Cira, goed idee, rij gewoon eerst langs jou!! En tja, 1 nachtje zo krap op elkaar is leuk, maar niet langer nee hahaha Ik woon vlakbij Arnhem, weet ook waar Ridderkerk ligt (knap he?? hahaha) en ik vind het prima. Tis wel even rijden, maar ik vind auto rijden leuk, Seth kan dan heerlijk slapen en is dan helemaal opgeladen om met jullie en jullie kleintjes te spelen! En met Cira samen, dus nog gezellig ook! Hoop dat Meisje, Milla, Taliaa en Thamara het ook een leuk idee vinden! Sas, lekker he, zoveel korting! Ik heb laatst een broekje bij de Prenatal gekocht van Mexx van 25 euro, normaal zou ik dat niet doen (vind dure kleding soms zo zonde bij die kleintjes, ze zijn er zo uit!!)... , nu met 20% korting vond ik dat toch wel leuk! Ons 2e kindje kan hem ook nog aan (hing bij de jongenskleding, maar een meisje kan hem ook goed aan vind ik). Thamara, heb je de Puckababy trouwens goed ontvangen? Voor de gebruiksaanwijzing moet je even op puckababy.nl kijken, was hem kwijt..... Ga naar bed, heb beetje last van mijn buik (darmen) en maag. Dus lekker slapen nu! Papa doet de laatste fles, heeeel fijn! (doet hij elke avond, echt een papamomentje!) Slaap lekker meiden!
jeetje moest een hoop bijlezen .... lieve chantje ik ben enorm geschrokken van je berichtje tje ........ is er nou helemaal geen kans meer ? ik vind zoiets altijd ongelovelijk na 12 jaar ....dikke knuff hoor meis .... en als jet het niet ziet zitten om dit op zwp te zetten verhuizen we gezellig dit topic naar een gesloten forum ( ik heb er nog wel 1 tje) @pooh goed idee ....als we de meet hier niet doen gaan we sowieso lekker effe pannekoken eten bij de kinderboerderij ...jammie jammie @all kom maar naar ridderkerk hoor meiden ! gezellie haha
Hoi dames, Hier alles goed met ons, ben gewoon veel bezig met m'n meisje en dan nog es gaan werken. Kom er niet veel aan toe om op de pc te komen. Ben nog steeds niet ongi en ook niet zwanger, dus ik vrees dat het terug in juli clomid en pregnyl zal worden. Cira@ Wat schrikken zeg van je moeder... Verdorie zeg je matras ingezegend door een vreemde kat #-o Hopelijk gaan jullie wat kunnen slapen op die opblaasbare matras... Meisje@ Alweer de 20weken voorbij, wat gaat het snel hé... Een jongen erbij zeg wat leuk... Debjes@ Het gaat inderdaad snel bij shirley, eind juni al bevallen... Makkie@ Wat rot dat seth KMA heeft, wat is een toch een lief ventje hé sas gecondoleerd met je opa de rest ben ik alweer vergeten
morgen meiden! Mariska, wat een schattige foto van Malika! Hopelijk gaat je lijf toch nog meewerken en hoeft er geen clomid en pregnyl aan te pas te komen. Maar aan de andere kant... alles voor een wondertje toch!! Ik duim! Cira, en beetje geslapen vanacht?! Oooo vanmorgen te horen gekregen dat mijn allerbeste vriendinnetje ook zwanger is!!! Net 4 weken dus we schelen maar een week of 3/4!! Ze waren al best een tijdje bezig, vond het ook erg moeilijk naar hun toe toen wij zwanger bleken.... maar nu zijn we gewoon lekker samen zwanger en samen uitgerekend in december!! Ben helemaal blij!! Tis ook hun 2e kindje. Straks naar mijn oma en daarna door naar mijn schoonouders. Fijne zondag meiden! xxx Makkie
wat leuk makkie, samen zwangeren!!! @mariska, wat een lieve foto!!! Hoe is het verder bij jullie? @all, ben driftig het huis aan het doen. Het is toch prut weer. We wilden eigenlijk met de fast-ferry naar Kinderdijk met Jens, maar die regen houdt ons binnen vandaag. Wat is mn huis vies! Ik heb zo weinig mn handen vrij als ik alleen thuis ben met Jens. Of hij slaapt en wil ik geen herrie maken boven, of hij is wakker en wil aandacht . Nu papa thuis is kan ik effe de boel zuigen en soppen, bedden afhalen, strijken, wasjes draaien etc!
