuren, maar als jij niet lekker in je velletje zit dan zal dat vanzelf over moeten gaan. Balen hoor meid. En eh... we komen gráág naar jou toe, maar ik zal dan bij deze maar even zeggen dat als jij het niet fijn vindt om ons (al dan niet alleen of met kindje(s)) over de vloer te krijgen, moet je dat ook gewoon eerlijk zeggen. Ik denk aan je hoor meid. (en mijn lijfspreuk is: 'alles komt goed' dus dat gaat in jouw geval zéker ook gelden!!!!). X
@ lot gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man @ talia gefeliciteerd met je mannetje. Wij zijn beide 26 geworden (hubbie vorige week en ik afgelopen zondag) dus gaan ook al langzaam richting de 30. @ Chantje dikke knuffel voor jou. Heb natuurlijk geen idee hoe je je op dit moment voelt (heb nog geen 'bevallingskilo's en de eertse pas op komst dus nog niet echt een wens voor een tweede) maar echt naar dat je niet goed in je vel zit. Goed dat je het eruit gooit, praten helpt altijd. @ me vanaaf pretecho heb er zo'n zin in!
@ Chantje, goed dat je aangeeft wat je wel/niet wilt! Ik heb onze meeting bij jou i.i.g nooit als meetingpoint gezien, dacht alleen dat het voor mijn oudste dochter leuk zou zijn om mee te gaan, omdat ik verder geen beeb heb om mee te nemen, maar wil haar ook best thuis laten als je je er beter bij voelt! Over jou gevoelens, ik ben dan wel niet jaloers maar herken het 'niet lekker in je vel' zitten gedeelte op dit moment heel goed! In mijn geval is het niet mijn lichaam, maar mijn omgeving (dorp/moeders op school ed.) waar ik onzeker van wordt. Er is het e.e.a. gebeurd, waar ik jullie niet mee lastig wil vallen en ik schrijf daardoor ook niet zo veel hier. Wat ik wil zeggen is dat je niet de enige bent die onzeker is, en samen staan we sterker! Net als de anderen al zeggen geld ook voor mij, als ik iets kan helpen om de meeting aangenamer te maken, of iets voor je kan doen, dan laat het maar weten! Zelfs als je het niet door wilt laten gaan, moet je dat gewoon zeggen. Veel sterkte meid!
@chantje, grote knuf omdat je je zo rot voelt! Als het niet uit komt ivm verbouwing of om hoe je je voelt, zeg het dan....dan doen we het een andere keer op een andere locatie! Misschien is het makkelijker om het op "neutraal terrein" te houden, zodat niemand van ons druk is met het verzorgen van al het eten/drinken etc! Ik heb er zin in maar zie er ook tegen op om met Jens zo'n grote onderneming te doen. Hij is nog zo klein en is snel van slag als ie niet voldoende rust krijgt overdag. Dus als ik kom, zal dat niet lang zijn. Het is tenslotte dik een uur rijden!
Lieve chantje, meid heel goed dat je even eerlijk aangeeft wat je dwars zit. Ik dacht al dat er wat zou zijn, omdat je helemaal niet meer hier kwam. Wat de andere meiden ook zeggen, bij jou de meeting houden was juist een speciale gedachte, omdat 'onze eerste pcobaby' dan 1 jaar wordt! En niets van lekker makkelijk alleen maar een meetingpoint! Tuurlijk niet!! En ik neem alleen Seth mee hoor, mijn vriend wil niet eens mee, vind dat echt iets voor mijn alleen! En het spijt me dat ik door mijn nieuws hier meteen op de site te knallen bij sommige van jullie bepaalde gevoelens heb losgemaakt....ik was alleen zo verrast op dat moment dat ik het meteen met jullie wilde delen.... ik zat me net te bedenken van: stel dat Seth al tegen een jaar, anderhalf zou zijn en een tweede wil ook niet lukken/de mmm in, dan zal ik ook heus zulke gevoelens hebben. Niet het gevoel van niet gunnen, maar idd de jaloersie van dat wil ik ook!! Ik wilde niemand verdrietig maken, heb er eigelijk ook zo niet bij stil gestaan....En dit wonder is echt een wonder, had dit ook nooit kunnen of durven dromen! Dus Chantje, laat maar weten meid wat je verder wilt. Ik snap heel goed als je de meeting even helemaal niet ziet zitten of wilt verschuiven? Of liever niet bij jou houd? En als ik je ook ergens mee kan helpen (dacht aan dat we mss allemaal zelf snacks en drinken meenemen?? Of dat we de kosten achteraf delen?) dan hoor ik dat ook graag, doe ik ook met alle liefde! Hele dikke knuffel!
@chantje meid wat rot dat je absoluut niet lekker in je vel zit. En het is heel normaal hoor dat je jaloers bent. Ik heb die gevoelens ook een beetje en ik heb nog als extra handicap dat mn mannetje er geneens is, dus ik kan het geneens proberen. grijns. En ik zie er ook tegenop om straks in het najaar de mmm weer in te moeten. bleh .Ik ben nu juist zo blij dat mijn lichaam nu weer even van mij is zonder al die rothormonen. En het afvallen lukt ook. Ik ben al 5 weken bezig en 8kg kwijt. Dus wie weet is dit dieet ook wat voor jou. Het is prodimed. Hetzelfde als wat Erica Terpstra ook gedaan heeft. Het is een eiwittendieet met een grote reductie van koolhydraten en dat is erg goed voor een pco patient. Enneh vwb de meeting, ik vind het ook minder leuk hoor dat al die mannen mee komen. Die ken ik niet, en jullie wel, en dan mis ik mijn man helemaal. (ook al was ie er geweest dan had hij waarschijnlijk niet eens meegekomen.) Even een praktische vraag, heb je daar uberhaupt de ruimte wel voor? Nou meid sterkte met alles en hou je taai. @all hier gaat alles z'n gangetje. Alleen verschrikkelijk druk, en ik baal ervan dat ik alles in mn eentje moet doen. Gelukkig is Thijsje heel erg lief
ben blij dat we er zo voor elkaar zijn meiden, en ons verhaal altijd kunnen doen! En dat moeten we ook blijven doen hoor!! We moeten elkaar alles kunnen vertellen en onze gevoelens kunnen uiten. We weten immers allemaal van elkaar hoe heftig en zwaar de reis naar onze wondertjes zijn geweest en dat we elkaar allemaal hetzelfde gunnen! Er ligt er hier eentje te keten in zijn bedje hahahaha. Laat hem nog maar even uitrazen! Straks flesje doen en dan plantjes halen. Oja, de vlos belde net... de echo is een dagje later nu... baal wel hoor! Wat is nou 1 dagje... maar toch erg shit....
Hihi Makkie, ik dacht dat dat bij een tweede iets minder zou zijn, maar blijkbaar is dat ongeduldige bij het tweede kindje net zo als bij de eerste! Nou ja, we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed zit en dat jullie op de echo een mooi zwaaiend smurfje te zien krijgen!
Meisje, nou niet bepaald hoor! En moet ook afkicken hoor, heb nu mijn eerste echo bij 10 weken, bij Seth hadden we er toen al 2 gehad!! Maar natuurlijk alleen maar fijn dat het nu meteen via de vlos gaat natuurlijk...maar je snapt me wel toch he? Oei bijna je 20 weken echo!!! Ryanne, jij hebt je pretecho vanavond he? Heeeeeeeel veel plezier!!!!!!!
@ makkie volgens blijft de onzekerheid en nieuwsgierigheid bij een tweede zeker. het lijkt nog ver weg maar de tijd vliegt echt voorbij. Ja wij hebben vanavond de echo. ben zo benieuwd hoe ons meisje eruit ziet
Ryanne, leuk joh, weer lekker naar jullie meisje kijken! hier een foto van Seth, net gemaakt, dus vers van de pers!
@chantje misschien om even langs de huisarts te gaan omdat je je al een tijdje niet lekker in je vel voelt zitten. Je hebt het al eerder gemeld een paar weken terug. Voor het zelfde geld heb je een postnatale depressie. (heb je in verschillende zwaartes) Dit kun je tot een jaar na je bevalling krijgen. Met wat medicatie kun je er zo vanaf zijn. Het is maar een tip. Hopelijk gaat je vel weer snel passen.
@chantje : ik dacht al zoiets , vind het jammer voor je dat je niet lekker in je vel zit . jij moet goed je grenzen aangeven of je het wel of niet ziet zitten de meeting. dikke knuffel hoor meis
Makkie wat een schatje is Seth zeg. Toch ook even foto plaatsen. Even lekker knuffelen en verbaasd naar de foto kijken
Lot, Tygo is ook een lekkerdingggggg! Leuke en lieve foto! Debjes, thanx , je maakt me aan het blozen! Ja ons 2e wondertje wordt ook zo'n knapperd hoor! ( ennuh, wat dacht je van Jesse dan?? Pfffff die krijgt later echt de meiden als bijen op honing achter zich aan hoor!) Chantje, wie weet kan idd de huisarts je wel helpen met dat rotgevoel! Mss mis je een klein stofje waardoor je je zo voelt en kan dat heel makkelijk opgelost worden.... heel veel sterkte meid en dikke knuffel hoor! Zo, ik ga lekker op bed liggen. Hopelijk blijf ik nog even wakker en kan ik om 23.00 nog even ATWT kijken... hoewel ik bang ben dat ik het niet haal, denk dat als ik mijn kussen voel....
ben ziek,bah! geen stem, hoesten en keelpijn. geen koorts gelukkig,Ben bang dat ik Jens aan steek, dus dat wordt veel handen wassen vandaag! Ik heb gisteren het hele schema van de tevreden baby kunnen volgen en Jens deed het perfect op...helemaal volgens het boekje! Hij kwam vannacht om 3,30 en toen om 7.00 uur! super! enne bij 1 van mn vriendinnen is een uur geleden haar vliezen gebroken!! spannend!! krijg gelijk een flashback,haha!
Pooh beterschap het heerst erg hoor, Wij hebben hier ook keelpijn, hoesten verkouden! Maar goed wat wil je met dit weer. Ga nu even boodschappen doen, en daarna mijn nichtje van 2,5 ophalen (gaat slecht met mijn zus overspannen/depressief? we weten het niet) dus ik neem de jongste mee naar huis vandaag. Straks komt ook de kapster nog even om mijn haar uit te dunnen. Zal daarna wel foto maken van het resultaat