Hahah Pooh hier ook regen en nog is regen het begin nu pas droog te worden. Dus ben ook flink aan soppen geweest@ Slaapkamers gesopt, gestreken gestofzuigd en gedweild! Alleen ben ik uurtjes geleden door mijn rug gegaan, of het komt omdat ik ongi moet worden. Ik weet het niet zo goed! Maar weet wel dat het heeel pijn doen en ik haast Jesse niet kan tillen Makkie leuk zeg samen zwanger, ik had dat toen met mijn nicht, zij was 3 weken verder dan mij.
@makkie, wat leuk! gefeli met je vriendin! @debjes: succes met je rug!!! vervelend hoor!!! @mariska: hoop dat je cylcus toch op gang zal komen!!! @all, zie jullie pb!!! vandaag naar mn nichtje geweest, die is 9 geworden, was gezellig en isab heeft het super goed gedaan!!! Liefss, Taliaa
@debjes, doe voorzichtig met je rug he?! Ged wat irritant is dat! Ik ben helemaal klaar met soppen nu. Heb een uurtje met Jens op mijn buik liggen pitten op de bank. Dat kereltje is niet wakker te krijgen vandaag! Vanochtend is hij wel 2 uur goed wakker geweest maar zn fles van 1300 en 1600 heeft ie zowat slapend leeg gedronken. Hij is echt van de wereld. Ach, hij zal het nodig hebben en wij hebben onze handen even vrij. Ik heb zowaar tijd gehad voor lezen! Dat lukt me tegenwoordig niet zo goed meer,hahaha! Ik ben lid van de tijdschriften Felderhof en Happinez, heerlijke bladen met goede interviews ipv al die reclame/make-up en mode rotzooi! Lees ik net dat mn grote held de dalai lama naar nederland komt voor een lezing in de Rai, is alles al weer uitverkocht!!! verdikkeme!!!
Gedver!! BASTIA - Een helikopter, die zaterdag was uitgerukt om een 20-jarige hoogzwangere vrouw naar een ziekenhuis op Corsica te brengen, is neergestort. afbeelding vergroten De Eurocopter EC145 Securite Civile, het type reddingshelikopter dat zaterdag crashte op Corsica. Een andere helikopter vond zondagochtend de wrakstukken van de helikopter, die van de radar was verdwenen. De vrouw heeft nog voor de crash haar baby ter wereld gebracht, maar zij, de baby, een dokter en twee bemanningsleden hebben het ongeval niet overleefd. Het is onduidelijk waardoor de crash is veroorzaakt. De weersomstandigheden ten tijde van het ongeval waren slecht. De Franse autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld.
Jezus wat vreselijk! gelukkig zijn ze beide omgekomen. Begrijp me niet verkeerd maar zal toch vreselijk zijn als de baby het had overleefd en geen moeder had gehad.
Cira jeetje wat schrikken van je moeder, hoop dat het snel beter gaat, Mariska leuke foto van malika! Makkie ik vind het heerlijk als ik je zwangerschapsverhalen kan lezen hoor lekker doen. Leuk zeg samen zwanger met je vriendin! Chantje wat stort je leven dan even in denk ik, is het al definitief of praten jullie er nog over? Hoop dat er misschien nog wat te redden is voor jullie, sterkte!! En je mag je hart altijd bij ons luchten he! Ik blijf even meelezen over de meeting vind het ook jammer als het niet doorgaat. Gisteravond een feestje gehad, zijn vandaag een beetje brak maar het was gezellig dus dan maar rustig aan doen vandaag. We gaan vaak met zijn drietjes in bad op zondagavond dus net even lekker gedaan, denk ik wat voel ik heeft Tygo alles onder gepoept in bad dat heeft hij nog nooit gedaan, echt smerig Tygo heeft gister voor het eerst worteltjes gehad hij vond het heerlijk net zoals de banaan en appel hoop dat het gewoon een goede eter word.
Hoi, Even snel, want krijg zo nog visite.. Allereerst: Meisje, gefeliciteerd met je goede echo! Super hoor, en wat leuk ook een jongen! We houden het mooi in evenwicht samen! @ makkie leuk samen met je vriendin zwanger, gefeliciteerd! kort over de meeting, ik kan ook! Gymclub heeft ook meivakantie, waar en wanneer we afspreken maakt me niet uit. Ik had al een mail toegevoegd met voorstel, maar vind alles prima. Als jullie het leuk vinden neem ik M. mijn oudste dochter van 5 ook mee. Ik kom later nog even terug om op iedereen te reageren..
Makkie wat super van je vriendin lekker samen zwangeren! Lijkt me wel gezellig samen te rijden.We hebben behoorlijk goed geslapen op het luchtbed Het is geen echt bed maar voor even gaat het wel goed denk ik. Mariska wat een lekkere meid! en wat word ze groot he! Mis je hier wel hoor! Alles hier gaat goed Jaimy groeit als kool en is lekker eigenwijs. Hij zit goed en kruipt inmiddels (nou ja buikschuiven) momenteel merk ik dat hij echt wilt lopen hij loopt al aan twee handjes behoorlijk stabiel mee. Hoop dat je snel ongi wordt of zo'n fantastische test krijgt!! Debjes rustig aan met je rug hoor! wel balen. Poohbear heerlijk he als je weer wat kleine momentjes tussendoor krijgt dat je even rustig een tijdschriftje kan lezen oid. Lot sorry moest net echt even lachen bij je berichtje. Inderdaad wel smerig. Jaimy was/is ook helemaal gek op worteltjes. Milla super dat je ook kan!! Chantje als je dit leest ik denk aan je! Dikke kuffel! Meiden we hebben redelijk geslapen vannacht op het luchtbed. Vannochtend het hele huis snel gepoetst en de was bijgewerkt (jeetje wat is dat veel als je een week achterloop) Verder de rest van de dag in de tuin gezeten (sorry voor de meiden uit het westen) Het was echt super lekker weer hier. Jaimy vond echt helemaal fantastisch in de tuin. We hebben vanmiddag ook de visite heerlijk in de tuin ontvangen. Morgen weer werken bleh heb er weinig zin in nu (morgenochtend is dat wel beter) maar gelukkig maar twee dagen dan twee dagen vrij en dan nog een dagje. Fijne avond nog meiden!
Ben ik weer! Visite is de deur uit, heb nu pas de tijd alles goed terug te lezen, moet nog wel ff reageren.. Cira, schrikken van je moeder! Hopelijk blijft het nu met medicijnen goed gaan! @ Chantje, jeetje lees nu je berichtje en schrik er enorm van.. Ik weet dat je de laatste tijd niet gemakkelijk hebt en dat het allemaal niet van een leien dakje gaat, maar dit erbij moet heel moeilijk zijn.. Dan ook nog eens allemaal gelukkige mensen om je heen, wat een rottige situatie! Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen. Ik snap dat je wat afstand wilt nemen van het forum, maar als je ooit je hart wilt luchten, we/ik iets kunnen/kan doen.. dan weet je ons te vinden! Ik denk aan je, en hoop dat je toch af en toe laat weten hoe het met je en Suze gaat. Heel veel sterkte! Dikke knuf!
@ meisje wat super een zoon zeg. Had je een voorgevoel? Fijn dat het gezond is. @ pooh nog steeds ziek? Duurt lang he meid. @ Chatje heel veel sterkte meisje en een dikke knuffel. @ cira wat schrikken zeg. Heeft ze er niets aan over gehouden? Fijn dat ze weer thuis is @ makkie wat leuk van je vriendin. Gezellig samen zwanger @ pooh wat een vreselijk bericht @ me zijn een heerlijk weekendje naar de Eifel geweest dus ff kunnen uitrusten. Kan langzaam beginnen met aftellen tot mijn verlof
@ryanne, fijn dat het zo goed gaat en je verlof in zicht komt! wanneer ben je precies uitgerekent?? Ik heb eindelijk mn mannetje in slaap gekregen. Ben bang dat ie ook verkouden gaat worden. Heb 2 bulkjes uit zn neus weten te vissen, onder luid protest! Ik moet straks toch langs mn werk om wat spullen te halen. Dan neem ik gelijk wel effe paracetamol zetpillen mee en bexedyl!
ha meiden, @cira, wat ontzettend schrikken van je moeder! hoe gaat het nu? en hoe voel je je eronder? @milla, fijn dat je geen gymclub hebt! en gezellig als je je dochter meeneemt hoor!!! @all tav meeting: ok, t wordt wel tijd om wat knopen door te hakken ik zal via de pb ook nog even reageren isab doet het prima, lieve meid! Liefss, taliaa ps ik doe het ook prima hoor! mn lichaam doet nog niks, maar goed, denk over een maandje maar eens naar de dokter(huisarts)